|
|
|
|||||||
| Register | Blogs | Artikler | Billeder | Videoer | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens indlæg | Søgning | Dagens indlæg | Mark Forums Read | Kanal |
| Udveksling af erfaringer Del dine oplevelser af Oneness University og Oneness Blessing. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
Udveksling af erfaringer |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#19 (permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Hearing Voices yeah, do l ved, at de faktisk er i menneskelig form og lever Jeg har planer om at spørge snart, jeg føler, at jeg har brug for at komme helt over Fear. Selv om jeg har arbejdet med dette, og min reaktion på udløser er som nat og dag (btw er der DejaVu hele dagen, og bare havde det, mens du skriver sidste punktum). Jeg vil gerne sige Im omkring 85% -90% der, men at 10% eller så er der stadig glattes ud. Jeg ønsker at nærme sig dem om overførsel, når jeg trygt kan sige, "Jeg er 100% klar." Mine guider er nudging mig at komme dertil snart. Disse fyre (åndelige guider) har ganske humoristisk sans, du kender. |
||
|
|
|
![]() |
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lovgiverne adfærd budget høring i Prescott Tirsdag - Sun Shopper | Editor | Nyheder - Ikke-Revealed Religions | 0 | 02-15-2009 01:20 |
| Tags |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|