|
|
|
|||||||
| Registrera | Bloggar | Artiklar | Bilder | Videos | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens inlägg | Söka | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | Chatrum |
| Erfarenhetsutbyte Dela dina erfarenheter av Oneness University och Oneness Blessing. |
| Quick News |
| Välkommen till Global Oneness Community!
Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med:
Forum Hem,
Samhällsgrupper,
Bloggar,
Artiklar,
Bilder,
Videos,
Videosök,
Kontakt,
FAQ ,
Statistik.
Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!
|
Erfarenhetsutbyte |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningslägen |
|
|
#10 (Permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
Mannen som skulle vara frustrerande. Jag hoppas att ni kan utveckla förmågan ytterligare Tomkin och det gör att du kan höra vad du kan. Det måste vara super störande att kunna höra röster men inte vad de säger!
|

| Följande 3 användare säger tack till EarthKat29 For This Useful Post: |
|
|
#11 (Permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Hearing Voicesförrgår kväll, hörde jag en enda ton kinda like en "Om" i en manlig röst. Det var högt och tydligt ändå didnt känns som det var från någon var i närheten. Jag var nästan meditativ, som om att ringa mig. Både min hund och jag tittade tward ledning av den och vände att titta på varandra. Här är wierdest del vi båda hade lust att gå ut och titta. Ingenting var där, men en närvaro kändes. Min hund satt utanför och skulle inte komma på bara titta i en riktning. Märkligt nog har jag dont minns hört någonting efter det var det verkligen riktigt tyst. Har någon någonsin upplevt något liknande?
|
||
|
|
|
|
|
#12 (Permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
förrgår kväll, hörde jag en enda ton kinda like en "Om" i en manlig röst. Det var högt och tydligt ändå didnt känns som det var från någon var i närheten. Jag var nästan meditativ, som om att ringa mig. Både min hund och jag tittade tward ledning av den och vände att titta på varandra. Här är wierdest del vi båda hade lust att gå ut och titta. Ingenting var där, men en närvaro kändes. Min hund satt utanför och skulle inte komma på bara titta i en riktning. Märkligt nog har jag dont minns hört någonting efter det var det verkligen riktigt tyst. Har någon någonsin upplevt något liknande?
|

| Följande användare säger tack till EarthKat29 For This Useful Post: |
Phoenixflame (07-02-2009)
|
|
|
#13 (Permalink) | |||
|
Medlem
Medlem
|
|
|
Clairaudience (klar höra.)
Jag har upplevt det förr. Det kan vara en ande eller en Gud eller något. Kan vara 5 Elements talar till dig. Kanske Sri BhagavanAmma. Var det en positiv känsla och ljud? ![]() |
|
|
#14 (Permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
Först var jag i chock, så känslan var inte där för en stund sedan jag började darra men det var vibrationer den varelse som orsakade det eftersom jag kände ljus hela inte berör marken effekt.
När det gäller vad det kunde vara jag kom till samma slutsats, men jag funderade och funderade idag. Forskat och reseached då kom jag ihåg något ... inte lång går jag happedned att fastna på ett ställe vänner över en natt. Hon hade en malevalent vara i sitt hem, efter besöket jag kände och såg det i mitt hem, inte ofta men det var runt. Jag frågade ärkeängeln Mikael för att bli av med honom. Det kan vara han sa till mig att det var ok nu. Eftersom jag dont feel it runt alls. Men som jag tänkte idag kände jag Sri BhagavanAmma var rösten. Im gonna go med min magkänsla. Jag har fått över min rädsla programmering och tidigare den kvällen jag tränar min rädsla. Tack så mycket för din awsome hjälp. |

|
|
#15 (Permalink) | |||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Hearing VoicesCitat:
Jag var inte säga att den negativa enheten var antingen Sri Bhagavan eller AA Michael. Jag är mycket så har tilldela av respekt och kärlek för båda. Den enhet kvar länge innan jag hörde ljudet. Jag nämnde bara att i min tjänst, eftersom det hände runt samma vecka. Men ljudet jag hörde var inte dåligt eller ont att det bara var väldigt konstigt. Jag kände mig inte hotad på något sätt. Jag var chockad först, sedan som jag sa, jag sprang ut för att se vad det kan ha varit, i ett försök att förstå. I didnt löpa från det jag sprang twards det. Ljudet kom från utanför mitt hem, twards sydöstra (jag äntligen lyckades lokalisera). ![]() Lita på mig jag visste vem Sri Bhagavan var långt innan jag såg hans ansikte. Vi har meddelat i meditation och drömmar under en mycket lång tid. Så det kommer inte som någon överraskning att på min mest dificult uppgift som skulle hjälpa klara mig, var min kära vän där för att ge mig sitt stöd. Jag hoppas att detta rensas upp saker. |
|||
|
|
|
| Följande användare säger tack till Phoenixflame For This Useful Post: |
EarthKat29 (07-03-2009)
|
|
|
#16 (Permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
Jag tror att du fick mitt meddelande på fel sätt.
Jag var inte säga att den negativa enheten var antingen Sri Bhagavan eller AA Michael. Jag är mycket så har tilldela av respekt och kärlek för båda. Den enhet kvar länge innan jag hörde ljudet. Jag nämnde bara att i min tjänst, eftersom det hände runt samma vecka. Men ljudet jag hörde var inte dåligt eller ont att det bara var väldigt konstigt. Jag kände mig inte hotad på något sätt. Jag var chockad först, sedan som jag sa, jag sprang ut för att se vad det kan ha varit, i ett försök att förstå. I didnt löpa från det jag sprang twards det. Ljudet kom från utanför mitt hem, twards sydöstra (jag äntligen lyckades lokalisera). ![]() Lita på mig jag visste vem Sri Bhagavan var långt innan jag såg hans ansikte. Vi har meddelat i meditation och drömmar under en mycket lång tid. Så det kommer inte som någon överraskning att på min mest dificult uppgift som skulle hjälpa klara mig, var min kära vän där för att ge mig sitt stöd. Jag hoppas att detta rensas upp saker. |

| Följande användare säger tack till EarthKat29 For This Useful Post: |
Phoenixflame (07-03-2009)
|
|
|
#17 (Permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Hearing VoicesI cant minns exakt ålder, men jag tror att min första riktiga kontakt med honom var .... Jag vill säga 14 eller 15. Men hans ansikte har alltid varit en vision jag har sett sedan en liten flicka.
Jag har reseached honom, första gången jag ihåg att jag såg honom var i en dröm. Jag sa att jag visste att han var Gud. Vi träffades i kosmos, jag flyger omkring där (i min dröm), när jag såg honom. Han sa något i stil med att mitt riktiga far (genom att jag förstod honom är skaparen, inte min egentliga far), och att en dag jag skulle släppa mitt jordiska familj. Också att jag skulle leta efter honom och hittar honom när dess tid. Roligt ska du säga att hans hustru heter mamma, har jag som alltid till henne att eftersom hennes närvaro var i drömmen jag visste att det var en hona disk del för honom. |
||
|
|
|
|
|
#18 (Permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
I cant minns exakt ålder, men jag tror att min första riktiga kontakt med honom var .... Jag vill säga 14 eller 15. Men hans ansikte har alltid varit en vision jag har sett sedan en liten flicka.
Jag har reseached honom, första gången jag ihåg att jag såg honom var i en dröm. Jag sa att jag visste att han var Gud. Vi träffades i kosmos, jag flyger omkring där (i min dröm), när jag såg honom. Han sa något i stil med att mitt riktiga far (genom att jag förstod honom är skaparen, inte min egentliga far), och att en dag jag skulle släppa mitt jordiska familj. Också att jag skulle leta efter honom och hittar honom när dess tid. Roligt ska du säga att hans hustru heter mamma, har jag som alltid till henne att eftersom hennes närvaro var i drömmen jag visste att det var en hona disk del för honom. |

![]() |
Liknande Trådar
|
||||
| Tråd | Startat | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Lagstiftarna beteende budget utfrågning i Prescott tisdag - Sun Shopper | Editor | Nyheter - Unitarian Universalism | 0 | 02-15-2009 01:20 |
| Tags |
| Ämnesverktyg | |
| Visningslägen | |
|
|