Det verkar som om du ännu inte registrerat i vår gemenskap. För att registrera dig klicka här ...

Global Oneness Community          
Automatiska översättningar som gjorts av Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness gemenskapen > Global Oneness Main > Erfarenhetsutbyte
Registrera Bloggar Artiklar Bilder Videos Goodies FAQ Memberlist Dagens inlägg Söka Dagens inlägg Markera forum som lästa Chatrum

Erfarenhetsutbyte Dela dina erfarenheter av Oneness University och Oneness Blessing.

Quick News
Välkommen till Global Oneness Community! Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med: Forum Hem, Samhällsgrupper, Bloggar, Artiklar, Bilder, Videos, Videosök, Kontakt, FAQ , Statistik. Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!

Obs: Denna annons inte visas för registrerade medlemmar

Erfarenhetsutbyte

Tags
Trådar: Hearing , Voices
Videoklipp: Hearing , Voices ,

Reply

LinkBack Ämnesverktyg Visningslägen
Old 06-08-2009, 05:06   #10 (Permalink)
Medlem
Senior Member
Points: 5,540, Level: 50Points: 5,540, Level: 50Points: 5,540, Level: 50
Activity: 4%Activity: 4%Activity: 4%

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss458
EarthKat29 is on a distinguished road

Smile Re: Hearing Voices

Citat:
Ursprungligen postat av Kip View Post
Mannen som skulle vara frustrerande. Jag hoppas att ni kan utveckla förmågan ytterligare Tomkin och det gör att du kan höra vad du kan. Det måste vara super störande att kunna höra röster men inte vad de säger!
Vill inte kalla det störande. Det är inte rättvist.

Det är känt som Clairaudience att höra bortom normalområdet.

Det ligger i människans natur att ha dessa förmågor.

Vi har också Klärvoajans att se spöken, Clairgustance, Clairtaxia och Clairsentience (klar känsla.)

Titta på psykiska förmågor i detta avsnitt av Wicca & Witchcraft.
love333 (07-03-2009), Phoenixflame (07-01-2009), Vixzen (06-14-2009)
Old 07-01-2009, 08:20   #11 (Permalink)
Medlem
Medlem
Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Plats: Los Angeles
Blog Entries: 1
Tack: 41
Phoenixflame is on a distinguished road

Re: Hearing Voices

förrgår kväll, hörde jag en enda ton kinda like en "Om" i en manlig röst. Det var högt och tydligt ändå didnt känns som det var från någon var i närheten. Jag var nästan meditativ, som om att ringa mig. Både min hund och jag tittade tward ledning av den och vände att titta på varandra. Här är wierdest del vi båda hade lust att gå ut och titta. Ingenting var där, men en närvaro kändes. Min hund satt utanför och skulle inte komma på bara titta i en riktning. Märkligt nog har jag dont minns hört någonting efter det var det verkligen riktigt tyst. Har någon någonsin upplevt något liknande?
Phoenixflame está offline   Reply With Quote
Old 07-01-2009, 09:41   #12 (Permalink)
Medlem
Senior Member

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss458

Citat:
Ursprungligen postat av Phoenixflame View Post
förrgår kväll, hörde jag en enda ton kinda like en "Om" i en manlig röst. Det var högt och tydligt ändå didnt känns som det var från någon var i närheten. Jag var nästan meditativ, som om att ringa mig. Både min hund och jag tittade tward ledning av den och vände att titta på varandra. Här är wierdest del vi båda hade lust att gå ut och titta. Ingenting var där, men en närvaro kändes. Min hund satt utanför och skulle inte komma på bara titta i en riktning. Märkligt nog har jag dont minns hört någonting efter det var det verkligen riktigt tyst. Har någon någonsin upplevt något liknande?
Clairaudience (klar höra.)

Jag har upplevt det förr.

Det kan vara en ande eller en Gud eller något.

Kan vara 5 Elements talar till dig.

Kanske Sri BhagavanAmma.

Var det en positiv känsla och ljud?
Phoenixflame (07-02-2009)
Old 07-02-2009, 07:04   #13 (Permalink)
Medlem
Medlem

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50

Wink Re: Hearing Voices

Citat:
Ursprungligen postat av EarthKat29 View Post
Clairaudience (klar höra.)

Jag har upplevt det förr.

Det kan vara en ande eller en Gud eller något.

Kan vara 5 Elements talar till dig.

Kanske Sri BhagavanAmma.

Var det en positiv känsla och ljud?
Först var jag i chock, så känslan var inte där för en stund sedan jag började darra men det var vibrationer den varelse som orsakade det eftersom jag kände ljus hela inte berör marken effekt.

När det gäller vad det kunde vara jag kom till samma slutsats, men jag funderade och funderade idag. Forskat och reseached då kom jag ihåg något ... inte lång går jag happedned att fastna på ett ställe vänner över en natt. Hon hade en malevalent vara i sitt hem, efter besöket jag kände och såg det i mitt hem, inte ofta men det var runt. Jag frågade ärkeängeln Mikael för att bli av med honom. Det kan vara han sa till mig att det var ok nu. Eftersom jag dont feel it runt alls.

Men som jag tänkte idag kände jag Sri BhagavanAmma var rösten. Im gonna go med min magkänsla. Jag har fått över min rädsla programmering och tidigare den kvällen jag tränar min rädsla. Tack så mycket för din awsome hjälp.
Old 07-02-2009, 04:26   #14 (Permalink)
Medlem
Senior Member

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss458

Citat:
Först var jag i chock, så känslan var inte där för en stund sedan jag började darra men det var vibrationer den varelse som orsakade det eftersom jag kände ljus hela inte berör marken effekt.

När det gäller vad det kunde vara jag kom till samma slutsats, men jag funderade och funderade idag. Forskat och reseached då kom jag ihåg något ... inte lång går jag happedned att fastna på ett ställe vänner över en natt. Hon hade en malevalent vara i sitt hem, efter besöket jag kände och såg det i mitt hem, inte ofta men det var runt. Jag frågade ärkeängeln Mikael för att bli av med honom. Det kan vara han sa till mig att det var ok nu. Eftersom jag dont feel it runt alls.

Men som jag tänkte idag kände jag Sri BhagavanAmma var rösten. Im gonna go med min magkänsla. Jag har fått över min rädsla programmering och tidigare den kvällen jag tränar min rädsla. Tack så mycket för din awsome hjälp.
Sri BhagavanAmma är inte onda. Honom och hans fru är inget annat än ren kärlek och är både upplyst.

Så enheten i sitt hem är inte honom eller henne.

BhagavanAmma skulle inte göra det.

Ärkeängeln Mikaels och Sri BhagavanAmma känner varandra mycket nära och de älskar varandra mycket nära.

Sri AmmaBhagavan älskar alla på hela denna planet.

De är levande människor som du och jag.

Kristna tro han är den andra Jesu.

En del kristna vet inte ens vem han är.

Du vet vem han är rätt?

Sri Bhagavan och Sri Amma är man och hustru.

Ni vet att de lever i Indien.

Denna enhet kan vara något annat.

Bara inte AmmmaBhagavan.

Jag ber till honom och hans hustru Everynight.
Old 07-02-2009, 09:46   #15 (Permalink)
Medlem
Medlem

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50

Citat:
Ursprungligen postat av EarthKat29 View Post
Sri BhagavanAmma är inte onda. Honom och hans fru är inget annat än ren kärlek och är både upplyst.

Så enheten i sitt hem är inte honom eller henne.

BhagavanAmma skulle inte göra det.

Ärkeängeln Mikaels och Sri BhagavanAmma känner varandra mycket nära och de älskar varandra mycket nära.

Sri AmmaBhagavan älskar alla på hela denna planet.

De är levande människor som du och jag.

Kristna tro han är den andra Jesu.

En del kristna vet inte ens vem han är.

Du vet vem han är rätt?

Sri Bhagavan och Sri Amma är man och hustru.

Ni vet att de lever i Indien.

Denna enhet kan vara något annat.

Bara inte AmmmaBhagavan.

Jag ber till honom och hans hustru Everynight.
Jag tror att du fick mitt meddelande på fel sätt. Jag var inte säga att den negativa enheten var antingen Sri Bhagavan eller AA Michael. Jag är mycket så har tilldela av respekt och kärlek för båda. Den enhet kvar länge innan jag hörde ljudet. Jag nämnde bara att i min tjänst, eftersom det hände runt samma vecka. Men ljudet jag hörde var inte dåligt eller ont att det bara var väldigt konstigt. Jag kände mig inte hotad på något sätt. Jag var chockad först, sedan som jag sa, jag sprang ut för att se vad det kan ha varit, i ett försök att förstå. I didnt löpa från det jag sprang twards det. Ljudet kom från utanför mitt hem, twards sydöstra (jag äntligen lyckades lokalisera).

Lita på mig jag visste vem Sri Bhagavan var långt innan jag såg hans ansikte. Vi har meddelat i meditation och drömmar under en mycket lång tid. Så det kommer inte som någon överraskning att på min mest dificult uppgift som skulle hjälpa klara mig, var min kära vän där för att ge mig sitt stöd.

Jag hoppas att detta rensas upp saker.
Följande användare säger tack till Phoenixflame For This Useful Post:
EarthKat29 (07-03-2009)
Old 07-03-2009, 05:46   #16 (Permalink)
Medlem
Senior Member

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss458

Citat:
Jag tror att du fick mitt meddelande på fel sätt. Jag var inte säga att den negativa enheten var antingen Sri Bhagavan eller AA Michael. Jag är mycket så har tilldela av respekt och kärlek för båda. Den enhet kvar länge innan jag hörde ljudet. Jag nämnde bara att i min tjänst, eftersom det hände runt samma vecka. Men ljudet jag hörde var inte dåligt eller ont att det bara var väldigt konstigt. Jag kände mig inte hotad på något sätt. Jag var chockad först, sedan som jag sa, jag sprang ut för att se vad det kan ha varit, i ett försök att förstå. I didnt löpa från det jag sprang twards det. Ljudet kom från utanför mitt hem, twards sydöstra (jag äntligen lyckades lokalisera).

Lita på mig jag visste vem Sri Bhagavan var långt innan jag såg hans ansikte. Vi har meddelat i meditation och drömmar under en mycket lång tid. Så det kommer inte som någon överraskning att på min mest dificult uppgift som skulle hjälpa klara mig, var min kära vän där för att ge mig sitt stöd.

Jag hoppas att detta rensas upp saker.
Oh okay, that's cool.

När ni träffades första Sri Bhagavan, fick du läsa om honom och forskning honom
på Internet? Om inte skulle du forskning honom?

Tack för att rensa upp det med mig.

Fråga honom eller hans hustru, om de skulle överföra det stadium upplysningstiden till dig.

Hans fru kommer säkert. Hon kommer inte säga nej till dig. Hon har svårt att säga nej till någon när det gäller Enlightenment överföring, eftersom i Indien hon kallas mor.

Kontakta henne genom meditation och se vad hon säger.
Phoenixflame (07-03-2009)
Old 07-03-2009, 06:07   #17 (Permalink)
Medlem
Medlem

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50

I cant minns exakt ålder, men jag tror att min första riktiga kontakt med honom var .... Jag vill säga 14 eller 15. Men hans ansikte har alltid varit en vision jag har sett sedan en liten flicka.

Jag har reseached honom, första gången jag ihåg att jag såg honom var i en dröm. Jag sa att jag visste att han var Gud. Vi träffades i kosmos, jag flyger omkring där (i min dröm), när jag såg honom. Han sa något i stil med att mitt riktiga far (genom att jag förstod honom är skaparen, inte min egentliga far), och att en dag jag skulle släppa mitt jordiska familj. Också att jag skulle leta efter honom och hittar honom när dess tid.

Roligt ska du säga att hans hustru heter mamma, har jag som alltid till henne att eftersom hennes närvaro var i drömmen jag visste att det var en hona disk del för honom.
Old 07-03-2009, 06:58   #18 (Permalink)
Medlem
Senior Member

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss458

Citat:
I cant minns exakt ålder, men jag tror att min första riktiga kontakt med honom var .... Jag vill säga 14 eller 15. Men hans ansikte har alltid varit en vision jag har sett sedan en liten flicka.

Jag har reseached honom, första gången jag ihåg att jag såg honom var i en dröm. Jag sa att jag visste att han var Gud. Vi träffades i kosmos, jag flyger omkring där (i min dröm), när jag såg honom. Han sa något i stil med att mitt riktiga far (genom att jag förstod honom är skaparen, inte min egentliga far), och att en dag jag skulle släppa mitt jordiska familj. Också att jag skulle leta efter honom och hittar honom när dess tid.

Roligt ska du säga att hans hustru heter mamma, har jag som alltid till henne att eftersom hennes närvaro var i drömmen jag visste att det var en hona disk del för honom.
Ni vet att de är levande människor för rätt?

De kan överföra ett medvetet steg Upplysningens dig
du frågar. Still hans beslut. Hennes är generös.

Liknande Trådar
Tråd Startat Forum Svar Senaste inlägg
Lagstiftarna beteende budget utfrågning i Prescott tisdag - Sun Shopper Editor Nyheter - Unitarian Universalism 0 02-15-2009 01:20

Tags
Hearing , Voices
Hearing , Voices ,

Ämnesverktyg
Visningslägen

Posting Rules
Du inte Posta nya ämnen
Du inte post svar
Du inte post bilagor
Du inte redigera dina inlägg

BB code är
Smilies är