|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Søke | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Deling av erfaringer Del dine erfaringer med Enhet Universitet og Enhet velsignelse. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
Deling av erfaringer |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Display Modes |
|
|
#10 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
Mannen som ville være frustrerende. Jeg håper du kan utvikle evnen videre Tomkin og den lar deg høre hva du kan. Det må være super urovekkende å kunne høre stemmer, men ikke hva de sier!
|

| The Following 3 Users Say Thank You to EarthKat29 For This Useful Post: |
|
|
#11 (permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Hearing VoicesNatten før siste, jeg har hørt en eneste tone litt som en "Om" i en mannlig stemme. Det var høyt og tydelig ennå didnt føler at det var fra hvor som helst i nærheten. Jeg var nesten meditative, som om å ringe meg ut. Både min hund og jeg så tward retning av den og snudde seg mot hverandre. Her er wierdest del vi begge hadde lyst til å gå utenfor og ser. Ingenting var der, men en tilstedeværelse følte. Min hund satt ute og ville ikke komme i bare ser i en retning. Merkelig nok jeg dont erindre hørt noe etter det, var det egentlig veldig rolig. Har noen opplevd noe lignende?
|
||
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
Natten før siste, jeg har hørt en eneste tone litt som en "Om" i en mannlig stemme. Det var høyt og tydelig ennå didnt føler at det var fra hvor som helst i nærheten. Jeg var nesten meditative, som om å ringe meg ut. Både min hund og jeg så tward retning av den og snudde seg mot hverandre. Her er wierdest del vi begge hadde lyst til å gå utenfor og ser. Ingenting var der, men en tilstedeværelse følte. Min hund satt ute og ville ikke komme i bare ser i en retning. Merkelig nok jeg dont erindre hørt noe etter det, var det egentlig veldig rolig. Har noen opplevd noe lignende?
|

| (10-06-2008) |
Phoenixflame (07-02-2009)
|
|
|
#13 (permalink) | |||
|
Medlem
Medlem
|
|
|
Clairaudience (klar hørsel.)
Jeg har opplevd det før. Det kan være en ånd eller en Gud eller noe. Kan være 5 elementer snakker til deg. Kan være Sri BhagavanAmma. Var det en positiv følelse og lyd? ![]() |
|
|
#14 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
I begynnelsen var jeg i sjokk, så følelsen var der ikke et øyeblikk da jeg begynte å skjelve, men det var vibrasjoner av å være som forårsaket det fordi jeg følte lys hele ikke berører bakken effekt.
Som for hva det kunne jeg kom til samme konklusjon, men jeg grublet og grublet i dag. Forsket og reseached så jeg husket noe ... ikke lenge jeg går happedned blir sittende fast på et sted venner natten. Hun hadde en malevalent å være i sitt hjem, etter besøket jeg følte og så det i mitt hjem, ikke ofte men det var ca. Jeg spurte Erkeengelen Mikael for å bli kvitt ham. Det kan være ham fortelle meg det var ok nå. Fordi jeg dont føler det rundt det hele tatt. Men som jeg mediterte dag jeg følte Sri BhagavanAmma var stemmen. Im gonna go med min magefølelse. Jeg har vært å komme over angsten programmering og tidligere den kvelden jeg jobbet ut min frykt. Tusen takk for dine awsome hjelp. |

|
|
#15 (permalink) | |||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Hearing VoicesQuote:
Jeg var ikke å si at den negative foretaket ble enten Sri Bhagavan eller AA Michael. Jeg veldig mye, så har allot av respekt og kjærlighet for begge. Foretaket igjen lenge før jeg hørte lyden. Jeg nevnte det i mitt innlegg fordi det skjedde rundt samme uke. Men lyden jeg hørte var ikke dårlig eller ond det bare var veldig rart. Jeg hadde ikke føler seg truet på noen måte. Jeg ble sjokkert over det første, så som sagt, jeg løp ut for å se hva det kunne ha vært, i et forsøk på å forstå. Jeg gjorde ikke løpe fra det jeg løp twards det. Lyden kom fra utenfor mitt hjem, twards sørøst (Jeg var endelig i stand til å finne plasseringen). ![]() Stol på meg, jeg visste hvem Sri Bhagavan var lenge før jeg har sett ansiktet hans. Vi har kommunisert i meditasjon og drømmer for en meget lang tid. Så det kommer ikke som noen overraskelse at på mine mest dificult oppgave som ville hjelpe klare meg, min kjære venn var der for å gi meg sin støtte. Jeg håper dette sletter ting opp. |
|||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til Phoenixflame For This Useful Post: |
EarthKat29 (07-03-2009)
|
|
|
#16 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
Jeg tror du fikk meldingen min feil vei.
Jeg var ikke å si at den negative foretaket ble enten Sri Bhagavan eller AA Michael. Jeg veldig mye, så har allot av respekt og kjærlighet for begge. Foretaket igjen lenge før jeg hørte lyden. Jeg nevnte det i mitt innlegg fordi det skjedde rundt samme uke. Men lyden jeg hørte var ikke dårlig eller ond det bare var veldig rart. Jeg hadde ikke føler seg truet på noen måte. Jeg ble sjokkert over det første, så som sagt, jeg løp ut for å se hva det kunne ha vært, i et forsøk på å forstå. Jeg gjorde ikke løpe fra det jeg løp twards det. Lyden kom fra utenfor mitt hjem, twards sørøst (Jeg var endelig i stand til å finne plasseringen). ![]() Stol på meg, jeg visste hvem Sri Bhagavan var lenge før jeg har sett ansiktet hans. Vi har kommunisert i meditasjon og drømmer for en meget lang tid. Så det kommer ikke som noen overraskelse at på mine mest dificult oppgave som ville hjelpe klare meg, min kjære venn var der for å gi meg sin støtte. Jeg håper dette sletter ting opp. |

| (10-06-2008) |
Phoenixflame (07-03-2009)
|
|
|
#17 (permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Hearing VoicesI cant huske nøyaktig alder, men jeg tror mitt første virkelige kontakt med ham .... Jeg vil si 14 eller 15. Men ansiktet hans har alltid vært en visjon jeg har sett siden en liten jente.
Jeg har reseached ham, første gangen jeg husker å se ham i en drøm. Jeg fortalte ham at jeg visste at han var Gud. Vi møttes i kosmos, var jeg flyr rundt der (i drømmen min), da jeg så ham. Han sa noe i retning av å være min sanne far (ved at jeg forsto ham som skaperen, ikke min egentlige far), og at en dag ville jeg slapp mine jordiske familie. Også at jeg ville søke etter ham og finner ham når dens tid. Morsom du bør si at hans kone heter Mor, jeg har alltid referert til henne som det, fordi hennes tilstedeværelse var i drømmen Jeg visste det var en kvinnelig telleren del til ham. |
||
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
I cant huske nøyaktig alder, men jeg tror mitt første virkelige kontakt med ham .... Jeg vil si 14 eller 15. Men ansiktet hans har alltid vært en visjon jeg har sett siden en liten jente.
Jeg har reseached ham, første gangen jeg husker å se ham i en drøm. Jeg fortalte ham at jeg visste at han var Gud. Vi møttes i kosmos, var jeg flyr rundt der (i drømmen min), da jeg så ham. Han sa noe i retning av å være min sanne far (ved at jeg forsto ham som skaperen, ikke min egentlige far), og at en dag ville jeg slapp mine jordiske familie. Også at jeg ville søke etter ham og finner ham når dens tid. Morsom du bør si at hans kone heter Mor, jeg har alltid referert til henne som det, fordi hennes tilstedeværelse var i drømmen Jeg visste det var en kvinnelig telleren del til ham. |

![]() |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| Lovgivere gjennomføre budsjettet høring i Prescott tirsdag - Sun Shopper | Editor | Nyheter - Unitarian universalisme | 0 | 02-15-2009 01:20 |
| Tags |
| Trådverktøy | |
| Display Modes | |
|
|