|
|
|
|||||||
| Registreer | Blogs | Artikelen | Foto | Video | Goodies | FAQ | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chatruimte |
| Het delen van ervaringen Deel je ervaringen van de Oneness University en Oneness Blessing. |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikelen,
Foto,
Video,
Video Search,
Contact Us,
FAQ ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
Het delen van ervaringen |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergavemodus |
|
|
#10 (permalink) | |||
|
Lid
Senior Member
|
|
|
Man dat zou frustrerend. Ik hoop dat u het vermogen verder ontwikkelen Tomkin en het zal u toestaan om te horen wat je kunt. Dat moet super storend om te kunnen stemmen te horen, maar niet wat ze zeggen!
|

| De volgende 3 gebruikers bedanken om EarthKat29 For This Useful Post: |
|
|
#11 (permalink) | ||
|
Lid
Lid
|
Re: Hearing Voicesnacht voor het laatst hoorde ik een enkele toon beetje als een "Om in een mannelijke stem. Het was luid en duidelijk nog didnt het gevoel dat het was van enige waar de buurt. Ik was bijna meditatieve, als om mij roepen. Zowel mijn hond en ik keek tward de richting van en draaide zich om te kijken naar elkaar. Hier is de wierdest deel voelden we beiden geneigd naar buiten te gaan en te kijken. Niets was er, maar een aanwezigheid werd gevoeld. Mijn hond zat buiten en zou niet alleen komen kijken in een richting. Vreemd genoeg I dont herinner me iets gehoord daarna, was het echt heel rustig. Heeft iemand ooit iets dergelijks meegemaakt?
|
||
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |||
|
Lid
Senior Member
|
|
|
nacht voor het laatst hoorde ik een enkele toon beetje als een "Om in een mannelijke stem. Het was luid en duidelijk nog didnt het gevoel dat het was van enige waar de buurt. Ik was bijna meditatieve, als om mij roepen. Zowel mijn hond en ik keek tward de richting van en draaide zich om te kijken naar elkaar. Hier is de wierdest deel voelden we beiden geneigd naar buiten te gaan en te kijken. Niets was er, maar een aanwezigheid werd gevoeld. Mijn hond zat buiten en zou niet alleen komen kijken in een richting. Vreemd genoeg I dont herinner me iets gehoord daarna, was het echt heel rustig. Heeft iemand ooit iets dergelijks meegemaakt?
|

| (06-25-2009) |
Phoenixflame (07-02-2009)
|
|
|
#13 (permalink) | |||
|
Lid
Lid
|
|
|
Helderhorendheid (helder horen.)
Ik heb al eerder meegemaakt. Het kan een geest of een God of iets. Kunnen worden de 5 elementen spreken je. Kunnen worden Sri BhagavanAmma. Was het een positief gevoel en geluid? ![]() |
|
|
#14 (permalink) | |||
|
Lid
Senior Member
|
|
|
Aanvankelijk was ik in shock, dus het gevoel was er niet voor een moment toen ik begon te beven, maar het was de vibratie van het wezen dat veroorzaakt omdat ik voelde me licht het geheel niet de grond raken effect.
Zoals voor wat het zou kunnen zijn kwam ik tot dezelfde conclusie, maar ik dacht en dacht vandaag. Onderzochte en reseached herinnerde ik me iets ... niet te lang ga ik happedned te vast komen te zitten op een plek vrienden overnachten. Ze had een malevalent zich in haar huis, na het bezoek ik voelde en zag het bij mij thuis, niet vaak, maar het was rond. Ik vroeg Aartsengel Michael te helpen zich te ontdoen van hem. Het kan hem vertellen me it was ok nu. Omdat ik voel het rond dont at all. Maar zoals ik dacht vandaag voelde ik me Sri BhagavanAmma was de stem. Im ga met mijn buikgevoel. Ik heb om over mijn angst voor de programmering en eerder die avond was ik mijn angst uit te werken. Hartelijk dank voor uw awsome hulp. |

|
|
#15 (permalink) | |||
|
Lid
Lid
|
Re: Hearing VoicesQuote:
I wasnt zeggen dat de negatieve entiteit was of Sri Bhagavan of AA Michael. Ik ben erg zodanig zijn toe te wijzen van respect en liefde voor beide. De entiteit linker lang voordat ik hoorde het geluid. Ik heb net gezegd dat in mijn post, omdat het gebeurde allemaal rond dezelfde week. Maar het geluid dat ik hoorde was niet slecht of kwaad was het gewoon heel vreemd. Ik voelde me niet bedreigd in any way. Ik was geschokt op het eerste, dan zoals ik al zei, ik rende naar buiten om te zien wat het had kunnen zijn, in een poging te begrijpen. I didnt lopen vanaf het liep ik twards het. Het geluid kwam van buiten mijn huis, twards het zuidoosten (ik was eindelijk in staat om de locatie). ![]() Geloof me ik wist wie Sri Bhagavan is het lang voordat ik ooit zag zijn gezicht. We hebben meegedeeld in meditatie en dromen voor een zeer lange tijd. Dus het komt niet als een verrassing dat na mijn meest dificult taak die zou helpen mij duidelijk, mijn beste vriend was er om mij zijn steun. Ik hoop dat deze wist dingen. |
|||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan Phoenixflame For This Useful Post: |
EarthKat29 (07-03-2009)
|
|
|
#16 (permalink) | |||
|
Lid
Senior Member
|
|
|
Ik denk dat je hebt mijn bericht op de verkeerde manier.
I wasnt zeggen dat de negatieve entiteit was of Sri Bhagavan of AA Michael. Ik ben erg zodanig zijn toe te wijzen van respect en liefde voor beide. De entiteit linker lang voordat ik hoorde het geluid. Ik heb net gezegd dat in mijn post, omdat het gebeurde allemaal rond dezelfde week. Maar het geluid dat ik hoorde was niet slecht of kwaad was het gewoon heel vreemd. Ik voelde me niet bedreigd in any way. Ik was geschokt op het eerste, dan zoals ik al zei, ik rende naar buiten om te zien wat het had kunnen zijn, in een poging te begrijpen. I didnt lopen vanaf het liep ik twards het. Het geluid kwam van buiten mijn huis, twards het zuidoosten (ik was eindelijk in staat om de locatie). ![]() Geloof me ik wist wie Sri Bhagavan is het lang voordat ik ooit zag zijn gezicht. We hebben meegedeeld in meditatie en dromen voor een zeer lange tijd. Dus het komt niet als een verrassing dat na mijn meest dificult taak die zou helpen mij duidelijk, mijn beste vriend was er om mij zijn steun. Ik hoop dat deze wist dingen. |

| (06-25-2009) |
Phoenixflame (07-03-2009)
|
|
|
#17 (permalink) | ||
|
Lid
Lid
|
Re: Hearing VoicesIk schuin herinner me de juiste leeftijd, maar ik denk dat mijn eerste echte contact met hem was .... Ik wil zeggen 14 of 15. Maar zijn gezicht is altijd een visie die ik heb gezien sinds een klein meisje.
Ik heb reseached hem, de eerste keer dat ik herinner me hem zag was in een droom. Ik vertelde hem dat ik wist dat hij God was. We ontmoetten elkaar in de kosmos, was ik vliegen er (in mijn droom), toen ik hem zag. Hij zei iets in de trant van dat mijn ware vader (door dat ik hem begreep dat de maker, niet mijn eigenlijke vader), en dat ik ooit zou laten gaan van mijn aardse familie. Ook dat ik zou zoeken voor hem en vinden hem wanneer zijn tijd. Grappig dat je dat zegt dat zijn vrouw heet Moeder, heb ik altijd verwezen naar haar als dat, omdat haar aanwezigheid was in de droom ik wist dat er een vrouwelijke teller deel aan hem. |
||
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |||
|
Lid
Senior Member
|
|
|
Ik schuin herinner me de juiste leeftijd, maar ik denk dat mijn eerste echte contact met hem was .... Ik wil zeggen 14 of 15. Maar zijn gezicht is altijd een visie die ik heb gezien sinds een klein meisje.
Ik heb reseached hem, de eerste keer dat ik herinner me hem zag was in een droom. Ik vertelde hem dat ik wist dat hij God was. We ontmoetten elkaar in de kosmos, was ik vliegen er (in mijn droom), toen ik hem zag. Hij zei iets in de trant van dat mijn ware vader (door dat ik hem begreep dat de maker, niet mijn eigenlijke vader), en dat ik ooit zou laten gaan van mijn aardse familie. Ook dat ik zou zoeken voor hem en vinden hem wanneer zijn tijd. Grappig dat je dat zegt dat zijn vrouw heet Moeder, heb ik altijd verwezen naar haar als dat, omdat haar aanwezigheid was in de droom ik wist dat er een vrouwelijke teller deel aan hem. |

![]() |