|
|
|
|||||||
| Registre-se | Blogs | Artigos | Fotos | Vídeos | Goodies | FAQ | Membros | Mensaxes de Hoxe | Procura | Mensaxes de Hoxe | Marcar Foros como lidos | Chat room |
| Compartir experiencias Compartir as súas experiencias da Unidade Universidade e Bendición Unidade. |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!
|
Compartir experiencias |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modos de visualización |
|
|
#10 (Permalink) | |||
|
Membro
Senior Member
|
|
|
O home que sería frustrante. Espero que poida desenvolver a capacidade Tomkin máis e vai permitir que escoitar o que pode. Isto ten que ser super perturbador para ser capaz de escoitar as voces pero non o que eles están dicindo!
|

| Os seguintes 3 Usuarios dixeron Grazas EarthKat29 por esa útil mensaxe: |
|
|
#11 (Permalink) | ||
|
Membro
Membro
|
Re: Hearing Voicesnoite de anteontem, oín un tipo único ton, como un "Om" nunha voz masculina. Era alto e claro aínda non sentín como se fose en calquera lugar próximo. Eu estaba case meditativa, como se a chamar-me para fóra. Tanto o meu can e eu olhei tward na dirección del e se converteu para ollar eachother. Aquí está o wierdest parte, ambos sentiron inclinados a ir para fóra, e ollar. Nada estaba alí, pero eu sentía unha presenza. Meu can sentouse fóra e non entraría en apenas olhando nunha dirección. Curiosamente eu non lembro de nada tras esa audiencia, foi realmente moi tranquila. Ten algo que alguén xa experimentou similar?
|
||
|
|
|
|
|
#12 (Permalink) | |||
|
Membro
Senior Member
|
|
|
noite de anteontem, oín un tipo único ton, como un "Om" nunha voz masculina. Era alto e claro aínda non sentín como se fose en calquera lugar próximo. Eu estaba case meditativa, como se a chamar-me para fóra. Tanto o meu can e eu olhei tward na dirección del e se converteu para ollar eachother. Aquí está o wierdest parte, ambos sentiron inclinados a ir para fóra, e ollar. Nada estaba alí, pero eu sentía unha presenza. Meu can sentouse fóra e non entraría en apenas olhando nunha dirección. Curiosamente eu non lembro de nada tras esa audiencia, foi realmente moi tranquila. Ten algo que alguén xa experimentou similar?
|

| (06-25-2009) |
PhoenixFlame (07-02-2009)
|
|
|
#13 (Permalink) | |||
|
Membro
Membro
|
|
|
Clariaudiência (audición clara.)
Eu teño experimentado iso antes. Pode ser un espírito ou un Deus ou algo así. Podería ser o 5 Elementos falando con vostede. Podería ser Sri BhagavanAmma. Era un sentimento positivo e de son? ![]() |
|
|
#14 (Permalink) | |||
|
Membro
Senior Member
|
|
|
No comezo eu estaba en choque, así que o sentimento non estaba alí por un momento, entón eu comecei a tremer, pero foi a vibración da persoa que fixo tanto porque eu sentido á luz de todo, non tocar o efecto chan.
En canto ao que podería ser eu cheguei á mesma conclusión, pero eu pondera e pondera hoxe. Procura e reseached entón me Remember de algo ... para non ir moito tempo eu happedned ficar preso nun lugar amigos durante a noite. Ela tiña un Malevalent estar na súa casa, despois da visita eu sent e vin que na miña casa, pero moitas veces non estaba cerca. Eu pregunta ao Arcanxo Miguel para axudar a librar-se del. Pode ser el a dicir-me que era ok agora. Por qué non senti-lo ao redor de todo. Pero como eu meditaba hoxe sentín Sri BhagavanAmma era a voz. Vou ir con o meu sentimento de intestino. Fun quedando por riba do meu medo e de programación máis cedo que tarde, eu estaba a traballar fóra do meu medo. Thank you so much for your help awsome. |

|
|
#15 (Permalink) | |||
|
Membro
Membro
|
Re: Hearing VoicesCita:
Eu non estaba dicindo que a entidade foi negativo ou Sri Bhagavan ou AA Michael. Me moito por iso teñen que poñer o respecto eo amor de ambos. A entidade deixou moito antes que eu oín o son. Eu acaba de referir que no meu post, xa que todo aconteceu en torno á mesma semana. Pero o son que oín non era malo ou o mal que era só moi raro. Non me sentín ameazado de algunha maneira. Quedei impresionado nun primeiro momento, entón, como eu disse, eu corre para fóra para ver o que podería ter sido, en un esforzo para entender. Eu non fuxir dela eu execute twards-lo. O son veu de fóra da miña casa, twards do Sueste (finalmente fun capaz de identificar o lugar). ![]() Confío en min eu sabía que Sri Bhagavan pasou moito para que eu non vin o seu rostro. Temos comunicada na meditación e soños para un tempo moi longo. Así ven como ningunha sorpresa que a miña tarefa máis dificulta que axudar a limpar o meu, meu caro amigo estaba alí para me dar o seu apoio. Eu espero que limpa as cousas. |
|||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á PhoenixFlame por esa útil mensaxe: |
EarthKat29 (07-03-2009)
|
|
|
#16 (Permalink) | |||
|
Membro
Senior Member
|
|
|
Coido que ten a miña mensaxe de forma incorrecta.
Eu non estaba dicindo que a entidade foi negativo ou Sri Bhagavan ou AA Michael. Me moito por iso teñen que poñer o respecto eo amor de ambos. A entidade deixou moito antes que eu oín o son. Eu acaba de referir que no meu post, xa que todo aconteceu en torno á mesma semana. Pero o son que oín non era malo ou o mal que era só moi raro. Non me sentín ameazado de algunha maneira. Quedei impresionado nun primeiro momento, entón, como eu disse, eu corre para fóra para ver o que podería ter sido, en un esforzo para entender. Eu non fuxir dela eu execute twards-lo. O son veu de fóra da miña casa, twards do Sueste (finalmente fun capaz de identificar o lugar). ![]() Confío en min eu sabía que Sri Bhagavan pasou moito para que eu non vin o seu rostro. Temos comunicada na meditación e soños para un tempo moi longo. Así ven como ningunha sorpresa que a miña tarefa máis dificulta que axudar a limpar o meu, meu caro amigo estaba alí para me dar o seu apoio. Eu espero que limpa as cousas. |

| (06-25-2009) |
PhoenixFlame (07-03-2009)
|
|
|
#17 (Permalink) | ||
|
Membro
Membro
|
Re: Hearing VoicesEu non podo lembrar a idade exacta, pero creo que o meu primeiro contacto real con el foi .... Eu quero dicir 14 ou 15. Mais o seu rostro ten sido sempre unha visión que eu teño visto dende rapaza.
Teño reseached el, a primeira vez que me lembro de velo foi un soño. Eu lle dixen que sabía que era Deus. Nós nos coñecemos no cosmos, eu estaba voando por alí (no meu soño), cando o vin. El dixo algo ao longo das liñas de ser meu pai real (polo que eu entender que el foi o creador, non, meu pai real), e que un día eu ía deixar de ir a miña familia terrenal. Tamén que eu iría procura-lo e atopalo cando o seu tempo. Divertido que dicir que a súa esposa é chamada de nai, que sempre se refire a ela como iso, porque a presenza dela foi no soño eu sabía que había un contador da femia para el. |
||
|
|
|
|
|
#18 (Permalink) | |||
|
Membro
Senior Member
|
|
|
Eu non podo lembrar a idade exacta, pero creo que o meu primeiro contacto real con el foi .... Eu quero dicir 14 ou 15. Mais o seu rostro ten sido sempre unha visión que eu teño visto dende rapaza.
Teño reseached el, a primeira vez que me lembro de velo foi un soño. Eu lle dixen que sabía que era Deus. Nós nos coñecemos no cosmos, eu estaba voando por alí (no meu soño), cando o vin. El dixo algo ao longo das liñas de ser meu pai real (polo que eu entender que el foi o creador, non, meu pai real), e que un día eu ía deixar de ir a miña familia terrenal. Tamén que eu iría procura-lo e atopalo cando o seu tempo. Divertido que dicir que a súa esposa é chamada de nai, que sempre se refire a ela como iso, porque a presenza dela foi no soño eu sabía que había un contador da femia para el. |

![]() |