Global Oneness Community          
Traducións automáticas feitas polo Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Community > Global Oneness principal > Compartir experiencias
Registre-se Blogs Artigos Fotos Vídeos Goodies FAQ Membros Mensaxes de Hoxe Procura Mensaxes de Hoxe Marcar Foros como lidos Chat room

Compartir experiencias Compartir as súas experiencias da Unidade Universidade e Bendición Unidade.

Quick News
Welcome to the Global Oneness Community! Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por: Páxina de inicio, Grupos sociais, Blogs, Artigos, Fotos, Vídeos, Video Search, Contacte connosco, FAQ , Estatísticas. Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!

Nota: Este anuncio non se amosará para membros rexistrados

Compartir experiencias

Tags
Temas: Audición , Voices
Vídeos: Audición , Voices ,

Reply

LinkBack Thread Tools Modos de visualización
Old 06-08-2009, 05:06 PM   #10 (Permalink)
Membro
Senior Member
Points: 5,540, Level: 50Points: 5,540, Level: 50Points: 5,540, Level: 50
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss458
Agradecido 182 veces en 131 Posts
EarthKat29 is on a distinguished road

Smile Re: Hearing Voices

Cita:
Originally Posted by Kip View Post
O home que sería frustrante. Espero que poida desenvolver a capacidade Tomkin máis e vai permitir que escoitar o que pode. Isto ten que ser super perturbador para ser capaz de escoitar as voces pero non o que eles están dicindo!
Non lle chames que desgustado. Iso non é xusto.

É coñecida como Clairaudience escoitar ademais da escala normal.

É da natureza humana de ter esas habilidades.

Temos tamén clarividencia de ver fantasmas, Clairgustance, Clairtaxia e Clarisciência sentimento (claro).

Look at Psychic Abilities nesta sección de Wicca e Bruxaria.
love333 (07-03-2009), PhoenixFlame Agradecido 1.240 veces en 676 Posts Vixzen (06-14-2009)
Old 07-01-2009, 08:20 PM   #11 (Permalink)
Membro
Membro
Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Lugar: Los Angeles
Blog Entries: 1
Agradecido 41 veces en 26 Posts
Phoenixflame is on a distinguished road

Re: Hearing Voices

noite de anteontem, oín un tipo único ton, como un "Om" nunha voz masculina. Era alto e claro aínda non sentín como se fose en calquera lugar próximo. Eu estaba case meditativa, como se a chamar-me para fóra. Tanto o meu can e eu olhei tward na dirección del e se converteu para ollar eachother. Aquí está o wierdest parte, ambos sentiron inclinados a ir para fóra, e ollar. Nada estaba alí, pero eu sentía unha presenza. Meu can sentouse fóra e non entraría en apenas olhando nunha dirección. Curiosamente eu non lembro de nada tras esa audiencia, foi realmente moi tranquila. Ten algo que alguén xa experimentou similar?
Phoenixflame está offline   Reply With Quote
Old 07-01-2009, 09:41 PM   #12 (Permalink)
Membro
Senior Member

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss458

Cita:
Originally Posted by PhoenixFlame View Post
noite de anteontem, oín un tipo único ton, como un "Om" nunha voz masculina. Era alto e claro aínda non sentín como se fose en calquera lugar próximo. Eu estaba case meditativa, como se a chamar-me para fóra. Tanto o meu can e eu olhei tward na dirección del e se converteu para ollar eachother. Aquí está o wierdest parte, ambos sentiron inclinados a ir para fóra, e ollar. Nada estaba alí, pero eu sentía unha presenza. Meu can sentouse fóra e non entraría en apenas olhando nunha dirección. Curiosamente eu non lembro de nada tras esa audiencia, foi realmente moi tranquila. Ten algo que alguén xa experimentou similar?
Clariaudiência (audición clara.)

Eu teño experimentado iso antes.

Pode ser un espírito ou un Deus ou algo así.

Podería ser o 5 Elementos falando con vostede.

Podería ser Sri BhagavanAmma.

Era un sentimento positivo e de son?
PhoenixFlame (07-02-2009)
Old 07-02-2009, 07:04 PM   #13 (Permalink)
Membro
Membro

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50

Wink Re: Hearing Voices

Cita:
Originally Posted by EarthKat29 View Post
Clariaudiência (audición clara.)

Eu teño experimentado iso antes.

Pode ser un espírito ou un Deus ou algo así.

Podería ser o 5 Elementos falando con vostede.

Podería ser Sri BhagavanAmma.

Era un sentimento positivo e de son?
No comezo eu estaba en choque, así que o sentimento non estaba alí por un momento, entón eu comecei a tremer, pero foi a vibración da persoa que fixo tanto porque eu sentido á luz de todo, non tocar o efecto chan.

En canto ao que podería ser eu cheguei á mesma conclusión, pero eu pondera e pondera hoxe. Procura e reseached entón me Remember de algo ... para non ir moito tempo eu happedned ficar preso nun lugar amigos durante a noite. Ela tiña un Malevalent estar na súa casa, despois da visita eu sent e vin que na miña casa, pero moitas veces non estaba cerca. Eu pregunta ao Arcanxo Miguel para axudar a librar-se del. Pode ser el a dicir-me que era ok agora. Por qué non senti-lo ao redor de todo.

Pero como eu meditaba hoxe sentín Sri BhagavanAmma era a voz. Vou ir con o meu sentimento de intestino. Fun quedando por riba do meu medo e de programación máis cedo que tarde, eu estaba a traballar fóra do meu medo. Thank you so much for your help awsome.
Old 07-02-2009, 04:26 PM   #14 (Permalink)
Membro
Senior Member

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss458

Cita:
No comezo eu estaba en choque, así que o sentimento non estaba alí por un momento, entón eu comecei a tremer, pero foi a vibración da persoa que fixo tanto porque eu sentido á luz de todo, non tocar o efecto chan.

En canto ao que podería ser eu cheguei á mesma conclusión, pero eu pondera e pondera hoxe. Procura e reseached entón me Remember de algo ... para non ir moito tempo eu happedned ficar preso nun lugar amigos durante a noite. Ela tiña un Malevalent estar na súa casa, despois da visita eu sent e vin que na miña casa, pero moitas veces non estaba cerca. Eu pregunta ao Arcanxo Miguel para axudar a librar-se del. Pode ser el a dicir-me que era ok agora. Por qué non senti-lo ao redor de todo.

Pero como eu meditaba hoxe sentín Sri BhagavanAmma era a voz. Vou ir con o meu sentimento de intestino. Fun quedando por riba do meu medo e de programación máis cedo que tarde, eu estaba a traballar fóra do meu medo. Thank you so much for your help awsome.
Sri BhagavanAmma non é malo. El ea súa esposa son nada alén de amor puro e ambos son iluminados.

Así, a entidade na súa casa non é del ou dela.

BhagavanAmma non faría iso.

Arcanxo Miguel e Sri BhagavanAmma coñecer uns aos outros moi preto e eles se aman moi preto de outros.

Sri AmmaBhagavan ama a todos neste planeta enteiro.

Eles están vivindo as persoas como eu e ti.

Os cristiáns están considerando que é a segunda vida de Xesús.

Algúns cristiáns nin sequera sabe quen é.

Vostede sabe que está seguro?

Sri Amma e Sri Bhagavan son marido e muller.

Vostede sabe que viven na India.

Esta entidade pode ser outra cousa.

Só non AmmmaBhagavan.

Facer a el ea súa esposa todas as noites.
Old 07-02-2009, 09:46 PM   #15 (Permalink)
Membro
Membro

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50

Cita:
Originally Posted by EarthKat29 View Post
Sri BhagavanAmma non é malo. El ea súa esposa son nada alén de amor puro e ambos son iluminados.

Así, a entidade na súa casa non é del ou dela.

BhagavanAmma non faría iso.

Arcanxo Miguel e Sri BhagavanAmma coñecer uns aos outros moi preto e eles se aman moi preto de outros.

Sri AmmaBhagavan ama a todos neste planeta enteiro.

Eles están vivindo as persoas como eu e ti.

Os cristiáns están considerando que é a segunda vida de Xesús.

Algúns cristiáns nin sequera sabe quen é.

Vostede sabe que está seguro?

Sri Amma e Sri Bhagavan son marido e muller.

Vostede sabe que viven na India.

Esta entidade pode ser outra cousa.

Só non AmmmaBhagavan.

Facer a el ea súa esposa todas as noites.
Coido que ten a miña mensaxe de forma incorrecta. Eu non estaba dicindo que a entidade foi negativo ou Sri Bhagavan ou AA Michael. Me moito por iso teñen que poñer o respecto eo amor de ambos. A entidade deixou moito antes que eu oín o son. Eu acaba de referir que no meu post, xa que todo aconteceu en torno á mesma semana. Pero o son que oín non era malo ou o mal que era só moi raro. Non me sentín ameazado de algunha maneira. Quedei impresionado nun primeiro momento, entón, como eu disse, eu corre para fóra para ver o que podería ter sido, en un esforzo para entender. Eu non fuxir dela eu execute twards-lo. O son veu de fóra da miña casa, twards do Sueste (finalmente fun capaz de identificar o lugar).

Confío en min eu sabía que Sri Bhagavan pasou moito para que eu non vin o seu rostro. Temos comunicada na meditación e soños para un tempo moi longo. Así ven como ningunha sorpresa que a miña tarefa máis dificulta que axudar a limpar o meu, meu caro amigo estaba alí para me dar o seu apoio.

Eu espero que limpa as cousas.
O seguinte Usuario grazas á PhoenixFlame por esa útil mensaxe:
EarthKat29 (07-03-2009)
Old 07-03-2009, 05:46 PM   #16 (Permalink)
Membro
Senior Member

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss458

Cita:
Coido que ten a miña mensaxe de forma incorrecta. Eu non estaba dicindo que a entidade foi negativo ou Sri Bhagavan ou AA Michael. Me moito por iso teñen que poñer o respecto eo amor de ambos. A entidade deixou moito antes que eu oín o son. Eu acaba de referir que no meu post, xa que todo aconteceu en torno á mesma semana. Pero o son que oín non era malo ou o mal que era só moi raro. Non me sentín ameazado de algunha maneira. Quedei impresionado nun primeiro momento, entón, como eu disse, eu corre para fóra para ver o que podería ter sido, en un esforzo para entender. Eu non fuxir dela eu execute twards-lo. O son veu de fóra da miña casa, twards do Sueste (finalmente fun capaz de identificar o lugar).

Confío en min eu sabía que Sri Bhagavan pasou moito para que eu non vin o seu rostro. Temos comunicada na meditación e soños para un tempo moi longo. Así ven como ningunha sorpresa que a miña tarefa máis dificulta que axudar a limpar o meu, meu caro amigo estaba alí para me dar o seu apoio.

Eu espero que limpa as cousas.
Oh okay, that's cool.

Cando coñeceu Sri Bhagavan, vostede leu sobre el e el procurar
en internet? Se non se busca el?

Grazas por aclarar isto comigo.

Pregunta a el ou a súa esposa se eles ían transferir a fase de iluminación para ti.

A súa esposa certamente. Ela non vai dicir non para ti. Ela ten un tempo difícil dicir non a calquera cando se trata de transferencia Ilustración, porque no Brasil ela é coñecida como nai.

Contacto-la a través da meditación e ver o que ela di.
PhoenixFlame (07-03-2009)
Old 07-03-2009, 06:07 PM   #17 (Permalink)
Membro
Membro

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50

Eu non podo lembrar a idade exacta, pero creo que o meu primeiro contacto real con el foi .... Eu quero dicir 14 ou 15. Mais o seu rostro ten sido sempre unha visión que eu teño visto dende rapaza.

Teño reseached el, a primeira vez que me lembro de velo foi un soño. Eu lle dixen que sabía que era Deus. Nós nos coñecemos no cosmos, eu estaba voando por alí (no meu soño), cando o vin. El dixo algo ao longo das liñas de ser meu pai real (polo que eu entender que el foi o creador, non, meu pai real), e que un día eu ía deixar de ir a miña familia terrenal. Tamén que eu iría procura-lo e atopalo cando o seu tempo.

Divertido que dicir que a súa esposa é chamada de nai, que sempre se refire a ela como iso, porque a presenza dela foi no soño eu sabía que había un contador da femia para el.
Old 07-03-2009, 06:58 PM   #18 (Permalink)
Membro
Senior Member

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss458

Cita:
Eu non podo lembrar a idade exacta, pero creo que o meu primeiro contacto real con el foi .... Eu quero dicir 14 ou 15. Mais o seu rostro ten sido sempre unha visión que eu teño visto dende rapaza.

Teño reseached el, a primeira vez que me lembro de velo foi un soño. Eu lle dixen que sabía que era Deus. Nós nos coñecemos no cosmos, eu estaba voando por alí (no meu soño), cando o vin. El dixo algo ao longo das liñas de ser meu pai real (polo que eu entender que el foi o creador, non, meu pai real), e que un día eu ía deixar de ir a miña familia terrenal. Tamén que eu iría procura-lo e atopalo cando o seu tempo.

Divertido que dicir que a súa esposa é chamada de nai, que sempre se refire a ela como iso, porque a presenza dela foi no soño eu sabía que había un contador da femia para el.
Vostede sabe que son persoas que viven moi ben?

Poden transferir a fase consciente de Iluminación para ti
se pedir. Aínda decisión del. Dela é xeneroso.