|
|
|
|||||||
| Rekisteriä | Blogia | Artiklojen | Valokuvat | Videto | Herkkuja | UKK | Käyttäjälista | Today's Posts | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Chat Room |
| Kokemusten Jaa kokemuksesi ykseyden yliopiston ja Oneness Blessing. |
| Quick Uutiset |
| Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö!
Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa:
Forum Home,
Sosiaaliryhmiin,
Blogia,
Artiklojen,
Valokuvat,
Videto,
Videohaku,
Ota yhteyttä,
UKK ,
Tilastot.
Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!
|
Kokemusten |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tunnisteita |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Näyttötiloja |
|
|
#10 (Permalink) | |||
|
Jäsenen
Senior Member
|
|
|
Man, että se on turhauttavaa. Toivon, että voitte kehittää kykyä edelleen Tomkin ja sen avulla voit kuulla, mitä voit. Tämä on super huolestuttavaa voi kuulla ääniä, mutta ei mitä he sanovat!
|

| 09.16.2009, 01:09 PM |
|
|
#11 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Jäsenen
|
Re: kuuleminen Voicestoissa iltana, kuulin yhden äänen hyvä kuin "Om" in miesäänen. Oli selkeä ja vielä didnt tuntuu se mitään, jos lähellä. Olin melkein meditatiivinen, kuin kutsua minut ulos. Molemmat koirani ja minä katsoin tward suuntaan, ja kääntyi katsomaan toisillenne. Tässä on wierdest osa meidän molempien mielestä taipumus mennä ulos katsomaan. Mitään ei ole, mutta läsnäolo koettiin. Koirani istui ulkopuolella ja se ei tule vain etsivät yhteen suuntaan. Kumma kyllä I dont muistan istunnossa mitään sen jälkeen, että se oli todella todella hiljaista. Onko kukaan koskaan kokenut jotakin vastaavaa?
|
||
|
|
|
|
|
#12 (Permalink) | |||
|
Jäsenen
Senior Member
|
|
|
toissa iltana, kuulin yhden äänen hyvä kuin "Om" in miesäänen. Oli selkeä ja vielä didnt tuntuu se mitään, jos lähellä. Olin melkein meditatiivinen, kuin kutsua minut ulos. Molemmat koirani ja minä katsoin tward suuntaan, ja kääntyi katsomaan toisillenne. Tässä on wierdest osa meidän molempien mielestä taipumus mennä ulos katsomaan. Mitään ei ole, mutta läsnäolo koettiin. Koirani istui ulkopuolella ja se ei tule vain etsivät yhteen suuntaan. Kumma kyllä I dont muistan istunnossa mitään sen jälkeen, että se oli todella todella hiljaista. Onko kukaan koskaan kokenut jotakin vastaavaa?
|

| (06-25-2009) |
Phoenixflame (07-02-2009)
|
|
|
#13 (Permalink) | |||
|
Jäsenen
Jäsenen
|
|
|
Clairaudience (selkeä kuuleminen.)
Olen kokenut sen ennenkin. Se voi olla henki tai Jumala tai jotain. Ehkä 5 elementtiä puhua teille. Ehkä Sri BhagavanAmma. Oliko se positiivinen tunne ja ääni? ![]() |
|
|
#14 (Permalink) | |||
|
Jäsenen
Senior Member
|
|
|
Alussa olin sokissa, joten olo ei ollut siellä nyt sitten aloin vapista, mutta se oli värähtely on sen aiheuttanut, koska tunsin valo koko ei kosketa maata vaikutus.
Kuin mitä se voisi olla tulin samaan lopputulokseen, mutta olen pohtinut ja miettinyt tänään. Tutkitaan ja reseached sitten muistin jotain ... ei kauan mene minun happedned saada juuttunut ystäviä paikassa yön yli. Hän oli malevalent on hänen kotiin, käynnin jälkeen tunsin ja näin se kotonani, ei usein, mutta se oli noin. Pyysin arkkienkeli Mikaelin auttaa pääsemään eroon hänestä. Se voi olla hän kertoi minulle se oli ok nyt. Koska I dont feel it noin ollenkaan. Mutta kuten olen meditoi tänään tunsin Sri BhagavanAmma oli ääni. Im gonna mennä minun hänestä. Olen ollut saada yli pelkoni ohjelmointi ja aiemmin tänä iltana olin Suunniteltaessa pelkoni. Thank you so much for your awsome apua. |

|
|
#15 (Permalink) | |||
|
Jäsenen
Jäsenen
|
Re: kuuleminen VoicesQuote:
I wasn't sanomalla, että kielteinen yksikkö on joko Sri Bhagavan tai AA Michael. Olen hyvin niin on arpoa kunnioitusta ja rakkautta molemmille. Yksikkö vasen kauan ennen kuin kuulin äänen. Juuri mainita, että minun postitse, koska kaikki tapahtui ympäri samalla viikolla. Mutta äänen kuulin ei ollut huono tai paha se oli vain hyvin outoa. En tunne uhkaa millään tavalla. Olin järkyttynyt ensimmäinen, niin kuten sanoin, minä juoksin ulos, mitä se olisi voinut olla, ja pyritään ymmärtämään. I didnt alkaa se juoksin twards sitä. Ääni tuli ulkopuolelta kotini, twards kaakkoon (olin vihdoin paikantaa). ![]() Luota minuun Tiesin kuka Sri Bhagavan oli kauan ennen kuin olen koskaan nähnyt hänen kasvojaan. Olemme ilmoittaneet meditaatiossa ja unelmia hyvin pitkään. Joten se ei ole yllätys, että kun minun suurin dificult tehtävä, joka auttaisi selkeästi minua, rakas ystäväni oli siellä antaa minulle hänen tukea. Toivon tämän tyhjentää asioita. |
|||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Phoenixflame For This Useful Post: |
EarthKat29 UFO over Suffolk Cathedral: Mahdollinen kuva syntyy - Allnewsweb.com
|
|
|
#16 (Permalink) | |||
|
Jäsenen
Senior Member
|
|
|
Luulen, sain viestin väärin.
I wasn't sanomalla, että kielteinen yksikkö on joko Sri Bhagavan tai AA Michael. Olen hyvin niin on arpoa kunnioitusta ja rakkautta molemmille. Yksikkö vasen kauan ennen kuin kuulin äänen. Juuri mainita, että minun postitse, koska kaikki tapahtui ympäri samalla viikolla. Mutta äänen kuulin ei ollut huono tai paha se oli vain hyvin outoa. En tunne uhkaa millään tavalla. Olin järkyttynyt ensimmäinen, niin kuten sanoin, minä juoksin ulos, mitä se olisi voinut olla, ja pyritään ymmärtämään. I didnt alkaa se juoksin twards sitä. Ääni tuli ulkopuolelta kotini, twards kaakkoon (olin vihdoin paikantaa). ![]() Luota minuun Tiesin kuka Sri Bhagavan oli kauan ennen kuin olen koskaan nähnyt hänen kasvojaan. Olemme ilmoittaneet meditaatiossa ja unelmia hyvin pitkään. Joten se ei ole yllätys, että kun minun suurin dificult tehtävä, joka auttaisi selkeästi minua, rakas ystäväni oli siellä antaa minulle hänen tukea. Toivon tämän tyhjentää asioita. |

| (06-25-2009) |
Phoenixflame UFO over Suffolk Cathedral: Mahdollinen kuva syntyy - Allnewsweb.com
|
|
|
#17 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Jäsenen
|
Re: kuuleminen VoicesEn voi muistaa tarkkaa ikää, mutta mielestäni minun ensimmäinen todellinen yhteyttä häneen oli .... Haluan sanoa, 14 tai 15. Mutta hänen kasvonsa on aina ollut visio olen nähnyt kun pieni tyttö.
Olen reseached häntä Ensimmäistä kertaa Muistan nähneeni hänet oli unelma. Sanoin hänelle, tiesi, että hän oli Jumala. Tapasimme kosmoksen, olin alla noin siellä (unessa), kun näin hänet. Hän sanoi jotain sentapaista tulla minun todellinen isä (tämän ymmärsin että luoja, ei minun todellinen isä), ja että jonakin päivänä haluan antaa mennä minun maallisen perheen. Myös, että haluan etsiä itseään ja löytää hänet, kun sen aika. Funny sinun pitäisi sanoa, että hänen vaimonsa on nimeltään Äiti, olen aina tarkoitetut häntä niin, että koska hänen läsnäolonsa oli unessa tiesin siellä oli nainen vasta osa hänestä. |
||
|
|
|
|
|
#18 (Permalink) | |||
|
Jäsenen
Senior Member
|
|
|
En voi muistaa tarkkaa ikää, mutta mielestäni minun ensimmäinen todellinen yhteyttä häneen oli .... Haluan sanoa, 14 tai 15. Mutta hänen kasvonsa on aina ollut visio olen nähnyt kun pieni tyttö.
Olen reseached häntä Ensimmäistä kertaa Muistan nähneeni hänet oli unelma. Sanoin hänelle, tiesi, että hän oli Jumala. Tapasimme kosmoksen, olin alla noin siellä (unessa), kun näin hänet. Hän sanoi jotain sentapaista tulla minun todellinen isä (tämän ymmärsin että luoja, ei minun todellinen isä), ja että jonakin päivänä haluan antaa mennä minun maallisen perheen. Myös, että haluan etsiä itseään ja löytää hänet, kun sen aika. Funny sinun pitäisi sanoa, että hänen vaimonsa on nimeltään Äiti, olen aina tarkoitetut häntä niin, että koska hänen läsnäolonsa oli unessa tiesin siellä oli nainen vasta osa hänestä. |

![]() |
Samanlaisia Ketjuja
|
||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| Lainsäätäjien toiminnan budjetti kuuleminen Prescott ti - su Shopper | Editor | Uutiset - Unitaariuniversalismi | 0 | 02.15.2009 01:20 PM |
| Tunnisteita |
| Thread Tools | |
| Näyttötiloja | |
|
|