|
|
|
|||||||
| Register | Blogs | Artikler | Billeder | Videoer | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens indlæg | Søgning | Dagens indlæg | Mark Forums Read | Kanal |
| Udveksling af erfaringer Del dine oplevelser af Oneness University og Oneness Blessing. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
Udveksling af erfaringer |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#10 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Medlem
|
|
|
Mand, der ville være frustrerende. Jeg håber, du kan udvikle evnen til yderligere Tomkin og det vil give dig mulighed for at høre, hvad du kan. Det må være super forstyrrende at kunne høre stemmerne, men ikke hvad de siger!
|

| Følgende 3 brugere sige tak til EarthKat29 For This Useful Post: |
|
|
#11 (permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Hearing VoicesNatten før sidste, jeg hørte en enkelt tone, lidt ligesom en "Om" i en mandlig stemme. Det var højt og tydeligt endnu didnt har lyst til det var fra hvor som helst i nærheden. Jeg var næsten meditativ, som om at kalde mig ud. Både min hund og jeg kiggede tward retning af det, og vendte sig til at se på hinanden. Her er den wierdest del vi begge havde lyst til at gå udenfor og se. Intet var der, men en tilstedeværelse blev følt. Min hund sad udenfor og ville ikke komme i bare gå i én retning. Sjovt nok jeg dont huske hørt noget efter, at det var virkelig virkelig stille. Hvem har nogensinde oplevet noget lignende?
|
||
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Medlem
|
|
|
Natten før sidste, jeg hørte en enkelt tone, lidt ligesom en "Om" i en mandlig stemme. Det var højt og tydeligt endnu didnt har lyst til det var fra hvor som helst i nærheden. Jeg var næsten meditativ, som om at kalde mig ud. Både min hund og jeg kiggede tward retning af det, og vendte sig til at se på hinanden. Her er den wierdest del vi begge havde lyst til at gå udenfor og se. Intet var der, men en tilstedeværelse blev følt. Min hund sad udenfor og ville ikke komme i bare gå i én retning. Sjovt nok jeg dont huske hørt noget efter, at det var virkelig virkelig stille. Hvem har nogensinde oplevet noget lignende?
|

| Følgende bruger Says Tak til EarthKat29 For This Useful Post: |
Phoenixflame (07-02-2009)
|
|
|
#13 (permalink) | |||
|
Medlem
Medlem
|
|
|
Clairaudience (klar høring.)
Jeg har oplevet det før. Det kunne være en ånd eller en Gud eller noget. Kunne være de 5 elementer taler til dig. Kunne være Sri BhagavanAmma. Var det en positiv følelse og lyd? ![]() |
|
|
#14 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Medlem
|
|
|
I første omgang var jeg i chok, så fornemmelsen var der ikke et øjeblik så jeg begyndte at ryste, men det var den vibration af at være der forårsagede den, fordi jeg følte lys hele ikke rører jorden virkning.
Med hensyn til hvad det kunne være jeg kom til samme konklusion, men jeg tænkte og tænkte i dag. Forsket og reseached så jeg huskede noget ... ikke at gå lang tid en jeg happedned til at sidde fast på et venner sted natten over. Hun havde en malevalent være i hendes hjem, efter besøget jeg følte, og så det på mit hjem, ikke ofte, men det var ca. Jeg spurgte Ærkeenglen Michael til at hjælpe slippe af med ham. Det kan være ham fortælle mig det var ok nu. Fordi jeg dont føler det rundt på alle. Men som jeg mediterede i dag jeg følte Sri BhagavanAmma var stemmen. Im gonna gå med min mavefornemmelse. Jeg har været at få over min frygt for programmering og tidligere den aften jeg var i orden min frygt. Tusind tak for din awsome hjælp. |

|
|
#15 (permalink) | |||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Hearing VoicesCitat:
Jeg var ikke sige, at den negative enhed enten var Herren eller AA Michael. Jeg er meget, så har tild af respekt og kærlighed for dem begge. Virksomheden venstre længe før jeg hørte lyden. Jeg har lige nævnes, at i min stilling, fordi det hele skete omkring den samme uge. Men lyden jeg hørte var ikke dårlig, eller onde det var bare meget mærkeligt. Jeg har ikke føle sig truet på nogen måde. Jeg var chokeret over først, så som jeg sagde, jeg løb udenfor for at se, hvad det kunne have været, i et forsøg på at forstå. Jeg gjorde ikke løbe fra det løb jeg twards det. Lyden kom fra lande uden for mit hjem, twards sydøst (jeg var endelig i stand til at lokalisere). ![]() Tro mig jeg vidste, hvem Herren var længe før jeg nogensinde har set hans ansigt. Vi har meddelt i meditation og drømme for meget lang tid. Så det kommer ikke som nogen overraskelse, at det efter min mest Dificult opgave, som ville hjælpe klare mig, min kære ven var der for at give mig hans støtte. Jeg håber, at dette rydder tingene op. |
|||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til Phoenixflame For This Useful Post: |
EarthKat29 (07-03-2009)
|
|
|
#16 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Medlem
|
|
|
Jeg tror, du fik min besked den forkerte vej.
Jeg var ikke sige, at den negative enhed enten var Herren eller AA Michael. Jeg er meget, så har tild af respekt og kærlighed for dem begge. Virksomheden venstre længe før jeg hørte lyden. Jeg har lige nævnes, at i min stilling, fordi det hele skete omkring den samme uge. Men lyden jeg hørte var ikke dårlig, eller onde det var bare meget mærkeligt. Jeg har ikke føle sig truet på nogen måde. Jeg var chokeret over først, så som jeg sagde, jeg løb udenfor for at se, hvad det kunne have været, i et forsøg på at forstå. Jeg gjorde ikke løbe fra det løb jeg twards det. Lyden kom fra lande uden for mit hjem, twards sydøst (jeg var endelig i stand til at lokalisere). ![]() Tro mig jeg vidste, hvem Herren var længe før jeg nogensinde har set hans ansigt. Vi har meddelt i meditation og drømme for meget lang tid. Så det kommer ikke som nogen overraskelse, at det efter min mest Dificult opgave, som ville hjælpe klare mig, min kære ven var der for at give mig hans støtte. Jeg håber, at dette rydder tingene op. |

| Følgende bruger Says Tak til EarthKat29 For This Useful Post: |
Phoenixflame (07-03-2009)
|
|
|
#17 (permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Hearing VoicesJeg kan ikke huske den præcise alder, men jeg tror, at min første rigtige kontakt med ham var .... Jeg vil sige 14 eller 15. Men hans ansigt har altid været et syn jeg har set siden en lille pige.
Jeg har reseached ham, første gang jeg husker at have set ham, var i en drøm. Jeg fortalte ham, at jeg vidste, at han var Gud. Vi mødtes i kosmos, var jeg flyver rundt der (i min drøm), da jeg så ham. Han sagde noget i retning af at være min sande far (som jeg forstod ham er skaberen, ikke min egentlige far), og at en dag jeg vil slippe min jordiske familie. Også, at jeg ville søge efter ham og finde ham, når dens tid. Funny bør du sige, at hans kone hedder Mor, jeg har altid omtalt hende som den, fordi hendes tilstedeværelse var i den drøm, jeg vidste, at der var en kvindelig counter del til ham. |
||
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Medlem
|
|
|
Jeg kan ikke huske den præcise alder, men jeg tror, at min første rigtige kontakt med ham var .... Jeg vil sige 14 eller 15. Men hans ansigt har altid været et syn jeg har set siden en lille pige.
Jeg har reseached ham, første gang jeg husker at have set ham, var i en drøm. Jeg fortalte ham, at jeg vidste, at han var Gud. Vi mødtes i kosmos, var jeg flyver rundt der (i min drøm), da jeg så ham. Han sagde noget i retning af at være min sande far (som jeg forstod ham er skaberen, ikke min egentlige far), og at en dag jeg vil slippe min jordiske familie. Også, at jeg ville søge efter ham og finde ham, når dens tid. Funny bør du sige, at hans kone hedder Mor, jeg har altid omtalt hende som den, fordi hendes tilstedeværelse var i den drøm, jeg vidste, at der var en kvindelig counter del til ham. |

![]() |
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lovgiverne adfærd budget høring i Prescott Tirsdag - Sun Shopper | Editor | Nyheder - Ikke-Revealed Religions | 0 | 02-15-2009 01:20 |
| Tags |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|