En sembla, encara no s'ha registrat a la nostra comunitat. Per a registrar si us plau feu clic aquí ...

Global Oneness Community          
Traduccions automàtiques realitzades per Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Mundial de la Unitat de la Comunitat > Mundial de la Unitat principal > Intercanvi d'experiències
Registre Blogs Articles Fotos Videos Goodies Preguntes freqüents Membres Today's Posts Cerca Today's Posts Marcar fòrums llegits Xat

Intercanvi d'experiències Comparteixi les seves experiències de la Unitat de la Universitat i la Benedicció de la Unitat.

Quick News
Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat! Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb: Inici Fòrum, Grups Socials, Blogs, Articles, Fotos, Videos, Cerca, Contacti'ns, Preguntes freqüents , Estadístiques. Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!

Nota: Aquest anunci no es mostra per als membres registrats

Intercanvi d'experiències

Etiquetes
Threads: Audiència , Veus
Videos: Audiència , Veus ,

Reply

LinkBack Thread Tools Modes de visualització
Old 06.08.2009, 05:06 PM   #10 (Permalink)
Membres
Senior Member
Points: 5,540, Level: 50Points: 5,540, Level: 50Points: 5,540, Level: 50
Activity: 4%Activity: 4%Activity: 4%

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss458
Localització: Bossier
Gràcies: 159
Agraït 182 vegades en 131 Posts
EarthKat29 is on a distinguished road

Smile Re: Hearing Voices

Cita:
Originalment publicat per Kip View Post
L'home que seria frustrant. Espero que puguin desenvolupar la capacitat de Tomkin més i li permetrà escoltar el que pugui. Això ha de ser súper pertorbador per poder sentir les veus, però no el que estan dient!
No truqui que preocupant. Això no és just.

És coneguda com Clariaudiencia a escoltar més enllà del rang normal.

És en la naturalesa humana per tenir aquestes capacitats.

També tenim la clarividència per veure fantasmes, Clairgustance, Clairtaxia, i Clairsentience (sensació clara.)

Mira Habilitats Psíquiques en aquesta secció de la WICC i la bruixeria.
love333 (07-03-2009), Phoenixflame (07-01-2009), Vixzen (06-14-2009)
Old 07.01.2009, 08:20 PM   #11 (Permalink)
Membres
Membres
Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Ubicació: Los Angeles
Les entrades de bloc: 1
Gràcies: 41
Agraït 41 vegades en 26 Posts
Phoenixflame is on a distinguished road

Re: Hearing Voices

07.01.2009, 09:41 PM
Phoenixflame está offline   Reply With Quote
Old dimecres a la nit, vaig escoltar a un sol to una mica com un "Om", en una veu masculina. Era alt i clar sense però, encara no ha sentir-se com si fos de qualsevol lloc proper. Jo estava quasi meditatiu, com si em fos a trucar. Tant el meu gos i jo ens mirem tward la direcció de la mateixa i va tornar a mirar entre ells. Aquí està la part wierdest ambdós sentim inclinats a sortir i mirar. No hi havia res, però una presència es va fer sentir. El meu gos estava assegut fora i no volia entrar en només mirar en una direcció. Curiosament no recordo res després d'aquesta audiència, va ser molt, molt tranquil. Ha patit alguna vegada una cosa que qualsevol semblant?   #12 (Permalink)
Membres
Senior Member

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss458

Cita:
Originalment publicat per Phoenixflame View Post
Clariaudiencia (audició clara).
Ho he experimentat abans.

Pot ser un esperit o un Déu o alguna cosa així.

Podria ser el 5 Elements parlant.

Podria ser de Sri BhagavanAmma.

Era un sentiment positiu i de so?

07.02.2009, 07:04
Phoenixflame (07-02-2009)
Old Clariaudiencia (audició clara).   #13 (Permalink)
Membres
Membres

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50

Wink Re: Hearing Voices

Cita:
Originalment publicat per EarthKat29 View Post
Ho he experimentat abans.

Pot ser un esperit o un Déu o alguna cosa així.

Podria ser el 5 Elements parlant.

Podria ser de Sri BhagavanAmma.

Al principi jo estava en xoc, per la qual cosa no estava sentint per un moment i després em van començar a tremolar, però va ser la vibració de l'ésser que el va causar, perquè vaig sentir la llum del conjunt de no tocar l'efecte terra.

Pel que fa al que podria ser vaig arribar a la mateixa conclusió, però he meditat i ponderat en l'actualitat. Investigat i Reseach llavors vaig recordar d'alguna cosa ... no sempre un anar jo happedned a quedar parat en una amics d'un dia per l'altre. Ella tenia un malevalent estar a casa seva, després de la visita que vaig sentir i vaig veure a casa meva, a sovint, però no va ser tot. Li vaig preguntar a l'Arcàngel Miquel per ajudar a desfer-se d'ell. Pot ser que em va dir que estava bé ara. Perquè no senten que tot en tots.
Però com ja he meditat avui em vaig sentir Sri BhagavanAmma era la veu. Im que va a anar amb el meu instint. He estat rebent més de la meva programació de por i aquesta mateixa tarda jo estava treballant en la meva por. Moltes gràcies per la seva ajuda awsome.

07.02.2009, 04:26 PM

Al principi jo estava en xoc, per la qual cosa no estava sentint per un moment i després em van començar a tremolar, però va ser la vibració de l'ésser que el va causar, perquè vaig sentir la llum del conjunt de no tocar l'efecte terra.
Old Pel que fa al que podria ser vaig arribar a la mateixa conclusió, però he meditat i ponderat en l'actualitat. Investigat i Reseach llavors vaig recordar d'alguna cosa ... no sempre un anar jo happedned a quedar parat en una amics d'un dia per l'altre. Ella tenia un malevalent estar a casa seva, després de la visita que vaig sentir i vaig veure a casa meva, a sovint, però no va ser tot. Li vaig preguntar a l'Arcàngel Miquel per ajudar a desfer-se d'ell. Pot ser que em va dir que estava bé ara. Perquè no senten que tot en tots.   #14 (Permalink)
Membres
Senior Member

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss458

Cita:
Però com ja he meditat avui em vaig sentir Sri BhagavanAmma era la veu. Im que va a anar amb el meu instint. He estat rebent més de la meva programació de por i aquesta mateixa tarda jo estava treballant en la meva por. Moltes gràcies per la seva ajuda awsome.

Sri BhagavanAmma no és dolent. Ell i la seva dona no són més que l'amor pur i tots dos són il.luminats.

Així que l'entitat a casa no és ell o ella.
BhagavanAmma no faria això.

Arcàngel Miquel i Sri BhagavanAmma coneixem molt a prop d'altres i s'estimen molt a prop d'altres.

Sri AmmaBhagavan estima a tots en aquest planeta.

Són persones que viuen persones com tu i jo.

Els cristians estan creient que és la segona vinguda de Jesús.

Alguns cristians ni tan sols saben qui és.

Saps qui té la raó?

Sri Bhagavan i Sri Amma són marit i muller.

Vostè sap que viuen a l'Índia.

Aquesta entitat podria ser una altra cosa.

Simplement no AmmmaBhagavan.

Prego a ell i la seva dona cada nit.

07.02.2009, 09:46 PM

Sri BhagavanAmma no és dolent. Ell i la seva dona no són més que l'amor pur i tots dos són il.luminats.
Old Així que l'entitat a casa no és ell o ella.   #15 (Permalink)
Membres
Membres

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50

Cita:
Originalment publicat per EarthKat29 View Post
BhagavanAmma no faria això.

Arcàngel Miquel i Sri BhagavanAmma coneixem molt a prop d'altres i s'estimen molt a prop d'altres.

Sri AmmaBhagavan estima a tots en aquest planeta.

Són persones que viuen persones com tu i jo.

Els cristians estan creient que és la segona vinguda de Jesús.

Alguns cristians ni tan sols saben qui és.

Saps qui té la raó?

Sri Bhagavan i Sri Amma són marit i muller.

Vostè sap que viuen a l'Índia.

Aquesta entitat podria ser una altra cosa.

Simplement no AmmmaBhagavan.

Prego a ell i la seva dona cada nit.

Crec que ha arribat el meu missatge de manera equivocada.

I wasnt dient que l'entitat era o negativa Bhagavan Sri o AA Michael. Estic molt de manera que assigna de respecte i amor per als dos.
L'entitat va deixar molt abans de sentir el so. Que acabo d'esmentar que en el meu lloc, ja que tot va passar al voltant de la mateixa setmana. Però la veu que vaig sentir no era dolent o el mal que era molt estrany. No se senten amenaçats de qualsevol manera. Em va sorprendre al principi, però com he dit, vaig córrer a veure el que podria haver estat, en un esforç per entendre. I didnt escapar d'ella em vaig trobar twards ella. El so provenia de fora de casa, twards el sud-est (que finalment va ser capaç de localitzar la ubicació). Confia en mi jo sabia que Sri Bhagavan va ser molt abans que he vist la seva cara. Ens hem comunicat a la meditació i somnis per un temps molt llarg. Per tant, no és cap sorpresa que en la meva tasca més difícil que ajudaran a aclarir, el meu estimat amic estava allà per donar-me el seu suport.

Espero que això aclareix les coses. 07.03.2009, 05:46 PM

Crec que ha arribat el meu missatge de manera equivocada.
Els següents usuaris li van agrair a phoenixflame per aquest missatge:
EarthKat29 (07-03-2009)
Old I wasnt dient que l'entitat era o negativa Bhagavan Sri o AA Michael. Estic molt de manera que assigna de respecte i amor per als dos.   #16 (Permalink)
Membres
Senior Member

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss458

Cita:
L'entitat va deixar molt abans de sentir el so. Que acabo d'esmentar que en el meu lloc, ja que tot va passar al voltant de la mateixa setmana. Però la veu que vaig sentir no era dolent o el mal que era molt estrany. No se senten amenaçats de qualsevol manera. Em va sorprendre al principi, però com he dit, vaig córrer a veure el que podria haver estat, en un esforç per entendre. I didnt escapar d'ella em vaig trobar twards ella. El so provenia de fora de casa, twards el sud-est (que finalment va ser capaç de localitzar la ubicació). Confia en mi jo sabia que Sri Bhagavan va ser molt abans que he vist la seva cara. Ens hem comunicat a la meditació i somnis per un temps molt llarg. Per tant, no és cap sorpresa que en la meva tasca més difícil que ajudaran a aclarir, el meu estimat amic estava allà per donar-me el seu suport.

Espero que això aclareix les coses. Oh, està bé, això està bé.

Quan va conèixer a Sri Bhagavan, has llegit sobre ell i la investigació l'
en l'Internet? Si no vols la investigació amb ell?

Gràcies per aclarir això amb mi.
Pregunti-li a ell o la seva dona si es transferiria l'etapa de la Il.lustració a vostè.

La seva dona segurament. Ella no dirà que no a vostè. Ella té un temps difícil dir no a ningú quan es tracta de transferència de la Il.lustració, perquè a l'Índia es refereixen a ella com a mare.

En contacte amb ella a través de la meditació i veure el que diu.

07.03.2009, 06:07 PM

No puc recordar l'edat exacta, però crec que el meu primer contacte real amb ell era .... Vull dir, 14 o 15. Però la seva cara ha estat sempre una visió que he vist des d'una nena.
Phoenixflame (07-03-2009)
Old He Reseach ell,   #17 (Permalink)
Membres
Membres

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50

la primera vegada que recordo haver-lo vist va ser en un somni. Li vaig dir que sabia que ell era Déu. Ens trobem en el cosmos, jo estava volant per aquí (en el meu somni), quan el vaig veure. Va dir alguna cosa en el sentit que el meu veritable pare (pel que li he entès que el creador, no és el meu veritable pare), i que algun dia m'ho va deixar anar de la meva família terrenal. També que anava a buscar i trobar quan el seu temps.

És curiós que dir que la seva dona es diu Mare, sempre s'han referit a ella com que, degut a que la seva presència era en el somni jo sabia que hi havia una contrapart femenina a ell. 07.03.2009, 06:58 PM

No puc recordar l'edat exacta, però crec que el meu primer contacte real amb ell era .... Vull dir, 14 o 15. Però la seva cara ha estat sempre una visió que he vist des d'una nena.
Old He Reseach ell,   #18 (Permalink)
Membres
Senior Member

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss458

Cita:
la primera vegada que recordo haver-lo vist va ser en un somni. Li vaig dir que sabia que ell era Déu. Ens trobem en el cosmos, jo estava volant per aquí (en el meu somni), quan el vaig veure. Va dir alguna cosa en el sentit que el meu veritable pare (pel que li he entès que el creador, no és el meu veritable pare), i que algun dia m'ho va deixar anar de la meva família terrenal. També que anava a buscar i trobar quan el seu temps.

És curiós que dir que la seva dona es diu Mare, sempre s'han referit a ella com que, degut a que la seva presència era en el somni jo sabia que hi havia una contrapart femenina a ell. Vostè sap que està vivint la gent massa bé?

Es pot transferir la fase conscient de la Il.lustració a vostè
si vostè pregunta. No obstant això, la seva decisió. La seva és generós.

Fils semblants
Fil Thread Starter Fòrum Respostes Darrer missatge
Legisladors conducta audiència pressupost en Prescott Dimarts - Diu Shopper Editor Notícies - no les religions revelades 0 02/15/2009 01:20 PM

Etiquetes
Audiència , Veus
Audiència , Veus ,

Thread Tools
Modes de visualització

Normes d'enviament
Tu no pot posat temes nous
Tu no pot lloc de respostes
Tu no pot accessoris post
Tu no pot edita els teus missatges

Ajuda és Encesa
Smilies són Encesa
[IMG] codi Encesa
El codi HTML és Aturar
Trackbacks són Encesa
Pingbacks són Encesa
Refbacks són Encesa

Totes les hores estan a GMT. L'hora actual és 03:56 PM.

Traduccions automàtiques emès per la PNL-er