Det verkar som om du ännu inte registrerat i vår gemenskap. För att registrera dig klicka här ...

Global Oneness Community          
Automatiska översättningar som gjorts av Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness gemenskapen > Nya medlemmar (första besöket? Börja här!) > Presentera dig själv!
Registrera Bloggar Artiklar Bilder Videos Goodies FAQ Memberlist Dagens inlägg Söka Dagens inlägg Markera forum som lästa Chatrum

Presentera dig själv! En bra start för dig på detta forum är att kunna presentera dig själv! Berätta något om dig själv, varför du är här, vad du vill GO ge till dig eller något annat ...

Quick News
Välkommen till Global Oneness Community! Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med: Forum Hem, Samhällsgrupper, Bloggar, Artiklar, Bilder, Videos, Videosök, Kontakt, FAQ , Statistik. Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!

Obs: Denna annons inte visas för registrerade medlemmar

Tags
Trådar: Awakeni , Started
Videoklipp: Awakeni , Started ,

Reply

LinkBack Ämnesverktyg Visningslägen
Old 06-03-2009, 12:15   #1 (Permalink)
Medlem
Gröngöling
Points: 543, Level: 10Points: 543, Level: 10Points: 543, Level: 10
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

walking the blog's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss13
Plats: Liverpool
Tack: 33
Tackade 12 gånger på 7 Posts
walking the blog is on a distinguished road

Precis börjat vakna ... jag tror!

Guys - hello från Storbritannien!

Posting är nytt för mig, men det känns rätt i kväll, så här jag går ...

Jag har på min egen andliga resa för ett par år nu. Även om jag har läst många böcker och lyssnat på massor av cd-skivor, tycker jag att det bara börjar klicka för mig.

Min senaste läste var The Sedona Method som blev en stor uppenbarelse ... Jag hade mycket konstiga fysiska reaktioner när släpper - mestadels rapningar och bli fysiskt utmattad (inte den eleganta mig att jag vill uppenbara!). Att alla sagt, jag tycker att det rörde mig.

Jag har en tendens att återgå till Louise Hay efter att de flesta böcker för att kontrollera och balans och den här gången känner jag en djupare förståelse om min längtan att få acceptans och kärlek utanför mig. Jag kan känna det håller mig tillbaka och jag kan nu se hur lite acceptans / uppskattning / kärlek jag har gett till mig under åren. (Jag älskade den senaste spegeln dikten publiceras på webbplatsen).

Jag är en väldigt kärleksfull, energisk person, men det är verkligen förstör mig när jag inte får tillbaka den. Denna fråga måste bli mycket stora eftersom det nu speglas i mitt liv med så många människor som ogillande verkligen stör mig och verkligen arbetskraft punkten, det nu känns som om min man är mindre intresserad av mig också!

Jag är verkligen försöker ta min uppmärksamhet från dessa yttre manifestationer och titta in, men jag vet inte riktigt hur man ska acceptera mig själv. Jag har provat Hay påståendena och Wayne Dwyers böcker om manifesterar, men motståndet finns kvar. Motståndet har haft 37 år att bygga så jag är inte förvånad över att detta är en utmaning. Varje insikter skulle vara lycka. Tack och välsigna er alla. x
walking the blog está offline   Reply With Quote
Old 06-03-2009, 03:59   #2 (Permalink)
New Member
Gröngöling
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

chapsborn2bwild's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
Tack: 0
chapsborn2bwild is on a distinguished road

Re: Just börjat vakna ... jag tror!

Det påminner mig om ett bra citat, "Din åsikt om mig är ingen av mina affärer.
chapsborn2bwild está offline   Reply With Quote
Old 06-03-2009, 05:51   #3 (Permalink)
Super Medlem
Moderator
Points: 15,343, Level: 85Points: 15,343, Level: 85Points: 15,343, Level: 85
Activity: 50%Activity: 50%Activity: 50%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1204
Blog Entries: 3
Tackade 1.312 Times in 707 Posts
Essence is on a distinguished road

Citat:
Ursprungligen postat av walking bloggen View Post

Jag har på min egen andliga resa för ett par år nu. Även om jag har läst många böcker och lyssnat på massor av cd-skivor, tycker jag att det bara börjar klicka för mig.

Min senaste läste var The Sedona Method som blev en stor uppenbarelse ... Jag hade mycket konstiga fysiska reaktioner när släpper - mestadels rapningar och bli fysiskt utmattad (inte den eleganta mig att jag vill uppenbara!). Att alla sagt, jag tycker att det rörde mig.

Jag har en tendens att återgå till Louise Hay efter att de flesta böcker för att kontrollera och balans och den här gången känner jag en djupare förståelse om min längtan att få acceptans och kärlek utanför mig. Jag kan känna det håller mig tillbaka och jag kan nu se hur lite acceptans / uppskattning / kärlek jag har gett till mig under åren. (Jag älskade den senaste spegeln dikten publiceras på webbplatsen).

Jag är en väldigt kärleksfull, energisk person, men det är verkligen förstör mig när jag inte får tillbaka den. Denna fråga måste bli mycket stora eftersom det nu speglas i mitt liv med så många människor som ogillande verkligen stör mig och verkligen arbetskraft punkten, det nu känns som om min man är mindre intresserad av mig också!

Jag är verkligen försöker ta min uppmärksamhet från dessa yttre manifestationer och titta in, men jag vet inte riktigt hur man ska acceptera mig själv. Jag har provat Hay påståendena och Wayne Dwyers böcker om manifesterar, men motståndet finns kvar. Motståndet har haft 37 år att bygga så jag är inte förvånad över att detta är en utmaning. Varje insikter skulle vara lycka. Tack och välsigna er alla. x

Hälsningar Walking bloggen,
Så mycket trevligt att göra din bekantskap, och till Oneness.

Ofta när vi börjar denna resa tillbaka till full minnet av vilka vi är vi uppleva mycket i vägen för något som känns som vårt liv falla sönder ibland. Verkar som om vi ofta pendlar mellan extrema toppar och mycket djup dal där det känns som om hela vår värld plötsligt är meningsfullt längre och de människor vi har alltid så känd och förknippas med kan känna sig som främlingar, och ofta känner likadant om oss. En stor del av orsaken till detta är att vi "hoppar" och "vi lämnar bakom oss" vad tjänar inte längre våra mest positiva framåt andlig tillväxt. Ibland innebär detta folk, men oftast är det helt enkelt betyder attityder, tankar och perspektiv som vi verkligen släppa.
Jag kommer att föreslå att ni kanske ta en titt på en tråd en av våra medlemmar nyligen upp om du inte redan har. James postat den här tråden och den har massor av bra information i det om vilka typer av symptom du nämner att du har upplevt. Det finns många symptom som är vanliga bland dem som nyligen uppvaknande och gör stora hopp i medvetandet.
Här är en länk till tråden ....
Symtom på uppvaknande

Jag hoppas du ska trivas här på Upplev festivalen, och jag hoppas att vi har många fler mycket upplysande samtal.

Återigen, Välkommen

Kärlek, Ljus och välsignelser,

Namaste

Essence
Essence está offline   Reply With Quote
Följande 2 användare säger tack till Essence For This Useful Post:
James (06-03-2009), walking bloggen (06-03-2009)
Old 06-03-2009, 01:45   #4 (Permalink)
Medlem
Senior Member
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
Re: Feelings-Across the Miles
Tackade 1.242 Times in 652 Posts
James is on a distinguished road

Hej och välkommen från USA!

Hemsk!

Jag föreslår att du anser att du har varit på en andlig resa hela ditt liv och har förberetts för allt som är nästa

Jag har en tendens att återgå till Louise Hay efter att de flesta böcker för att kontrollera och balans och den här gången känner jag en djupare förståelse om min
längtan att få acceptans och kärlek från utanför mig. Jag kan känna det håller mig tillbaka och jag kan nu se hur lite acceptans / uppskattning / kärlek jag har gett till mig under åren. (Jag älskade den senaste spegeln dikten publiceras på webbplatsen).
Du beskriver det första steget att alla andliga tillväxt vi har och det är att erkänna det för vad det är. Nästa steg är att tacka det för att föra dig dit du är idag och kärleksfullt släppa sin energi i ljuset.

Jag har upplevt samma och fick veta att ibland är bäst att växa stilla och låta andra se i stället för att höra din tillväxt. Du måste dock alltid vara sann mot dig själv.

Jag är verkligen försöker ta min uppmärksamhet från dessa yttre manifestationer och titta in, men jag vet inte riktigt hur man ska acceptera mig själv. Jag har provat Hay påståendena och Wayne Dwyers böcker om manifesterar, men motståndet finns kvar. Motståndet har haft 37 år att bygga så jag är inte förvånad över att detta är en utmaning. Varje insikter skulle vara lycka. Tack och välsigna er alla. X

Innan du kan tydligt se inuti du måste stå ansikte mot ansikte med varför någonting håller dig tillbaka. Vad det än är, och det kan finnas många skäl, måste möta, tackade och dess effekter kommer att frigöra sig från dig.
Som en liten tanke har jag varit gift i 30 år till någon som inte delar samma tankar som jag själv när det gäller Anden, men så hårt man kan, har vi gjort det arbete som jag växte, började jag faktiskt inser att hon var en av mina största lärare. Till slut ser tillbaka, var det hon som höll mig jordad medan jag hjälpa henne att flyga.
Fred,
James
James está offline   Reply With Quote
Följande användare säger tack till James For This Useful Post:
walking bloggen (06-03-2009)
Old 06-03-2009, 02:20   #5 (Permalink)
Medlem
Gröngöling

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss13

James, tack så mycket för överväger min e-post och erbjuda mig så mycket av din erfarenhet och insikt. Din sista kommentar var den mest tröstande, som jag älskar min man och hatar tanken på min utveckling stavning i slutet av oss.

Stående ansikte mot ansikte med varför saker och ting håller mig tillbaka låter bra, men inte vet hur man gör detta. Ska jag vara mediterar på frågor?
Följande användare säger tack till promenader bloggen For This Useful Post:
James (06-03-2009)
Old 06-03-2009, 02:32   #6 (Permalink)
Medlem
Senior Member

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983

Citat:
Ursprungligen postat av walking bloggen View Post
James, tack så mycket för överväger min e-post och erbjuda mig så mycket av din erfarenhet och insikt. Din sista kommentar var den mest tröstande, som jag älskar min man och hatar tanken på min utveckling stavning i slutet av oss.

Stående ansikte mot ansikte med varför saker och ting håller mig tillbaka låter bra, men inte vet hur man gör detta. Ska jag vara mediterar på frågor?
Det låter som ditt äktenskap har en stark grund och det kommer att bli bra.
Jag är inte bra på meditera men jag är alltid i Anden så vad du gör bara vara vaken och uppmärksam på tecken och Ah Ha stunder.
Stressa inte saker och utesluter inte att du hålls tillbaka av mycket goda skäl.
It's all good!
Bara vara närvarande och njuta av vad som händer inom dig och låt det ske i sin egen tid.
Sanningen måste upplevas.
Följ ditt hjärta.
Fred,
James
Följande användare säger tack till James For This Useful Post:
walking bloggen (06-03-2009)
Old 06-03-2009, 02:56   #7 (Permalink)
Medlem
Senior Member

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983

Hej igen, Walking kärret!
När jag var yngre, använder jag tror andra var "håller mig tillbaka" och att om jag var singel skulle jag blivit så mycket mer "andliga" tills jag insåg att dessa tankar, för mig i alla fall, kom från en plats för okunnighet och egoismen och rädsla för att "komma ut".
Jag fortfarande ibland faller tillbaka i dessa dalar i mitt liv.
Alldeles nyligen hade jag en Ah Ha ögonblick som upplyst mig att en del av orsaken till min överväldigande "önskan" att vara en "healer". Jag blev medveten om att innerst inne, jag visste att då skulle jag godtas av mina släktingar för min andlighet.
Jag var tacksam att inse detta och jag tackade den och kärleksfullt släppa det och nu är jag mer balanserad när det gäller helande. Det är så det fungerar och det är en underbar, långsam process.
Det finns så mycket driver oss, medvetet och omedvetet att det tar tid att växa till den storhet vi är inom.
Fråga dig själv frågan: håller mig tillbaka från vad? Ordet, evolution, är alltför vagt svar.
Jag tror att ni kommer att upptäcka att alla dina svar inte kommer att vara tillräckliga skäl för någon att vilja ha dig tillbaka. Exempel: mer kärleksfull, mer att ge.
Du kan, som jag gjorde, att jag höll mig tillbaka från att vara sann mot mig själv för jag trodde jag skulle förlora min familj och att det innerst inne, detta komplicerades ytterligare med tanken att förlora min familj skulle tillåta mig friheten att uttrycka mig mer andligt. Det var rädd att tala. Rädslan att möta dessa utmaningar.
Vi är komplicerade människor, var och en av oss, men det är verkligen allt bra, eftersom jag växte på grund av dessa tecken brister inte trots dem. Till slut var min lärare.
Du kommer att bli bra. Du är bra. Ta varje dag och lära den vad den har att lära dig.
Du har hela universum till ditt förfogande!
Fred,
James
Följande 2 användare säger Tack till James For This Useful Post:
Essence  (07-02-2009), walking bloggen (06-03-2009)
Old 06-03-2009, 06:53   #8 (Permalink)
Medlem
Gröngöling

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss13

Vacker. Jag ska åka på en cykeltur och begrunda detta. Tack James. Jag är säker på att detta samtal skickades till mig i precis rätt tid. Bless you.
Old 07-02-2009, 09:24   #9 (Permalink)
New Member
Gröngöling
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

radha_1's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
Tack: 0
radha_1 is on a distinguished road

Jag är användare av denna webbplats, men jag tror att det är en underbar uppfattning och måste uppskattas av alla.
uv luftrenare
radha_1 está offline   Reply With Quote
Följande användare säger tack till radha_1 For This Useful Post:
walking bloggen (07-06-2009)
Reply

Liknande Trådar
Tråd Startat Forum Svar Senaste inlägg
Vi startade, du klar - The Desert Sun Editor Nyheter - Esotericism 0 12-30-2008 03:30
Psychic Ability: psykiska förmågor och hur du Awaken Them Editor Nyheter - Near Death Experience 0 11-04-2008 06:13
Nära döden-upplevelse igång Study - ShortNews.com Editor Nyheter - Mind & Consciousness 0 10-07-2008 10:40
Seth - Den spirituella läraren som startade New Age. Jonas1 Videos - Andlighet 0 09-15-2008 02:36
Har Self Awaken? - Mooji Jonas1 Videos - Andlighet 0 09-14-2008 09:52

Tags
Awakeni , Started
Awakeni , Started ,

Ämnesverktyg
Visningslägen

Posting Rules
Du inte Posta nya ämnen
Du inte post svar
Du inte post bilagor
Du inte redigera dina inlägg

BB code är