Det ser du ikke har registrert med samfunnet vårt. For å registrere klikk her ...

Global Oneness Community          
Automatisk Translations made by Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Enhet Community > Nye medlemmer Forum (Første besøk? Start her!) > Presenter deg selv!
Registrer Blogger Artikler Bilder Videoer Godsaker FAQ Medlemsliste Dagens innlegg Søke Dagens innlegg Marker forumene som lest Chat Room

Presenter deg selv! En flott start for deg på dette forumet er bare å presentere deg selv! Fortell oss litt om deg selv, hvorfor du er her, hva du vil GO å gi deg eller noe annet ...

Quick News
Velkommen til Global Enhet Community! Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med: Forum Hjem, Social Groups, Blogger, Artikler, Bilder, Videoer, Video Search, Kontakt oss, FAQ , Statistikk. Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!

Merk: Denne annonsen vises ikke for registrerte medlemmer

Tags
Threads: Awakeni , Startet
Video: Awakeni , Startet ,

Reply

LinkBack Trådverktøy Display Modes
Old 06-03-2009, 12:15   #1 (permalink)
Medlem
Junior Member
Points: 543, Level: 10Points: 543, Level: 10Points: 543, Level: 10
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

walking the blog's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss13
Sted: Liverpool
walking the blog is on a distinguished road

Akkurat begynt å vekke ... tror jeg!

Guys - hello fra UK!

Posting er alt nytt for meg, men det føles riktig i kveld, så her går jeg ...

Jeg har vært på min egen åndelige reise for et par år nå. Selv om jeg har lest mange bøker og lyttet til mange CDer, føler jeg at det er bare bare å begynne å klikke for meg.

Mine siste leste var The Sedona Method som ble en stor åpenbaring ... Jeg hadde veldig merkelige fysiske reaksjoner når ut - for det meste burping og bli fysisk utmattet (ikke den elegante meg at jeg ønsker å manifestere!). At alt er sagt, så jeg føler at det beveget meg på.

Jeg pleier å gå tilbake til Louise Hay etter at de fleste bøkene til sjekk og balanse og denne gangen føler jeg en dypere forståelse om lengsel min til å søke aksept og kjærlighet fra utsiden av meg. Jeg kan føle det som holder meg tilbake og jeg kan nå se hvor lite aksept / styrking / kjærlighet har jeg gitt meg selv de siste årene. (Jeg elsket den siste speilet diktet lagt ut på nettstedet).

Jeg er en veldig kjærlig, høy energi person, men det virkelig ødelegger meg når jeg ikke får det tilbake. Dette spørsmålet må bli svært stor som den er nå gjenspeiles i mitt liv av så mange mennesker som ikke ble godkjent virkelig plager meg og virkelig arbeidskraft poenget, det nå føles som mannen min er å miste interessen for meg også!

Jeg er virkelig prøver å ta min oppmerksomheten fra disse eksterne manifestasjoner og se på innsiden, men jeg vet ikke helt vet hvordan du skal akseptere meg selv. Jeg har prøvd det Hay affirmasjoner og Wayne Dwyers bøker om manifestere, men motstanden forblir. Motstanden har hatt 37 år å bygge, slik at jeg ikke er overrasket over at dette er utfordrende. Eventuelle innsikt ville være lykke. Takk og velsigne dere alle. x
walking the blog está offline   Reply With Quote
Old 06-03-2009, 03:59   #2 (permalink)
Nytt medlem
Junior Member
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

chapsborn2bwild's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
chapsborn2bwild is on a distinguished road

Re: Akkurat begynt å vekke ... tror jeg!

Det minner meg om et godt sitat, «Din mening om meg er ingen av min virksomhet."
chapsborn2bwild está offline   Reply With Quote
Old 06-03-2009, 05:51   #3 (permalink)
Super Member
Moderator
Points: 15,360, Level: 85Points: 15,360, Level: 85Points: 15,360, Level: 85
Activity: 54%Activity: 54%Activity: 54%

Essence's Avatar

Activity Longevity
7/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1206
Sted: Deep East Texas
Blog Entries: 3
Essence is on a distinguished road

Quote:
Opprinnelig skrevet av walking bloggen View Post
Guys - hello fra UK!

Jeg har vært på min egen åndelige reise for et par år nå. Selv om jeg har lest mange bøker og lyttet til mange CDer, føler jeg at det er bare bare å begynne å klikke for meg.

Mine siste leste var The Sedona Method som ble en stor åpenbaring ... Jeg hadde veldig merkelige fysiske reaksjoner når ut - for det meste burping og bli fysisk utmattet (ikke den elegante meg at jeg ønsker å manifestere!). At alt er sagt, så jeg føler at det beveget meg på.

Jeg pleier å gå tilbake til Louise Hay etter at de fleste bøkene til sjekk og balanse og denne gangen føler jeg en dypere forståelse om lengsel min til å søke aksept og kjærlighet fra utsiden av meg. Jeg kan føle det som holder meg tilbake og jeg kan nå se hvor lite aksept / styrking / kjærlighet har jeg gitt meg selv de siste årene. (Jeg elsket den siste speilet diktet lagt ut på nettstedet).

Jeg er en veldig kjærlig, høy energi person, men det virkelig ødelegger meg når jeg ikke får det tilbake. Dette spørsmålet må bli svært stor som den er nå gjenspeiles i mitt liv av så mange mennesker som ikke ble godkjent virkelig plager meg og virkelig arbeidskraft poenget, det nå føles som mannen min er å miste interessen for meg også!

Jeg er virkelig prøver å ta min oppmerksomheten fra disse eksterne manifestasjoner og se på innsiden, men jeg vet ikke helt vet hvordan du skal akseptere meg selv. Jeg har prøvd det Hay affirmasjoner og Wayne Dwyers bøker om manifestere, men motstanden forblir. Motstanden har hatt 37 år å bygge, slik at jeg ikke er overrasket over at dette er utfordrende. Eventuelle innsikt ville være lykke. Takk og velsigne dere alle. x

Greetings Walking bloggen,
Så veldig hyggelig å gjøre bekjentskap, og til Enhet.

Ofte når vi begynner denne reisen tilbake til full minne om hvem vi er har vi opplever mye i veien for det virker som våre liv falle fra hverandre til tider. Synes vi ofte svinge mellom ekstreme oppturer og nedturer ekstrem hvor det føles som om hele vår verden plutselig er fornuftig ikke mer og folk vi har alltid kjent så godt og er knyttet til kan føles som fremmede, og ofte føler det samme om oss. En stor del av årsaken til dette er fordi vi er "faller" og "går bak" det ikke lenger tjener våre mest positive fremover åndelig vekst. Noen ganger betyr dette folket, men oftere enn ikke det ganske enkelt betyr holdninger, tanker og perspektiver som vi er virkelig å gi slipp på.
Jeg skal foreslå at dere kanskje ta en titt på en tråd ett av våre medlemmer har nylig lagt inn hvis du ikke allerede har. James postet denne tråden og den har masse god informasjon i den om hvilke typer symptomene du nevner at du har hatt. Det er mange symptomer som er vanlig blant dem som nylig oppvåkning og gjør store hopp i bevisstheten.
Her er en link til tråden ....
Symptomer på oppvåkning

Jeg håper du vil nyte ditt opphold her på Opplev festivalen, og jeg håper vi har mange flere svært opplysende samtaler.

Igjen, Velkommen

Kjærlighet, Lys og velsignelser,

Namaste

Essence
Essence está offline   Reply With Quote
Følgende 2 Users Say Thank You to Essence For This Useful Post:
James (06-03-2009), walking bloggen (06-03-2009)
Old 06-03-2009, 01:45   #4 (permalink)
Medlem
Senior Member
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
Takk: 755
James is on a distinguished road

Guys - hello fra UK!
Hei og velkommen fra USA!

Fryktinngytende!

Jeg ville foreslå at du tenker på at du har vært på en åndelig reise hele livet og har vært forberedt på det som er neste

Jeg pleier å gå tilbake til Louise Hay etter at de fleste bøkene til sjekk og balanse og denne gangen føler jeg en dypere forståelse om min
lengsel å søke aksept og kjærlighet fra utsiden av meg. Jeg kan føle det som holder meg tilbake og jeg kan nå se hvor lite aksept / styrking / kjærlighet har jeg gitt meg selv de siste årene. (Jeg elsket den siste speilet diktet lagt ut på nettstedet).
Du beskriver det første trinnet til alle åndelig vekst vi har og som erkjenner det for hva det er. Det neste trinnet er å takke den for å bringe deg dit du er i dag og kjærlig slipper sin energi inn i lyset.

Jeg har opplevd det samme, og lært at noen ganger er det best å vokse sakte og la andre se i stedet for å høre vekst. Du må imidlertid alltid være tro mot deg selv.

Jeg er virkelig prøver å ta min oppmerksomheten fra disse eksterne manifestasjoner og se på innsiden, men jeg vet ikke helt vet hvordan du skal akseptere meg selv. Jeg har prøvd det Hay affirmasjoner og Wayne Dwyers bøker om manifestere, men motstanden forblir. Motstanden har hatt 37 år å bygge, slik at jeg ikke er overrasket over at dette er utfordrende. Eventuelle innsikt ville være lykke. Takk og velsigne dere alle. X

Før du kan se tydelig på innsiden må du stå ansikt til ansikt med hvorfor noe som holder deg tilbake. Uansett hva det er, og det kan være mange årsaker, trenger å bli stilt overfor, takket og dens virkning vil frigjøre seg fra deg.
Som en side tenkte, jeg har vært gift i 30 år til noen som ikke deler ikke samme tanker som meg selv med hensyn til Ånden, men så vanskelig som det kan være, har vi gjort den jobben og som jeg vokste jeg faktisk begynte å innse at hun var en av mine største lærer. Til slutt ser tilbake, var det hun som holdt meg i bakken mens jeg hjelpe henne å fly.
Fred,
James
James está offline   Reply With Quote
Følgende bruker sier takk til James For This Useful Post:
walking bloggen (06-03-2009)
Old 06-03-2009, 02:20   #5 (permalink)
Medlem
Junior Member

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss13

James, takk så mye for vurderer e-postadresse og for å tilby meg så mye av din erfaring og innsikt. Din siste kommentar var den mest trøstende, som jeg elsker min mann og hater tanken på utviklingen min staving i slutten av oss.

Stå ansikt til ansikt med hvorfor ting er å holde meg tilbake høres bra ut, men ikke sikker på hvordan du gjør dette. Bør jeg være meditere på problemene?
Følgende bruker sier takk til turgåing bloggen For This Useful Post:
James (06-03-2009)
Old 06-03-2009, 02:32   #6 (permalink)
Medlem
Senior Member

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983

Quote:
Opprinnelig skrevet av walking bloggen View Post
James, takk så mye for vurderer e-postadresse og for å tilby meg så mye av din erfaring og innsikt. Din siste kommentar var den mest trøstende, som jeg elsker min mann og hater tanken på utviklingen min staving i slutten av oss.

Stå ansikt til ansikt med hvorfor ting er å holde meg tilbake høres bra ut, men ikke sikker på hvordan du gjør dette. Bør jeg være meditere på problemene?
Det høres ut som ekteskapet har et sterkt fundament og det vil bli bra.
Jeg er ikke en stor ved å meditere, men jeg er alltid i Ånden, så uansett hva du gjør bare følge med og se etter tegn og Ah Ha øyeblikkene.
Ikke jag ting og dessuten ikke utelukke at du blir holdt tilbake for meget gode grunner.
It's all good!
Bare være til stede og nyte det som skjer inni deg, og la det skje i sin egen tid.
Sannheten må oppleves.
Følg hjertet ditt.
Fred,
James
Følgende bruker sier takk til James For This Useful Post:
walking bloggen (06-03-2009)
Old 06-03-2009, 02:56   #7 (permalink)
Medlem
Senior Member

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983

Hei igjen, Turgåing myra!
Da jeg var yngre, bruker jeg til å tenke andre var "holde meg tilbake", og at hvis jeg var singel, jeg kunne blitt så mye mer "åndelig" før jeg innså at de tankene, for meg likevel, kom fra et sted av uvitenhet og egoistisk begjær og frykt for å "komme ut".
Jeg fortsatt noen ganger falle tilbake til disse dalene i mitt liv.
Nylig hadde jeg en Ah Ha øyeblikk som opplyst meg til noen av årsaken bak min overveldende "ønske" å være en "healer". Jeg ble gjort oppmerksom på at innerst inne visste jeg at da ville jeg bli akseptert av mine slektninger for Spiritualitet min.
Jeg var takknemlig for å realisere dette, og jeg takket den og kjærlig la det gå, og nå er jeg mer balansert med hensyn til helbredelse. Det er hvordan det fungerer og det er en fantastisk, langsom prosess.
Det er så mye kjøring oss, bevisst og ubevisst at det tar tid å vokse inn i storheten vi er innenfor.
Still deg selv spørsmålet: holder meg tilbake fra hva? Ordet, evolusjon, er for vagt svar.
Jeg tror du vil finne at alle svarene dine vil ikke være tilstrekkelig grunn for noen å ønske å holde deg tilbake. Eksempel: mer kjærlig, mer å gi.
Du kan finne, som jeg gjorde, at jeg holdt meg tilbake fra å være tro mot meg selv fordi jeg trodde jeg ville miste familien min og at dypt nede, dette ble ytterligere komplisert med at det å miste familien min ville tillate meg friheten til å uttrykke mig mere åndelig. Dette var frykt tale. Frykten for overfor disse utfordringene hodet på.
Vi er kompliserte mennesker, hver enkelt av oss, men det er virkelig alt godt fordi jeg vokste på grunn av disse feilene ikke tegn på tross av dem. Til slutt ble de mine lærere.
Du vil bli bra. Du er fine. Ta hver dag og lære av det hva det har å lære deg.
Du har hele universet til din disposisjon!
Fred,
James
Følgende 2 Users Say Thank You to James For This Useful Post:
Essence  (07-02-2009), walking bloggen (06-03-2009)
Old 06-03-2009, 06:53   #8 (permalink)
Medlem
Junior Member

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss13

Vakker. Jeg kommer til å dra på sykkeltur og tenke på dette. Takk James. Jeg er sikker på at denne samtalen ble sendt til meg i akkurat rett tid. Bless you.
Old 07-02-2009, 09:24   #9 (permalink)
Nytt medlem
Junior Member
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

radha_1's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
radha_1 is on a distinguished road

Jeg er bruker av dette nettstedet, men jeg tror dette er en fantastisk mening og må verdsatt av alle.
uv Luftrenser
radha_1 está offline   Reply With Quote
Følgende bruker sier takk til radha_1 For This Useful Post:
walking bloggen (07-06-2009)
Reply

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Last Post
Vi startet, ferdig deg - The Desert sø Editor Nyheter - Mystisisme 0 12-30-2008 03:30
Psychic Ability: synske evner og Slik vågner Them Editor Nyheter - Psychic Evne og Psychic Reading 0 11-04-2008 06:13
Near Death Experience Study gang - ShortNews.com Editor Nyheter - Near Death Experience 0 10-07-2008 10:40
SETH - Den åndelig lærer som startet i New Age. Jonas1 Videoer - Spiritualitet 0 09-15-2008 02:36
Does Self Awaken? - Mooji Jonas1 Videoer - Spiritualitet 0 09-14-2008 09:52

Tags
Awakeni , Startet
Awakeni , Startet ,

Trådverktøy
Display Modes

Posting Rules
Du kanskje ikke starte nye tråder
Du kanskje ikke post replies
Du kanskje ikke post vedlegg
Du kanskje ikke redigere innleggene dine

BB-kode er
Smilefjes er
[IMG] kode
HTML code is Av
Trackbacks er
Pingbacks er
Refbacks er

Alle klokkeslett er GMT. Klokken er 12:31.

Takk til NLP-er glede automatiske oversettelser