|
|
|
|||||||
| Registreer | Blogs | Artikelen | Foto | Video | Goodies | FAQ | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chatruimte |
| Present jezelf! Een geweldige start voor u op dit forum is gewoon te presenteren jezelf! Vertel ons iets over jezelf, waarom je hier bent, wat je wilt GO te geven aan u of iets anders ... |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikelen,
Foto,
Video,
Video Search,
Contact Us,
FAQ ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergavemodus |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Net begonnen te ontwaken ... denk ik!Guys - Hello from the UK!
Detachering is allemaal nieuw voor mij, maar het voelt recht vanavond, dus hier ga ik ... Ik heb op mijn eigen spirituele reis voor een paar jaar nu. Hoewel ik veel boeken heb gelezen en geluisterd naar tal van cd's, denk ik dat het maar net is begonnen met het klik voor mij. Mijn meest recente lezen was De Sedona methode die was een enorme openbaring ... Ik had heel vreemd lichamelijke reacties bij het vrijgeven van - meestal boeren en steeds fysiek uitgeput (niet de elegante me dat ik wil te manifesteren!). Dat al zei, ik heb het gevoel dat het bewoog me op. Ik heb de neiging om terug te keren Louise Hay nadat de meeste boeken te controleren en het evenwicht en deze keer voel ik een beter begrip over mijn verlangen naar aanvaarding en liefde van buiten mij te zoeken. Ik voel het bedrijf me terug en ik kan nu zien hoe weinig acceptatie / waardering / liefde die ik heb gegeven om mij over de jaren. (Ik hield van de recente spiegel gedicht geplaatst op de site). Ik ben een zeer liefdevolle, hoge energie-persoon, maar het is echt kapot toen ik begrijp het niet terug. Dit probleem moet nu wel heel groot als het nu wordt weerspiegeld in mijn leven door zoveel mensen wier afkeuring echt stoort me echt arbeid en het punt, maar nu voelt mijn man aan het verliezen is ook belangstelling in mij! Ik ben echt proberen om mijn aandacht te nemen van deze externe manifestaties en naar binnen kijken, maar ik niet echt weet hoe om mezelf te accepteren. Ik heb geprobeerd de Hay affirmaties en Wayne Dwyers boeken over manifesteren, maar de weerstand blijft. De weerstand heeft 37 jaar gehad te bouwen, dus ik ben niet verbaasd dat dit een uitdaging. Elke inzichten zou gelukzaligheid zijn. Bedankt en zegen jullie allen. x |
||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Net begonnen te ontwaken ... denk ik!Dat doet me denken aan een goed citeer, "Uw mening van mij is niemand van mijn bedrijf."
![]() |
||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||
|
Super Lid
Moderator
|
Re: Net begonnen te ontwaken ... denk ik!Quote:
Groeten Wandelen de blog, Dus erg leuk om je kennis en maak naar Eenheid.Vaak wanneer we beginnen deze reis terug naar de volledige herinnering aan wie we zijn doen we veel ervaring in de weg van wat lijkt ons leven uit elkaar valt op keer. Het lijkt erop dat we vaak schommelen tussen extreem hoge en extreem lage tonen waar het voelt alsof onze hele wereld opeens zin niet meer en de mensen die we hebben altijd zo goed bekend met en bijbehorende kunnen voelen als vreemden, en ze voelen zich vaak op dezelfde manier over ons. Een groot deel van de oorzaak van dit is omdat wij zijn "afhaken" en "achtergelaten" wat niet meer dient onze meest positief naar voren spirituele groei. Soms betekent dit volk, maar vaker wel dan niet het betekent simpelweg attitudes, gedachten en perspectieven die we echt los te laten. Ik ga om te suggereren dat je misschien een kijkje nemen op een draad een van onze leden onlangs gepost als je nog niet hebt. James posted deze draad en het heeft veel goede informatie in het over de aard van de symptomen die u noemt u hebt ervaren. Er zijn veel symptomen die veel voorkomen onder die pas ontwaken en het maken van grote sprongen in bewustzijn. Hier is een link naar de thread .... Symptomen van ontwaken Ik hoop dat u geniet van uw verblijf hier bij Ervaring Festival, en ik hoop dat we nog veel meer zeer verhelderende gesprekken. Nogmaals, Welkom Liefde, Licht en Blessings, Namaste Essence |
|||
|
|
|
| De volgende 2 gebruikers bedanken om Essence For This Useful Post: |
James (06-03-2009),
lopen de blog (06-03-2009)
|
|
|
#4 (permalink) | ||
|
Lid
Senior Member
|
Re: Net begonnen te ontwaken ... denk ik!Guys - Hello from the UK!
Hallo en welkom uit de VS! Detachering is allemaal nieuw voor mij, maar het voelt recht vanavond, dus hier ga ik ... Ontzagwekkend! Ik heb op mijn eigen spirituele reis voor een paar jaar nu. Hoewel ik veel boeken heb gelezen en geluisterd naar tal van cd's, denk ik dat het maar net is begonnen met het klik voor mij. Ik stel u van mening dat u zijn op een spirituele reis je hele leven en zijn voorbereid op wat er de volgende Mijn meest recente lezen was De Sedona methode die was een enorme openbaring ... Ik had heel vreemd lichamelijke reacties bij het vrijgeven van - meestal boeren en steeds fysiek uitgeput (niet de elegante me dat ik wil te manifesteren!). Dat al zei, ik heb het gevoel dat het bewoog me op. Ik heb de neiging om terug te keren Louise Hay nadat de meeste boeken te controleren en het evenwicht en deze keer voel ik een beter begrip over mijn verlangen te zoeken naar acceptatie en liefde van buiten mij. Ik voel het bedrijf me terug en ik kan nu zien hoe weinig acceptatie / waardering / liefde die ik heb gegeven om mij over de jaren. (Ik hield van de recente spiegel gedicht geplaatst op de site). U beschrijft de eerste stap om alle spirituele groei die we hebben en dat is erkenning voor wat het is. De volgende stap is om het te bedanken voor het brengen u waar u bent vandaag en liefdevol haar energie introductie in het licht. Ik ben een zeer liefdevolle, hoge energie-persoon, maar het is echt kapot toen ik begrijp het niet terug. Dit probleem moet nu wel heel groot als het nu wordt weerspiegeld in mijn leven door zoveel mensen wier afkeuring echt stoort me echt arbeid en het punt, maar nu voelt mijn man aan het verliezen is ook belangstelling in mij! Ik heb hetzelfde meegemaakt en geleerd dat het soms is het best rustig te groeien en laat anderen zien in plaats van je te horen groei. U moet echter altijd trouw zijn aan jezelf. Ik ben echt proberen om mijn aandacht te nemen van deze externe manifestaties en naar binnen kijken, maar ik niet echt weet hoe om mezelf te accepteren. Ik heb geprobeerd de Hay affirmaties en Wayne Dwyers boeken over manifesteren, maar de weerstand blijft. De weerstand heeft 37 jaar gehad te bouwen, dus ik ben niet verbaasd dat dit een uitdaging. Elke inzichten zou gelukzaligheid zijn. Bedankt en zegen jullie allen. X Voordat je duidelijk kunt zien in je moet staan oog in oog met iets waarom houdt u terug. Wat het ook is, en er kunnen vele redenen, dient te worden geconfronteerd, bedankte en het effect ervan zal zelf vrijlating van je. Als een zijde gedachte, heb ik 30 jaar getrouwd met iemand die niet dezelfde gedachten als ik met betrekking tot de Geest, maar zo hard als het kan worden, hebben we het werk en als ik groeide, ik eigenlijk begon te beseffen dat ze was een van mijn grootste leraar. Op het einde, terugkijkend, was zij het die hield me geaard terwijl ik haar helpen om te vliegen. Vrede, James |
||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan James For This Useful Post: |
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Net begonnen te ontwaken ... denk ik!James, dank je wel voor overwegen mijn e-mail en voor het aanbieden van mij zo veel van je ervaring en inzicht. Uw laatste opmerking was de meest troostrijke, als ik mijn man liefde en haat de gedachte van mijn evolutie spelling het einde van ons.
Permanent geconfronteerd met waarom dingen houden me terug klinkt goed, maar niet weet hoe u dit moet doen. Moet ik mediteren over de vraagstukken? |
||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan lopen de blog For This Useful Post: |
James (06-03-2009)
|
|
|
#6 (permalink) | |||
|
Lid
Senior Member
|
Re: Net begonnen te ontwaken ... denk ik!Quote:
Ik ben geen groot om te mediteren, maar ik ben altijd in de Geest, zodat wat je ook gewoon doen blijf alert en let op tekenen en de Ah Ha momenten. Doe geen dingen haasten en ook sluit niet uit dat u wordt tegengehouden voor zeer goede redenen. It's all good! ![]() Gewoon aanwezig zijn en genieten van wat er binnen in je en laat het gebeuren in zijn eigen tijd. Waarheid moet worden ervaren. Volg je hart. Vrede, ![]() James |
|||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan James For This Useful Post: |
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Lid
Senior Member
|
Re: Net begonnen te ontwaken ... denk ik!Hi again, Wandelen in het moeras!
Toen ik jonger was, gebruik ik om te denken anderen waren "bedrijf me terug" en dat als ik single was, kon ik worden zo veel "geestelijke", totdat ik besefte dat die gedachten, voor mij toch, kwam van een plaats van onwetendheid en zelfzuchtige verlangens en de angst voor "coming out". Ik heb nog wel terug te vallen in deze valleien in mijn leven. Onlangs had ik een Ah Ha moment dat verlichte mij een aantal van de reden achter mijn overweldigend "verlangen" om een "genezer". Ik was zich ervan bewust gemaakt dat diep van binnen, ik wist, dat dan, zou ik worden geaccepteerd door mijn familie voor mijn spiritualiteit. Ik was dankbaar om dit te realiseren en ik bedankte haar en liefdevol laten gaan en nu ben ik meer in evenwicht met betrekking tot de genezing. Dat is hoe het werkt en het is een prachtige, langzaam proces. Er is zo veel rijden we, bewust en onbewust dat het tijd kost om te groeien in de grootheid we zijn binnen. Stel jezelf de vraag: hield me terug van wat? Het woord,, is de evolutie te vaag antwoord. Ik denk dat u zult merken dat al uw antwoorden niet voldoende zal zijn redenen om iemand te willen houden u terug. Voorbeeld: meer liefdevolle, meer geven. U kunt vinden, zoals ik deed, dat ik zelf hield terug van trouw zijn aan mezelf omdat ik dacht dat ik zou mijn familie verliezen en dat diep van binnen, dit werd verder gecompliceerd met de gedachte dat het verlies van mijn familie zou mij de vrijheid om mezelf meer geestelijk. Dit was angst spreken. De angst geconfronteerd met deze uitdagingen het hoofd op. Wij zijn gecompliceerd mens, ieder van ons, maar het is echt allemaal goed, want ik groeide als gevolg van deze karakter gebreken niet ondanks hen. Op het eind waren mijn leraren. Je zult wel goed. U bent goed. Neem elke dag en leren zij wat het is om je te leren. U hebt het hele universum tot uw beschikking! Vrede, James |
||
|
|
|
| De volgende 2 gebruikers bedanken aan James For This Useful Post: |
Essence
(07-02-2009),
|
|
|
#8 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Net begonnen te ontwaken ... denk ik!Prachtig. Ik ga op een fiets rijden en dit te overwegen. Bedankt James. Ik ben ervan overtuigd dat dit gesprek werd mij toegezonden op precies het juiste moment. Bless you.
|
||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Net begonnen te ontwaken ... denk ik!Ik ben de gebruiker van deze site, maar ik denk dat dit een geweldige advies en moet door iedereen gewaardeerd.
uv luchtzuiveringsinstallatie ![]() |
||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan radha_1 For This Useful Post: |
lopen de blog (07-06-2009)
|
![]() |