|
|
|
|||||||
| Registre-se | Blogs | Artigos | Fotos | Vídeos | Goodies | FAQ | Membros | Mensaxes de Hoxe | Procura | Mensaxes de Hoxe | Marcar Foros como lidos | Chat room |
| Apresente-se! Un gran comezo para vostede neste foro é para presentar-te! Cóntenos algo sobre si mesmo, porque está aquí, o que quere vai dar para ti ou calquera outra cousa ... |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modos de visualización |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Só comezou a espertar ... eu creo!Guys - Ola from the UK!
A mensaxe é todo novo para min, pero se sente ben esta noite, entón aquí vou eu ... Eu estiven na miña viaxe espiritual de un par de anos agora. Aínda que eu teña lido moitos libros e oído moitos CDs, eu sinto que só agora comeza a ter sentido para min. A miña lectura dos máis recentes foi o método de Sedona, que foi unha revelación ... Eu tiña moi estrañas reaccións físicas ao liberar - principalmente arrotar e tornándose esgotado física (non o elegante que eu quero manifestar!). Iso todo dito, eu sinto que me conmocionado ante. Teño a tendencia de voltar a Louise Hay, logo a maioría dos libros para verificar e equilibrio e, desta vez me sinto unha comprensión máis profunda sobre o meu desexo de buscar aceptación e amor fóra de min. Eu podo sentir que me seguro cara atrás e agora podo ver quão pouca aceptación / valoración / amor que dei a min mesmo ao longo dos anos. (Eu adoraba o poema espello recente publicado na web). Eu son moi amorosa, persoa de alta enerxía, pero realmente me destrúe, cando eu non obterse de volta. Esta cuestión ten que se facer moi grande como é agora espello na miña vida de tantas persoas cuxa desaprobación realmente me incomoda e realmente o punto de traballo, que agora se sente como o meu marido está a perder interese en min tamén! Estou realmente intentando aproveitar a miña atención a partir destas manifestacións externas e mirar para dentro, pero eu realmente non sei como me aceptar. Probe as afirmacións Hay e libros sobre Wayne Dwyers manifestarse, pero a resistencia continúa. A resistencia tivo 37 anos para construír por iso non estou sorprendido que iso é reto. Calquera ideas serían ben-aventurança. Grazas e bendiga a todos. x |
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | ||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Só comezou a espertar ... eu creo!Isto me lembra unha frase boa, "A súa opinión de min non é da miña conta."
![]() |
||
|
|
|
|
|
#3 (Permalink) | |||||||||||
|
Super Membro
Moderador
Blog Entries: 3
Agradecementos: 1.372
Agradecido 1.314 veces en 707 Posts
|
Re: Só comezou a espertar ... eu creo!Cita:
Saúdos a pé do blog, Entón, moi agradable para facer o seu coñecemento, e a Unidade.Moitas veces, cando nós comezamos a viaxe de volta á lembranza completa de quen somos nós facemos moita experiencia na forma de o que parece ser a nosa vida, ás veces caendo aos anacos. Parece que moitas veces oscilan entre extremos altos e baixos extremos que se sente coma se todo o noso mundo de súpeto, non ten sentido e as persoas que sempre souberon tan ben e asociados poden sentir como estraños, e moitas veces eles senten o mesmo sobre nós. Unha gran parte a causa desta é porque somos "caer fóra" e "deixando atrás" o que non serve máis o noso crecemento espiritual máis positivo para a fronte. Ás veces, isto significa que as persoas, pero máis veces que non significa, simplemente, actitudes, pensamentos e perspectivas que estamos realmente deixar de ir. Vou suxerir que podes bótalle un ollo a unha lista de correo un dos nosos membros, recentemente publicado, se non ten xa. James remitidas neste segmento e que ten moita información boa nel sobre os tipos de síntomas que mencionar que experimentou. Hai moitos síntomas que son comúns entre os recén acordo e facendo grandes saltos na conciencia. Aquí está o enlace para o segmento .... Síntoma de espertar Eu espero que apreciar a súa estadía aquí no Festival de experiencia, e espero que teñamos moitas conversas máis esclarecedora. Máis unha vez, Benvido Amor, Luz e Bênçãos, Namaste Esencia |
|||||||||||
|
|
|
| The Following 2 Users say Thank You to Essence For This Useful Post: |
James (06-03-2009),
andar do blog (06-03-2009)
|
|
|
#4 (Permalink) | ||
|
Membro
Senior Member
|
Re: Só comezou a espertar ... eu creo!Guys - Ola from the UK!
Ola e benvidos os E.U.! A mensaxe é todo novo para min, pero se sente ben esta noite, entón aquí vou eu ... Impresionante! Eu estiven na miña viaxe espiritual de un par de anos agora. Aínda que eu teña lido moitos libros e oído moitos CDs, eu sinto que só agora comeza a ter sentido para min. Sugiro que considere que foi unha viaxe espiritual na súa vida e ter sido preparado para o que está próximo A miña lectura dos máis recentes foi o método de Sedona, que foi unha revelación ... Eu tiña moi estrañas reaccións físicas ao liberar - principalmente arrotar e tornándose esgotado física (non o elegante que eu quero manifestar!). Iso todo dito, eu sinto que me conmocionado ante. Teño a tendencia de voltar a Louise Hay, logo a maioría dos libros para verificar e equilibrio e, desta vez me sinto unha comprensión máis profunda sobre o meu ansia de buscar aceptación e amor fóra de min. Eu podo sentir que me seguro cara atrás e agora podo ver quão pouca aceptación / valoración / amor que dei a min mesmo ao longo dos anos. (Eu adoraba o poema espello recente publicado na web). Vostede describe o primeiro paso para o crecemento espiritual todos temos e que é recoñecelo-lo polo que é. O seguinte paso é gracias a el para trae-lo onde está hoxe e amor liberar a súa enerxía para a luz. Eu son moi amorosa, persoa de alta enerxía, pero realmente me destrúe, cando eu non obterse de volta. Esta cuestión ten que se facer moi grande como é agora espello na miña vida de tantas persoas cuxa desaprobación realmente me incomoda e realmente o punto de traballo, que agora se sente como o meu marido está a perder interese en min tamén! Eu experimentei a mesma e aprendín que ás veces é mellor medrar en silencio e deixar que os demais ven en vez de escoitar o seu crecemento. Con todo, ten que ser sempre fiel a si mesmo. Estou realmente intentando aproveitar a miña atención a partir destas manifestacións externas e mirar para dentro, pero eu realmente non sei como me aceptar. Probe as afirmacións Hay e libros sobre Wayne Dwyers manifestarse, pero a resistencia continúa. A resistencia tivo 37 anos para construír por iso non estou sorprendido que iso é reto. Calquera ideas serían ben-aventurança. Grazas e bendiga a todos. X Antes de que poida ver claramente dentro debe estar cara a cara con calquera cousa porque está prendendo cara atrás. Sexa o que sexa, e pode haber moitas razóns, ten que ser enfrentado, agradeceu eo seu efecto pode liberar-se de ti. Como un lado pensa, eu ter sido casado durante 30 anos a alguén que non comparte os mesmos pensamentos que me respecta ao Espírito, pero tan duro como pode ser, nós fixemos o traballo e como eu medrei, realmente comecei a entender que era un dos meus maiores profesores. No final, mirando cara atrás, foi ela quen me mantivo aterrada mentres eu axuda-la a voar. Paz, James |
||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á James por esa útil mensaxe: |
|
|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Só comezou a espertar ... eu creo!James, moitas grazas por contemplar o meu e-mail e por ofrecer-me tanto da súa experiencia e visión. O seu comentario final foi o máis reconfortante, como eu amo meu home e odiar a idea da miña evolución ortografía a finais de nós.
De cara a cara con que as cousas están me prendendo soa ben, pero non sei como facelo. Eu debería estar meditando sobre as cuestións? |
||
|
|
|
| O seguinte Usuario agradeceu a pé o blog por esta útil mensaxe: |
James (06-03-2009)
|
|
|
#6 (Permalink) | |||
|
Membro
Senior Member
|
Re: Só comezou a espertar ... eu creo!Cita:
Eu non son un gran a meditar, pero eu estou sempre no Espírito de modo que quere que só estar alerta e atención aos signos e os momentos Ah Ha. Non apressar as cousas e tampouco descartan que está a ser retida por razóns moi boas. É todo de bo! ![]() Só ten que estar presente e apreciar o que está a suceder dentro de ti e deixar que isto ocorre no seu propio tempo. A verdade ten que poden degustar. Siga seu corazón. Paz, ![]() James |
|||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á James por esa útil mensaxe: |
|
|
|
#7 (Permalink) | ||
|
Membro
Senior Member
|
Re: Só comezou a espertar ... eu creo!Ola de novo, Walking the BOG!
Cando eu era novo, eu soía pensar que os outros foron "me prendendo" e que se eu era solteiro, eu podería facerse moito máis "espiritual", ata que entender que eses pensamentos, para min, aínda así, veu un lugar de ignorancia e desexos egoístas e medo de "saír". Eu aínda ás veces cae de volta a eses vales na miña vida. Recentemente, tivo un momento Ah Ha que me ilumina a algunhas das razóns por tras o meu desexo "esmagadora" a ser un "curandeiro". Eu estaba en conta que alí no fondo, eu sabía, que entón, eu sería aceptado por meus pais para a miña espiritualidade. Eu era grata a entender iso e eu gracias a el e amor deixar ir e agora eu estou máis equilibrada no que respecta á cura. É así como funciona e é un proceso marabillosas, lento. Hai tanto a dirixir-nos, consciente e inconsciente, que leva tempo para crecer en grandeza estamos dentro. Pregunta a si mesmo a pregunta: holding me back from what? A palabra, a evolución, é demasiado vago unha resposta. Coido que vai considerar que todas as súas respostas non serán motivos suficientes para que alguén queira prendê-lo de volta. Exemplo: máis amorosa, máis doazón. Podes atopar, como eu fixen, que eu estaba seguro-me para atrás de ser fiel a min, porque eu penso que eu ía perder a miña familia e que, no fondo, este era aínda máis complicada co pensamento de que perder a miña familia me permita a liberdade de expresar me máis espiritualmente. Este foi o medo a falar. O medo de afrontar estes retos. Nós seres humanos son complicados, cada un de nós, pero é realmente todo de bo, porque eu medrei por mor destas fallos de carácter non pesar delas. No final, eles foron os meus profesores. Vai estar ben. Está ben. Tomé cada día e aprender con ela que ten a lle ensinar. Ten todo o universo a súa disposición! Paz, James |
||
|
|
|
| The Following 2 Users say Thank You to James por esa útil mensaxe: |
Esencia
(07-02-2009),
|
|
|
#8 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Só comezou a espertar ... eu creo!Lindo. Eu estou indo a ir en un paseo en bicicleta e contemplar iso. Thank you James. Estou seguro de que esta conversa foi enviado para min no momento. Bendiga.
|
||
|
|
|
|
|
#9 (Permalink) | ||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Só comezou a espertar ... eu creo!Eu son o usuario deste sitio web, pero eu creo que esa é unha opinión marabilloso e debe ser apreciada por todos.
UV purificador de aire ![]() |
||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á radha_1 por esa útil mensaxe: |
andar do blog (07-06-2009)
|
![]() |