Vaikuttaa siltä, et ole vielä rekisteröitynyt yhteisöön. Rekisteröityä klikkaa tästä ...

Global Oneness Community          
Automaattiset Käännökset tekemät Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness yhteisön > Uusia jäseniä Forum (ensimmäinen vierailu? Aloita tästä!) > Present yourself!
Rekisteriä Blogia Artiklojen Valokuvat Videto Herkkuja UKK Käyttäjälista Today's Posts Haku Today's Posts Merkin luetuksi Chat Room

Present yourself! Hyvä alku olet tällä foorumilla on vain esitellä itsesi! Kerro meille itsestäsi, miksi olet täällä, mitä haluat GO antaa sinulle tai jotain muuta ...

Quick Uutiset
Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö! Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa: Forum Home, Sosiaaliryhmiin, Blogia, Artiklojen, Valokuvat, Videto, Videohaku, Ota yhteyttä, UKK , Tilastot. Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!

Huomaa: Tämä mainos ei näy rekisteröityneille jäsenille

Tunnisteita
Threads: Awakeni , Alkoi
Videot: Awakeni , Alkoi ,

Reply

LinkBack Thread Tools Näyttötiloja
Old 06.03.2009, 12:15 AM   #1 (Permalink)
Jäsenen
Junior Member
Points: 543, Level: 10Points: 543, Level: 10Points: 543, Level: 10
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

walking the blog's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss13
Sijainti: Liverpool
Kiitti 12 kertaa 7 Viestejä
walking the blog is on a distinguished road

Juuri alkanut herätä ... mielestäni!

Guys - Hello from the UK!

Lähettämistä kaikki minulle uutta, mutta se tuntuu oikein tänä iltana, joten tässä menen ...

Olen ollut oma hengellinen matka muutaman vuoden ajan. Vaikka olen lukenut paljon kirjoja ja kuunnellut paljon CD-levyjä, olen sitä mieltä, että se on nyt vasta sitten minulle.

Uusin Lue oli Sedona menetelmä, joka oli valtava ilmestys ... Minulla oli hyvin outoa, fyysisiä reaktioita, luovuttaessaan - enimmäkseen röyhtäily ja tulee fyysisesti loppuun (ei tyylikäs minulle, että haluan ilmeisen!). Että kaikki sanottu, tein sitä mieltä, että se siirtyi minulle.

Minulla on tapana palata takaisin Louise Hay jälkeen suurin osa kirjoista tarkistaa, ja tasapainon, ja tällä kertaa mielestäni syvempää ymmärrystä minun kaipuu hakea hyväksyntää ja rakkautta ulkopuolelta minua. Voin tuntea sen tilalle minut takaisin ja voin nyt nähdä, miten vähän hyväksyminen / arvostuksen / Love Olen antanut itselleni vuosien varrella. (Rakastin viime peili runo Sivustoon).

Olen hyvin rakastava, paljon energiaa henkilöä, mutta se todella tuhoaa minut, kun en saa sitä takaisin. Tämä kysymys on yhä erittäin suuri, koska se on nyt heijastuu elämääni niin paljon ihmisiä, joiden paheksuntaa todella häiritsee minua todella työvoimaa kohtaan, nyt tuntuu mieheni menettää kiinnostuksensa me too!

Olen todella yrittää ajaa minun huomiota näiden ulkoisten ilmenemismuotojen ja tarkastella sisällä, mutta en todellakaan tiedä, miten hyväksymään itseni. Olen kokeillut Hay vakuutuksia ja Wayne Dwyers kirjoja ilmentää, mutta vastus on. Vastus on ollut 37 vuotta rakentaa niin en ole yllättynyt, että tämä on haastavaa. Kaikki näkemyksiä olisi autuutta. Kiitos ja siunatkoon teitä kaikkia. x
walking the blog está offline   Reply With Quote
Old 06.03.2009, 03:59   #2 (Permalink)
New Member
Junior Member
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

chapsborn2bwild's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
Kiitti 0 Times in 0 Posts
chapsborn2bwild is on a distinguished road

Re: Just alkoi herätä ... mielestäni!

Tämä muistuttaa minua hyvän tarjouksen, "Mielipiteesi minusta on ei kuulu minulle."
chapsborn2bwild está offline   Reply With Quote
Old 06.03.2009, 05:51   #3 (Permalink)
Super jäsen
Muokkaajan
Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85
Activity: 43%Activity: 43%Activity: 43%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200
Sijainti: Deep East Texas
Blogimerkintöjä: 3
Kiitti 1306 Times in 703 Posts
Essence is on a distinguished road

Quote:
Originally Posted by Kävely blogi View Post

Lähettämistä kaikki minulle uutta, mutta se tuntuu oikein tänä iltana, joten tässä menen ...

Olen ollut oma hengellinen matka muutaman vuoden ajan. Vaikka olen lukenut paljon kirjoja ja kuunnellut paljon CD-levyjä, olen sitä mieltä, että se on nyt vasta sitten minulle.

Uusin Lue oli Sedona menetelmä, joka oli valtava ilmestys ... Minulla oli hyvin outoa, fyysisiä reaktioita, luovuttaessaan - enimmäkseen röyhtäily ja tulee fyysisesti loppuun (ei tyylikäs minulle, että haluan ilmeisen!). Että kaikki sanottu, tein sitä mieltä, että se siirtyi minulle.

Minulla on tapana palata takaisin Louise Hay jälkeen suurin osa kirjoista tarkistaa, ja tasapainon, ja tällä kertaa mielestäni syvempää ymmärrystä minun kaipuu hakea hyväksyntää ja rakkautta ulkopuolelta minua. Voin tuntea sen tilalle minut takaisin ja voin nyt nähdä, miten vähän hyväksyminen / arvostuksen / Love Olen antanut itselleni vuosien varrella. (Rakastin viime peili runo Sivustoon).

Olen hyvin rakastava, paljon energiaa henkilöä, mutta se todella tuhoaa minut, kun en saa sitä takaisin. Tämä kysymys on yhä erittäin suuri, koska se on nyt heijastuu elämääni niin paljon ihmisiä, joiden paheksuntaa todella häiritsee minua todella työvoimaa kohtaan, nyt tuntuu mieheni menettää kiinnostuksensa me too!

Olen todella yrittää ajaa minun huomiota näiden ulkoisten ilmenemismuotojen ja tarkastella sisällä, mutta en todellakaan tiedä, miten hyväksymään itseni. Olen kokeillut Hay vakuutuksia ja Wayne Dwyers kirjoja ilmentää, mutta vastus on. Vastus on ollut 37 vuotta rakentaa niin en ole yllättynyt, että tämä on haastavaa. Kaikki näkemyksiä olisi autuutta. Kiitos ja siunatkoon teitä kaikkia. x

Tervehdys Kävely blogi,
Niin mukava tehdä tuttavuus, ja to Oneness.

Usein kun aloitan tämän matkan takaisin kokonaisuudessaan muistamaan, keitä me olemme kohtaat paljon tavalla mikä tuntuu elämämme hajoamassa ajoittain. Näyttää me usein värähtelemään ääripäiden välillä ylä-ja äärimmäinen alamäet, jos tuntuu siltä kuin koko maailmaa yhtäkkiä järkeä enää ja ihmiset olemme aina tienneet, niin hyvin ja niihin, joilla voi tuntua vieraita, ja usein he tuntevat samoin meistä. Suuri osa syy tähän on, koska olemme "poistuvat" ja "jättää taakseen", mikä ei enää toimi kaikkein positiivinen eteenpäin hengellistä kasvua. Joskus tämä tarkoittaa ihmisiä, mutta useimmiten se tarkoittaa vain sitä, asenteita, ajatuksia ja näkökulmia, että olemme todella vuokrauksesta irti.
Aion ehdottaa, että ehkä sinun katsomaan Thread yksi jäsenistä äskettäin lähetetty, jos et ole jo. James lähetetty tätä säiettä, ja se on paljon hyvää tietoa ja se, millaiset oireet sinulla mainita olette kokeneet. On olemassa monia oireita, jotka ovat yhteisiä joukossa vasta heräämisen ja tehdä suuria hyppyjä tietoisuudessa.
Tässä on linkki Thread ....
Oireet heräämisen

Toivottavasti nautitte vierailustanne täällä Koe Festival, ja toivon, että meillä on paljon enemmän hyvin valaiseva keskusteluja.

Kerran, Tervetuloa

Rakkautta, valoa ja siunausta,

Namaste

Essence
Essence está offline   Reply With Quote
Seuraavat 2 Users Say Thank You to Essence For This Useful Post:
JaME (06-03-2009), Kävely blogi (06-03-2009)
Old 06.03.2009, 01:45 PM   #4 (Permalink)
Jäsenen
Senior Member
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
Kiitti 1242 Times in 652 Posts
James is on a distinguished road

Hei ja tervetuloa USA!

08.31.2009, 02:08 PM

Ehdotan, että katsovat, että sinulla on ollut hengellinen matka koko elämänsä ja ovat valmiita mikä on seuraava

Minulla on tapana palata takaisin Louise Hay jälkeen eniten kirjoja tarkistaa ja tasapainon, ja tällä kertaa mielestäni syvempää ymmärrystä minun
kaipuu hakea hyväksyntää ja rakkautta ulkopuolelta minua. Voin tuntea sen tilalle minut takaisin ja voin nyt nähdä, miten vähän hyväksyminen / arvostuksen / Love Olen antanut itselleni vuosien varrella. (Rakastin viime peili runo Sivustoon).
Kuvailisit ensimmäinen askel kaikki henkiseen kasvuun meillä on, ja se on tunnustaa se, mitä se on. Seuraava askel on kiittää se tuo sinulle, missä olet nyt ja rakkaudella vapauttaa energian valoon.

Olen kokenut saman ja tietää, että joskus on parasta kasvaa rauhassa ja antaa muiden nähdä eikä kuulla kasvua. Sinun on kuitenkin aina olla oma itsesi.

Olen todella yrittää ajaa minun huomiota näiden ulkoisten ilmenemismuotojen ja tarkastella sisällä, mutta en todellakaan tiedä, miten hyväksymään itseni. Olen kokeillut Hay vakuutuksia ja Wayne Dwyers kirjoja ilmentää, mutta vastus on. Vastus on ollut 37 vuotta rakentaa niin en ole yllättynyt, että tämä on haastavaa. Kaikki näkemyksiä olisi autuutta. Kiitos ja siunatkoon teitä kaikkia. X

Ennen kuin voit nähdä selvästi sinussa on seistävä kasvotusten, miksi jotain on tilalla sinut takaisin. Mitä se on, ja voi olla monia syitä, on edessä, kiitti ja sen vaikutus vapauttaa itsensä sinulle.
Epäsuorasti ajatus, olen ollut naimisissa 30 vuotta ja joku, joka ei jaa samoja ajatuksia kuin itseni osalta Henkeä vaan niin kovaa kuin se voi olla, olemme tehneet työtä, ja kuten olen kasvanut, olen oikeastaan alkoi ymmärtää, että hän oli yksi suurimmista opettaja. Lopulta, taakseen katsomatta, sillä hän pitää minua maadoitettu, kun voin auttaa häntä lentämään.
Rauha,
JaME
James está offline   Reply With Quote
Kun käyttäjä sanoo Kiitos James For This Useful Post:
Kävely blogi (06-03-2009)
Old 06.03.2009, 02:20 PM   #5 (Permalink)
Jäsenen
Junior Member

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss13

James, kiitos paljon harkitsemisen minun email ja tarjoaa minulle niin paljon teidän kokemuksia ja näkemyksiä. Sinä kommentti oli kaikkein lohdullista, koska rakastan miestäni ja vihaa ajatus oman kehityksen oikeinkirjoituksen lopussa meitä.

Pysyvän kasvotusten, miksi asiat ovat tilalla minut takaisin kuulostaa hyvältä, mutta ei tiedä, miten tätä. Pitäisikö minun olla mietiskelemällä asioista?
Kun käyttäjä sanoo Kiitos kävely blogi Tämä Useful Post:
JaME (06-03-2009)
Old 06.03.2009, 02:32 PM   #6 (Permalink)
Jäsenen
Senior Member

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983

Quote:
Originally Posted by Kävely blogi View Post
James, kiitos paljon harkitsemisen minun email ja tarjoaa minulle niin paljon teidän kokemuksia ja näkemyksiä. Sinä kommentti oli kaikkein lohdullista, koska rakastan miestäni ja vihaa ajatus oman kehityksen oikeinkirjoituksen lopussa meitä.

Pysyvän kasvotusten, miksi asiat ovat tilalla minut takaisin kuulostaa hyvältä, mutta ei tiedä, miten tätä. Pitäisikö minun olla mietiskelemällä asioista?
Se kuulostaa teidän avioliitto on vahva perusta, ja se on hieno.
En ole suuri klo mietiskellen, mutta olen aina Hengessä niin mitä teet juuri pysy valppaana ja katsoa merkkejä ja Ah Ha hetkiä.
Älä kiirehdi asioita ja ei sulje pois, että olet jarruttaa hyvästä syystä.
It's all good!
Vain olla ja nauttia mitä tapahtuu sinussa ja anna sen tapahtua omalla ajallaan.
Totuus on kokenut.
Seuraa sydäntäsi.
Rauha,
JaME
Kun käyttäjä sanoo Kiitos James For This Useful Post:
Kävely blogi (06-03-2009)
Old 06.03.2009, 02:56 PM   #7 (Permalink)
Jäsenen
Senior Member

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983

Hei taas, Kävely suohon!
Kun olin nuorempi, käytän sitä mieltä muut olivat "tilalla minut takaisin ja että jos olisin ollut ainoa, minusta voisi tulla niin paljon" hengellistä ", kunnes tajusin, että nämä ajatukset, minulle joka tapauksessa, tuli paikka tietämättömyyttä ja itsekkään toiveet ja pelko "tulee ulos".
Olen kuitenkin joskus turvautua näihin laaksoihin elämässäni.
Aivan äskettäin olin Ah Ha hetkeä valaistunut minulle joitakin syynä minun suuri "halu" olla "parantaja". Olin tietoisia siitä, että syvällä sisällä, tiesin, että sitten, olisin hyväksynyt minun sukulaiseni minun hengellisyys.
Olin kiitollinen ymmärtää tämän, ja kiitin sitä ja rakkaudella anna sen mennä, ja nyt olen entistä tasapainoisempaa suhteen paranemista. Näin se toimii ja se on hieno, hidas prosessi.
On niin paljon ajaa meitä, tietoisesti ja tiedostamatta, että se vie aikaa kasvaa suuruuden olemme sisällä.
Kysy itseltäsi kysymys: tilaa minut takaisin mitä? Sana, kehitys, on liian epämääräinen vastaus.
Uskon näet, että kaikkia vastauksia ei ole riittäviä perusteita joku haluaa pitää sinut takaisin. Esimerkki: enemmän rakastava, enemmän antaa.
Saatat löytää, kuten minä, että olin tilalla itse takaisin on totta itselleni, koska minä ajattelin menettää perhettäni ja syvällä, tämä vaikeuttaa myös sillä, että menettää perhettäni antaisi minulle vapauden ilmaista itseäni henkisesti. Tämä oli pelko ottaen. Pelko kohdata nämä haasteet pikaisesti.
Olemme monimutkaisia ihmisiä, jokainen meistä, mutta se todellakin on kaikki hyvin, koska olen kasvanut, koska näiden luonteeltaan puutteita ei niistä huolimatta. Lopulta ne olivat minun opettajia.
You will be fine. You are fine. Ottaa joka päivä, ja oppia siitä, mitä se opettaa sinulle.
Sinulla on koko maailmankaikkeus käytettävissänne!
Rauha,
JaME
Seuraavat 2 Users Say Thank You James For This Useful Post:
Essence  (07-02-2009), Kävely blogi (06-03-2009)
Old 06.03.2009, 06:53 PM   #8 (Permalink)
Jäsenen
Junior Member

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss13

Kaunis. Aion mennä pyöräretkelle ja pohtia tätä. Kiitos James. Olen varma, että tämä keskustelu on osoittanut minulle juuri oikeaan aikaan. Siunatkoon sinua.
Old 07.02.2009, 09:24   #9 (Permalink)
New Member
Junior Member
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

radha_1's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
Kiitti 1 Time in 1 Post
radha_1 is on a distinguished road

Olen käyttäjän tämän sivuston, mutta mielestäni tämä on hieno lausunnon ja on arvostavat kaikki.
uv ilman puhdistamot
radha_1 está offline   Reply With Quote
Kun käyttäjä sanoo Kiitos radha_1 For This Useful Post:
Kävely blogi (07-06-2009)
Reply

Samanlaisia Ketjuja
Kierre Thread aloittaja Foorumilla Vastauksissa Viimeisin Post
Aloitimme, olet valmis - Desert Sun Editor Uutiset - Mystiikka 0 12.30.2008 03:30
Psychic kykynsä Psychic kykyjä ja Kuinka herättää heidät Editor Uutiset - Psychic Kyky & Psychic Reading 0 11.04.2008 06:13
Near Death Experience Tutkimus Started - ShortNews.com Editor Uutiset - Near Death Experience 0 10.07.2008 10:40
SETH - hengellinen opettaja, joka alkoi New Age. Jonas1 Videot - hengellisyys 0 09.15.2008 02:36 PM
Ei Self Awaken? - Mooji Jonas1 Videot - hengellisyys 0 09.14.2008 09:52 PM

Tunnisteita
Awakeni , Alkoi
Awakeni , Alkoi ,

Thread Tools
Näyttötiloja

Posting Rules
Sinä ei luodaksesi uuden aiheen
Sinä ei post vastaukset
Sinä ei postitse liitetiedostoja
Sinä ei muokata viestejäsi

BB koodia on Päällä
Hymiötä ovat Päällä
[IMG] koodi Päällä
HTML-koodi on Pois
TrackBacks ovat Päällä
Pingbacks ovat Päällä
Refbacks ovat Päällä

Kaikki ajat ovat GMT. Aika on nyt 04:25.

Ansiota NLP-er nauttia automaattinen käännöksiä