|
|
|
|||||||
| Register | Blogs | Artikler | Billeder | Videoer | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens indlæg | Søgning | Dagens indlæg | Mark Forums Read | Kanal |
| Præsenterer dig selv! En god start for dig på dette forum er netop at præsentere dig selv! Fortæl os lidt om dig selv, hvorfor du er her, hvad du vil GO for at give dig eller noget andet ... |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
Tak: 255
|
Ikke ny, men muligvis glemtGuys - hello fra UK!
Udstationering er alt nyt for mig, men det føles rigtigt i aften, så her jeg gå ... Jeg har været på min egen spirituelle rejse for et par år nu. Selv om jeg har læst mange bøger og lyttet til masser af cd'er, jeg føler, at det først lige er begyndt at klikke på for mig. Mine seneste læste var The Sedona Method som var en stor åbenbaring ... Jeg havde meget mærkeligt fysiske reaktioner, når frigivelse - for det meste bøvsen og blive fysisk udmattet (ikke den elegante mig, at jeg vil åbenbart!). , At alle sagt, følte jeg, at det bevægede mig på. Jeg har tendens til at vende tilbage til Louise Hay efter de fleste bøger for at kontrollere og balance, og denne gang jeg føler en dybere forståelse for min længsel efter at søge accept og kærlighed fra lande uden for mig. Jeg kan mærke det holde mig tilbage, og jeg kan nu se, hvor lidt accept / værdsættelse / kærlighed, jeg har givet til mig gennem årene. (Jeg elskede den seneste spejl digt lagt ud på hjemmesiden). Jeg er en meget kærlig, høj energi person, men det virkelig ødelægger mig, når jeg ikke få den tilbage. Dette spørgsmål skal blive meget stort, som det nu afspejler sig i mit liv, som så mange mennesker, hvis misbilligelse virkelig generer mig, og for virkelig at arbejde det punkt, det nu føles som min mand er ved at miste interessen for me too! Jeg er virkelig forsøger at tage min opmærksomhed fra disse ydre manifestationer og kigger, men jeg ved ikke rigtig ved, hvordan man acceptere mig selv. Jeg har prøvet Hay bekræftelser og Wayne Dwyers bøger om manifestere, men modstanden er fortsat. Modstanden har haft 37 år til at bygge, så jeg ikke er overrasket over, at det er udfordrende. Enhver viden vil være lyksalighed. Tak og velsigne jer alle. x |
||
|
|
|
|
|
#2 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Nyt medlem
|
Re: Bare begyndt at vække ... jeg tror!Det minder mig om et godt tilbud, "Din mening om mig er ingen af min virksomhed."
![]() |
||
|
|
|
|
|
#3 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | |||
|
Super medlem
Moderator
|
Re: Bare begyndt at vække ... jeg tror!Citat:
Greetings Walking den blog, Så meget rart at gøre dit bekendtskab, og til Oneness.Ofte når vi begynder denne rejse tilbage til fuld erindring om, hvem vi er, vi oplever meget i vejen for, hvad der virker som om vores liv falder fra hinanden til tider. Ser vi ofte svinger mellem ekstreme højdepunkter og ekstreme nedture, hvor det føles som om hele vores verden pludselig mening ikke mere, og de mennesker, som vi altid har kendt så godt, og er forbundet med, kan føle sig som fremmede, og ofte de føler sig på samme måde om os. En stor del af årsagen til dette er, fordi vi er "faldet ud" og "efterlod" hvad der ikke længere er vores mest positive frem åndelig vækst. Sommetider betyder det folk, men oftest betyder det blot, holdninger, tanker og perspektiver, som vi virkelig give slip på. Jeg vil foreslå, at du måske tage et kig på en tråd en af vores medlemmer for nylig vist, hvis du ikke allerede har. James indsendt denne tråd, og den har masser af gode oplysninger i det om, hvilke typer af symptomer, du nævner, du har oplevet. Der er mange symptomer, der er udbredt blandt de nyligt opvågnen og gøre store spring i bevidsthed. Her er et link til den tråd .... Symptomer på opvågnen Jeg håber du nyder dit ophold her på Oplev festivalen, og jeg håber, at vi har mange flere meget oplysende samtaler. Endnu engang, velkommen Kærlighed, lys og velsignelser, Namaste Essence |
|||
|
|
|
| De følgende 2 Brugere sige tak til Essence For This Useful Post: |
James (06-03-2009),
walking bloggen (06-03-2009)
|
|
|
#4 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
Senior Medlem
|
Re: Bare begyndt at vække ... jeg tror!Guys - hello fra UK!
Hej og velkommen fra USA! Udstationering er alt nyt for mig, men det føles rigtigt i aften, så her jeg gå ... Tak: 275 Jeg har været på min egen spirituelle rejse for et par år nu. Selv om jeg har læst mange bøger og lyttet til masser af cd'er, jeg føler, at det først lige er begyndt at klikke på for mig. Jeg vil foreslå du, at du har været på en spirituel rejse hele dit liv og har været forberedt på, hvad er næste Mine seneste læste var The Sedona Method som var en stor åbenbaring ... Jeg havde meget mærkeligt fysiske reaktioner, når frigivelse - for det meste bøvsen og blive fysisk udmattet (ikke den elegante mig, at jeg vil åbenbart!). , At alle sagt, følte jeg, at det bevægede mig på. Jeg har tendens til at vende tilbage til Louise Hay efter de fleste bøger for at kontrollere og balance, og denne gang jeg føler en dybere forståelse om min længsel efter at søge accept og kærlighed fra lande uden for mig. Jeg kan mærke det holde mig tilbage, og jeg kan nu se, hvor lidt accept / værdsættelse / kærlighed, jeg har givet til mig gennem årene. (Jeg elskede den seneste spejl digt lagt ud på hjemmesiden). Du beskriver det første skridt til alle åndelige vækst, vi har, og det er at anerkende det for hvad det er. Det næste skridt er at takke det for at bringe dig til, hvor du er i dag og kærligt frigive sin energi ind i lyset. Jeg er en meget kærlig, høj energi person, men det virkelig ødelægger mig, når jeg ikke få den tilbage. Dette spørgsmål skal blive meget stort, som det nu afspejler sig i mit liv, som så mange mennesker, hvis misbilligelse virkelig generer mig, og for virkelig at arbejde det punkt, det nu føles som min mand er ved at miste interessen for me too! Jeg har oplevet det samme, og erfarede, at nogle gange er det bedst at vokse stille og lad andre se, i stedet for at høre din vækst. Du skal dog altid være tro mod dig selv. Jeg er virkelig forsøger at tage min opmærksomhed fra disse ydre manifestationer og kigger, men jeg ved ikke rigtig ved, hvordan man acceptere mig selv. Jeg har prøvet Hay bekræftelser og Wayne Dwyers bøger om manifestere, men modstanden er fortsat. Modstanden har haft 37 år til at bygge, så jeg ikke er overrasket over, at det er udfordrende. Enhver viden vil være lyksalighed. Tak og velsigne jer alle. X Før du kan se klart inde i dig, skal stå ansigt til ansigt med, hvorfor noget holder dig tilbage. Uanset hvad det er, og der kan være mange årsager, skal tages op, takkede og dens virkning vil frigøre sig fra dig. Som en side tænkte, jeg har været gift i 30 år til en person, der ikke deler de samme tanker som mig selv med hensyn til Ånden, men så hårdt, som det kan være, har vi gjort det arbejde, og som jeg blev, at jeg faktisk begyndte at indse, at hun var en af mine største lærer. I sidste ende ser tilbage det var hende, der holdt mig jordforbindelse, mens jeg hjælper hende til at flyve. Goddess James |
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til James For This Useful Post: |
|
|
|
#5 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
|
Re: Bare begyndt at vække ... jeg tror!James, tak for at overveje min e-mail og for at tilbyde mig så meget af din erfaring og indsigt. Din afsluttende kommentar var den mest trøstende, da jeg elsker min mand og hader tanken om min udvikling stavning slutningen af os.
Stå ansigt til ansigt med hvorfor tingene holder mig tilbage, lyder godt, men ikke sikker på, hvordan du gør dette. Skal jeg være meditere på de spørgsmål? |
||
|
|
|
| Følgende bruger siger tak til fods bloggen For This Useful Post: |
James (06-03-2009)
|
|
|
#6 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | |||
|
Medlem
Senior Medlem
|
Re: Bare begyndt at vække ... jeg tror!Citat:
Jeg er ikke rigtig på at meditere, men jeg er altid i Ånden, så uanset hvad du gør bare at være opmærksom og holde øje med tegn og Ah Ha øjeblikke. Må ikke forhaste ting og heller ikke udelukke, at du bliver holdt tilbage af meget gode grunde. It's all good! ![]() Bare være til stede og nyde, hvad der sker inde i dig, og lad det ske i sin egen tid. Sandheden skal opleves. Følg dit hjerte. Goddess ![]() James |
|||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til James For This Useful Post: |
|
|
|
#7 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
Senior Medlem
|
Re: Bare begyndt at vække ... jeg tror!Hej igen, Gåture i mosen!
Da jeg var yngre, bruger jeg til at tænke andre var "holde mig tilbage", og at hvis jeg var single, kunne jeg blive så meget mere "åndelig", indtil jeg indså, at disse tanker, for mig alligevel, kom fra et sted, uvidenhed og egoisme og frygt for "at komme ud". Jeg har stadig nogle gange falde tilbage i disse dale i mit liv. For nylig havde jeg en Ah Ha øjeblik, som oplyste mig til nogle af årsagen til min overvældende "lyst" til at være en "healer". Jeg blev gjort opmærksom på, at dybt inde, vidste jeg, at så ville jeg blive accepteret af mine slægtninge til min spiritualitet. Jeg var glad for at indse dette, og jeg takkede den og kærligt lade det gå, og nu er jeg mere afbalanceret med hensyn til helbredelse. Det er, hvordan det fungerer, og det er en vidunderlig, langsom proces. Der er så meget at køre os, bevidst og ubevidst, at det tager tid at vokse til den storhed, vi er indenfor. Spørg dig selv spørgsmålet: bedriften mig tilbage fra hvad? Ordet, evolution, er for vagt et svar. Jeg tror, du vil finde, at alle dine svar ikke vil være tilstrækkelige grunde til, at nogen ønsker at holde dig tilbage. Eksempel: mere kærlige, mere at give. Du kan finde, som jeg gjorde, at jeg holdt mig tilbage fra at være tro mod mig selv, fordi jeg troede jeg ville miste min familie, og at der dybt nede, dette blev yderligere kompliceret med den tanke, at miste min familie ville give mig frihed til at udtrykke mig mere åndeligt. Dette var bange for at tale. Frygten for at tage disse udfordringer op på hovedet. Vi er komplicerede mennesker, hver af os, men det er virkelig alt godt, fordi jeg voksede på grund af disse tegn mangler ikke på trods af dem. I sidste ende var de mine lærere. Du vil være fint. Du er fine. Tage hver dag og lære af det, hvad det har at lære dig. Du har hele universet til din rådighed! Goddess James |
||
|
|
|
| De følgende 2 Brugere sige tak til James For This Useful Post: |
Essence
(07-02-2009),
|
|
|
#8 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
|
Re: Bare begyndt at vække ... jeg tror!Smuk. Jeg har tænkt mig at tage på en cykeltur og overvejer dette. Tak James. Jeg er sikker på, at denne samtale blev sendt til mig på det helt rigtige tidspunkt. Velsigne dig.
|
||
|
|
|
|
|
#9 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Nyt medlem
|
Re: Bare begyndt at vække ... jeg tror!Jeg er bruger af dette websted, men jeg tror, det er en vidunderlig udtalelse og skal blive værdsat af alle.
uv luftrenser ![]() |
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til radha_1 For This Useful Post: |
walking bloggen (07-06-2009)
|
![]() |
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vi startede, er du færdig - The Desert Sun | Editor | Nyheder - Mystik | 0 | 12-30-2008 03:30 |
| Psykiske Evne: psykiske evner og gode til at vække dem | Editor | Nyheder - Psykiske Evne & Psychic Reading | 0 | 11-04-2008 06:13 |
| Nær død oplevelse i gang Study - ShortNews.com | Editor | Nyheder - nær død oplevelse | 0 | 10-07-2008 10:40 |
| Seth - Den spirituelle lærer, der startede New Age. | Jonas1 | Videoer - Spiritualitet | 0 | 09-15-2008 02:36 |
| Er Self Awaken? - Mooji | Jonas1 | Videoer - Spiritualitet | 0 | 09-14-2008 09:52 |
| Tags |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|