|
|
|
|||||||
| Registre | Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Cerca | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Present vostè mateix! Un bon inici per a vostè en aquest fòrum és presentar tu mateix! Explica'ns alguna cosa sobre tu mateix, per què ets aquí, què vols anar a donar a vostè o qualsevol altra cosa ... |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
| Etiquetes |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modes de visualització |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Acaba de començar a despertar ... crec!Nois - Hola des del Regne Unit!
Anunci és nou per a mi, però se sent bé aquesta nit, així que aquí vaig ... He estat en el meu propi viatge espiritual durant un parell d'anys. Encara que he llegit molts llibres i escoltat un munt de CD, crec que amb prou feines està començant a fer clic per a mi. La meva lectura més recent va ser el mètode de Sedona, que va ser una revelació enorme ... Tenia reaccions físiques molt estrany en alliberar - la majoria eructes i cada vegada esgotat físicament (no l'elegant que jo vull manifestar!). Dit tot això, em vaig sentir que em va commoure en. Tendeixo a tornar a Louise Hi ha llibres que després de més control i equilibri, i aquesta vegada em sento un enteniment més profund del meu anhel de buscar l'acceptació i l'amor de fora de mi. Puc sentir que em sosté l'esquena i ara puc veure el poc que l'acceptació / reconeixement / amor que he donat a mi mateix durant anys. (Em va encantar el poema mirall recent publicat al lloc). Sóc molt carinyosa, persona d'alta energia, però realment em destrueix quan no recuperar-lo. Aquesta qüestió ha de ser molt gran com ho és ara reflectits en la meva vida de tantes persones la desaprovació realment em molesta i realment el punt de treball, ara se sent com el meu marit està perdent interès en mi també! Estic tractant de prendre la meva atenció d'aquestes manifestacions externes i mirar dins, però jo no sé realment com em accepto. He tractat de les afirmacions i Wayne Hi ha llibres sobre Dwyers manifesta, però la resistència es manté. La resistència ha tingut 37 anys per construir el que no estic sorprès que aquest és un repte. Qualsevol idees seria la felicitat. Gràcies a tots i beneeixi a tots. x |
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | ||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: acaba de començar a despertar ... crec!Això em recorda una bona frase, "La seva opinió de mi no és del meu negoci."
![]() |
||
|
|
|
|
|
#3 (Permalink) | |||||||||||
|
Super membre
Moderador
Ubicació: Deep est de Texas
Les entrades de bloc: 3
Gràcies: 1.381
Agraït 1.320 vegades en 709 Posts
|
Re: acaba de començar a despertar ... crec!Cita:
Salutacions a peu el bloc, Així que molt agradable per fer del seu coneixement, i de a la Unitat.A Sovint, quan vam començar aquest viatge de tornada a la memòria completa del que som que fem una gran experiència en el camí del que sembla ser la nostra vida caient a trossos de vegades. Sembla que sovint oscil.len entre els extrems alts i baixos extrems en els quals se sent com si tot el nostre món de sobte té sentit res més i les persones que sempre han sabut tan bé i s'associa amb pot sentir-se com estranys, i sovint se senten de la mateixa manera per nosaltres. Una gran part de la causa d'això és perquè som "deixar caure" i "deixar enrere" el que ja no serveix al nostre creixement espiritual més positiu cap endavant. De vegades això significa que la gent, però més sovint que no, simplement vol dir actituds, pensaments i perspectives que en realitat estem deixant anar. Vaig a suggerir que potser doneu un cop d'ull a un fil dels nostres membres recentment publicat, si no té ja. James va enviar aquest fil i té un munt de bona informació en ella sobre els tipus de símptomes que vostè esmenta que ha estat experimentant. Hi ha molts símptomes que són comuns entre els acabats de despertar i fer grans salts en la consciència. Aquí hi ha un enllaç al fil .... Els símptomes de despertar Espero que gaudeixin de la seva estada aquí a l'experiència d'un festival, i espero que tinguem moltes més converses molt aclaridor. Una vegada més, Benvinguts Amor, Llum i Benediccions, Namaste Essència |
|||||||||||
|
|
|
| Els següents 2 Usuaris agraeixen a l'Essència per aquest missatge: |
James (06-03-2009),
Trobades en el blog (06-03-2009)
|
|
|
#4 (Permalink) | ||
|
Membres
Senior Member
|
Re: acaba de començar a despertar ... crec!Nois - Hola des del Regne Unit!
Hola i benvinguda dels EUA! Anunci és nou per a mi, però se sent bé aquesta nit, així que aquí vaig ... Imponent! He estat en el meu propi viatge espiritual durant un parell d'anys. Encara que he llegit molts llibres i escoltat un munt de CD, crec que amb prou feines està començant a fer clic per a mi. Jo suggereixo que vostè consideri que ha estat en un viatge espiritual tota la seva vida i s'han preparat per al que està al costat La meva lectura més recent va ser el mètode de Sedona, que va ser una revelació enorme ... Tenia reaccions físiques molt estrany en alliberar - la majoria eructes i cada vegada esgotat físicament (no l'elegant que jo vull manifestar!). Dit tot això, em vaig sentir que em va commoure en. Jo tendeixo a tornar a Louise Hi ha llibres que després de més control i equilibri, i aquesta vegada em sento un enteniment més profund de la meva l'anhel de buscar l'acceptació i l'amor de fora de mi. Puc sentir que em sosté l'esquena i ara puc veure el poc que l'acceptació / reconeixement / amor que he donat a mi mateix durant anys. (Em va encantar el poema mirall recent publicat al lloc). Vostè descriu el primer pas per a tot creixement espiritual que tenim i que és el reconeixement pel que és. El següent pas és donar-li les gràcies per haver-te portat a on ets avui i amorosament alliberar la seva energia a la llum. Sóc molt carinyosa, persona d'alta energia, però realment em destrueix quan no recuperar-lo. Aquesta qüestió ha de ser molt gran com ho és ara reflectits en la meva vida de tantes persones la desaprovació realment em molesta i realment el punt de treball, ara se sent com el meu marit està perdent interès en mi també! He experimentat la mateixa i es va assabentar de que a vegades és millor créixer en silenci i deixar que altres vegin en lloc d'escoltar el seu creixement. No obstant això, sempre ha de ser fidel a tu mateix. Estic tractant de prendre la meva atenció d'aquestes manifestacions externes i mirar dins, però jo no sé realment com em accepto. He tractat de les afirmacions i Wayne Hi ha llibres sobre Dwyers manifesta, però la resistència es manté. La resistència ha tingut 37 anys per construir el que no estic sorprès que aquest és un repte. Qualsevol idees seria la felicitat. Gràcies a tots i beneeixi a tots. X Abans que pugui veure clarament l'interior ha d'estar dempeus cara a cara amb alguna cosa és per què et deté. Sigui el que sigui, i pot haver moltes raons, cal afrontar, i va donar les gràcies al seu efecte es donarà a conèixer de vostè. Com una banda el pensament, jo hem estat casats per 30 anys a algú que no comparteix els mateixos pensaments que jo respecte a l'Esperit, però tan difícil com pot ser, hem fet la feina i com jo vaig créixer, en realitat va començar a adonar-se que era un dels meus grans mestres. Al final, mirant cap enrere, va ser ella la que em va mantenir en terra mentre la ajudo a volar. Pau, James |
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a Santiago per aquest missatge: |
|
|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: acaba de començar a despertar ... crec!James, moltes gràcies per contemplar la vostra adreça electrònica i per donar-me tant de la seva experiència i coneixement. El seu comentari final va ser la més reconfortant, com jo estimo al meu marit i l'odi la idea de la meva evolució d'ortografia al final de nosaltres.
Dempeus cara a cara amb per què les coses se'm retenia sona bé, però no sap com fer-ho. Hauria de meditar sobre aquestes qüestions? |
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a caminar pel bloc per aquest missatge: |
James (06-03-2009)
|
|
|
#6 (Permalink) | |||
|
Membres
Senior Member
|
Re: acaba de començar a despertar ... crec!Cita:
Jo no sóc un gran a meditar, però sempre estic en l'esperit per fer precisament el de mantenir alerta i atent als símptomes i els moments ¡Ahà. No es precipiti i no descarten que està sent retingut per molt bones raons. It's all good! ![]() Simplement estar present i gaudir del que està passant en el teu interior i deixar que passi en el seu propi temps. La veritat ha de ser experimentat. Segueix el teu cor. Pau, ![]() James |
|||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a Santiago per aquest missatge: |
|
|
|
#7 (Permalink) | ||
|
Membres
Senior Member
|
Re: acaba de començar a despertar ... crec!Hola de nou, caminant pel pantà!
Quan era més jove, que utilitzo per pensar que altres estaven "holding me back" i que si era solter, podria ser molt més "espiritual", fins que em vaig adonar que aquests pensaments, menys per a mi, venia d'un lloc d'ignorància i desitjos egoistes i la por de sortir de l'armari ". Encara de vegades tornar a caure en aquestes valls en la meva vida. Fa poc, vaig tenir un moment de Ah Ha, que em il.luminar per a algunes de les raons darrere del meu desig aclaparador "per ser un" curandero ". Se'm va fer conscient que en el fons, jo sabia, que llavors, seria acceptada per la meva família per a la meva espiritualitat. Hi ha tant que ens empenyen, conscient o inconscientment, que es necessita temps per créixer en la grandesa que estem dins. Feu-vos la pregunta: em retenia de què? La paraula, l'evolució, és massa vaga la resposta. Crec que trobareu que totes les seves respostes no seran suficients raons perquè algú vol celebrar de nou. Exemple: més amor, més lliurament. Vostè pot trobar, com jo, que em portava de tornada a mi mateix de ser fidel a mi mateixa perquè jo pensava que anava a perdre a la meva família i que en el fons, aquesta es va complicar encara més amb la idea que la pèrdua de la meva família m'ho permet la llibertat d'expressar jo més espiritual. Aquest va ser la por de parlar. La por d'enfrontar-se a aquests desafiaments. Estem complicats els éssers humans, cada un de nosaltres, però en realitat és tot el bo, perquè vaig créixer a causa d'aquests defectes de caràcter, no tot d'ells. Al final, van ser els meus mestres. Vostè va a estar bé. Estàs bé. Agafeu cada dia i aprendre d'ella el que ha d'ensenyar. Vostè té l'univers sencer a la seva disposició! 06.03.2009, 06:53 PM Pau, James |
||
|
|
|
| Els següents 2 usuaris han agraït a en James per aquest missatge: |
Essència
(07-02-2009),
|
|
|
#8 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: acaba de començar a despertar ... crec!07.02.2009, 09:24
|
||
|
|
|
|
|
#9 (Permalink) | ||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: acaba de començar a despertar ... crec! |
||
|
|
|
Trobades en el blog (07-06-2009)
|
![]() |
Fils semblants
|
||||
| Fil | Thread Starter | Fòrum | Respostes | Darrer missatge |
| Hem iniciat, acabat - El sol del desert | Editor | Notícies - Esoterisme | 0 | 12/30/2008 03:30 |
| Psychic Habilitat: capacitats psíquiques i Com despertar | Editor | Notícies - Near Death Experience | 0 | 11/04/2008 06:13 |
| A prop d'estudiar l'experiència de la mort iniciat - ShortNews.com | Editor | Notícies - Paranormal | 0 | 10/07/2008 10:40 |
| - Seth El mestre espiritual que va començar la Nova Era. | Jonas1 | Videos - Espiritualitat | 0 | 09/15/2008 02:36 PM |
| Té auto Awaken? - Mooji | Jonas1 | Videos - Espiritualitat | 0 | 09/14/2008 09:52 PM |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
| Modes de visualització | |
|
|