|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Søke | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Presenter deg selv! En flott start for deg på dette forumet er bare å presentere deg selv! Fortell oss litt om deg selv, hvorfor du er her, hva du vil GO å gi deg eller noe annet ... |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Display Modes |
|
|
#10 (permalink) | ||
|
Medlem
Senior Member
|
Re: Akkurat begynt å vekke ... tror jeg!James,
Jeg er en veldig kjærlig, høy energi person, men det virkelig ødelegger meg når jeg ikke får det tilbake. Dette spørsmålet må bli svært stor som den er nå gjenspeiles i mitt liv av så mange mennesker som ikke ble godkjent virkelig plager meg og virkelig arbeidskraft poenget, det nå føles som mannen min er å miste interessen for meg også! Jeg har opplevd det samme og fikk vite at noen ganger er det best å vokse sakte og la andre se i stedet for å høre vekst. Du må imidlertid alltid være tro mot deg selv. Hvordan kan man bli stilt når Love innsiden er så over-strømmer og du vil rope det ut fra taket?? Og dine sorger så dypt at du ønsker å drukne i dem? Følelsene mine kjører meg vill! Igår Jeg prøvde å dele med en nær venn / kollega og han lo - en merkelig latter, ubehagelig. Jeg kunne ikke forstå at å le, så jeg spurte og han deretter satt på et pokerfjes og lot til å forstå hva jeg snakket om (til humour meg?). |
||
|
|
|
| Følgende 2 Users Say Thank You to Narnia For This Useful Post: |
James (07-21-2009),
walking bloggen (07-05-2009)
|
|
|
#11 (permalink) | ||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Akkurat begynt å vekke ... tror jeg!Jeg er ganske ny i dette området, walking bloggen, men la meg også forlenge en varm velkomst til deg.
Oppvåkningen til den forståelse at vi alle er av Ånd i en fysisk form har sin egen unike sett av utfordringer, og noen som du har beskrevet i egne erfaringer. Det er mange forslag som jeg kunne gjøre for å hjelpe, men det er virkelig opp til deg å stole på deg selv. Den eneste sanne innflytelse på deg, er deg. ![]() Jeg vil tilby en bit av innsikt via en nettside, ha det gøy med den og nyte. Namaste http://gogratitude.com/ |
||
|
|
|
| Følgende 2 Users Say Thank You to Blackstone01 For This Useful Post: |
Essence
(07-04-2009),
walking bloggen (07-05-2009)
|
|
|
#12 (permalink) | ||
|
Super Member
Moderator
|
Re: Akkurat begynt å vekke ... tror jeg!Greetings Blackstone,
Jeg ser du liker det "gogratitude" site og alle deres arbeid. Det er et fantastisk sted! La meg spørre, er du også kjent med "tut" sted? (tut \u003d Helt Unique Thoughts) Her er en link til hvor du kan registrere deg for daglig påminnelser. Jeg har fått disse for et par år nå og de er en flott måte å starte dagen .... check it out. Tuts Adventurers Club: Utforsk kraft av tanken og kreativ visualisering for å manifestere drømmene! Kjærlighet, Lys og velsignelser, Namaste Essence |
||
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | ||
|
Super Member
Moderator
|
Re: Akkurat begynt å vekke ... tror jeg!OH .... Jeg hadde nesten glemt ....
![]() Jeg har vært meningen å spørre deg .... hvilken type Black Stone? Obsidian, Tourmaline, Onyx .....??? LOL Bare å være dumt ..... og ha det litt gøy ... ![]() (Jeg elsker den lille dans rosa elefant ..... LOL) Kjærlighet, Lys og velsignelser, Namaste Essence |
||
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Akkurat begynt å vekke ... tror jeg!Quote:
Egentlig er det min kjente navn (katt): PI liker også å danse rosa elaphant. får meg til å tenke på LSD.: P |
|||
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Akkurat begynt å vekke ... tror jeg!Blimey! Jeg er så heldig å ha fått så mange flotte innlegg. Thank you all!
![]() Svaret er i ekte meg, og hun begynner å dukke opp igjen nå særlig siden jeg har begynt å ta lang sykle ritt i landet. Jeg kommer til å innse at alle obsticles som jeg trodde var der stopper min lykke er opprettet av meg ... så mange av mine vurdering om hvordan ting bør manifest, hvordan andre kan reagere når jeg har oppnådd det jeg ønsker, og så tro at min lykke er avhengig av alle andre ... Det er bare en stor røyk screan og jeg satte den der. Det er en herlig varm vind blåste her, og ting begynner å virke clearer.x ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | ||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Akkurat begynt å vekke ... tror jeg!Hei!
Jeg er ny her også, så velkommen til oss begge! Jeg har opplevd en total snuoperasjon i livet mitt de siste to-tre årene på grunn av oppvåkning, og jeg vil bare fortelle deg at selv om det kan virke smertefulle til tider, det er en del av prosessen. Jeg har funnet Antony DeMello bøker å være svært kraftig for å bidra med de symptomene du har beskrevet så kanskje du ønsker å sjekke dem ut selv. Lykke på reisen min venn. Det vil være en vakker en uansett hva som skjer.
|
|
| Følgende 2 Users Say Thank You to Gemineyes For This Useful Post: |
James (07-21-2009),
walking bloggen (07-21-2009)
|
|
|
#18 (permalink) | ||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Akkurat begynt å vekke ... tror jeg!Hi James.
Som du ser av signaturen min jeg har nettopp sluttet dere og jeg umiddelbart kom over yopur innlegg svare på vandring i bloggen. Du høres ut som en virkelig fantastisk klok person, og det gir meg stor glede å gjøre bekjentskap. Det er så sjelden å komme over folk med den typen visdom som du så åpenbart har og jeg kan ikke hjelpe, men har håp for menneskeheten så lenge det er folk som deg i verden. Jeg er sikker på din kjærlige måter har hjulpet mange, mange mennesker i livet ditt, og jeg ville bare sende takknemlighet veien for det. Måtte lyset skinne og belyse. Gemineyes.
|
|
| Følgende bruker sier takk til Gemineyes For This Useful Post: |
walking bloggen (07-21-2009)
|
![]() |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| Vi startet, ferdig deg - The Desert sø | Editor | Nyheter - Mystisisme | 0 | 12-30-2008 03:30 |
| Psychic Ability: synske evner og Slik vågner Them | Editor | Nyheter - Psychic Evne og Psychic Reading | 0 | 11-04-2008 06:13 |
| Near Death Experience Study gang - ShortNews.com | Editor | Nyheter - Near Death Experience | 0 | 10-07-2008 10:40 |
| SETH - Den åndelig lærer som startet i New Age. | Jonas1 | Videoer - Spiritualitet | 0 | 09-15-2008 02:36 |
| Does Self Awaken? - Mooji | Jonas1 | Videoer - Spiritualitet | 0 | 09-14-2008 09:52 |
| Tags |
| Trådverktøy | |
| Display Modes | |
|
|