|
|
|
|||||||
| Registreer | Blogs | Artikelen | Foto | Video | Goodies | FAQ | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chatruimte |
| Present jezelf! Een geweldige start voor u op dit forum is gewoon te presenteren jezelf! Vertel ons iets over jezelf, waarom je hier bent, wat je wilt GO te geven aan u of iets anders ... |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikelen,
Foto,
Video,
Video Search,
Contact Us,
FAQ ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergavemodus |
|
|
#10 (permalink) | ||
|
Lid
Senior Member
|
Re: Net begonnen te ontwaken ... denk ik!James
Ik ben een zeer liefdevolle, hoge energie-persoon, maar het is echt kapot toen ik begrijp het niet terug. Dit probleem moet nu wel heel groot als het nu wordt weerspiegeld in mijn leven door zoveel mensen wier afkeuring echt stoort me echt arbeid en het punt, maar nu voelt mijn man aan het verliezen is ook belangstelling in mij! Ik heb hetzelfde meegemaakt en geleerd dat soms is het het beste om rustig te groeien en laat anderen zien in plaats van je te horen groei. U moet echter altijd trouw zijn aan jezelf. Hoe kan men rustig groeien wanneer de Liefde binnenkant is zo over-stromen en je wilt het uit schreeuwen uit je dak?? En je verdriet zo diep dat je wilt verdrinken in hen? Mijn gevoelens zijn maakt me wild! Gisteren heb ik geprobeerd te delen met een goede vriend / collega en hij lachte - een oneven lachen, ongemakkelijk. Ik kon niet begrijpen van de lach, dus vroeg ik en hij zet dan op een poker gezicht en deed alsof om te begrijpen wat ik het over had (voor mij humor?). |
||
|
|
|
| De volgende 2 gebruikers bedanken om Narnia For This Useful Post: |
James (07-21-2009),
lopen de blog (07-05-2009)
|
|
|
#11 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Net begonnen te ontwaken ... denk ik!Ik ben vrij nieuw op deze site, lopen de blog, maar laat ik ook een warm welkom heten aan jou.
Ontwaken van het inzicht dat we allemaal van de Geest in een fysieke vorm heeft zijn eigen unieke reeks uitdagingen, waarvan sommige je hebt beschreven in uw eigen ervaringen. Er zijn vele suggesties die ik kon maken om te helpen, maar het allemaal echt is aan u om vertrouwen in jezelf. De enige echte invloed op je, is je. ![]() Ik zal aanbieden een beetje inzicht via een website; Veel plezier ermee en geniet. Namaste http://gogratitude.com/ |
||
|
|
|
| De volgende 2 gebruikers bedanken om Blackstone01 For This Useful Post: |
Essence
(07-04-2009),
lopen de blog (07-05-2009)
|
|
|
#12 (permalink) | ||
|
Super Lid
Moderator
|
Re: Net begonnen te ontwaken ... denk ik!Greetings Blackstone,
Ik zie u genieten van de "gogratitude" site en al hun werk. Het is een prachtige plek! Laat mij vraagt, bent u ook bekend met de "tut" site? (tut \u003d Totally Unique Thoughts) Hier is een link naar waar u zich kunt aanmelden voor de dagelijkse herinneringen. Ik heb deze gekregen voor een paar jaar en ze zijn een geweldige manier om uw dag te beginnen .... het uitchecken. TUTS Adventurers Club: Ontdek de kracht van het denken en creatieve visualisatie te manifesteren dromen! Liefde, Licht en Blessings, Namaste Essence |
||
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | ||
|
Super Lid
Moderator
|
Re: Net begonnen te ontwaken ... denk ik!OH .... Ik bijna vergeten ....
![]() Ik heb zin om je vragen .... welk type van Black Stone? Obsidiaan, Toermalijn, Onyx .....??? LOL Gewoon dom ..... en met plezier ... ![]() (Ik hou gewoon van die kleine roze olifant dansen ..... LOL) Liefde, Licht en Blessings, Namaste Essence |
||
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Net begonnen te ontwaken ... denk ik!Quote:
Eigenlijk is het mijn vertrouwde naam (cat): PI ook de dansende roze elaphant. doet me denken aan LSD.: P |
|||
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Net begonnen te ontwaken ... denk ik!Blimey! Ik ben zo gelukkig te zijn zoveel prachtige posten aangetrokken. Thank you all!
![]() Het antwoord is in de authentieke mij en ze begint nu opnieuw vooral omdat ik zijn begonnen met de lange fietstochten te nemen op het platteland. Ik kom om te beseffen dat alle obsticles dat ik dacht dat er waren stoppen mijn geluk zijn gemaakt door mij ... zo veel van mijn uitspraken over hoe dingen zouden moeten manifesteren, hoe anderen kunnen reageren, wanneer ik bereikt wat ik wil en zo veel overtuiging dat mijn geluk is afhankelijk van iedereen ... Het is allemaal een grote rook screan en ik zet het er. Er is een prachtige warme wind waait hier en dingen beginnen te lijken clearer.x ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Net begonnen te ontwaken ... denk ik!Hi!
Ik ben nieuw hier dus ook van harte welkom om ons beiden! Ik heb een totale ommekeer van mijn leven in de afgelopen twee tot drie jaar te wijten aan het ontwaken ervaren en ik wil u zeggen dat hoewel het lijkt soms pijnlijk, het is onderdeel van het proces. Ik heb gemerkt Antonius DeMello boeken zeer krachtig zijn in het helpen met de symptomen die u hebt beschreven je dus misschien wil ze uit te checken voor jezelf. Veel succes op je reis mijn vriend. Het zal een mooie een ongeacht wat er gebeurt.
|
|
| De volgende 2 gebruikers bedanken om Gemineyes For This Useful Post: |
James (07-21-2009),
lopen de blog (07-21-2009)
|
|
|
#18 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Net begonnen te ontwaken ... denk ik!Hi James.
Zoals u kunt zien in mijn handtekening heb ik zojuist toegetreden jullie en ik onmiddellijk kwam yopur berichten te beantwoorden lopen de blog. Je klinkt als een werkelijk verbazingwekkende wijze persoon, en het geeft mij een groot genoegen om je kennis te maken. Het is zo zeldzaam te komen over mensen met de bijzondere aard van de wijsheid die u zo duidelijk zijn en ik kan het niet helpen, maar hebben hoop voor de mensheid, zolang er mensen zijn zoals jij in de wereld. Ik weet zeker dat je liefdevolle manieren hebben geholpen vele, vele mensen in je leven en ik wilde alleen maar dankbaarheid stuur uw manier voor. Moge uw licht stralen en verlichten. Gemineyes.
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan Gemineyes For This Useful Post: |
lopen de blog (07-21-2009)
|
![]() |