|
|
|
|||||||
| Registre-se | Blogs | Artigos | Fotos | Vídeos | Goodies | FAQ | Membros | Mensaxes de Hoxe | Procura | Mensaxes de Hoxe | Marcar Foros como lidos | Chat room |
| Apresente-se! Un gran comezo para vostede neste foro é para presentar-te! Cóntenos algo sobre si mesmo, porque está aquí, o que quere vai dar para ti ou calquera outra cousa ... |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modos de visualización |
|
|
#10 (Permalink) | ||
|
Membro
Senior Member
|
Re: Só comezou a espertar ... eu creo!James,
Eu son moi amorosa, persoa de alta enerxía, pero realmente me destrúe, cando eu non obterse de volta. Esta cuestión ten que se facer moi grande como é agora espello na miña vida de tantas persoas cuxa desaprobación realmente me incomoda e realmente o punto de traballo, que agora se sente como o meu marido está a perder interese en min tamén! Eu experimentei a mesma e aprende que ás veces é mellor medrar en silencio e deixar que os demais ven en vez de escoitar o seu crecemento. Con todo, ten que ser sempre fiel a si mesmo. Como se pode medrar en silencio cando o amor dentro é tan máis fluído e quere gritar do seu tellado-top? E as súas tristeza tan profunda que pretende afogar neles? Meus sentimentos están me leva á tolemia! Onte eu tente compartir con un amigo / compañeiro e el riu - un riso raro, desconfortável. Eu non podía entender a rir, entón eu preguntei e el entón con unha cara de poker e finxiu que entendeu o que eu estaba falando (ao humor me?). |
||
|
|
|
| The Following 2 Users say Thank You to Narnia por esa útil mensaxe: |
James (07-21-2009),
andar do blog (07-05-2009)
|
|
|
#11 (Permalink) | ||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Só comezou a espertar ... eu creo!Eu son un pouco novo para este sitio web, andando no blog, pero deixe-me tamén a benvida a vostede.
Espertar para a comprensión de que somos todos do Espírito na forma física ten o seu propio conxunto único de retos, algúns dos cales vostede describiu nas súas propias experiencias. Hai moitas suxestións que eu podería facer para axudar, pero todo isto é realmente ata que a confiar en si mesmo. A influencia única e verdadeira sobre vostede, é vostede. ![]() Vou ofrecer un pouco de introspección, a través dun sitio web; divertirse con el e aproveitar. Namaste http://gogratitude.com/ |
||
|
|
|
| The Following 2 Users say Thank You to Blackstone01 por esa útil mensaxe: |
Esencia
(07-04-2009),
andar do blog (07-05-2009)
|
|
|
#12 (Permalink) | ||||||||||
|
Super Membro
Moderador
Blog Entries: 3
Agradecementos: 1.358
Agradecido 1.306 veces en 703 Posts
|
Re: Só comezou a espertar ... eu creo!Saúdos Blackstone,
Eu vexo que apreciar a gogratitude "site" e todo o seu traballo. É un lugar marabilloso! Deixe-me preguntar, está tamén familiarizado cos tut "sitio web? (TUT \u003d Totally unique Thoughts) Aquí está unha ligazón onde podes rexistrarte para recordatorios diariamente. Teño recibido estes para un par de anos e agora son unha gran forma de comezar o seu día .... check it out. Tutsis Adventurers Club: Explorar o poder do pensamento e visualización creativa para manifestar soños! Amor, Luz e Bênçãos, Namaste Esencia |
||||||||||
|
|
|
|
|
#13 (Permalink) | ||||||||||
|
Super Membro
Moderador
Blog Entries: 3
Agradecementos: 1.358
Agradecido 1.306 veces en 703 Posts
|
Re: Só comezou a espertar ... eu creo!OH .... Eu case me esquezo ....
![]() Eu teño sentido de lle preguntar .... que tipo de Black Stone? Obsidiana, Turmalina, Onix .....??? LOL ..... Just being silly e ter algún desfrute ... ![]() (I just love that elefante danzando pouco de rosa ..... LOL) Amor, Luz e Bênçãos, Namaste Esencia |
||||||||||
|
|
|
|
|
#14 (Permalink) | |||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Só comezou a espertar ... eu creo!Cita:
En realidade, é o meu familiar nome (gato): PI tamén como a danza elaphant rosa. faime pensar de LSD.: P |
|||
|
|
|
|
|
#16 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Só comezou a espertar ... eu creo!Caramba! Eu son tan agraciado de ter atraído tantos lugares marabillosos. Grazas a todos!
![]() A resposta está dentro de min a fe, e se está empezando a reaparecer agora especialmente desde que eu comecei a facer paseos de ciclo longo na zona rural. Estou indo a entender que todos os obsticles que eu pensei que estaban alí parar miña felicidade son creados por min ... tantos dos meus xuízos sobre como as cousas deben manifestarse, como os outros poden reaccionar cando eu conseguir o que quero e crenza tanto que a miña felicidade depende de todos os outros ... É todo só unha Screan gran fume e eu poñelas alí. Hai un vento quente que sopra marabillosa aquí e as cousas están empezando a parecer clearer.x ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
#17 (Permalink) | ||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Só comezou a espertar ... eu creo!Ola!
Eu son novo aquí tamén tan ben a benvida a nós dous! Eu teño experimentado unha recuperación total da miña vida nos últimos dous a tres anos debido a espertar e eu só quero che dicir que aínda que poida parecer doloroso ás veces, é parte do proceso. Eu teño atopado libros Antony DeMello a ser moi poderoso en axudar os síntomas que describiu así quizais desexa ve-los por si mesmo. Boa sorte na túa viaxe meu amigo. Será un fermoso non importa o que ocorre.
|
|
| The Following 2 Users say Thank You to Gemineyes por esa útil mensaxe: |
James (07-21-2009),
andar do blog (07-21-2009)
|
|
|
#18 (Permalink) | ||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Só comezou a espertar ... eu creo!Ola James.
Como verás na miña sinatura eu teño só se engadiu a vostedes e logo me deparei con mensaxes yopur responder a pé do blog. Vostede parece unha persoa realmente incrible Sabio, e el me dá gran pracer en coñece-lo. É tan raro atopar persoas co tipo de sabedoría que ten e iso, obviamente, eu non podo axudar, pero teño esperanza para a humanidade, mentres que hai xente como no mundo. Estou seguro de seus camiños amorosos deben axudar moita xente na súa vida e eu só quería mandar gratitude o seu camiño para iso. Brila a vosa luz ante e iluminar. Gemineyes.
|
|
| O seguinte Usuario grazas á Gemineyes por esa útil mensaxe: |
andar do blog (07-21-2009)
|
![]() |