Global Oneness Community          
Automatiske oversættelser af Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Fællesskabet > Nye medlemmer Forum (Første besøg? Start her!) > Præsenterer dig selv!
Register Blogs Artikler Billeder Videoer Goodies FAQ Memberlist Dagens indlæg Søgning Dagens indlæg Mark Forums Read Kanal

Præsenterer dig selv! En god start for dig på dette forum er netop at præsentere dig selv! Fortæl os lidt om dig selv, hvorfor du er her, hvad du vil GO for at give dig eller noget andet ...

Quick News
Velkommen til Global Oneness Fællesskabet! Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikler, Billeder, Videoer, Video Search, Kontakt os, FAQ , Statistik. Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!

Bemærk: Denne annonce vises ikke for registrerede medlemmer

Tags
Threads: Awakeni , Startet
Videoer: Awakeni , Startet ,

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 07-04-2009, 07:32   #10 (permalink)
Medlem
Senior Medlem
Points: 3,532, Level: 39Points: 3,532, Level: 39Points: 3,532, Level: 39
Activity: 61%Activity: 61%Activity: 61%

Narnia's Avatar

Activity Longevity
9/20 14/20
Today Posts
0/0 ssssss329
Tak: 222
Narnia is on a distinguished road

Re: Bare begyndt at vække ... jeg tror!

James,

Jeg er en meget kærlig, høj energi person, men det virkelig ødelægger mig, når jeg ikke få den tilbage. Dette spørgsmål skal blive meget stort, som det nu afspejler sig i mit liv, som så mange mennesker, hvis misbilligelse virkelig generer mig, og for virkelig at arbejde det punkt, det nu føles som min mand er ved at miste interessen for me too!
Jeg har oplevet det samme, og erfarede, at sommetider er det bedst at vokse stille og roligt og lad andre se i stedet for at høre din vækst. Du skal dog altid være tro mod dig selv.

Hvordan kan man vokse stille og roligt, når Love indeni er så over-strømmende og du ønsker at råbe det ud fra dit tag-top??? Og dine sorger så dyb, at du ønsker at drukne i dem? Mine følelser er kørende mig vildt!

I går forsøgte jeg deler med en nær ven / kollega, og han lo - en underlig latter, ubehagelig. Jeg kunne ikke forstå le, så jeg spurgte, og han derefter lagt på en pokerfjæs og lod til at forstå, hvad jeg talte om (til humor mig?).
Narnia está offline   Reply With Quote
De følgende 2 Brugere sige tak til Narnia For This Useful Post:
James (07-21-2009), walking bloggen (07-05-2009)
Old 07-04-2009, 05:04   #11 (permalink)
Nyt medlem
Junior Medlem
Points: 52, Level: 1Points: 52, Level: 1Points: 52, Level: 1
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Blackstone01's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
Tak: 0
Blackstone01 is on a distinguished road

Jeg er ret ny på dette site, gå den blog, men lad mig også hjertelig velkommen til jer.

Opvågnen til den forståelse, at vi alle er af Ånden i en fysisk form har sin egen unikke sæt af udfordringer, og nogle, som du har beskrevet i dine egne erfaringer.

Der er mange forslag, at jeg kunne gøre for at hjælpe, men det hele er helt op til dig at stole på dig selv. Den eneste sande indflydelse på dig, er dig.

Jeg vil tilbyde en smule indsigt via et websted, har det sjovt med det og nyde.

Namaste
http://gogratitude.com/
Blackstone01 está offline   Reply With Quote
De følgende 2 Brugere sige tak til Blackstone01 For This Useful Post:
Essence  (07-04-2009), walking bloggen (07-05-2009)
Old 07-04-2009, 05:18   #12 (permalink)
Super medlem
Moderator
Points: 15,366, Level: 85Points: 15,366, Level: 85Points: 15,366, Level: 85
Activity: 38%Activity: 38%Activity: 38%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1207
Beliggenhed: Deep East Texas
Blog Entries: 3
Tak: 1.381
Jeg fortsætter med at prøve at komme til udstationering på denne tråd, men 3D liv bliver bedre i min måde. Jeg har været at give dette emne mange tanker, og havde faktisk ramt "post reply"-knappen, og før jeg kunne få den første sætnin
Essence is on a distinguished road

Greetings Blackstone,

Jeg kan se du nyder "gogratitude" site og alle deres arbejde. Det er et vidunderligt sted!
Lad mig spørge, er du også bekendt med "tut" site? (tut \u003d Totally Unique Thoughts)
Her er et link til hvor du kan tilmelde dig daglige påmindelser. Jeg har fået disse for et par år nu, og de er en fantastisk måde at starte dagen .... check it out.

Tuts Adventurers Club: Udforsk Tankens Magt & kreativ visualisering at manifestere drømme!

Kærlighed, lys og velsignelser,

Namaste

Essence

Essence está offline   Reply With Quote
Old 07-04-2009, 05:25   #13 (permalink)
Super medlem
Moderator
Points: 15,366, Level: 85Points: 15,366, Level: 85Points: 15,366, Level: 85
Activity: 38%Activity: 38%Activity: 38%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1207
Beliggenhed: Deep East Texas
Blog Entries: 3
Tak: 1.381
Jeg fortsætter med at prøve at komme til udstationering på denne tråd, men 3D liv bliver bedre i min måde. Jeg har været at give dette emne mange tanker, og havde faktisk ramt "post reply"-knappen, og før jeg kunne få den første sætnin
Essence is on a distinguished road

OH .... Jeg glemte næsten ....

Jeg har været defineret til at spørge dig .... hvilken type Black Stone? Obsidian, Turmalin, Onyx .....???

LOL blot at være fjollet ..... og have nogle sjove ...

(Jeg elsker at danse lille lyserøde elefant ..... LOL)

Kærlighed, lys og velsignelser,

Namaste

Essence
Essence está offline   Reply With Quote
Old 07-05-2009, 11:03   #14 (permalink)
Nyt medlem
Junior Medlem
Points: 52, Level: 1Points: 52, Level: 1Points: 52, Level: 1

Blackstone01's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
Tak: 0
Blackstone01 is on a distinguished road

Citat:
Originally Posted by Essence
Jeg har været defineret til at spørge dig .... hvilken type Black Stone? Obsidian, Turmalin, Onyx .....???

Faktisk, det er min velkendte navn (kat): PI også gerne de dansende lyserød elaphant. får mig til at tænke på lsd.: P
Blackstone01 está offline   Reply With Quote
Old 07-05-2009, 04:10   #15 (permalink)
Medlem
Junior Medlem
Points: 1,005, Level: 18Points: 1,005, Level: 18Points: 1,005, Level: 18
Activity: 6%Activity: 6%Activity: 6%

BelievHUman's Avatar

Activity Longevity
5/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss76
Tak: 15
BelievHUman is on a distinguished road

Citat:
Originally Posted by Blackstone01 View Post
Faktisk, det er min velkendte navn (kat): PI også gerne de dansende lyserød elaphant. får mig til at tænke på lsd.: P
[/ color]
:-)

Min datter, der anvendes til altid ønsker, at en del genafspillet, undrer det er?
BelievHUman está offline   Reply With Quote
Old 07-05-2009, 08:05   #16 (permalink)
Medlem
Junior Medlem
Points: 609, Level: 12Points: 609, Level: 12Points: 609, Level: 12
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

walking the blog's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss14
Sted: Liverpool
Tak: 34
Thanked 12 gange i 7 indlæg
walking the blog is on a distinguished road

Blimey! Jeg er så heldig at have tiltrukket så mange vidunderlige stillinger. Tak til alle!

Svaret er inden for det autentiske mig, og hun er begyndt at dukke op igen nu, især fordi jeg er begyndt at tage de lange rideture i landskabet.

Jeg kommer til at indse, at alle de obsticles, at jeg troede, var der stopper min lykke er skabt af mig ... så mange af mine domme om, hvordan tingene bør manifestere, hvordan andre kan reagere, når jeg har opnået, hvad jeg vil og så meget tro på, at min lykke er afhængig af alle andre ... Det hele er bare en stor røg screan og jeg satte det der. Der er en vidunderlig varm vind blæser her, og tingene er begyndt at synes clearer.x
walking the blog está offline   Reply With Quote
Old 07-21-2009, 03:27   #17 (permalink)
Nyt medlem
Junior Medlem
Points: 43, Level: 1Points: 43, Level: 1Points: 43, Level: 1

Gemineyes's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss4
Tak: 1
Takkede 9 gange i 4 Posts
Gemineyes is on a distinguished road

Hej!
Jeg er ny her også så velkommen til os begge!
Jeg har oplevet en total turnaround af mit liv i de seneste to til tre år på grund af vækkelse og jeg vil bare fortælle dig, at selvom det kan virke smertefuld til tider, det er en del af processen. Jeg har fundet Antony DeMello bøger at være yderst kraftfuld i at hjælpe med de symptomer, du har beskrevet, så måske du ønsker at se dem for dig selv.
Held og lykke på din rejse min ven. Det vil være en smuk uanset hvad der sker.
Old 07-21-2009, 03:42   #18 (permalink)
Nyt medlem
Junior Medlem
Points: 43, Level: 1Points: 43, Level: 1Points: 43, Level: 1

Gemineyes's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss4
Tak: 1
Takkede 9 gange i 4 Posts
Gemineyes is on a distinguished road

Hej James.
Som du kan se fra min underskrift, jeg lige har sluttet jer, og jeg straks kom på tværs yopur stillinger besvare gå bloggen. Du lyder som en virkelig fantastisk klog person, og det giver mig en stor glæde at gøre dit bekendtskab. Det er så sjældent at støde på folk med den særlige type af visdom, som du så åbenlyst har, og jeg kan ikke hjælpe, men har håb for menneskeheden, så længe der er mennesker som dig i verden.
Jeg er sikker på din kærlige måder har hjulpet mange, mange mennesker i dit liv, og jeg ville bare sende taknemmelighed din vej til det.
Kan dit lys skinne og lyse.
Gemineyes.
Reply

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Vi startede, er du færdig - The Desert Sun Editor Nyheder - Esotericism 0 12-30-2008 03:30
Psykiske Evne: psykiske evner og gode til at vække dem Editor Nyheder - Psykiske Evne & Psychic Reading 0 11-04-2008 06:13
Nær død oplevelse i gang Study - ShortNews.com Editor Nyheder - nær død oplevelse 0 10-07-2008 10:40
Seth - Den spirituelle lærer, der startede New Age. Jonas1 10:20 0 09-15-2008 02:36
Er Self Awaken? - Mooji Jonas1 10:20 0 09-14-2008 09:52

Tags
Awakeni , Startet
Awakeni , Startet ,

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Du kan ikke starte nye emner
Du kan ikke svare på indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er