|
|
|
|||||||
| Abrir a Unidade Foros Calquera cousa relacionada coa Unidade. Discusións, ideas, pensamentos .... que non encaixa en calquera outro foro. |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!
|
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Admin
Admin
|
What the Bleep Do We Know? (Película enteira, 120 minutos)Ola! I really love this movie! 2 horas da súa mente ideas incomprensible e feitos!
Se aínda non viu, é especie de relacionados para o The Secret - Lei da Atração, pero leva unha maior adherencia da realidade e da propia conciencia. A súa máis da física cuántica en xeral que unha aplicación específica, como a Lei da Atração. Para poñelas máis simple, que amosa as conexións entre a ciencia moderna e idade conceptos espirituais vello ... En fin, é moi atractivo e unha película realmente fantástico! Por favor, volve cos seus pensamentos sobre o filme! Eu realmente quere escoitar a súa opinión sobre el! Jonas Ligazón a película (clica na parte 1, parte 2, etc): Discutir a película aquí: What the Bleep Do We Know? - A discusión! ![]() ![]() ![]() ![]() ********************************
Advertencias
Ligazón a película (clica na parte 1, parte 2, etc): Discutir a película aquí: What the Bleep Do We Know? - A discusión! ![]() ![]() ![]() ![]() ******************************** Materiais relacionados! Filme O segredo - Lei da Atração (do filme completo, parte 1-10, 133 minutos) Ver e discutir o filme aquí: Lei da Atração e The Secret Movie - A discusión! ![]() ![]() ![]() ![]() ******************************** Cine O segredo - Lei da Atração (filme completo) - Participe do foro! What the Bleep Do We Know? (filme completo) - Participe do foro! Artigos Lei da Atração, Afirmacións, A conciencia da pobreza, Poder do Pensamento, Poder da oración, Prosperidade Consciencia, Consciencia Éxito, Visualization, Conciencia, Holographic Universe, Hipótese Gaia, Morphogenetic Fields, Enlaces a temas destacados, vídeos, etc Lei da Atração, What The Bleep Do We Know, O Secretariadot, Afirmacións, Conciencia , Holographic Universe, Criación deliberada, Manifesto Exercicios, Metaphysical Técnicas, Poder da mente, A conciencia da pobreza, Prosperidade Consciencia, Consciencia Éxito, Visualization, Abraham Hicks, Andrew Cohen, Andrew newberg, Anthony Robbins, Bob Doyle, Bob Proctor, David seredes, Deepak Chopra, Gregg Braden, Jack Canfield, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, Lisa Nichols, Michael Beckwith, Michael Losier, Neal Donald Walsh, Ophra Winfrey, Paul McKenna, Rhonda Byrne, Máis vídeos Persoas - Vídeos Abraham Hicks, Amit Goswami, Andrew Cohen, Andrew newberg, Anthony Robbins, Ben Johnson, Bill Bartman, Bill Harris, Bob Doyle, Bob Proctor, Brian Tracy, Candace Perth, Dan Lier, Daniel Monti, David Albert, David Lynch, David Schirmo, David seredes, Debbie Allen, Deepak Chopra, Denis Waitley, Donald Trump, Donny Deutsch, Douglas Vermeeren, Ed Rush, Elaine Hendrix, Elisabeth Fayt, Esther Hicks, Frank Maguire, Fred Alan Wolf, Garth Roberts, Gregg Braden, Hale Dwoskin, Iyanla Vanzant, JZ Knight, Jack Canfield, James Arthur Ray, Jeffrey Satinover, Jerry Hicks, Jim Ziegler, Joe Rubin, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, John Spencer Ellis, Joseph Dispenza, Ken Wilber, Kirk Nugent, Lee Brower, Les Brown, Lisa Nichols, Loral Langemeier, Marco Shimoff, Marie Diamond, Mark Victor Hansen, Marlee Matlin, Masaru Emoto, Matthew Fox, Miceal Ledwith, Michael Beckwith, Michael Losier, Mike Dooley, Morris Goodman, Neal Donald Walsh, Ophra Winfrey, Oprah Winfrey, Paul McKenna, Peggy O'Neill, Ralph Abraham, Ramtha, Rhonda Byrne, Richard Dawkins, Richard Gordon, Robert Kiyosaki, Rupert Sheldrake, Sri Sri Ravi Shankar, Stephen Hopson, Stuart Hameroff, T. Harv Eker, Terence McKenna, Tony Robbins, William till, Willie Jolley, Zig Ziglar, Topics - Vídeos Lei da Atração, Conciencia da Abundancia, Afirmacións, Criación deliberada, EFT , Emotional Freedom Technique, Hipnose, Manifesto Exercicios, Manifesto Técnica, Metaphysical Técnicas, Mind Power, Programación neurais-lingüística, Dor, A conciencia da pobreza, Prosperidade Consciencia, Consciencia Éxito, O Opus Movie, Filme O segredo, Trauma Therapy, Vista bordo, Visualization, Diversos - Videos Abundancia, Abundante , Atraer, Atraer, Atracción, Coaching, Ser rico, Life Coaching, Manifesto , Manifestación, Manifestación, Mind Solutions, Motivacional, Palestrante Motivacional, Desenvolvemento Persoal, Crecemento Persoal, Relación, Relación, Auto-Axuda, Autoestima, Seminario , Estrés Management, Éxito, Teleclasses, Vibracións, Perda de peso, Workshop, Felicidade, Seminario espiritual, Espiritual Workshop, Espirituais Curso, Espirituais Festival, Spiritual Teaching,
Última edición por Jonas1; en 09-19-2008 10:03http://www.experiencefestival.com/forum/vbtube_show.php?do\u003dtube&tubeid\u003d1757&t\u003d2765 |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: What the Bleep Do We Know? (Película enteira, 120 minutos)Eu teño unha copia desta película e eu realmente guste. Achei moi intrigante, e eu aprecio a forma na que eles usar a física cuántica para presentar e facer backup de varios importantes conceptos metafísicos. Eu gustei especialmente as pezas Auga mensaxes. Eu estou de acordo con todo o que foi presentado neste filme, eu recomendo encarecidamente.
|
|
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: What the Bleep Do We Know? (Película enteira, 120 minutos)Isto é algo que se pasaron ao longo de moitos dos meus amigos. Somos todos un pouco diferente e un pouco de todo a mesma cousa, pero este filme é ata rúa procura.
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membro
Senior Member
|