Det ser du endnu ikke er registreret med vores samfund. For at registrere skal du klikke her ...

Global Oneness Community          
Automatiske oversættelser af Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Fællesskabet > Global Oneness Main > Åbn Oneness Forums
Blogs Artikler Billeder Videoer Goodies FAQ Memberlist Dagens indlæg Mark Forums Read Kanal

Åbn Oneness Forums Noget i forbindelse med Oneness. Diskussion, ideer, tanker .... der ikke passer ind i et andet forum.

Quick News
Velkommen til Global Oneness Fællesskabet! Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikler, Billeder, Videoer, Video Search, Kontakt os, FAQ , Statistik. Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!

Bemærk: Denne annonce vises ikke for registrerede medlemmer

Tags
Threads: (fuld, 1-16, Braden, Know?, Minutter)
Videoer: (fuld ,1-16 ,Braden ,Know? ,Minutter) ,

LinkBack Thread Tools
Old 09-19-2008, 07:20  
Admin
Admin
Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

Jonas1's Avatar

Activity Longevity
5/20 20/20
Today Posts
0/0 sssss6758
Blog Entries: 2
Tak: 36
Jonas1 is on a distinguished road

What the Bleep Do We Know? (Full movie, 120 minutter)

Hej! Jeg elsker denne film! Dens 2 timers sind hallucinationer ideer og fakta!

Hvis du ikke har set det, det er ligesom i relation til The Secret - Law of Attraction, men tager et bredere greb om virkeligheden og bevidstheden selv. Dets mere om kvantefysik i almindelighed end en specifik applikation som lov af Attraction. For at sige det mere simpelt, og det viser forbindelser mellem moderne videnskab og ældgamle spirituelle begreber ... Anyway, det er meget overbevisende, og en rigtig fed film!

Please come back med dine tanker om den film! Jeg vil virkelig gerne høre din mening om det!

Jonas

Link til film (klik på del 1, del 2 osv.):

Diskuter filmen her: What the Bleep Do We Know? - Den diskussion!

Indhold
  • Part 1 "Indledning": Intro - Hvad er virkelighed? - Eyes vs Brain se
  • Part 2 "Court of Possibilities": Observer Illusion - Quantum Mechanics - Duke Reginald's Court i endeløs Muligheder
  • Del 3 "Double-eksperimentet": Double-eksperimentet - Partikler eller bølger? - Forvikling
  • Del 4 "Meddelelser fra vand": Overlejring - Bevidsthed - "The Message From Water" - Creating Reality
  • Del 5 "Random Generators": Random Number Generators - Mund Maleri / Dancing - Dream Sequence / Recap
  • Del 6 "Gud & Religion": 4 store spørgsmål - Addiction & Fantasy - Religion - Stødende Gud - The Brain
  • Del 7 "Emotions": Brain Connections - Emotions - Aminosyrer (Neuropeptides) - The Cell - Addiction
  • Del 8 "Addiction": Narkotikamisbrug (forts.) - Bryllup Reception Scene
  • Del 9 "bombardere Cells": "Addicted to Love Song - Frontal Lobe - bombardere Receptorer - Aging
  • Del 10 "Healing": Healing - "Jeg hader dig" spejl scene - nye valg - Bevidst Skabelse - Ret & Wrong
  • Del 11 "Unity": Hvad er Gud? - Unity & entanglement - Psychic Experience - We Are All One - oplysningstiden - "Flatland" Intro
  • Del 12 "Flatland": Velkommen til Flatland - Global divisioner - Forsker til vores liv - Closing Credits & Interviews: Extended dobbeltspalte-eksperimentet
  • Part 13 "placebo-effekt": Extended dobbeltspalte-eksperimentet (fortsat) - placebo-effekt - Genetik forårsage sygdom? - Parallelle universer / Multiple Lives - Actress Marlee matlin Interview - entanglement Experiment
  • Del 14 "Message From Water 2": Fred Alan Wolf om Dreaming - Dr. Masaru Emoto om "Message From Water" - Elektroner - Nuclear Power vs Chemical Power - Dr. Miceal Ledwith med oprettelsen af din Reality / Oprettelse From Nothing - Flere Mini-Interview
  • Part 15 "Time Travel": Indfiltringsnet To Mennesker eksperiment - Time Travel Eksperimenter - Random Number Generators (del 2)
  • Del 16 "Random Number Generators": Random Number Generators (del 3)

Link til film (klik på del 1, del 2 osv.):
Diskuter filmen her: What the Bleep Do We Know? - Den diskussion!

Relateret materiale!

The Secret Movie - Law of Attraction (Full film, del 1-10, 133 minutter)

Vis og diskutere filmen her: Law of Attraction og The Secret Movie - Den diskussion!

Movies
The Secret - Law of Attraction (full movie) - Deltag i debatten!
What the Bleep Do We Know? (full movie) - Deltag i debatten!

Artikler
Lov af Attraction,

Bekræftelser, Fattigdom bevidsthed, Power of Thought, Power of Prayer, Velstand Consciousness, Succes bevidsthed, Visualisering, Consciousness, Holographic Universe, Gaia-hypotesen, Morfogenetiske Fields,

Links til udstationerede tråde, videoer osv.
Lov af Attraction, What The Bleep Do We Know, Den resot,

Bekræftelser, Consciousness , Holographic Universe, Bevidst skabelse, Manifesterende Øvelser, Metafysiske Techniques, Mind Power, Fattigdom bevidsthed, Velstand Consciousness, Succes bevidsthed, Visualisering,

Abraham Hicks, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Bob Doyle, Bob Proctor, David Sereda, Deepak Chopra, Gregg Braden, Jack Canfield, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, Lisa Nichols, Michael Beckwith, Michael Losier, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Paul McKenna, Rhonda Byrne,

Flere videoer

People - Videoer
Abraham Hicks, Amit Goswami, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Ben Johnson, Bill bartman, Bill Harris, Bob Doyle, Bob Proctor, Brian Tracy, Candace Perth, Dan Lier, Daniel Monti, David Albert, David Lynch, David Schirmer, David Sereda, Debbie Allen, Deepak Chopra, Denis Waitley, Donald Trump, Donny Deutsch, Douglas Vermeeren, Ed Rush, Elaine Hendrix, Elisabeth Fayt, Esther Hicks, Frank Maguire, Fred Alan Wolf, Garth Roberts, Gregg Braden, Hale Dwoskin, Iyanla Vanzant, JZ Knight, Jack Canfield, James Arthur Ray, Jeffrey Satinover, Jerry Hicks, Jim Ziegler, Joe Rubino, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, John Spencer Ellis, Joseph Dispenza, Ken Wilber, Kirk Nugent, Lee Brower, Les Brown, Lisa Nichols, Loral Langemeier, Marci Shimoff, Marie Diamond, Mark Victor Hansen, Marlee matlin, Masaru Emoto, Matthew Fox, Miceal Ledwith, Michael Beckwith, Michael Losier, Mike Dooley, Morris Goodman, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Oprah Winfrey, Paul McKenna, Peggy O'Neill, Ralph Abraham, Ramtha, Rhonda Byrne, Richard Dawkins, Richard Gordon, Robert Kiyosaki, Rupert Sheldrake, Sri Sri Ravi Shankar, Stephen Hopson, Stuart Hameroff, T. Harv Eker, Terence McKenna, Tony Robbins, William Tiller, Willie Jolley, Zig Ziglar,

Emner - Videoer
Lov af Attraction, Abundance Consciousness, Bekræftelser, Bevidst skabelse, EFT , Emotional Freedom Technique, Hypnose, Manifesterende Øvelser, Manifesterende Technique, Metafysiske Techniques, Mind Power, Neuro-Lingvistisk Programmering, Smertelindring, Fattigdom bevidsthed, Velstand Consciousness, Succes bevidsthed, Opus Movie, The Secret Movie, Trauma Therapy, Vision bord, Visualisering,

Diverse - Videoer
Abundance, Rigelig , Tiltrække, Tiltrækning, Attraction, Coaching, Kom rige, Life Coaching, Manifest , Manifestation, Manifesterende, Mind Solutions, Motiverende, Motivational Speaker, Personlig Udvikling, Personlig vækst, Relationer, Relationships, Selvhjælp, Self-Esteem, Seminar , Stress Management, Succes, Teleclasses, Vibrationer, Vægttab, Workshop, Lykke, Spirituel Seminar, Spirituel Workshop, Spiritual Course, Spiritual Festival, Spiritual Teaching,

Jeg håber du kan lide Global Oneness Fællesskabet ! Eventuelle spørgsmål? Vær så venlig Kontakt mig!

Senest redigeret af Jonas1; 09-19-2008 kl 10:03..
Jonas1 está offline  
Old 10-01-2008, 05:19  
Nyt medlem
Tak: 255
Points: 94, Level: 1Points: 94, Level: 1Points: 94, Level: 1
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

absolut's Avatar

Activity Longevity
0/20 13/20
Today Posts
0/0 ssssssss5
Tak: 0
absolut is on a distinguished road

Re: What the Bleep Do We Know? (Full movie, 120 minutter)

Jeg vil helt klart nødt til at indstille nogle tid til side og tilslutte min computer op til tv'et og se dette. Lyder som en interessant måde at tilbringe et par timer og måske invitere løbet af et par venner til at nyde deres selskab.
absolut está offline  
Old 11-03-2008, 09:32  
Medlem
Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18

Eilt Druin's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss75
Beliggenhed: Byron Bay
Tak: 2
Eilt Druin is on a distinguished road

Jeg ejer en kopi af denne film, og jeg virkelig godt lide det. Jeg fandt det meget spændende, og jeg sætter pris på den måde, de anvendes kvantefysikken til stede, og bakke op mange vigtige metafysiske begreber. Jeg syntes især Vand Beskeder dele. Jeg er enig med alt, hvad der blev præsenteret i denne film, jeg varmt anbefale det.
Old 12-12-2008, 07:59  
Medlem
Points: 1,692, Level: 24Points: 1,692, Level: 24Points: 1,692, Level: 24

vera's Avatar

Activity Longevity
0/20 13/20
Today Posts
0/0 ssssss146
vera is on a distinguished road

Det er noget jeg har gået sammen med mange af mine venner. Vi er alle en lidt anderledes og lidt alle de samme, men denne film er helt op everyones stræde.
vera está offline  
Old 12-13-2008, 01:22  
Medlem
Senior Medlem
Points: 5,026, Level: 48Points: 5,026, Level: 48Points: 5,026, Level: 48
Activity: 43%Activity: 43%Activity: 43%

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss456
Beliggenhed: Bossier
Tak: 159
Re: Hvorfor har mænd prøver at undertrykke m.fl.
EarthKat29 is on a distinguished road

Smile Re: What the Bleep Do We Know? (Full movie, 120 minutter)

Denne film er noget, min samfund har gjort i over tusinder af år.
Old 12-14-2008, 03:55  
Nyt medlem
Points: 19, Level: 1Points: 19, Level: 1Points: 19, Level: 1

Jesse Goens's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssssss4
Tak: 0
Jesse Goens is on a distinguished road

Lightbulb Re: What the Bleep Do We Know? (Full movie, 120 minutter)

Denne film giver os en god forklaring på sandheden, jeg giver denne film 5 stjerner ud af 5 stjerner. Se filmen.

JGO
Jesse Goens está offline  
Old 12-31-2008, 04:25  
Medlem
Points: 2,458, Level: 32Points: 2,458, Level: 32Points: 2,458, Level: 32

fred's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss226
Blog Entries: 1
Tak: 9
fred is on a distinguished road

Jeg er helt vild med titlen. Når jeg sidde og slappe af ud over dagen, eller endda uger begivenheder, jeg har tendens til at stille mig selv det samme spørgsmål, mindst to gange i et møde.
fred está offline  

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Law of Attraction og The Secret Movie (Full Movie, 133 minutter) Jonas1 Åbn Oneness Forums 17 09-07-2009 11:47
Anonyme Alkoholikere TAGE 11. TRIN PG 239, 1 AF 8 Jonas1 Videoer - Spiritualitet 3 01-25-2009 09:01
What the Bleep Do We Know? (Full film, del 1-16, 120 minutter) Jonas1 Videoer - Consciousness 0 09-19-2008 02:52
The Secret Movie - Law of Attraction (Full film Del 1-10, 133 minutter) Jonas1 Videoer - lov af Attraction 0 09-19-2008 01:20
Yoga for nakke og skulder Pain - 57 minutter, fuld klasse Jonas1 Videoer - Yoga 0 09-16-2008 09:51

Tags
(fuld, 1-16, Braden, Know?, Minutter)
(fuld ,1-16 ,Braden ,Know? ,Minutter) ,

Thread Tools

Posting Rules
Du kan ikke starte nye emner
Du kan ikke svare på indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] kode