|
|
|
|||||||
| Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Obrir la Unitat Fòrums Tot el relacionat amb la Unitat. Reflexions, idees, pensaments .... que no encaixa en un altre fòrum. |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
| Etiquetes |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Admin
Admin
|
What the bleep do we know? (Pel lícula completa, 120 minuts)Hola! M'encanta aquesta pel lícula! 2 hores de la seva ment les idees i els fets lucinant!
Si no l'han vist, sinó que és una mena de relació amb la The Secret - Llei d'Atracció, però té un adherència més ampli de la realitat i la consciència mateixa. El seu més sobre la física quàntica, en general, que una aplicació específica com la Llei de la Atracció. Per dir-ho més simple, mostra les connexions entre la ciència moderna i l'edat dels conceptes espirituals d'edat ... De tota manera, és molt atractiu i una pel lícula realment genial! Si us plau, torni amb els seus pensaments sobre la pel lícula! M'agradaria saber la seva opinió al respecte! Jonas Enllaç a la pel.lícula (feu clic a la Part 1, Part 2, etc): Discutir la pel lícula aquí: What the bleep do we know? - El debat!! ![]() ![]() ![]() ![]() ********************************
Contingut
Enllaç a la pel.lícula (feu clic a la Part 1, Part 2, etc): Discutir la pel lícula aquí: What the bleep do we know? - El debat!! ![]() ![]() ![]() ![]() ******************************** Materials relacionats! La pel.lícula Secret - Llei d'Atracció (pel lícula completa, Part 1-10, 133 minuts) Veure i discutir la pel lícula aquí: La Llei de la Atracció i la pel.lícula Secret - El debat! ![]() ![]() ![]() ![]() ******************************** Pel lícules The Secret - Llei d'Atracció (pel lícula completa) - Uniu-vos a la discussió! What the bleep do we know? (pel lícula completa) - Uniu-vos a la discussió! Articles Llei de la Atracció, Afirmacions, La consciència de la pobresa, Poder del Pensament, Poder de l'oració, Sentit de la prosperitat, La consciència d'èxit, Visualització, Consciència, Holographic Universe, Hipòtesi Gaia, Els camps morfogenètics, Enllaços a Nou fils, vídeos, etc Llei de la Atracció, What the bleep do we know, L'Secretariat, Afirmacions, Consciència , Holographic Universe, Creació Deliberada, Manifestant Exercicis, Metafísica Tècniques, Mind Power, La consciència de la pobresa, Sentit de la prosperitat, La consciència d'èxit, Visualització, Abraham Hicks, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Bob Doyle, Bob Proctor, David Sereda, Deepak Chopra, Gregg Braden, Jack Canfield, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, Lisa Nichols, Michael Beckwith, Michael Losier, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Paul McKenna, Rhonda Byrne, Més vídeos Persones - Videos Abraham Hicks, Amit Goswami, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Ben Johnson, Bill Bartman, Bill Harris, Bob Doyle, Bob Proctor, Brian Tracy, Candace Perth, Dan Lier, Daniel Monti, David Albert, David Lynch, David Schirmer, David Sereda, Debbie Allen, Deepak Chopra, Denis Waitley, Donald Trump, Donny Deutsch, Douglas Vermeeren, Ed Rush, Elaine Hendrix, Elisabeth Fayt, Esther Hicks, Frank Maguire, Fred Alan Wolf, Garth Roberts, Gregg Braden, Hale Dwoskin, Iyanla Vanzant, JZ Knight, Jack Canfield, James Arthur Ray, Jeffrey Satinover, Jerry Hicks, Jim Ziegler, Joe Rubino, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, John Spencer Ellis, Joseph Dispenza, Ken Wilber, Kirk Nugent, Lee Brower, Les Brown, Lisa Nichols, Loral Langemeier, Marci Shimoff, Marie Diamond, Mark Victor Hansen, Marlee Matlin, Masaru Emoto, Matthew Fox, Míceál Ledwith, Michael Beckwith, Michael Losier, Mike Dooley, Morris Goodman, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Oprah Winfrey, Paul McKenna, Peggy O'Neill, Ralph Abraham, Ramtha, Rhonda Byrne, Richard Dawkins, Richard Gordon, Robert Kiyosaki, Rupert Sheldrake, Sri Sri Ravi Shankar, Stephen Hopson, Stuart Hameroff, T. Harv Ekerö, Terence McKenna, Tony Robbins, William Tiller, Willie Jolley, Zig Ziglar, Temes - Videos Llei de la Atracció, Consciència d'abundància, Afirmacions, Creació Deliberada, EFT , Tècnica de Llibertat Emocional, Hipnosi, Manifestant Exercicis, Manifestant Tècnica, Metafísica Tècniques, Mind Power, Programació Neuro-Lingüística, Alleujament del dolor, La consciència de la pobresa, Sentit de la prosperitat, La consciència d'èxit, La pel.lícula Opus, La pel.lícula Secret, Teràpia de Trauma, Junta Visió, Visualització, Varis - Videos Abundància, Abundant , Atreure, Atreure, Atracció, Coaching, Tornar-se ric, Life Coaching, Manifest , Manifestació, Manifestant, Mind Solutions, Motivacionals, Orador motivacional, Desenvolupament Personal, Creixement Personal, Relació, Relacions, Self Help, Autoestima, Seminari , Gestió de l'Estrès, Èxit, Teleclasses, Vibracions, Pèrdua de pes, Taller, Felicitat, Seminari Espiritual, Taller Espiritual, Curs espiritual, Festival Espiritual, Ensenyament Espiritual,
Last edited by jonas1; 09/19/2008 a 10:03 PM.. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: What the bleep do we know? (Pel lícula completa, 120 minuts)Tinc una còpia d'aquesta pel lícula i em va agradar molt. Em va semblar molt interessant, i agraeixo la forma en que utilitza la física quàntica al present i còpia de seguretat de molts conceptes importants metafísica. Em va agradar especialment les parts Missatges de l'Aigua. Estic d'acord amb tot el que es va presentar en aquesta pel.lícula, el recomano.
|
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: What the bleep do we know? (Pel lícula completa, 120 minuts)Això és una cosa que he passat al costat de molts dels meus amics. Tots som una mica diferent i una mica el mateix, però aquesta pel lícula se li encantarà everyones.
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membres
Senior Member
|
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
|
||
|
|
|
Fils semblants
|
||||
| Fil | Thread Starter | Fòrum | Respostes | Darrer missatge |
| 23.994 | Jonas1 | Obrir la Unitat Fòrums | 17 | 09/07/2009 11:47 am |
| Alcohòlics anònims PRENDRE L'11 PAS PG 239, 1 de 8 | Jonas1 | El Llibre de la medicina tibetana ... | 3 | 01/25/2009 09:01 PM |
| What the bleep do we know? (Pel lícula completa, Part 1-16, 120 minuts) | Jonas1 | Videos - Global Oneness | 0 | 09/19/2008 02:52 PM |
| La pel.lícula Secret - Llei d'Atracció (Full Movie Part 1-10, 133 minuts) | Jonas1 | 1.272 | 0 | 09/19/2008 01:20 PM |
| Ioga per al dolor de coll i espatlles - 57 minuts, tota la classe | Jonas1 | LLUM A vontade | 0 | 09/16/2008 09:51 PM |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
|
|
|
|