|
|
|
|||||||
| Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Åpne Enhet Forums Alt relatert til Enhet. Diskusjon, ideer, tanker .... som ikke passer inn i et annet forum. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
| Tags |
|
|
LinkBack | Trådverktøy |
| Følgende bruker sier takk til Jonas1 For This Useful Post: | Kathleen ann (09-20-2008) |
|
|
|||
|
Medlem
Senior Member
|
Re: Law of Attraction og The Secret Movie (Full film, 133 minutter)Hei "Alle"
Etter å ha hørt om den hemmelige en stund tilbake må jeg si at jeg egentlig ikke ta mye merke til det da ..... Så mange tanker kommer og går som det kan desensitise reaksjoner til det som synes for godt til å være sant. .. Selvfølgelig som kan sies om mange ting, inkludert religiøse tro ... jeg holder meg åpen for alle ideer ... Grunnen til dette ikke holde min oppmerksomhet på lenge var det ikke synes å passe inn realiteten av verden slik den er i dag .... Eller slik jeg personlig se ting .... Se videoen Jonas vennlig ga link til, og den eneste gangen jeg har hørt skikkelig til opplysninger om hemmelig ... Jeg sliter med noen av konseptene for de tvetydige måten det kan være unnfanget .... Gjennom tanker vi endre virkeligheten ........ Kan det være omvendt, ... hva vi som individer ser som virkelighet er i ferd med å endre våre tanker ...... Gjør oss se hva vi kunne bli ledet til å se .....? Bare en tanke .... ......................Selv om ideen om hemmeligheten er en fantastisk ideologi, og synes å fungere for noen ... jeg har sett situasjonene endres når tanken / persepsjon endringer ... Den viktigste grunnen til at jeg sliter med hemmelig er det som gjør meg til å innse hva som helt forskjellige prioriteringer individer kan ha til hverandre ...... Selv om jeg har å si tidligere i år bare ved å følge instinktene ... Jeg har funnet ut at mange mange folk ønsker ovenfor sin egen gevinst .. en trygg fredelig verden som er full av respekt og vennlighet til alt liv ..... Og for meg som i seg selv ville gi verden, naturen, du, oss, og alt liv .... En tanke verdt å ha ...... hva vei det var / er .... ..... bare mine tanker ...... Kjærlighet, fred og glede for dere alle ...... Kak ... ![]() |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Law of Attraction og The Secret Movie (Full film, 133 minutter)Jeg har sett The Secret også, og jeg også tror at ideer som presenteres i det er ikke noe nytt, selv om de har vært holdt hemmelig for befolkningen for overlagte, egoistiske grunner ...
Det er enkle i sin tilnærming og presentasjon, men det er sannsynligvis fordi jeg allerede var godt kjent med alle konseptene som presenteres i det. Det kan være ganske fascinerende for nybegynnere, men. Jeg har også funnet at det ikke forklare visse aspekter og mye informasjon ble utelatt - igjen, på grunn av sin enkelhet det sannsynligvis ikke var innenfor rammen av denne filmen til å dekke mer avanserte aspekter.
|
|
|
|
|||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
dårlig kobling05-22-2009, 12:01
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
Junior Member
|
Selv om mange av ideene i Laws of Attraction kan ikke være nye, jeg tror fremdeles at filmen virker å ha en positiv effekt på enkelte mennesker uansett. Det har vært mye hype rundt denne filmen, men det er vanskelig å si hvor fortjent det.05-26-2009, 07:58
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Jeg ville ikke se filmen fordi jeg er ikke sikker på om jeg virkelig tror påLaw of Attraction. I mean, come on! Hvordan er det at jeg kan tenke meg gjennom noe. Jeg er av den tro at du må "gjøre for å få. Hva tror du?
Sist endret av jmartin; 05-26-2009 kl 05-27-2009, 02:53 08:02.. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
Junior Member
|
Alle har forskjellige ideer om hva er eller ikke er mulig, så hvorfor dunke somebody elses mening, bare fordi det ikke gir mening for deg?Også, jeg tror fremdeles denne filmen er verdt å se, spesielt før du gjør antagelser om det.
05-28-2009, 05:49 |
||
|
|
|
|
|
||||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Jeg ville ikke se filmen fordi jeg er ikke sikker på om jeg virkelig tror påLaw of Attraction. jmartin
Quote:
<A HREF\u003d"http://www.accessyourwealth.com"> Edward Litors </ A> ![]() |
|||
|
|
|
| Tags |
| Trådverktøy | |
|
|
|
|