Det ser du ikke har registrert med samfunnet vårt. For å registrere klikk her ...

Global Oneness Community          
Automatisk Translations made by Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Enhet Community > Global Enhet Main > Åpne Enhet Forums
Blogger Artikler Bilder Videoer Godsaker FAQ Medlemsliste Dagens innlegg Marker forumene som lest Chat Room

Åpne Enhet Forums Alt relatert til Enhet. Diskusjon, ideer, tanker .... som ikke passer inn i et annet forum.

Quick News
Velkommen til Global Enhet Community! Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med: Forum Hjem, Social Groups, Blogger, Artikler, Bilder, Videoer, Video Search, Kontakt oss, FAQ , Statistikk. Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!

Merk: Denne annonsen vises ikke for registrerte medlemmer

Tags
Threads: Law of Attraction, The Secret Movie
Video: Law of Attraction ,The Secret Movie ,

LinkBack Trådverktøy
Old 09-19-2008, 01:49  
Admin
Admin
Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100
Activity: 3%Activity: 3%Activity: 3%

Jonas1's Avatar

Activity Longevity
4/20 20/20
Today Posts
0/0 sssss6758
Sted: Stockholm
Blog Entries: 2
Jonas1 is on a distinguished road

Law of Attraction og The Secret Movie (Full film, 133 minutter)

Hei!

Jeg antar mange av dere har sett filmen "The Secret - Law of Attraction" ... jeg ... og jeg trodde og tror fremdeles det en flott film!

Her er en link til en YouTube fullstendige versjonen av filmen (133 minutter):

The Secret Movie - Law of Attraction (Full film 1-10 Part, 133 minutter) - Video, Film

Første del av filmen er under, men merk at du må bruke linken over og klikk på Del-1, del-2 etc for å se de forskjellige deler:

Det ville være flott å høre din kommentar om filmen og ideene bak den! (Personlig tror jeg ikke begrepet "The Law of Attraction" er like fjernt nye eller tidligere har vært hemmelig ...!!)

Det er mange flere relaterte filmer her: Law of Attraction videoer.

Please come back med dine kommentarer! Its et tema jeg virkelig føler er interessant!

Jonas

Linker til relaterte videoer:

ORIGINAL idé av: Rhonda Byrne
SØKEORD: Law of Attraction, The Secret Movie, Suksess Consciousness, Affirmations, Power of Mind, Inspirerende Mind Movies,
Stirret: John Assaraf, Michael Beckwith, Lee Brower, Jack Canfield, John Demartini, Marie Diamond, Mike Dooley, Bob Doyle, Hale Dwoskin, Morris Goodman, John Gray, John Hagelin, Bill Harris, Ben Johnson, Lorai Langemeier, Lisa Nichols, Bob Proctor, James Arthur Ray, David Schirmer, Marci Shimoff, Joe Vitale, Denis Waitley, Neale Donald Walsh, Fred Alan Wolf,

Link til filmen:

Link til diskusjonen:

Diskuter filmen her: Law of Attraction og The Secret Movie

Movies
The Secret - Law of Attraction (full film) - Delta i diskusjonen!
What the Bleep Do we know? (full film) - Delta i diskusjonen!

Artikler
Law of Attraction,

Affirmations, Fattigdom bevissthet, Power of Thought, Power of Prayer, Velferd Consciousness, Suksess bevissthet, Visualisering, Bevissthet, Holographic Universe, Gaia Hypothesis, Morfogenetiske Fields,

Faith and Belief, Peace of Mind, Love and Happiness, åndelig veiledning,
Kollektive bevissthet, Gruppe bevissthet, individuell bevissthet, indre, Høyere Selv

Meditasjon artikler
Meditasjon er alderen gamle teknikken å kontrollere sinnet og er et ekstremt kraftig verktøy. I forhold til Law of Attraction, meditasjon kan brukes til å redusere mengden av FN-kontrollerte negative tanker og øke fokus på trivsel, glede, kjærlighet og lykke.

Se noen av disse arkivene for flere artikler:

Linker til postet tråder, videoer osv.
Law of Attraction, What The Bleep Do We Know, The Secret,

Affirmations, Bevissthet , Holographic Universe, Deliberate opprettelse, Manifesting Øvinger, Metafysiske Teknikker, Mind Power, Fattigdom bevissthet, Velferd Consciousness, Suksess bevissthet, Visualisering,

Abraham Hicks, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Bob Doyle, Bob Proctor, David Sereda, Deepak Chopra, Gregg Braden, Jack Canfield, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, Lisa Nichols, Michael Beckwith, Michael Losier, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Paul McKenna, Rhonda Byrne,

Flere videoer

People - Videoer
Abraham Hicks, Amit Goswami, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Ben Johnson, Bill Bartman, Bill Harris, Bob Doyle, Bob Proctor, Brian Tracy, Candace Perth, Dan Lier, Daniel Monti, David Albert, David Lynch, David Schirmer, David Sereda, Debbie Allen, Deepak Chopra, Denis Waitley, Donald Trump, Donny Deutsch, Douglas Vermeeren, Ed Rush, Elaine Hendrix, Elisabeth Fayt, Esther Hicks, Frank Maguire, Fred Alan Wolf, Garth Roberts, Gregg Braden, Hale Dwoskin, Iyanla Vanzant, JZ Knight, Jack Canfield, James Arthur Ray, Jeffrey Satinover, Jerry Hicks, Jim Ziegler, Joe Rubino, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, John Spencer Ellis, Joseph Dispenza, Ken Wilber, Kirk Nugent, Lee Brower, Les Brown, Lisa Nichols, Loral Langemeier, Marci Shimoff, Marie Diamond, Mark Victor Hansen, Marlee Matlin, Masaru Emoto, Matthew Fox, Miceal Ledwith, Michael Beckwith, Michael Losier, Mike Dooley, Morris Goodman, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Oprah Winfrey, Paul McKenna, Peggy O'Neill, Ralph Abraham, Ramtha, Rhonda Byrne, Richard Dawkins, Richard Gordon, Robert Kiyosaki, Rupert Sheldrake, Sri Sri Ravi Shankar, Stephen Hopson, Stuart Hameroff, T. Harv Eker, Terence McKenna, Tony Robbins, William Tiller, Willie Jolley, Zig Ziglar,

Tema - Videoer
Law of Attraction, Overflod Consciousness, Affirmations, Deliberate opprettelse, EFT , Emotional Freedom Technique, Hypnosis, Manifesting Øvinger, Manifesting Technique, Metafysiske Teknikker, Mind Power, Neuro-Linguistic Programming, Smertelindring, Fattigdom bevissthet, Velferd Consciousness, Suksess bevissthet, Opus Movie, The Secret Movie, Trauma Therapy, Vision board, Visualisering,

Miscellaneous - Videoer
Overflod, Abundant , Tiltrekke, Tiltrekke, Attraksjon, Coaching, Bli rik, Life Coaching, Manifest , Manifestation, Manifesting, Mind Solutions, Motivational, Motivational Speaker, Personlig utvikling, Personlig vekst, Relationship, Relasjoner, Self Help, Self-Esteem, Seminar , Stress Management, Suksess, Teleclasses, Vibrasjoner, Vekttap, Workshop, Happiness, Åndelig Seminar, Åndelig Workshop, Åndelig Course, Åndelig Festival, Åndelig Undervisning,

Jeg håper du liker Global Enhet Community ! Spørsmål! Vær så snill kontakt meg!

Sist endret av Jonas1; 09-23-2008 kl 04:19..
Jonas1 está offline  
Følgende bruker sier takk til Jonas1 For This Useful Post:
Kathleen ann (09-20-2008)
Old 09-20-2008, 07:30  
Medlem
Senior Member
Points: 4,932, Level: 47Points: 4,932, Level: 47Points: 4,932, Level: 47
Activity: 25%Activity: 25%Activity: 25%

kathleen ann's Avatar

Activity Longevity
4/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss326
kathleen ann is on a distinguished road

Re: Law of Attraction og The Secret Movie (Full film, 133 minutter)

Hei "Alle"
Etter å ha hørt om den hemmelige en stund tilbake må jeg si at jeg egentlig ikke ta mye merke til det da ..... Så mange tanker kommer og går som det kan desensitise reaksjoner til det som synes for godt til å være sant. .. Selvfølgelig som kan sies om mange ting, inkludert religiøse tro ... jeg holder meg åpen for alle ideer ... Grunnen til dette ikke holde min oppmerksomhet på lenge var det ikke synes å passe inn realiteten av verden slik den er i dag .... Eller slik jeg personlig se ting ....

Se videoen Jonas vennlig ga link til, og den eneste gangen jeg har hørt skikkelig til opplysninger om hemmelig ... Jeg sliter med noen av konseptene for de tvetydige måten det kan være unnfanget .... Gjennom tanker vi endre virkeligheten ........ Kan det være omvendt, ... hva vi som individer ser som virkelighet er i ferd med å endre våre tanker ...... Gjør oss se hva vi kunne bli ledet til å se .....?
Bare en tanke ..........................

Selv om ideen om hemmeligheten er en fantastisk ideologi, og synes å fungere for noen ... jeg har sett situasjonene endres når tanken / persepsjon endringer ... Den viktigste grunnen til at jeg sliter med hemmelig er det som gjør meg til å innse hva som helt forskjellige prioriteringer individer kan ha til hverandre ...... Selv om jeg har å si tidligere i år bare ved å følge instinktene ... Jeg har funnet ut at mange mange folk ønsker ovenfor sin egen gevinst .. en trygg fredelig verden som er full av respekt og vennlighet til alt liv ..... Og for meg som i seg selv ville gi verden, naturen, du, oss, og alt liv .... En tanke verdt å ha ...... hva vei det var / er ....
..... bare mine tanker ...... Kjærlighet, fred og glede for dere alle ...... Kak ...
kathleen ann está offline  
Old 11-04-2008, 10:59  
Medlem
Junior Member
Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Eilt Druin's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss75
Sted: Byron Bay
Eilt Druin is on a distinguished road

Re: Law of Attraction og The Secret Movie (Full film, 133 minutter)

Jeg har sett The Secret også, og jeg også tror at ideer som presenteres i det er ikke noe nytt, selv om de har vært holdt hemmelig for befolkningen for overlagte, egoistiske grunner ...

Det er enkle i sin tilnærming og presentasjon, men det er sannsynligvis fordi jeg allerede var godt kjent med alle konseptene som presenteres i det. Det kan være ganske fascinerende for nybegynnere, men. Jeg har også funnet at det ikke forklare visse aspekter og mye informasjon ble utelatt - igjen, på grunn av sin enkelhet det sannsynligvis ikke var innenfor rammen av denne filmen til å dekke mer avanserte aspekter.
Old 12-15-2008, 12:43  
Nytt medlem
Junior Member
Points: 109, Level: 2Points: 109, Level: 2Points: 109, Level: 2

Loracat5's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssssss4
Loracat5 is on a distinguished road

Smile Re: Law of Attraction og The Secret Movie (Full film, 133 minutter)

05-19-2009, 03:10
Loracat5 está offline  
Old Re: Law of Attraction og The Secret Movie (Full film, 133 minutter)  
Nytt medlem
Junior Member
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

Visualise Affirm Baleave's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
Visualise Affirm Baleave is on a distinguished road

dårlig kobling

05-22-2009, 12:01
Visualise Affirm Baleave está offline  
Medlem
Junior Member
Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19

Seeking Spirit's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 sssssss93
Seeking Spirit is on a distinguished road

Selv om mange av ideene i Laws of Attraction kan ikke være nye, jeg tror fremdeles at filmen virker å ha en positiv effekt på enkelte mennesker uansett. Det har vært mye hype rundt denne filmen, men det er vanskelig å si hvor fortjent det.

05-26-2009, 07:58
Seeking Spirit está offline  
Nytt medlem
Junior Member
Points: 40, Level: 1Points: 40, Level: 1Points: 40, Level: 1

jmartin's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss3
jmartin is on a distinguished road

Jeg ville ikke se filmen fordi jeg er ikke sikker på om jeg virkelig tror på

Law of Attraction. I mean, come on! Hvordan er det at jeg kan tenke meg gjennom noe. Jeg er av den tro at du må "gjøre for å få. Hva tror du?

Sist endret av jmartin; 05-26-2009 kl

05-27-2009, 02:53 08:02..
jmartin está offline  
Medlem
Junior Member
Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19

Seeking Spirit's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 sssssss93
Seeking Spirit is on a distinguished road

Alle har forskjellige ideer om hva er eller ikke er mulig, så hvorfor dunke somebody elses mening, bare fordi det ikke gir mening for deg?

Også, jeg tror fremdeles denne filmen er verdt å se, spesielt før du gjør antagelser om det.

05-28-2009, 05:49
Seeking Spirit está offline  
Nytt medlem
Junior Member
Points: 10, Level: 1Points: 10, Level: 1Points: 10, Level: 1

edwardlitors's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
edwardlitors is on a distinguished road

Jeg ville ikke se filmen fordi jeg er ikke sikker på om jeg virkelig tror på

Law of Attraction. jmartin

Quote:
Opprinnelig skrevet av I mean, come on! Hvordan er det at jeg kan tenke meg gjennom noe. Jeg er av den tro at du må "gjøre for å få. Hva tror du? View Post
Hei J Martin,
Jeg ville bare kommentere idet hva du oppgitt her. Jeg er ny på dette forumet, men jeg bare måtte svare på denne. Jeg har noen venner som sier og mener det samme. Poenget bak filmen er mer enn bare tenke deg gjennom alt. Jeg liker å se på det som et overordnet mental istandsetting hvis du vil. Ikke helt på en positiv tenkning eller affirmation nivå, men mer som å kjenne og forstå hvordan loven om årsak og virkning fungerer i livet ditt. Tanker blir ting. Det er blitt lov siden begynnelsen av gangen. Se deg rundt. Alt startet med en tanke, så følelsen, deretter handling, og sluttresultatet var det du ser. Bygninger, biler, gater, oppfinnelser, av og på. Ditt nåværende resultater eller effekter, var resultat av at tanken (eller årsak). Jeg vet dette er kort og konsis, men ser den hemmelige, og å gjøre andre undersøkelser virkelig fikk meg til å sette pris på hvor kraftig sinnet egentlig er. Så om ikke annet, bare pass på å få et annet synspunkt på hvordan verden fungerer. Det kan utløse noe ...

<A HREF\u003d"http://www.accessyourwealth.com"> Edward Litors </ A>

edwardlitors está offline  

Tags
Law of Attraction, The Secret Movie
Law of Attraction ,The Secret Movie ,

Trådverktøy

Posting Rules
Du kanskje ikke starte nye tråder
Du kanskje ikke post replies
Du kanskje ikke post vedlegg
Du kanskje ikke redigere innleggene dine

BB-kode er
Smilefjes er
[IMG] kode
HTML code is Av
Trackbacks er
Pingbacks er
Refbacks er

Alle klokkeslett er GMT. Klokken er 11:31.

Takk til NLP-er kan du nyte automatiske oversettelser