Het lijkt u nog niet geregistreerd bij onze gemeenschap. Om te registreren klik hier ...

Global Oneness Community          
Automatische vertalingen gemaakt door Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Gemeenschap > Global Oneness Main > Open Oneness Forum
Agenda Artikelen Foto's Video's Goodies Veelgestelde vragen Gebruikerslijst Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen Chat Room

Open Oneness Forum Alles wat samenhangt met Eenheid. Overleg, ideeën, gedachten .... dat niet past in een ander forum.

Snel Nieuws
Welkom bij de Global Oneness Community! Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met: Forum Home, Social Groups, Agenda, Artikelen, Foto's, Video's, Video Search, Contact Us, Veelgestelde vragen , Statistieken. Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!

Opmerking: Deze advertentie wordt niet weergegeven voor geregistreerde leden

Tags
Threads: Law Of Attraction, The Secret Movie
Video's: Law Of Attraction ,The Secret Movie ,

LinkBack Thread Tools
Old 09.19.2008, 01:49 PM  
Admin
Admin
Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

Jonas1's Avatar

Activity Longevity
5/20 20/20
Today Posts
0/0 sssss6758
Blog Entries: 2
Jonas1 is on a distinguished road

Law of Attraction en The Secret Movie (Full movie, 133 minuten)

Hoi!

Ik denk dat velen van u hebben de film "The Secret - Law of Attraction gezien" ... Ik heb ... en ik dacht en denk nog steeds dat het een geweldige film!

Hier is een link naar een YouTube volledige versie van de film (133 minuten):

The Secret Movie - Law of Attraction (Full Movie Part 1-10, 133 minuten) - Video, Movie

Eerste deel van de film is onder, maar er rekening mee dat u via de link boven en klik op Deel 1, Deel-2 etc te zien van de verschillende onderdelen:

Het zou geweldig zijn om uw opmerkingen over de film en de ideeën achter het horen! (Persoonlijk ben ik denk niet dat het concept van "The Law of Attraction" is zelfs op afstand van nieuwe of hebben ooit een geheim ...!!)

Er zijn veel meer gerelateerd films hier: Law of Attraction video.

Gelieve terug te komen met uw commentaar! Het is een onderwerp dat ik echt het gevoel is interessant!

Jonas

Links naar gerelateerde video's:

Oorspronkelijk idee van: Rhonda Byrne
KEYWORDS: Law of Attraction, The Secret Movie, Succes Bewustzijn, Affirmaties, Power of Mind, Inspirational Movies Mind,
STARING: John Assaraf, Michael Beckwith, Lee Brower, Jack Canfield, John DeMartini, Marie Diamond, Mike Dooley, Bob Doyle, Hale Dwoskin, Morris Goodman, John Gray, John Hagelin, Bill Harris, Ben Johnson, Lorai Langemeier, Lisa Nichols, Bob Proctor, James Arthur Ray, David Schirmer, Marci Shimoff, Joe Vitale, Denis Waitley, Neale Donald Walsh, Fred Alan Wolf,

Link naar de film:

Link naar de discussie:

Bespreek het filmpje hier: Law of Attraction en The Secret Movie

Films
The Secret - Law of Attraction (full movie) - Deelnemen aan de discussie!
What the Bleep Do We weten? (full movie) - Deelnemen aan de discussie!

Artikelen
Law of Attraction,

Affirmaties, Armoede bewustzijn, Kracht van het denken, Kracht van Gebed, Welvaart Bewustzijn, Succes bewustzijn, Visualisatie, Bewustzijn, Holographic Universe, Gaia-hypothese, Morfogenetische velden,

Geloof en overtuiging, Peace of Mind, Liefde en Geluk, spirituele begeleiding,
Collectieve Bewustzijn, Groep Bewustzijn, individueel bewustzijn, Inner Self, Hoger Zelf

Meditatie artikelen
Meditatie is de eeuwenoude techniek om de geest controle en is een extreem krachtig instrument. Met betrekking tot de Wet van Aantrekking kan, meditatie worden gebruikt om het bedrag van de VN-gecontroleerde negatieve gedachten te verminderen en uw focus op welvaart, vreugde, liefde en geluk te vergroten.

Zie een van deze archieven voor meer artikelen:

Links naar gepost draden, video's etc.
Law of Attraction, What The Bleep Do We Know, Het secretariaatt,

Affirmaties, Bewustzijn , Holographic Universe, Opzettelijk creëren, Manifesteren Oefeningen, Metaphysical Technieken, Mind Power, Armoede bewustzijn, Welvaart Bewustzijn, Succes bewustzijn, Visualisatie,

Abraham Hicks, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Bob Doyle, Bob Proctor, David Sereda, Deepak Chopra, Gregg Braden, Jack Canfield, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, Lisa Nichols, Michael Beckwith, Michael Losier, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Paul McKenna, Rhonda Byrne,

Meer video's

People - Video's
Abraham Hicks, Amit Goswami, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Ben Johnson, Bill Bartman, Bill Harris, Bob Doyle, Bob Proctor, Brian Tracy, Candace Perth, Dan Lier, Daniel Monti, David Albert, David Lynch, David Schirmer, David Sereda, Debbie Allen, Deepak Chopra, Denis Waitley, Donald Trump, Donny Deutsch, Douglas Vermeeren, Ed Rush, Elaine Hendrix, Elisabeth Fayt, Esther Hicks, Frank Maguire, Fred Alan Wolf, Garth Roberts, Gregg Braden, Hale Dwoskin, Iyanla Vanzant, JZ Knight, Jack Canfield, James Arthur Ray, Jeffrey Satinover, Jerry Hicks, Jim Ziegler, Joe Rubino, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, John Spencer Ellis, Joseph Dispenza, Ken Wilber, Kirk Nugent, Lee Brower, Les Brown, Lisa Nichols, Loral Langemeier, Marci Shimoff, Marie Diamond, Mark Victor Hansen, Marlee Matlin, Masaru Emoto, Matthew Fox, Miceal Ledwith, Michael Beckwith, Michael Losier, Mike Dooley, Morris Goodman, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Oprah Winfrey, Paul McKenna, Peggy O'Neill, Ralph Abraham, Ramtha, Rhonda Byrne, Richard Dawkins, Richard Gordon, Robert Kiyosaki, Rupert Sheldrake, Sri Sri Ravi Shankar, Stephen Hopson, Stuart Hameroff, T. Harv Eker, Terence McKenna, Tony Robbins, William Tiller, Willie Jolley, Zig Ziglar,

Onderwerpen - Video's
Law of Attraction, Overvloed Bewustzijn, Affirmaties, Opzettelijk creëren, EFT , Emotional Freedom Techniques, Hypnose, Manifesteren Oefeningen, Manifesteren Techniek, Metaphysical Technieken, Mind Power, Neuro-Linguïstisch Programmeren, Pain Relief, Armoede bewustzijn, Welvaart Bewustzijn, Succes bewustzijn, De Opus Film, The Secret Movie, Trauma Therapie, Vision board, Visualisatie,

Diversen - Video's
Overvloed, Overvloedige , Attract, Het aantrekken van, Attracties, Coaching, Getting Rich, Life Coaching, Manifest , Manifestatie, Manifesteren, Mind Solutions, Motieven, Motivational Speaker, Persoonlijke Ontwikkeling, Persoonlijke Groei, Relatie, Relaties, Self Help, Self-Esteem, Seminar , Stress Management, Succes, Teleclasses, Trillingen, Weight Loss, Workshop, Geluk, Spiritual Seminar, Geestelijke Workshop, Spirituele cursus, Spiritueel Festival, Spiritual Teaching,

Ik hoop dat u als Global Oneness Gemeenschap ! Heeft u nog vragen? Alsjeblieft contact met mij op!

Laatst bewerkt door Jonas1; op 09.23.2008 04:19 PM..
Jonas1 está offline  
De volgende gebruiker zegt Dank U aan Jonas1 For This Useful Post:
Kathleen Ann (09-20-2008)
Old 09.20.2008, 07:30 PM  
Lid
Senior Lid
Points: 4,833, Level: 47Points: 4,833, Level: 47Points: 4,833, Level: 47
Activity: 16%Activity: 16%Activity: 16%

kathleen ann's Avatar

Activity Longevity
3/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss323
kathleen ann is on a distinguished road

Re: Law of Attraction en The Secret Movie (Full movie, 133 minuten)

Hi "Iedereen"
Gehoord over de geheime een tijdje terug ik moet zeggen dat ik niet echt veel kennis van te nemen op het moment ..... Zoveel ideeën komen en gaan dat het reacties op wat lijkt te mooi om waar te kunnen ongevoelig. .. Natuurlijk gezegd kan worden voor veel dingen, waaronder religieuze overtuiging ... ik houd mijn ogen open voor alle ideeën ... De reden dat dit een niet mijn aandacht te houden voor lang was het niet lijkt te passen in de realiteit van de wereld zoals het nu is .... Of de manier waarop ik persoonlijk standpunt dingen ....

Kijken naar de video Jonas vriendelijk gaf de link naar, en de enige keer dat ik goed geluisterd naar informatie over het geheim ... ik worstel met een aantal van de concepten voor de dubbelzinnige wijze zou kunnen worden opgevat .... Door middel van gedachten veranderen we de werkelijkheid ........ Zou het andersom, ... wat wij als individuen zien als de werkelijkheid begint om onze gedachten te veranderen ...... Maken van ons zien wat we eventueel zouden kunnen worden geleid om te zien .....?
Slechts een gedachte ..........................

Hoewel het idee van het geheim is een fantastische ideologie, en het lijkt te werken voor sommige ... ik heb gezien situaties veranderen wanneer het denken / perceptie verandert ... De belangrijkste reden dat ik worstelen met het geheim is het doet me realiseren wat heel andere prioriteiten individuen kunnen hebben aan elkaar ...... Hoewel ik moet zeggen eerder dit jaar alleen door het volgen van instincten ... Ik heb gemerkt dat veel mensen willen vooral hun eigen voordeel .. een veilige vredige wereld die vol van respect en vriendelijkheid van al het leven ..... En voor mij dat op zich zou de wereld, de natuur, u, ons en alle leven .... Een gedachte de moeite waard ...... welke wijze dan ook rond het was / is ....
..... alleen mijn gedachten ...... Liefde, vrede en vreugde u allen ...... kak ...
kathleen ann está offline  
Old 11.04.2008, 10:59  
Lid
Junior Member
Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Eilt Druin's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss75
Eilt Druin is on a distinguished road

Ik heb The Secret ook, en ik ben van mening dat de ideeën die in het zijn niet nieuw, maar ze hebben een geheim zijn gehouden van de bevolking voor een doelbewuste, zelfzuchtige redenen ...

Het is simplistisch in zijn benadering en presentatie, maar dat is waarschijnlijk omdat ik was al zeer vertrouwd met alle begrippen die in het. Het kan heel boeiend zijn voor de beginner, hoewel. Ik vond ook dat het niet verklaren bepaalde aspecten en veel informatie is weggelaten - opnieuw, vanwege zijn eenvoud is het waarschijnlijk niet binnen het toepassingsgebied van deze bijzondere film naar meer geavanceerde aspecten dekken.
Old 12.15.2008, 12:43 AM  
Nieuw lid
Junior Member
Points: 109, Level: 2Points: 109, Level: 2Points: 109, Level: 2

Loracat5's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssssss4
Loracat5 is on a distinguished road

Smile Re: Law of Attraction en The Secret Movie (Full movie, 133 minuten)

Ik wilde kijken en lees een aantal van het boek, maar ik nieuw dat mijn gedachten speelde een rol in wat er in mijn leven uit ervaring voorafgaande ook. The Secret heeft de neiging om een soort van taboe draai te maken aan het hele concept. Het heeft een interessante zelfontdekking en draaide het in een patrijspoort voor hebzucht en macht. Dat ben ik uitgeschakeld big time. Ik was geïnteresseerd in de ervaringen van anderen en enkele buiten info over denken en de werkelijkheid. Bekijken van de video gaf me het gevoel alsof het kwaad. Het deed me helpen om te begrijpen een paar van de vragen die ik had.
Loracat5 está offline  
Old 05.19.2009, 03:10  
Nieuw lid
Junior Member
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

Visualise Affirm Baleave's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
Visualise Affirm Baleave is on a distinguished road

Bad Link's
Visualise Affirm Baleave está offline  
Old 05.22.2009, 12:01 AM  
Lid
Junior Member
Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19

Seeking Spirit's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 sssssss93
Seeking Spirit is on a distinguished road

Hoewel veel van de ideeën in de Laws Of Attraction niet nieuw is, ik denk nog steeds dat de film lijkt een positief effect op bepaalde mensen, ongeacht zijn. Er is veel hype over deze film, maar het is moeilijk te zeggen hoe verdienstelijk het is.
Seeking Spirit está offline  
Old 05.26.2009, 07:58 PM  
Nieuw lid
Junior Member
Points: 40, Level: 1Points: 40, Level: 1Points: 40, Level: 1

jmartin's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss3
jmartin is on a distinguished road

Ik heb de film niet zien, omdat ik niet zeker ben of ik echt geloof in de Law of Attraction.

Ik bedoel, kom op! Hoe komt het dat ik denk dat mijn weg door iets. Ik ben van de overtuiging dat je moet 'doen' te krijgen. Wat denk je?

Laatst bewerkt door jmartin; op 05.26.2009 08:02 PM..
jmartin está offline  
Old 05.27.2009, 02:53  
Lid
Junior Member
Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19

Seeking Spirit's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 sssssss93
Seeking Spirit is on a distinguished road

Iedereen heeft andere ideeën over wat wel of niet mogelijk is, dus waarom klop iemand elses advies, juist omdat het niet zinvol voor u?

Ook ik denk nog steeds dat deze film is het bekijken waard, vooral voor het maken van veronderstellingen over.
Seeking Spirit está offline  
Old 05.28.2009, 05:49 PM  
Nieuw lid
Junior Member
Points: 10, Level: 1Points: 10, Level: 1Points: 10, Level: 1

edwardlitors's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
edwardlitors is on a distinguished road

Ik heb de film niet zien, omdat ik niet zeker ben of ik echt geloof in de Law of Attraction.

Quote:
Oorspronkelijk Gepost door jmartin View Post
Ik bedoel, kom op! Hoe komt het dat ik denk dat mijn weg door iets. Ik ben van de overtuiging dat je moet 'doen' te krijgen. Wat denk je?
He J Martin,

Ik wilde alleen commentaar als wat je hier vermeld. Ik ben nieuw op dit forum, maar ik moest reageren op deze. Ik heb een paar vrienden die zeggen en denken hetzelfde. De punt achter de film is meer dan alleen maar denken je een weg door iets. Ik wil zien als een totale geestelijke reconditionering als je wil. Niet helemaal op een positieve denken of bevestiging niveau, maar meer willen weten en begrijpen hoe de wet van oorzaak en effect werkt in je leven. Gedachten worden dingen. Dat is de wet sinds het begin van de tijd. Kijk om je heen. Alles begon met een gedachte, dan voelen, dan actie, en dan het eindresultaat is wat je ziet. Gebouwen, auto's, straten, uitvindingen, op en op. Uw huidige resultaten of effecten, werd gevolg van die gedachte (of oorzaak). Ik weet dat dit kort en zoet, maar kijken naar het geheim, en het doen van ander onderzoek deed me echt waarderen op hoe krachtig de geest werkelijk is. Dus als er niets anders, maar kijken zij om een ander standpunt over hoe de wereld werkt. Het kan leiden tot iets ...

<A HREF\u003d"http://www.accessyourwealth.com"> Edward Litors </ A>
edwardlitors está offline  

Tags
Law Of Attraction, The Secret Movie
Law Of Attraction ,The Secret Movie ,

Thread Tools

Posting Regels
Jij kan niet nieuwe onderwerpen
Jij kan niet post antwoorden
Jij kan niet post attachments
Jij kan niet Edit your posts

BB-code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks zijn Aan
Pingbacks zijn Aan
Refbacks zijn Aan

Alle tijden zijn GMT. Het is nu 02:46 PM.

Met dank aan NLP-er kunt u genieten van automatische vertalingen