|
|
|
|||||||
| Agenda | Artikelen | Foto's | Video's | Goodies | Veelgestelde vragen | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chat Room |
| Open Oneness Forum Alles wat samenhangt met Eenheid. Overleg, ideeën, gedachten .... dat niet past in een ander forum. |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Agenda,
Artikelen,
Foto's,
Video's,
Video Search,
Contact Us,
Veelgestelde vragen ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan Jonas1 For This Useful Post: | Kathleen Ann (09-20-2008) |
|
|
|||
|
Lid
Senior Lid
|
Re: Law of Attraction en The Secret Movie (Full movie, 133 minuten)Hi "Iedereen"
Gehoord over de geheime een tijdje terug ik moet zeggen dat ik niet echt veel kennis van te nemen op het moment ..... Zoveel ideeën komen en gaan dat het reacties op wat lijkt te mooi om waar te kunnen ongevoelig. .. Natuurlijk gezegd kan worden voor veel dingen, waaronder religieuze overtuiging ... ik houd mijn ogen open voor alle ideeën ... De reden dat dit een niet mijn aandacht te houden voor lang was het niet lijkt te passen in de realiteit van de wereld zoals het nu is .... Of de manier waarop ik persoonlijk standpunt dingen .... Kijken naar de video Jonas vriendelijk gaf de link naar, en de enige keer dat ik goed geluisterd naar informatie over het geheim ... ik worstel met een aantal van de concepten voor de dubbelzinnige wijze zou kunnen worden opgevat .... Door middel van gedachten veranderen we de werkelijkheid ........ Zou het andersom, ... wat wij als individuen zien als de werkelijkheid begint om onze gedachten te veranderen ...... Maken van ons zien wat we eventueel zouden kunnen worden geleid om te zien .....? Slechts een gedachte .... ......................Hoewel het idee van het geheim is een fantastische ideologie, en het lijkt te werken voor sommige ... ik heb gezien situaties veranderen wanneer het denken / perceptie verandert ... De belangrijkste reden dat ik worstelen met het geheim is het doet me realiseren wat heel andere prioriteiten individuen kunnen hebben aan elkaar ...... Hoewel ik moet zeggen eerder dit jaar alleen door het volgen van instincten ... Ik heb gemerkt dat veel mensen willen vooral hun eigen voordeel .. een veilige vredige wereld die vol van respect en vriendelijkheid van al het leven ..... En voor mij dat op zich zou de wereld, de natuur, u, ons en alle leven .... Een gedachte de moeite waard ...... welke wijze dan ook rond het was / is .... ..... alleen mijn gedachten ...... Liefde, vrede en vreugde u allen ...... kak ... ![]() |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Law of Attraction en The Secret Movie (Full movie, 133 minuten)Ik heb The Secret ook, en ik ben van mening dat de ideeën die in het zijn niet nieuw, maar ze hebben een geheim zijn gehouden van de bevolking voor een doelbewuste, zelfzuchtige redenen ...
Het is simplistisch in zijn benadering en presentatie, maar dat is waarschijnlijk omdat ik was al zeer vertrouwd met alle begrippen die in het. Het kan heel boeiend zijn voor de beginner, hoewel. Ik vond ook dat het niet verklaren bepaalde aspecten en veel informatie is weggelaten - opnieuw, vanwege zijn eenvoud is het waarschijnlijk niet binnen het toepassingsgebied van deze bijzondere film naar meer geavanceerde aspecten dekken.
|
|
|
|
|||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Law of Attraction en The Secret Movie (Full movie, 133 minuten)Bad Link's
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Law of Attraction en The Secret Movie (Full movie, 133 minuten)Hoewel veel van de ideeën in de Laws Of Attraction niet nieuw is, ik denk nog steeds dat de film lijkt een positief effect op bepaalde mensen, ongeacht zijn. Er is veel hype over deze film, maar het is moeilijk te zeggen hoe verdienstelijk het is.
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Law of Attraction en The Secret Movie (Full movie, 133 minuten)Ik heb de film niet zien, omdat ik niet zeker ben of ik echt geloof in de Law of Attraction.
Ik bedoel, kom op! Hoe komt het dat ik denk dat mijn weg door iets. Ik ben van de overtuiging dat je moet 'doen' te krijgen. Wat denk je? Laatst bewerkt door jmartin; op 05.26.2009 08:02 PM.. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Law of Attraction en The Secret Movie (Full movie, 133 minuten)Iedereen heeft andere ideeën over wat wel of niet mogelijk is, dus waarom klop iemand elses advies, juist omdat het niet zinvol voor u?
Ook ik denk nog steeds dat deze film is het bekijken waard, vooral voor het maken van veronderstellingen over. |
||
|
|
|
|
|
||||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Law of Attraction en The Secret Movie (Full movie, 133 minuten)Ik heb de film niet zien, omdat ik niet zeker ben of ik echt geloof in de Law of Attraction.
Quote:
Ik wilde alleen commentaar als wat je hier vermeld. Ik ben nieuw op dit forum, maar ik moest reageren op deze. Ik heb een paar vrienden die zeggen en denken hetzelfde. De punt achter de film is meer dan alleen maar denken je een weg door iets. Ik wil zien als een totale geestelijke reconditionering als je wil. Niet helemaal op een positieve denken of bevestiging niveau, maar meer willen weten en begrijpen hoe de wet van oorzaak en effect werkt in je leven. Gedachten worden dingen. Dat is de wet sinds het begin van de tijd. Kijk om je heen. Alles begon met een gedachte, dan voelen, dan actie, en dan het eindresultaat is wat je ziet. Gebouwen, auto's, straten, uitvindingen, op en op. Uw huidige resultaten of effecten, werd gevolg van die gedachte (of oorzaak). Ik weet dat dit kort en zoet, maar kijken naar het geheim, en het doen van ander onderzoek deed me echt waarderen op hoe krachtig de geest werkelijk is. Dus als er niets anders, maar kijken zij om een ander standpunt over hoe de wereld werkt. Het kan leiden tot iets ... ![]() <A HREF\u003d"http://www.accessyourwealth.com"> Edward Litors </ A> |
|||
|
|
|
| Tags |
| Thread Tools | |
|
|
|
|