|
|
|
|||||||
| Abrir a Unidade Foros Calquera cousa relacionada coa Unidade. Discusións, ideas, pensamentos .... que non encaixa en calquera outro foro. |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!
|
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
| O seguinte Usuario grazas á Jonas1 por esa útil mensaxe: | Ann Kathleen (09-20-2008) |
|
|
|||
|
Membro
Senior Member
|
Re: Lei da Atração e The Movie segredo (filme completo, 133 minutos)Ola "Todos"
Tendo oído falar sobre o segredo para atrás, mentres eu teño que dicir que eu realmente non ter moita observación de que no tempo ..... Por iso moitas ideas veñen e van, que pode dessensibilizar reaccións ao que parece bo para ser verdade. .. Claro que se pode dicir de moitas cousas, incluíndo as crenzas relixiosas ... Eu manteña miña mente aberta para todas as ideas ... A razón pola que este non prender a miña atención por moito tempo que non parecen encaixar en a realidade do mundo como é hoxe .... Ou a forma que eu, persoalmente ver as cousas .... Para asistir ao vídeo Jonas xentilmente deu a conexión, ea única vez que oín a información adecuada sobre o segredo ... Eu loito con algúns dos conceptos de forma ambigua que podería ser concibida .... A través de pensamentos que cambiar a realidade ........ Podería ser o contrario ... o que nós como individuos, ver como a realidade está empezando a cambiar os nosos pensamentos ...... Facendo-nos ver que podería, eventualmente, ser guiado para ver .....? Só un pensamento .... ......................Aínda que a idea de que o segredo é unha ideoloxía fantástico, e parece funcionar para algúns ... Eu xa vin situacións mudan cando cambia o pensamento / percepción ... A principal razón para eu loitar co segredo é que me fai entender que as prioridades completamente diferente individuos poden ter a cada ...... outros Aínda que eu teño que dicir no inicio deste ano, seguindo só os instintos ... Eu teño atopado moitos que moitas persoas queren gañar por riba do seu propio .. un mundo seguro e tranquilo que está cheo de respecto e bondade para toda a vida ..... E para min que, por si só daría o mundo, a natureza, vostede, nós e toda a vida .... Un pensamento paga a pena ter ...... todo volta como era / é .... ..... Só os meus pensamentos ...... Amor, paz e ledicia a todos vostedes ...... kak ... ![]() |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Lei da Atração e The Movie segredo (filme completo, 133 minutos)Vin The Secret tamén, e eu tamén creo que as ideas presentadas non son nada novo, aínda que foron mantidos en segredo da poboación para deliberar, motivos egoístas ...
É simplista na súa visión e presentación, pero iso probablemente é porque eu xa estaba moi familiarizado con todos os conceptos presentados no mesmo. Ela pode ser moi fascinante para o novato, no entanto. Eu tamén penso que non explicar certos aspectos e unha morea de información se deixou de fóra - de novo, debido á súa simplicidade el probabelmente non estaba dentro do ámbito deste filme específico para cubrir os aspectos máis avanzados.
|
|
|
|
|||
|
Novos Estados
Junior Member
|
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Lei da Atração e The Movie segredo (filme completo, 133 minutos)bad link's
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Lei da Atração e The Movie segredo (filme completo, 133 minutos)Aínda que moitas das ideas en leis de atracción pode non ser novo, eu tamén creo que a película non parece ter un efecto positivo sobre certas persoas, independentemente. Ten habido moita campaña publicitaria sobre a película, pero é difícil dicir o que é merecedora.
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Lei da Atração e The Movie segredo (filme completo, 133 minutos)Eu non vin o filme, porque eu non estou seguro se eu realmente cren no Lei da Atração.
I mean, come on! Como é que podo pensar meu camiño a través de calquera cousa. Eu son da opinión que ten que "facer" para comezar. ¿Que pensas? Última edición por jmartin; en 05-26-2009 08:02http://www.experiencefestival.com/forum/vbtube_show.php?do\u003dtube&tubeid\u003d1757&t\u003d2765 |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Lei da Atração e The Movie segredo (filme completo, 133 minutos)Toda persoa ten ideas diferentes sobre o que é ou non é posible, entón por que bater opinión dos elses alguén, só porque non pode facer sentido para ti?
Ademais, eu aínda creo que esta película paga a pena ver, especialmente antes de facer suposicións sobre o asunto. |
||
|
|
|
|
|
||||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Lei da Atração e The Movie segredo (filme completo, 133 minutos)Eu non vin o filme, porque eu non estou seguro se eu realmente cren no Lei da Atração.
Cita:
Eu só quería comentar que o que dixo aquí. Eu son novo neste foro, pero eu só tiña que responder a iso. Teño uns amigos que din e pensan a mesma cousa. O punto detrás do filme é máis que pensar o seu camiño a través de calquera cousa. Eu gusto mirar para el como un recondicionamento mental xeral se. Non é ben así nun pensamento positivo ou nivel de afirmación, pero máis como coñecer e comprender a forma como a lei de causa-efecto funciona na súa vida. Escrito se fan cousas. Esta foi a lei desde o principio dos tempos. Mire ao seu redor. Todo comezou con un pensamento, sentimento, entón a acción, e entón o resultado final foi o que ve. Inmobles, coches, rúa, inventos, sobre e sobre. Os resultados actuais ou efectos, foron resultado de que o seu pensamento (ou causa). Sei que isto é curto e doce, pero mirando o segredo, e facendo outras investigacións realmente me fixo apreciar o quão poderoso sobre a mente é realmente. Entón, se nada máis, só velo para obter un punto de vista sobre a forma como o mundo funciona. Pode provocar algo ... ![]() <A HREF\u003d"http://www.accessyourwealth.com"> Edward Litors </ a> |
|||
|
|
|
| Tags |
| Thread Tools | |
|
|
|
|