Semella que non atopou aínda coa nosa comunidade. Para inscribirse prema aquí ...

Global Oneness Community          
Traducións automáticas feitas polo Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Community > Global Oneness principal > Abrir a Unidade Foros
Blogs Artigos Fotos Vídeos Os extras FAQ Membros Mensaxes de Hoxe Mark Forums Read Chat room

Abrir a Unidade Foros Calquera cousa relacionada coa Unidade. Discusións, ideas, pensamentos .... que non encaixa en calquera outro foro.

Quick News
Welcome to the Global Oneness Community! Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar: Páxina de inicio, Grupos sociais, Blogs, Artigos, Fotos, Vídeos, Video Search, Contacte connosco, FAQ , Estatísticas. Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!

Nota: Este anuncio non se amosará para membros rexistrados

Tags
Temas: Lei da Atração, Filme O segredo
Vídeos: Lei da Atração ,Filme O segredo ,

LinkBack Thread Tools
Old 09-19-2008, 01:49  
Admin
Admin
Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100
Activity: 3%Activity: 3%Activity: 3%

Jonas1's Avatar

Activity Longevity
4/20 20/20
Today Posts
0/0 sssss6758
Blog Entries: 2
Agradecido 95 veces en 68 Posts
Jonas1 is on a distinguished road

Lei da Atração e The Movie segredo (filme completo, 133 minutos)

Ola!

Coido que moitos de vostedes xa viron a película "O segredo - Lei da Atração" ... eu teño ... e eu pense e continuo a pensar o filme un grande!

Aquí está unha ligazón a unha versión YouTube completa do filme (133 minutos):

The Movie segredo - Lei da Atração (Full movie Part 1-10, 133 minutos) - Video, Filme

Primeira parte do filme é a continuación, pero teña en conta que ten que empregar a ligazón arriba e prema en Parte-1 Parte-2 etc para ver as distintas partes:

Sería bo escoitar o seu comentario sobre a película e as ideas detrás del! (Persoalmente eu non creo que o concepto de "A Lei da Atração" é, mesmo remotamente, novo ou xa foi un segredo ...!!)

Hai moitos máis filmes relacionados aquí: Lei da Atração vídeos.

Por favor, volve cos seus comentarios! O seu tema unha eu realmente sinto é interesante!

Jonas

Enlaces a vídeos relacionados:

Idea orixinal: Rhonda Byrne
Palabras clave: Lei da Atração, Filme O segredo, Conciencia de éxito, Afirmacións, Poder da mente, Inspirado Mind Movies,
Staring: John Assaraf, Michael Beckwith, Lee Brower, Jack Canfield, John Demartini, Marie Diamond, Mike Dooley, Bob Doyle, Hale Dwoskin, Morris Goodman, John Gray, John Hagelin, Bill Harris, Ben Johnson, Lora Langemeier, Lisa Nichols, Bob Proctor, James Arthur Ray, David Schirmo, Marco Shimoff, Joe Vitale, Denis Waitley, Neal Donald Walsh, Fred Alan Wolf,

Ligazón a película:

Enlace para a discusión:

Discutir a película aquí: Movie Lei da Atração e O segredo

Cine
O segredo - Lei da Atração (filme completo) - Participe do foro!
What the Bleep Do We Know? (filme completo) - Participe do foro!

Artigos
Lei da Atração,

Afirmacións, A conciencia da pobreza, Poder do Pensamento, Poder da oración, Prosperidade Consciencia, Consciencia Éxito, Visualization, Conciencia, Holographic Universe, Hipótese Gaia, Morphogenetic Fields,

Fe e crenza, Peace of mind, Love and FELICIDADE, orientación espiritual,
Conciencia colectiva, conciencia de grupo, conciencia individual, Inner Self, Eu Superior

Meditación artigos
Meditación é a idade antiga técnica de controlar a mente e é unha ferramenta poderosa extremly. En relación á Lei da Atração, a meditación pode ser usada para diminuír a cantidade de un control pensamentos negativos e aumentar o seu foco na prosperidade, ledicia, amor e felicidade.

Ver calquera destes arquivos para máis artigos:

Enlaces a temas destacados, vídeos, etc
Lei da Atração, What The Bleep Do We Know, O Secretariadot,

Afirmacións, Conciencia , Holographic Universe, Criación deliberada, Manifesto Exercicios, Metaphysical Técnicas, Poder da mente, A conciencia da pobreza, Prosperidade Consciencia, Consciencia Éxito, Visualization,

Abraham Hicks, Andrew Cohen, Andrew newberg, Anthony Robbins, Bob Doyle, Bob Proctor, David seredes, Deepak Chopra, Gregg Braden, Jack Canfield, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, Lisa Nichols, Michael Beckwith, Michael Losier, Neal Donald Walsh, Ophra Winfrey, Paul McKenna, Rhonda Byrne,

Máis vídeos

Persoas - Vídeos
Abraham Hicks, Amit Goswami, Andrew Cohen, Andrew newberg, Anthony Robbins, Ben Johnson, Bill Bartman, Bill Harris, Bob Doyle, Bob Proctor, Brian Tracy, Candace Perth, Dan Lier, Daniel Monti, David Albert, David Lynch, David Schirmo, David seredes, Debbie Allen, Deepak Chopra, Denis Waitley, Donald Trump, Donny Deutsch, Douglas Vermeeren, Ed Rush, Elaine Hendrix, Elisabeth Fayt, Esther Hicks, Frank Maguire, Fred Alan Wolf, Garth Roberts, Gregg Braden, Hale Dwoskin, Iyanla Vanzant, JZ Knight, Jack Canfield, James Arthur Ray, Jeffrey Satinover, Jerry Hicks, Jim Ziegler, Joe Rubin, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, John Spencer Ellis, Joseph Dispenza, Ken Wilber, Kirk Nugent, Lee Brower, Les Brown, Lisa Nichols, Loral Langemeier, Marco Shimoff, Marie Diamond, Mark Victor Hansen, Marlee Matlin, Masaru Emoto, Matthew Fox, Miceal Ledwith, Michael Beckwith, Michael Losier, Mike Dooley, Morris Goodman, Neal Donald Walsh, Ophra Winfrey, Oprah Winfrey, Paul McKenna, Peggy O'Neill, Ralph Abraham, Ramtha, Rhonda Byrne, Richard Dawkins, Richard Gordon, Robert Kiyosaki, Rupert Sheldrake, Sri Sri Ravi Shankar, Stephen Hopson, Stuart Hameroff, T. Harv Eker, Terence McKenna, Tony Robbins, William till, Willie Jolley, Zig Ziglar,

Topics - Vídeos
Lei da Atração, Conciencia da Abundancia, Afirmacións, Criación deliberada, EFT , Emotional Freedom Technique, Hipnose, Manifesto Exercicios, Manifesto Técnica, Metaphysical Técnicas, Mind Power, Programación neurais-lingüística, Dor, A conciencia da pobreza, Prosperidade Consciencia, Consciencia Éxito, O Opus Movie, Filme O segredo, Trauma Therapy, Vista bordo, Visualization,

Diversos - Videos
Abundancia, Abundante , Atraer, Atraer, Atracción, Coaching, Ser rico, Life Coaching, Manifesto , Manifestación, Manifestación, Mind Solutions, Motivacional, Palestrante Motivacional, Desenvolvemento Persoal, Crecemento Persoal, Relación, Relación, Auto-Axuda, Autoestima, Seminario , Estrés Management, Éxito, Teleclasses, Vibracións, Perda de peso, Workshop, Felicidade, Seminario espiritual, Espiritual Workshop, Espirituais Curso, Espirituais Festival, Spiritual Teaching,

Espero que vocês gostem Global Oneness Community ! Algunha pregunta? Por favor contacta-me!

O calendario maia 2012 and Beyond - Full 04:19http://www.experiencefestival.com/forum/vbtube_show.php?do\u003dtube&tubeid\u003d1757&t\u003d2765
Jonas1 está offline  
O seguinte Usuario grazas á Jonas1 por esa útil mensaxe:
Ann Kathleen (09-20-2008)
Old 09-20-2008, 07:30  
Membro
Senior Member
Points: 4,932, Level: 47Points: 4,932, Level: 47Points: 4,932, Level: 47
Activity: 25%Activity: 25%Activity: 25%

kathleen ann's Avatar

Activity Longevity
4/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss326
Agradecementos: 1.284
Agradecido 398 veces en 205 Posts
kathleen ann is on a distinguished road

Re: Lei da Atração e The Movie segredo (filme completo, 133 minutos)

Ola "Todos"
Tendo oído falar sobre o segredo para atrás, mentres eu teño que dicir que eu realmente non ter moita observación de que no tempo ..... Por iso moitas ideas veñen e van, que pode dessensibilizar reaccións ao que parece bo para ser verdade. .. Claro que se pode dicir de moitas cousas, incluíndo as crenzas relixiosas ... Eu manteña miña mente aberta para todas as ideas ... A razón pola que este non prender a miña atención por moito tempo que non parecen encaixar en a realidade do mundo como é hoxe .... Ou a forma que eu, persoalmente ver as cousas ....

Para asistir ao vídeo Jonas xentilmente deu a conexión, ea única vez que oín a información adecuada sobre o segredo ... Eu loito con algúns dos conceptos de forma ambigua que podería ser concibida .... A través de pensamentos que cambiar a realidade ........ Podería ser o contrario ... o que nós como individuos, ver como a realidade está empezando a cambiar os nosos pensamentos ...... Facendo-nos ver que podería, eventualmente, ser guiado para ver .....?
Só un pensamento ..........................

Aínda que a idea de que o segredo é unha ideoloxía fantástico, e parece funcionar para algúns ... Eu xa vin situacións mudan cando cambia o pensamento / percepción ... A principal razón para eu loitar co segredo é que me fai entender que as prioridades completamente diferente individuos poden ter a cada ...... outros Aínda que eu teño que dicir no inicio deste ano, seguindo só os instintos ... Eu teño atopado moitos que moitas persoas queren gañar por riba do seu propio .. un mundo seguro e tranquilo que está cheo de respecto e bondade para toda a vida ..... E para min que, por si só daría o mundo, a natureza, vostede, nós e toda a vida .... Un pensamento paga a pena ter ...... todo volta como era / é ....
..... Só os meus pensamentos ...... Amor, paz e ledicia a todos vostedes ...... kak ...
kathleen ann está offline  
Old 11-04-2008, 10:59  
Membro
Junior Member
Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Eilt Druin's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss75
Agradecido 16 veces en 12 Posts
Eilt Druin is on a distinguished road

Vin The Secret tamén, e eu tamén creo que as ideas presentadas non son nada novo, aínda que foron mantidos en segredo da poboación para deliberar, motivos egoístas ...

É simplista na súa visión e presentación, pero iso probablemente é porque eu xa estaba moi familiarizado con todos os conceptos presentados no mesmo. Ela pode ser moi fascinante para o novato, no entanto. Eu tamén penso que non explicar certos aspectos e unha morea de información se deixou de fóra - de novo, debido á súa simplicidade el probabelmente non estaba dentro do ámbito deste filme específico para cubrir os aspectos máis avanzados.
Old 12-15-2008, 12:43  
Novos Estados
Junior Member
Points: 109, Level: 2Points: 109, Level: 2Points: 109, Level: 2

Loracat5's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssssss4
Agradecido 0 vez en 0 Posts
Loracat5 is on a distinguished road

Smile Re: Lei da Atração e The Movie segredo (filme completo, 133 minutos)

Eu fixen ver e ler algúns dos libros, pero eu de novo que os meus pensamentos xogou un rolo en que entrou na miña vida a partir da experiencia previa tamén. The Secret tende a colocar unha especie de torsión tabú para todo o concepto. Levou unha auto-descuberta interesante e transformouse o en un vixía para a ganancia e poder. Tanto me fixo grandes tempo. Eu estaba interesado en experiencias de outras e algunhas informacións no exterior sobre o pensamento ea realidade. Para asistir ao vídeo me fixo sentir como estaba mal. El me axudou a comprender algunhas das preguntas que eu tiña.
Loracat5 está offline  
Old 05-19-2009, 03:10 PM  
Novos Estados
Junior Member
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

Visualise Affirm Baleave's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
Agradecementos: 0
Visualise Affirm Baleave is on a distinguished road

bad link's
Visualise Affirm Baleave está offline  
Old 05-22-2009, 12:01 PM  
Membro
Junior Member
Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19

Seeking Spirit's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 sssssss93
Eu estou só Voltar ao foro agora mesmo, pero aínda estou a entrar en calquera mensaxes de spam e / ou temas, entón eu creo que é bastante seguro dicir que toda a xente está facendo un bo traballo con control de spam. Debo tropeçar enriba de calquera
Seeking Spirit is on a distinguished road

Aínda que moitas das ideas en leis de atracción pode non ser novo, eu tamén creo que a película non parece ter un efecto positivo sobre certas persoas, independentemente. Ten habido moita campaña publicitaria sobre a película, pero é difícil dicir o que é merecedora.
Seeking Spirit está offline  
Old 05-26-2009, 07:58 PM  
Novos Estados
Junior Member
Points: 40, Level: 1Points: 40, Level: 1Points: 40, Level: 1

jmartin's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss3
jmartin is on a distinguished road

Eu non vin o filme, porque eu non estou seguro se eu realmente cren no Lei da Atração.

I mean, come on! Como é que podo pensar meu camiño a través de calquera cousa. Eu son da opinión que ten que "facer" para comezar. ¿Que pensas?

Última edición por jmartin; en 05-26-2009 08:02http://www.experiencefestival.com/forum/vbtube_show.php?do\u003dtube&tubeid\u003d1757&t\u003d2765
jmartin está offline  
Old 05-27-2009, 02:53 PM  
Membro
Junior Member
Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19

Seeking Spirit's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 sssssss93
Eu estou só Voltar ao foro agora mesmo, pero aínda estou a entrar en calquera mensaxes de spam e / ou temas, entón eu creo que é bastante seguro dicir que toda a xente está facendo un bo traballo con control de spam. Debo tropeçar enriba de calquera
Seeking Spirit is on a distinguished road

Toda persoa ten ideas diferentes sobre o que é ou non é posible, entón por que bater opinión dos elses alguén, só porque non pode facer sentido para ti?

Ademais, eu aínda creo que esta película paga a pena ver, especialmente antes de facer suposicións sobre o asunto.
Seeking Spirit está offline  
Old 05-28-2009, 05:49 PM  
Novos Estados
Junior Member
Points: 10, Level: 1Points: 10, Level: 1Points: 10, Level: 1

edwardlitors's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
edwardlitors is on a distinguished road

Eu non vin o filme, porque eu non estou seguro se eu realmente cren no Lei da Atração.

Cita:
Publicado orixinalmente por jmartin View Post
I mean, come on! Como é que podo pensar meu camiño a través de calquera cousa. Eu son da opinión que ten que "facer" para comezar. ¿Que pensas?
Hey J Martin,

Eu só quería comentar que o que dixo aquí. Eu son novo neste foro, pero eu só tiña que responder a iso. Teño uns amigos que din e pensan a mesma cousa. O punto detrás do filme é máis que pensar o seu camiño a través de calquera cousa. Eu gusto mirar para el como un recondicionamento mental xeral se. Non é ben así nun pensamento positivo ou nivel de afirmación, pero máis como coñecer e comprender a forma como a lei de causa-efecto funciona na súa vida. Escrito se fan cousas. Esta foi a lei desde o principio dos tempos. Mire ao seu redor. Todo comezou con un pensamento, sentimento, entón a acción, e entón o resultado final foi o que ve. Inmobles, coches, rúa, inventos, sobre e sobre. Os resultados actuais ou efectos, foron resultado de que o seu pensamento (ou causa). Sei que isto é curto e doce, pero mirando o segredo, e facendo outras investigacións realmente me fixo apreciar o quão poderoso sobre a mente é realmente. Entón, se nada máis, só velo para obter un punto de vista sobre a forma como o mundo funciona. Pode provocar algo ...

<A HREF\u003d"http://www.accessyourwealth.com"> Edward Litors </ a>
edwardlitors está offline  

Tags
Lei da Atração, Filme O segredo
Lei da Atração ,Filme O segredo ,

Thread Tools

Regras
Ti quizais non publicar novos temas
Ti quizais non enviar respostas
Ti quizais non post attachments
Ti quizais non editar as túas mensaxes

Código BB é Ligado
Risoños son Ligado
[IMG] código Ligado
Código HTML é Desactivado
Trackbacks son Ligado
Pingbacks son Ligado
Refbacks son Ligado

Todas as horas son GMT. A hora é agora 01:16.

Grazas a PNL-er pode gozar traducións automáticas