|
|
|
|||||||
| Blogia | Artiklojen | Valokuvat | Videto | Herkkuja | UKK | Käyttäjälista | Today's Posts | Merkin luetuksi | Chat Room |
| Avaa Oneness Forums Kaikki, mikä liittyy Oneness. Keskustelua, ideoita, ajatuksia .... joka ei sovi toisessa foorumissa. |
| Quick Uutiset |
| Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö!
Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa:
Forum Home,
Sosiaaliryhmiin,
Blogia,
Artiklojen,
Valokuvat,
Videto,
Videohaku,
Ota yhteyttä,
UKK ,
Tilastot.
Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!
|
| Tunnisteita |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Jonas1 For This Useful Post: | Kathleen ann (09-20-2008) |
|
|
|||
|
Jäsenen
Senior Member
|
Re: Laki Nähtävyys ja Secret Movie (koko elokuva, 133 min)Hi "Everyone"
Kuultuani salaisesta aikaa sitten minun täytyy sanoa, etten todellakaan kovin suurta huomiota ja se on aika ..... niin paljon ideoita tulee ja menee, että se voi totuttavat reaktioita siihen, mitä näyttää hyvältä ollakseen totta. .. Tietenkin voidaan sanoa monia asioita, kuten uskonnon ... minun on pidettävä avoimena kaikelle ajatuksia ... syystä tämä ei ole minun huomiota pitkään ollut se ei ilmeisesti sovi todellisuutta maailman sellaisena kuin se on nykyään .... Tai miten olen itse nähdä asiat .... Katsella televisio Jonas ystävällisesti antoi linkin, ja ainoa kerta, kun olen kuunnellut kunnolla tietoja salassa ... olen kamppailemaan joitakin käsitteitä yksiselitteisesti se olisi suunniteltava .... Kautta ajatukset muutamme todellisuutta ........ Voisiko olla toisin päin, ... mitä me yksilöinä nähdä kuin todellisuus alkaa muuttaa ajatuksemme ...... Tekee meille, mitä me voitaisiin mahdollisesti ohjata nähdä .....? Vain ajatus .... ......................Ajatus salaisesta on loistava ideologia, ja se toimii noin ... Olen nähnyt tilanteita muuttua, kun ajatus / käsitys muuttuu ... Tärkein syy Olen taistelu salaisuus on siinä, ymmärrän, mitä täysin eri painopisteet ihmiset voivat olla toisilleen ...... mutta minun on sanottava, aiemmin tänä vuonna vain noudattamalla vaistojen ... Olen huomannut, että monet monet ihmiset haluavat ennen omaa hyötyä .. turvallinen rauhanomaisen maailmassa, joka on täynnä kunnioitusta ja ystävällisesti kaikkiin elämän ..... Ja minulle, että sinänsä antaisi maailmassa, luonto, sinua, meitä, ja kaikki elämä .... ajattelin arvoinen ...... tahansa päin se oli / on .... ..... ainoa ajatukseni ...... Love, rauhaa ja iloa teille kaikille ...... kak ... ![]() |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Laki Nähtävyys ja Secret Movie (koko elokuva, 133 min)Olen nähnyt Salaisen myös, ja minäkin olen sitä mieltä, että esitettyjä ajatuksia se ei ole mitään uutta, vaikka niitä on pidetty salassa väestön levitettäväksi, itsekkäistä syistä ...
Se on yksinkertaista sen toimintatapa ja esitys, mutta se on todennäköisesti, koska olin jo hyvin tuttuja kaikki käsitteet esitetään siinä. Se voi olla varsin mielenkiintoinen aloittelijoille, mutta. Huomasin myös, että se ei selitä tiettyjä seikkoja ja paljon tietoa on jätetty pois - jälleen kerran, koska sen yksinkertaisuus se todennäköisesti ei kuulu tämän tietyn elokuvan kattamaan kehittyneempiä näkökohtia.
|
|
|
|
|||
|
New Member
Junior Member
|
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
New Member
Junior Member
|
Re: Laki Nähtävyys ja Secret Movie (koko elokuva, 133 min)huono Linkin
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Laki Nähtävyys ja Secret Movie (koko elokuva, 133 min)Vaikka monet ideat Laws of Attraction ei saa uusia, olen edelleen sitä mieltä, että elokuva ei näytä olevan positiivinen vaikutus tiettyihin ihmisiä riippumatta. On ollut paljon hype tästä elokuvasta, mutta se on vaikea sanoa, miten ansaitsee sen.
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
New Member
Junior Member
|
Re: Laki Nähtävyys ja Secret Movie (koko elokuva, 133 min)En nähnyt elokuvaa, koska en ole varma, jos olen todella sitä mieltä, että Lain vetovoima.
En tarkoita, tule! Miten on mahdollista, että voin ajatella minun läpi mitään. Olen sitä mieltä, että sinun täytyy "tehdä" saada. Mitä mieltä olet? Last edited by jmartin, 05.26.2009 klo 08:02 PM.. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Laki Nähtävyys ja Secret Movie (koko elokuva, 133 min)Jokaisella on erilaiset käsitykset siitä, mikä on tai ei ole mahdollista, joten miksi kolhi joku elses mieltä, vain koska se voi olla järkevää sinulle?
Lisäksi, olen edelleen sitä mieltä, tämä elokuva on syytä katsella, varsinkin ennen oletuksia siitä. |
||
|
|
|
|
|
||||
|
New Member
Junior Member
|
Re: Laki Nähtävyys ja Secret Movie (koko elokuva, 133 min)En nähnyt elokuvaa, koska en ole varma, jos olen todella sitä mieltä, että Lain vetovoima.
Quote:
<A HREF\u003d"http://www.accessyourwealth.com"> Edward Litors </ A> ![]() <A HREF\u003d"http://www.accessyourwealth.com"> Edward Litors </ A> |
|||
|
|
|
| Tunnisteita |
| Thread Tools | |
|
|
|
|