|
|
|
|||||||
| Åbn Oneness Forums Noget i forbindelse med Oneness. Diskussion, ideer, tanker .... der ikke passer ind i et andet forum. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
| Følgende bruger Says Tak til Jonas1 For This Useful Post: | Kathleen ann (09-20-2008) |
|
|
|||
|
Medlem
Senior Medlem
|
Re: Law of Attraction og The Secret Movie (Full Movie, 133 minutter)Hej "Everyone"
Efter at have hørt om den hemmelige et stykke tid tilbage, jeg har at sige, at jeg ikke rigtig tage meget notits af det på det tidspunkt ..... så mange idéer kommer og går, at det kan vænner reaktioner på, hvad der virker for godt til at være sandt. .. Selvfølgelig kan siges om mange ting, herunder religiøse overbevisninger ... jeg holde mit sind åbent for alle ideer ... Grunden til dette ene ikke holdt min opmærksomhed for længe var det ikke syntes at passe ind virkeligheden i den verden, som den er i dag .... Eller den måde, som jeg personligt se tingene .... Se videoen Jonas venligt gav link til, og den eneste gang jeg har lyttet ordentligt til oplysninger om de hemmelige ... jeg kæmper med nogle af de koncepter for tvetydige måde, det kunne tænkes .... Gennem tanker vi ændre virkeligheden ........ Kan det være den anden vej rundt, ... hvad vi som individer opfatter som virkelighed, er begyndt at ændre vores tanker ...... Gør os se, hvad vi kunne eventuelt blive guidet til at se .....? Kun en tanke .... ......................Selv om tanken om hemmeligheden er en fantastisk ideologi, og synes at arbejde for nogle ... Jeg har set situationer ændrer sig, når troede / opfattelse ændrer ... Hovedårsagen jeg kæmper med det hemmelige, er det får mig til at indse, hvad der helt andre prioriteter borgerne kan have til hinanden ...... Selv om jeg har at sige tidligere på året, bare ved at følge instinkter ... Jeg har konstateret, at mange mange mennesker ønsker over deres egen vindings skyld .. en sikker fredelig verden, som er fuld af respekt og venlighed for alt liv ..... Og for mig, at det i sig selv ville give verden, naturen, dig, os, og alt liv .... En tanke værd at have ...... uanset vejen rundt det var / er .... ..... kun mine tanker ...... kærlighed, fred og glæde til jer alle ...... kak ... ![]() |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
Tak: 255
|
Re: Law of Attraction og The Secret Movie (Full Movie, 133 minutter)Jeg har set The Secret også, og jeg mener også, at de ideer, der præsenteres i det ikke er noget nyt, selv om de er blevet holdt hemmelige for befolkningen for forsætlig, egoistiske grunde ...
Det er stærkt forenklet i sin tilgang og præsentation, men det er nok fordi jeg allerede var meget fortrolig med alle de begreber, der præsenteres i det. Det kan være ret fascinerende for begynderen, selv om. Jeg fandt også, at det ikke forklare visse aspekter og en masse oplysninger blev udeladt - igen på grund af sin enkelhed det nok ikke var omfattet af denne film til at dække mere avancerede aspekter.
|
|
|
|
|||
|
Nyt medlem
|
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nyt medlem
|
Re: Law of Attraction og The Secret Movie (Full Movie, 133 minutter)falsk link's
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
|
Re: Law of Attraction og The Secret Movie (Full Movie, 133 minutter)Selv om mange af idéerne i Laws of Attraction måske ikke ny, jeg mener stadig, at filmen synes at have en positiv effekt på visse mennesker, uanset. Der har været en masse hype om denne film, men det er svært at sige, hvordan fortjener det.
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nyt medlem
|
Re: Law of Attraction og The Secret Movie (Full Movie, 133 minutter)Jeg har ikke se filmen, fordi jeg ikke er sikker på, om jeg virkelig tror på det Lov af Attraction.
Jeg mener, come on! Hvordan er det at jeg kan tænke mig igennem alt. Jeg er af den overbevisning, at du skal 'gøre' for at få. Hvad tror du? Senest redigeret af jmartin; 05-26-2009 kl 08:02.. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
|
Re: Law of Attraction og The Secret Movie (Full Movie, 133 minutter)Alle har forskellige idéer om, hvad der er eller ikke er muligt, så hvorfor banke nogen andens mening, bare fordi det ikke kan give mening for dig?
Også, jeg stadig synes, denne film er værd at se, især før de foretager antagelser om det. |
||
|
|
|
|
|
||||
|
Nyt medlem
|
Re: Law of Attraction og The Secret Movie (Full Movie, 133 minutter)Jeg har ikke se filmen, fordi jeg ikke er sikker på, om jeg virkelig tror på det Lov af Attraction.
Citat:
Jeg ville bare kommentere, som det du her angivet. Jeg er ny på dette forum, men jeg var nødt til at reagere på dette. Jeg har et par venner, der siger og mener det samme. Pointen bag filmen er mere end bare tænke dig vej gennem noget. Jeg kan godt lide at se på det som en generel mental renovering, hvis du vil. Ikke helt på en positiv tænkning eller bekræftelse niveau, men mere som at vide og forstå, hvordan loven om årsag og virkning arbejder i dit liv. Tanker bliver ting. Det er blevet ret siden tidernes morgen. Se dig omkring. Det hele begyndte med en tanke, så følelse, så handling, og så det endelige resultat var, hvad du ser. Bygninger, biler, gader, opfindelser, om og om. Din nuværende resultater eller virkninger, var resultatet af, at man (eller årsag). Jeg ved, det er kort og godt, men ser det hemmelige, og laver andre forsknings virkelig fik mig til at forstå, hvordan magtfulde sindet virkelig er. Så hvis ikke andet, bare se det for at få et andet syn på, hvordan verden fungerer. Det kan udløse noget ... ![]() <A HREF\u003d"http://www.accessyourwealth.com"> Edward Litors </ A> |
|||
|
|
|
| Tags |
| Thread Tools | |
|
|
|
|