Det ser du endnu ikke er registreret med vores samfund. For at registrere skal du klikke her ...

Global Oneness Community          
Automatiske oversættelser af Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Fællesskabet > Global Oneness Main > Åbn Oneness Forums
Blogs Artikler Billeder Videoer Goodies FAQ Memberlist Dagens indlæg Mark Forums Read Kanal

Åbn Oneness Forums Noget i forbindelse med Oneness. Diskussion, ideer, tanker .... der ikke passer ind i et andet forum.

Quick News
Velkommen til Global Oneness Fællesskabet! Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikler, Billeder, Videoer, Video Search, Kontakt os, FAQ , Statistik. Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!

Bemærk: Denne annonce vises ikke for registrerede medlemmer

Tags
Threads: Law Of Attraction, The Secret Movie
Videoer: Law Of Attraction ,The Secret Movie ,

LinkBack Thread Tools
Old 09-19-2008, 01:49  
Admin
Admin
Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

Jonas1's Avatar

Activity Longevity
5/20 20/20
Today Posts
0/0 sssss6758
Blog Entries: 2
Tak: 36
Jonas1 is on a distinguished road

Law of Attraction og The Secret Movie (Full Movie, 133 minutter)

Hej!

Jeg tror mange af jer har set filmen "The Secret - Law of Attraction" ... Jeg har ... og jeg troede og stadig tror, det er en god film!

Her er et link til en YouTube fulde version af filmen (133 minutter):

The Secret Movie - Law of Attraction (Full film Del 1-10, 133 minutter) - Video, film

Første del af filmen er under, men bemærk at du er nødt til at bruge linket oven over og klik på Del-1, del-2 osv. for at se de forskellige dele:

Det ville være fantastisk at høre din kommentar om filmen og ideerne bag det! (Personligt tror jeg ikke begrebet "The Law of Attraction" er endda fjernstyre nye eller nogensinde har været en hemmelighed ...!!)

Der er mange flere relaterede film her: Lov af Attraction videoer.

Kom tilbage med dine kommentarer! Dens et emne, jeg føler virkelig er interessant!

Jonas

Links til relaterede videoer:

Original idé af: Rhonda Byrne
SØGEORD: Lov af Attraction, The Secret Movie, Succes Consciousness, Bekræftelser, Power of Mind, Inspirerende Mind Movies,
Stirrede: John Assaraf, Michael Beckwith, Lee Brower, Jack Canfield, John Demartini, Marie Diamond, Mike Dooley, Bob Doyle, Hale Dwoskin, Morris Goodman, John Gray, John Hagelin, Bill Harris, Ben Johnson, Lorai Langemeier, Lisa Nichols, Bob Proctor, James Arthur Ray, David Schirmer, Marci Shimoff, Joe Vitale, Denis Waitley, Neale Donald Walsh, Fred Alan Wolf,

Link til filmen:

Link til diskussion:

Diskuter filmen her: Law of Attraction og The Secret Movie

Movies
The Secret - Law of Attraction (full movie) - Deltag i debatten!
What the Bleep Do We Know? (full movie) - Deltag i debatten!

Artikler
Lov af Attraction,

Bekræftelser, Fattigdom bevidsthed, Power of Thought, Power of Prayer, Velstand Consciousness, Succes bevidsthed, Visualisering, Consciousness, Holographic Universe, Gaia-hypotesen, Morfogenetiske Fields,

Tro og tro, fred i sindet, Love and Happiness, åndelig vejledning,
Kollektive bevidsthed, Group Consciousness, individuelle bevidsthed, indre selv, Højere Selv

Meditation artikler
Meditation er den ældgamle teknik til at styre sindet og er en ekstrem stærkt værktøj. I forhold til lov af Attraction, kan meditation kan bruges til at mindske mængden af FN-kontrollerede negative tanker og øge dit fokus på velfærd, glæde, kærlighed og lykke.

Se nogen af disse arkiver til flere artikler:

Links til udstationerede tråde, videoer osv.
Lov af Attraction, What The Bleep Do We Know, Den resot,

Bekræftelser, Consciousness , Holographic Universe, Bevidst skabelse, Manifesterende Øvelser, Metafysiske Techniques, Mind Power, Fattigdom bevidsthed, Velstand Consciousness, Succes bevidsthed, Visualisering,

Abraham Hicks, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Bob Doyle, Bob Proctor, David Sereda, Deepak Chopra, Gregg Braden, Jack Canfield, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, Lisa Nichols, Michael Beckwith, Michael Losier, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Paul McKenna, Rhonda Byrne,

Flere videoer

People - Videoer
Abraham Hicks, Amit Goswami, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Ben Johnson, Bill bartman, Bill Harris, Bob Doyle, Bob Proctor, Brian Tracy, Candace Perth, Dan Lier, Daniel Monti, David Albert, David Lynch, David Schirmer, David Sereda, Debbie Allen, Deepak Chopra, Denis Waitley, Donald Trump, Donny Deutsch, Douglas Vermeeren, Ed Rush, Elaine Hendrix, Elisabeth Fayt, Esther Hicks, Frank Maguire, Fred Alan Wolf, Garth Roberts, Gregg Braden, Hale Dwoskin, Iyanla Vanzant, JZ Knight, Jack Canfield, James Arthur Ray, Jeffrey Satinover, Jerry Hicks, Jim Ziegler, Joe Rubino, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, John Spencer Ellis, Joseph Dispenza, Ken Wilber, Kirk Nugent, Lee Brower, Les Brown, Lisa Nichols, Loral Langemeier, Marci Shimoff, Marie Diamond, Mark Victor Hansen, Marlee matlin, Masaru Emoto, Matthew Fox, Miceal Ledwith, Michael Beckwith, Michael Losier, Mike Dooley, Morris Goodman, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Oprah Winfrey, Paul McKenna, Peggy O'Neill, Ralph Abraham, Ramtha, Rhonda Byrne, Richard Dawkins, Richard Gordon, Robert Kiyosaki, Rupert Sheldrake, Sri Sri Ravi Shankar, Stephen Hopson, Stuart Hameroff, T. Harv Eker, Terence McKenna, Tony Robbins, William Tiller, Willie Jolley, Zig Ziglar,

Emner - Videoer
Lov af Attraction, Abundance Consciousness, Bekræftelser, Bevidst skabelse, EFT , Emotional Freedom Technique, Hypnose, Manifesterende Øvelser, Manifesterende Technique, Metafysiske Techniques, Mind Power, Neuro-Lingvistisk Programmering, Smertelindring, Fattigdom bevidsthed, Velstand Consciousness, Succes bevidsthed, Opus Movie, The Secret Movie, Trauma Therapy, Vision bord, Visualisering,

Diverse - Videoer
Abundance, Rigelig , Tiltrække, Tiltrækning, Attraction, Coaching, Kom rige, Life Coaching, Manifest , Manifestation, Manifesterende, Mind Solutions, Motiverende, Motivational Speaker, Personlig Udvikling, Personlig vækst, Relationer, Relationships, Selvhjælp, Self-Esteem, Seminar , Stress Management, Succes, Teleclasses, Vibrationer, Vægttab, Workshop, Lykke, Spirituel Seminar, Spirituel Workshop, Spiritual Course, Spiritual Festival, Spiritual Teaching,

Jeg håber du kan lide Global Oneness Fællesskabet ! Eventuelle spørgsmål? Vær så venlig Kontakt mig!

http://www.experiencefestival.com/forum/vbtube_show.php?do\u003dtube&tubeid\u003d338&t\u003d414 04:19..
Jonas1 está offline  
Følgende bruger Says Tak til Jonas1 For This Useful Post:
Kathleen ann (09-20-2008)
Old 09-20-2008, 07:30  
Medlem
Senior Medlem
Points: 4,833, Level: 47Points: 4,833, Level: 47Points: 4,833, Level: 47
Activity: 16%Activity: 16%Activity: 16%

kathleen ann's Avatar

Activity Longevity
3/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss323
Tak: 1.248
kathleen ann is on a distinguished road

Re: Law of Attraction og The Secret Movie (Full Movie, 133 minutter)

Hej "Everyone"
Efter at have hørt om den hemmelige et stykke tid tilbage, jeg har at sige, at jeg ikke rigtig tage meget notits af det på det tidspunkt ..... så mange idéer kommer og går, at det kan vænner reaktioner på, hvad der virker for godt til at være sandt. .. Selvfølgelig kan siges om mange ting, herunder religiøse overbevisninger ... jeg holde mit sind åbent for alle ideer ... Grunden til dette ene ikke holdt min opmærksomhed for længe var det ikke syntes at passe ind virkeligheden i den verden, som den er i dag .... Eller den måde, som jeg personligt se tingene ....

Se videoen Jonas venligt gav link til, og den eneste gang jeg har lyttet ordentligt til oplysninger om de hemmelige ... jeg kæmper med nogle af de koncepter for tvetydige måde, det kunne tænkes .... Gennem tanker vi ændre virkeligheden ........ Kan det være den anden vej rundt, ... hvad vi som individer opfatter som virkelighed, er begyndt at ændre vores tanker ...... Gør os se, hvad vi kunne eventuelt blive guidet til at se .....?
Kun en tanke ..........................

Selv om tanken om hemmeligheden er en fantastisk ideologi, og synes at arbejde for nogle ... Jeg har set situationer ændrer sig, når troede / opfattelse ændrer ... Hovedårsagen jeg kæmper med det hemmelige, er det får mig til at indse, hvad der helt andre prioriteter borgerne kan have til hinanden ...... Selv om jeg har at sige tidligere på året, bare ved at følge instinkter ... Jeg har konstateret, at mange mange mennesker ønsker over deres egen vindings skyld .. en sikker fredelig verden, som er fuld af respekt og venlighed for alt liv ..... Og for mig, at det i sig selv ville give verden, naturen, dig, os, og alt liv .... En tanke værd at have ...... uanset vejen rundt det var / er ....
..... kun mine tanker ...... kærlighed, fred og glæde til jer alle ...... kak ...
kathleen ann está offline  
Old 11-04-2008, 10:59  
Medlem
Tak: 255
Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Eilt Druin's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss75
Beliggenhed: Byron Bay
Tak: 2
Eilt Druin is on a distinguished road

Jeg har set The Secret også, og jeg mener også, at de ideer, der præsenteres i det ikke er noget nyt, selv om de er blevet holdt hemmelige for befolkningen for forsætlig, egoistiske grunde ...

Det er stærkt forenklet i sin tilgang og præsentation, men det er nok fordi jeg allerede var meget fortrolig med alle de begreber, der præsenteres i det. Det kan være ret fascinerende for begynderen, selv om. Jeg fandt også, at det ikke forklare visse aspekter og en masse oplysninger blev udeladt - igen på grund af sin enkelhed det nok ikke var omfattet af denne film til at dække mere avancerede aspekter.
Old 12-15-2008, 12:43  
Nyt medlem
Points: 109, Level: 2Points: 109, Level: 2Points: 109, Level: 2

Loracat5's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssssss4
Tak: 1
Loracat5 is on a distinguished road

Smile Re: Law of Attraction og The Secret Movie (Full Movie, 133 minutter)

Jeg gjorde se og læse nogle af bogen, men jeg nyt, at mine tanker har spillet en roll i, hvad der kom ind i mit liv fra erfaring inden for. The Secret tendens til at sætte en slags tabu twist til hele konceptet. Det tog en interessant egen opdagelse og forvandlet den til et koøje for grådighed og magt. At vendte mig af store tid. Jeg var interesseret i andres erfaringer og nogle uden for info om tanke og virkelighed. Se videoen fik mig til at føle sig som det var onde. Det hjalp mig til at forstå nogle af de spørgsmål, som jeg havde.
Loracat5 está offline  
Old 05-19-2009, 03:10  
Nyt medlem
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

Visualise Affirm Baleave's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
Tak: 0
Visualise Affirm Baleave is on a distinguished road

falsk link's
Visualise Affirm Baleave está offline  
Old 05-22-2009, 12:01  
Medlem
Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19

Seeking Spirit's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 sssssss93
Seeking Spirit is on a distinguished road

Selv om mange af idéerne i Laws of Attraction måske ikke ny, jeg mener stadig, at filmen synes at have en positiv effekt på visse mennesker, uanset. Der har været en masse hype om denne film, men det er svært at sige, hvordan fortjener det.
Seeking Spirit está offline  
Old 05-26-2009, 07:58  
Nyt medlem
Points: 40, Level: 1Points: 40, Level: 1Points: 40, Level: 1

jmartin's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss3
jmartin is on a distinguished road

Jeg har ikke se filmen, fordi jeg ikke er sikker på, om jeg virkelig tror på det Lov af Attraction.

Jeg mener, come on! Hvordan er det at jeg kan tænke mig igennem alt. Jeg er af den overbevisning, at du skal 'gøre' for at få. Hvad tror du?

Senest redigeret af jmartin; 05-26-2009 kl 08:02..
jmartin está offline  
Old 05-27-2009, 02:53  
Medlem
Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19

Seeking Spirit's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 sssssss93
Seeking Spirit is on a distinguished road

Alle har forskellige idéer om, hvad der er eller ikke er muligt, så hvorfor banke nogen andens mening, bare fordi det ikke kan give mening for dig?

Også, jeg stadig synes, denne film er værd at se, især før de foretager antagelser om det.
Seeking Spirit está offline  
Old 05-28-2009, 05:49  
Nyt medlem
Points: 10, Level: 1Points: 10, Level: 1Points: 10, Level: 1

edwardlitors's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
edwardlitors is on a distinguished road

Jeg har ikke se filmen, fordi jeg ikke er sikker på, om jeg virkelig tror på det Lov af Attraction.

Citat:
Originally Posted by jmartin View Post
Jeg mener, come on! Hvordan er det at jeg kan tænke mig igennem alt. Jeg er af den overbevisning, at du skal 'gøre' for at få. Hvad tror du?
Hey J Martin,

Jeg ville bare kommentere, som det du her angivet. Jeg er ny på dette forum, men jeg var nødt til at reagere på dette. Jeg har et par venner, der siger og mener det samme. Pointen bag filmen er mere end bare tænke dig vej gennem noget. Jeg kan godt lide at se på det som en generel mental renovering, hvis du vil. Ikke helt på en positiv tænkning eller bekræftelse niveau, men mere som at vide og forstå, hvordan loven om årsag og virkning arbejder i dit liv. Tanker bliver ting. Det er blevet ret siden tidernes morgen. Se dig omkring. Det hele begyndte med en tanke, så følelse, så handling, og så det endelige resultat var, hvad du ser. Bygninger, biler, gader, opfindelser, om og om. Din nuværende resultater eller virkninger, var resultatet af, at man (eller årsag). Jeg ved, det er kort og godt, men ser det hemmelige, og laver andre forsknings virkelig fik mig til at forstå, hvordan magtfulde sindet virkelig er. Så hvis ikke andet, bare se det for at få et andet syn på, hvordan verden fungerer. Det kan udløse noget ...

<A HREF\u003d"http://www.accessyourwealth.com"> Edward Litors </ A>
edwardlitors está offline  

Tags
Law Of Attraction, The Secret Movie
Law Of Attraction ,The Secret Movie ,

Thread Tools

Posting Rules
Du kan ikke starte nye emner
Du kan ikke svare på indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er