En sembla, encara no s'ha registrat a la nostra comunitat. Per a registrar si us plau feu clic aquí ...

Global Oneness Community          
Traduccions automàtiques realitzades per Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Mundial de la Unitat de la Comunitat > Mundial de la Unitat principal > Obrir la Unitat Fòrums
Blogs Articles Fotos Videos Goodies Preguntes freqüents Membres Today's Posts Marcar fòrums llegits Xat

Obrir la Unitat Fòrums Tot el relacionat amb la Unitat. Reflexions, idees, pensaments .... que no encaixa en un altre fòrum.

Quick News
Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat! Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb: Inici Fòrum, Grups Socials, Blogs, Articles, Fotos, Videos, Cerca, Contacti'ns, Preguntes freqüents , Estadístiques. Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!

Nota: Aquest anunci no es mostra per als membres registrats

Etiquetes
Threads: Llei d'atracció, La pel.lícula Secret
Videos: Llei d'atracció ,La pel.lícula Secret ,

LinkBack Thread Tools
Old 09.19.2008, 01:49 PM  
Admin
Admin
Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100
Activity: 3%Activity: 3%Activity: 3%

Jonas1's Avatar

Activity Longevity
4/20 20/20
Today Posts
0/0 sssss6758
Lloc: Estocolm
Les entrades de bloc: 2
Gràcies: 36
Agraït 95 vegades en 68 llocs
Jonas1 is on a distinguished road

23.994

Hola!

Suposo que molts de vostès han vist la pel lícula "El Secret - Llei de la Atracció" ... he ... i vaig pensar i continuo pensant És una gran pel lícula!

Aquí hi ha un enllaç a una versió de YouTube complet de la pel lícula (133 minuts):

La pel.lícula Secret - Llei d'Atracció (Full Movie Part 1-10, 133 minuts) - Video, pel lícula

Primera part de la pel.lícula està per sota, però tingueu en compte que vostè ha d'utilitzar l'enllaç de per sobre de i feu clic a la Part-1, la part-2 etc per veure les diferents parts:

Seria molt bo escoltar el seu comentari sobre la pel.lícula i les idees darrere d'ell! (Personalment no crec que el concepte de "La Llei de la Atracció" és ni remotament nous o alguna vegada ha estat un secret ...!!)

Hi ha moltes altres pel lícules relacionades aquí: Llei d'Atracció de vídeos.

Si us plau, torni amb els seus comentaris! És un tema que realment sento que és interessant!

Jonas

Enllaços als vídeos relacionats:

IDEA ORIGINAL PER: Rhonda Byrne
PARAULES CLAU: Llei de la Atracció, La pel.lícula Secret, Consciència d'èxit, Afirmacions, Poder de la ment, Inspiració Mind Movies,
Staring: John Assaraf, Michael Beckwith, Lee Brower, Jack Canfield, John Demartini, Marie Diamond, Mike Dooley, Bob Doyle, Hale Dwoskin, Morris Goodman, John Gray, John Hagelin, Bill Harris, Ben Johnson, Lorai Langemeier, Lisa Nichols, Bob Proctor, James Arthur Ray, David Schirmer, Marci Shimoff, Joe Vitale, Denis Waitley, Neale Donald Walsh, Fred Alan Wolf,

Enllaç a la pel.lícula:

Enllaç a la discussió:

Discutir la pel lícula aquí: Llei d'Atracció i El Secret Pel lícula

Pel lícules
The Secret - Llei d'Atracció (pel lícula completa) - Uniu-vos a la discussió!
What the bleep do we know? (pel lícula completa) - Uniu-vos a la discussió!

Articles
Llei de la Atracció,

Afirmacions, La consciència de la pobresa, Poder del Pensament, Poder de l'oració, Sentit de la prosperitat, La consciència d'èxit, Visualització, Consciència, Holographic Universe, Hipòtesi Gaia, Els camps morfogenètics,

La fe i les conviccions, la pau mental, amor i felicitat, la direcció espiritual,
La consciència col • lectiva, consciència de grup, la consciència individual, l'ésser interior, Superior

D'articles de Meditació
La meditació és l'edat antiga tècnica per controlar la ment i és una eina extremadament poderosa. En relació amb la Llei d'Atracció, la meditació pot ser utilitzat per disminuir la quantitat d'un control pensaments negatius i augmentar la seva concentració en la prosperitat, alegria, amor i felicitat.

Vegi algun d'aquests arxius per a més articles:

Enllaços a Nou fils, vídeos, etc
Llei de la Atracció, What the bleep do we know, L'Secretariat,

Afirmacions, Consciència , Holographic Universe, Creació Deliberada, Manifestant Exercicis, Metafísica Tècniques, Mind Power, La consciència de la pobresa, Sentit de la prosperitat, La consciència d'èxit, Visualització,

Abraham Hicks, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Bob Doyle, Bob Proctor, David Sereda, Deepak Chopra, Gregg Braden, Jack Canfield, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, Lisa Nichols, Michael Beckwith, Michael Losier, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Paul McKenna, Rhonda Byrne,

Més vídeos

Persones - Videos
Abraham Hicks, Amit Goswami, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Ben Johnson, Bill Bartman, Bill Harris, Bob Doyle, Bob Proctor, Brian Tracy, Candace Perth, Dan Lier, Daniel Monti, David Albert, David Lynch, David Schirmer, David Sereda, Debbie Allen, Deepak Chopra, Denis Waitley, Donald Trump, Donny Deutsch, Douglas Vermeeren, Ed Rush, Elaine Hendrix, Elisabeth Fayt, Esther Hicks, Frank Maguire, Fred Alan Wolf, Garth Roberts, Gregg Braden, Hale Dwoskin, Iyanla Vanzant, JZ Knight, Jack Canfield, James Arthur Ray, Jeffrey Satinover, Jerry Hicks, Jim Ziegler, Joe Rubino, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, John Spencer Ellis, Joseph Dispenza, Ken Wilber, Kirk Nugent, Lee Brower, Les Brown, Lisa Nichols, Loral Langemeier, Marci Shimoff, Marie Diamond, Mark Victor Hansen, Marlee Matlin, Masaru Emoto, Matthew Fox, Míceál Ledwith, Michael Beckwith, Michael Losier, Mike Dooley, Morris Goodman, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Oprah Winfrey, Paul McKenna, Peggy O'Neill, Ralph Abraham, Ramtha, Rhonda Byrne, Richard Dawkins, Richard Gordon, Robert Kiyosaki, Rupert Sheldrake, Sri Sri Ravi Shankar, Stephen Hopson, Stuart Hameroff, T. Harv Ekerö, Terence McKenna, Tony Robbins, William Tiller, Willie Jolley, Zig Ziglar,

Temes - Videos
Llei de la Atracció, Consciència d'abundància, Afirmacions, Creació Deliberada, EFT , Tècnica de Llibertat Emocional, Hipnosi, Manifestant Exercicis, Manifestant Tècnica, Metafísica Tècniques, Mind Power, Programació Neuro-Lingüística, Alleujament del dolor, La consciència de la pobresa, Sentit de la prosperitat, La consciència d'èxit, La pel.lícula Opus, La pel.lícula Secret, Teràpia de Trauma, Junta Visió, Visualització,

Varis - Videos
Abundància, Abundant , Atreure, Atreure, Atracció, Coaching, Tornar-se ric, Life Coaching, Manifest , Manifestació, Manifestant, Mind Solutions, Motivacionals, Orador motivacional, Desenvolupament Personal, Creixement Personal, Relació, Relacions, Self Help, Autoestima, Seminari , Gestió de l'Estrès, Èxit, Teleclasses, Vibracions, Pèrdua de pes, Taller, Felicitat, Seminari Espiritual, Taller Espiritual, Curs espiritual, Festival Espiritual, Ensenyament Espiritual,

Espero que us agradi la Unitat Global de la Comunitat ! Alguna pregunta? Si us plau posar-se en contacte amb mi!

Calendari Maia Explicat (Part 2 de 18) - Ian Xel Lungold 04:19 PM..
Jonas1 está offline  
Els següents usuaris li van agrair a jonas1 per aquest missatge:
Kathleen Ann (09-20-2008)
Old 09.20.2008, 07:30 PM  
Membres
Senior Member
Points: 4,932, Level: 47Points: 4,932, Level: 47Points: 4,932, Level: 47
Activity: 25%Activity: 25%Activity: 25%

kathleen ann's Avatar

Activity Longevity
4/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss326
Re: Hola a tots
Agraït 398 vegades en 205 Posts
kathleen ann is on a distinguished road

Re: Llei de la Atracció i la pel.lícula Secret (pel lícula completa, 133 minuts)

Hola! "Tots"
Havent sentit a parlar del secret, mentre que una esquena que he de dir que en realitat no es prestava gran atenció de la mateixa en el temps ..... Així que moltes de les idees van i vénen que poden desensibilitzador reaccions al que sembla bo per ser veritat. .. Per descomptat que es pot dir moltes coses, incloses les creences religioses ... Puc mantenir la meva ment oberta a totes les idees ... La raó d'aquesta no atregui l'atenció durant molt de temps va ser que no semblen encaixar en la realitat del món tal com és .... avui o la manera de veure les coses jo personalment ....

De veure el vídeo Jonas amablement li va donar l'enllaç per a, i l'única vegada que he escoltat adequadament a la informació sobre el secret ... lluito amb alguns dels conceptes de l'ambigüitat que podria ser concebut .... A través de pensaments de canviar la realitat ........ Podria ser al revés, ... el que nosaltres com a persones que veuen com la realitat està començant a canviar els nostres pensaments ...... Que ens fa veure el que podria ser guiats per veure .....?
Només un pensament ..........................

Encara que la idea que el secret és una ideologia fantàstica, i sembla que funciona per alguns ... He vist situacions de canvi quan / pensament canvia la percepció ... La raó principal per la que lluita amb el secret és que em fa comprendre el que les prioritats completament diferents les persones poden tenir entre altres ...... Tot i que he de dir a principis d'aquest any només per seguir els instints ... He trobat que moltes moltes persones volen per sobre del seu propi benefici .. un món pacífic, segur que està ple de respecte i amabilitat a tota la vida ..... I per a mi que en si mateix donaria al món, la natura, vostè, nosaltres i tota la vida .... Un pensament val la pena tenir ...... tot el que forma en què va ser / és ....
només els meus pensaments ..... ...... amor, pau i alegria a tots vostès ...... Kak ...
kathleen ann está offline  
Old 11.04.2008, 10:59  
Membres
Falange
Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18Points: 1,025, Level: 18
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Eilt Druin's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss75
Lloc: Byron Bay
Gràcies: 2
Agraït 16 vegades en 12 Posts
Eilt Druin is on a distinguished road

Re: Llei de la Atracció i la pel.lícula Secret (pel lícula completa, 133 minuts)

He vist El Secret també, i jo també crec que les idees presentades en ella no són res de nou, encara que s'han mantingut en secret de la població per deliberar, raons egoistes ...

És simplista en el seu plantejament i presentació, però això és probablement perquè ja estava molt familiaritzat amb tots els conceptes presentats en el mateix. Pot ser molt interessant per al principiant, però. També vaig trobar que no s'expliquen alguns aspectes i una gran quantitat d'informació ha quedat fora - de nou, per la seva simplicitat és probable que no estava dins de l'àmbit d'aplicació d'aquesta pel.lícula en particular per cobrir els aspectes més avançats.
Old 12.15.2008, 12:43 am  
Nous Estats membres
Falange
Points: 109, Level: 2Points: 109, Level: 2Points: 109, Level: 2

Loracat5's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssssss4
Gràcies: 1
Agraït 0 vegades en 0 missatges
Loracat5 is on a distinguished road

Smile Re: Llei de la Atracció i la pel.lícula Secret (pel lícula completa, 133 minuts)

Ho vaig veure i llegir alguna cosa del llibre, però els meus pensaments nous que van jugar un rotllo en el que va venir a la meva vida de l'experiència anterior també. El secret tendeix a posar una espècie de tabú gir a tot el concepte. Es va donar un auto-descobriment interessant i el va convertir en un ull de bou per satisfer l'avarícia i el poder. Això em va posar fora de temps gran. Jo estava interessat en les experiències dels altres i una mica d'informació fora en el pensament i la realitat. De veure el video em va fer sentir com si fos el mal. Em va ajudar a entendre algunes de les preguntes que jo tenia.
Loracat5 está offline  
Old 05.19.2009, 03:10  
Nous Estats membres
Falange
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

Visualise Affirm Baleave's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
Gràcies: 0
Visualise Affirm Baleave is on a distinguished road

bad link's
Visualise Affirm Baleave está offline  
Old 05.22.2009, 12:01  
Membres
Falange
Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19

Seeking Spirit's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 sssssss93
Agraït 30 vegades en 22 Posts
Seeking Spirit is on a distinguished road

Encara que moltes de les idees en les lleis de l'atracció pot no ser nou, segueixo pensant que la pel.lícula sembla tenir un efecte positiu en algunes persones independentment. Hi ha hagut un gran desplegament publicitari sobre la pel lícula, però és difícil dir com es mereix.
Seeking Spirit está offline  
Old 05.26.2009, 07:58 PM  
Nous Estats membres
Falange
Points: 40, Level: 1Points: 40, Level: 1Points: 40, Level: 1

jmartin's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss3
jmartin is on a distinguished road

No he vist la pel lícula, perquè no estic segur de si realment creuen en la Llei de la Atracció.

Vull dir, ¡anem! Com és que puc pensar a la meva manera a través de qualsevol cosa. Jo sóc de la creença que ha de "fer" d'aconseguir. Què et sembla?

Last edited by jmartin; 05/26/2009 a 08:02 PM..
jmartin está offline  
Old 05.27.2009, 02:53  
Membres
Falange
Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19

Seeking Spirit's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 sssssss93
Agraït 30 vegades en 22 Posts
Seeking Spirit is on a distinguished road

Tothom té diferents idees sobre el que és o no és possible, per què trucar a algú elses opinió, només perquè no pot tenir sentit per a vostè?

A més, encara penso que aquesta pel lícula val la pena veure, sobretot abans de fer suposicions sobre això.
Seeking Spirit está offline  
Old 05.28.2009, 05:49 PM  
Nous Estats membres
Falange
Points: 10, Level: 1Points: 10, Level: 1Points: 10, Level: 1

edwardlitors's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
edwardlitors is on a distinguished road

No he vist la pel lícula, perquè no estic segur de si realment creuen en la Llei de la Atracció.

Cita:
Originalment publicat per jmartin View Post
Hey J Martin,
Només volia fer un comentari com el que vostè va dir aquí. Sóc nou en aquest fòrum, però jo havia de respondre a això. Tinc alguns amics que diuen i pensen el mateix. El punt darrere de la pel lícula és més que només pensar en el seu camí a través de qualsevol cosa. M'agrada veure-ho com un recondicionament mental general si es vol. No del tot en un pensament positiu o d'afirmació, sinó més aviat com el coneixement i la comprensió de com la llei de causa i efecte funciona en la teva vida. Els pensaments es tornen coses. Aquesta ha estat la llei des del principi del temps. Mira al teu voltant. Tot va començar amb un pensament, sentiment, llavors l'acció, i després el resultat final va ser el que veus. Edificis, vehicles, carrers, les invencions, i segueix. Els resultats de la seva actual o efectes, van ser resultat de que el pensament (o causa). Sé que això és curta i dolça, però veient el secret, i fent altres investigacions realment em va fer veure en la ment de com poderós és el que realment és. Així que si res més, simplement mira per obtenir un punt de vista diferents sobre com funciona el món. Es podrien donar lloc a alguna cosa ...

<A HREF\u003d"http://www.accessyourwealth.com"> Edward Litors </ A>

edwardlitors está offline  

Etiquetes
Llei d'atracció, La pel.lícula Secret
Llei d'atracció ,La pel.lícula Secret ,

Thread Tools

Normes d'enviament
Tu no pot posat temes nous
Tu no pot lloc de respostes
Tu no pot accessoris post
Tu no pot edita els teus missatges

Ajuda és Encesa
Smilies són Encesa
[IMG] codi Encesa
El codi HTML és Aturar
Trackbacks són Encesa
Pingbacks són Encesa
Refbacks són Encesa

Totes les hores estan a GMT. L'hora actual és 10:33.

Gràcies a PNL-er es pot gaudir d' traduccions automàtiques