|
|
|
|||||||
| Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Obrir la Unitat Fòrums Tot el relacionat amb la Unitat. Reflexions, idees, pensaments .... que no encaixa en un altre fòrum. |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
| Etiquetes |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
| Els següents usuaris li van agrair a jonas1 per aquest missatge: | Kathleen Ann (09-20-2008) |
|
|
|||
|
Membres
Senior Member
|
Re: Llei de la Atracció i la pel.lícula Secret (pel lícula completa, 133 minuts)Hola! "Tots"
Havent sentit a parlar del secret, mentre que una esquena que he de dir que en realitat no es prestava gran atenció de la mateixa en el temps ..... Així que moltes de les idees van i vénen que poden desensibilitzador reaccions al que sembla bo per ser veritat. .. Per descomptat que es pot dir moltes coses, incloses les creences religioses ... Puc mantenir la meva ment oberta a totes les idees ... La raó d'aquesta no atregui l'atenció durant molt de temps va ser que no semblen encaixar en la realitat del món tal com és .... avui o la manera de veure les coses jo personalment .... De veure el vídeo Jonas amablement li va donar l'enllaç per a, i l'única vegada que he escoltat adequadament a la informació sobre el secret ... lluito amb alguns dels conceptes de l'ambigüitat que podria ser concebut .... A través de pensaments de canviar la realitat ........ Podria ser al revés, ... el que nosaltres com a persones que veuen com la realitat està començant a canviar els nostres pensaments ...... Que ens fa veure el que podria ser guiats per veure .....? Només un pensament .... ......................Encara que la idea que el secret és una ideologia fantàstica, i sembla que funciona per alguns ... He vist situacions de canvi quan / pensament canvia la percepció ... La raó principal per la que lluita amb el secret és que em fa comprendre el que les prioritats completament diferents les persones poden tenir entre altres ...... Tot i que he de dir a principis d'aquest any només per seguir els instints ... He trobat que moltes moltes persones volen per sobre del seu propi benefici .. un món pacífic, segur que està ple de respecte i amabilitat a tota la vida ..... I per a mi que en si mateix donaria al món, la natura, vostè, nosaltres i tota la vida .... Un pensament val la pena tenir ...... tot el que forma en què va ser / és .... només els meus pensaments ..... ...... amor, pau i alegria a tots vostès ...... Kak ... ![]() |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: Llei de la Atracció i la pel.lícula Secret (pel lícula completa, 133 minuts)He vist El Secret també, i jo també crec que les idees presentades en ella no són res de nou, encara que s'han mantingut en secret de la població per deliberar, raons egoistes ...
És simplista en el seu plantejament i presentació, però això és probablement perquè ja estava molt familiaritzat amb tots els conceptes presentats en el mateix. Pot ser molt interessant per al principiant, però. També vaig trobar que no s'expliquen alguns aspectes i una gran quantitat d'informació ha quedat fora - de nou, per la seva simplicitat és probable que no estava dins de l'àmbit d'aplicació d'aquesta pel.lícula en particular per cobrir els aspectes més avançats.
|
|
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: Llei de la Atracció i la pel.lícula Secret (pel lícula completa, 133 minuts)bad link's
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: Llei de la Atracció i la pel.lícula Secret (pel lícula completa, 133 minuts)Encara que moltes de les idees en les lleis de l'atracció pot no ser nou, segueixo pensant que la pel.lícula sembla tenir un efecte positiu en algunes persones independentment. Hi ha hagut un gran desplegament publicitari sobre la pel lícula, però és difícil dir com es mereix.
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: Llei de la Atracció i la pel.lícula Secret (pel lícula completa, 133 minuts)No he vist la pel lícula, perquè no estic segur de si realment creuen en la Llei de la Atracció.
Vull dir, ¡anem! Com és que puc pensar a la meva manera a través de qualsevol cosa. Jo sóc de la creença que ha de "fer" d'aconseguir. Què et sembla? Last edited by jmartin; 05/26/2009 a 08:02 PM.. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: Llei de la Atracció i la pel.lícula Secret (pel lícula completa, 133 minuts)Tothom té diferents idees sobre el que és o no és possible, per què trucar a algú elses opinió, només perquè no pot tenir sentit per a vostè?
A més, encara penso que aquesta pel lícula val la pena veure, sobretot abans de fer suposicions sobre això. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: Llei de la Atracció i la pel.lícula Secret (pel lícula completa, 133 minuts)No he vist la pel lícula, perquè no estic segur de si realment creuen en la Llei de la Atracció.
Només volia fer un comentari com el que vostè va dir aquí. Sóc nou en aquest fòrum, però jo havia de respondre a això. Tinc alguns amics que diuen i pensen el mateix. El punt darrere de la pel lícula és més que només pensar en el seu camí a través de qualsevol cosa. M'agrada veure-ho com un recondicionament mental general si es vol. No del tot en un pensament positiu o d'afirmació, sinó més aviat com el coneixement i la comprensió de com la llei de causa i efecte funciona en la teva vida. Els pensaments es tornen coses. Aquesta ha estat la llei des del principi del temps. Mira al teu voltant. Tot va començar amb un pensament, sentiment, llavors l'acció, i després el resultat final va ser el que veus. Edificis, vehicles, carrers, les invencions, i segueix. Els resultats de la seva actual o efectes, van ser resultat de que el pensament (o causa). Sé que això és curta i dolça, però veient el secret, i fent altres investigacions realment em va fer veure en la ment de com poderós és el que realment és. Així que si res més, simplement mira per obtenir un punt de vista diferents sobre com funciona el món. Es podrien donar lloc a alguna cosa ... <A HREF\u003d"http://www.accessyourwealth.com"> Edward Litors </ A> ![]() |
||
|
|
|
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
|
|
|
|