|
|
|
|||||||
| Registrera | Bloggar | Artiklar | Bilder | Videos | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens inlägg | Söka | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | Chatrum |
| Öppna Oneness Forum Något med anknytning till Oneness. Diskussioner, idéer, tankar .... som inte passar in i ett annat forum. |
| Quick News |
| Välkommen till Global Oneness Community!
Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med:
Forum Hem,
Samhällsgrupper,
Bloggar,
Artiklar,
Bilder,
Videos,
Videosök,
Kontakt,
FAQ ,
Statistik.
Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningslägen |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Reflexion: Being greatfullHello All My Beautiful Sprit,
Jag tog ett ögonblick av reflextion idag. Och insåg att jag behövde ge er alla mina djupaste tacksamhet. Den väg vi är på är ibland stenig, tuff, utmanande, (lägg adj. Här). Genom alla att jag vet att utan dig i detta med mig att det skulle vara så mycket mer utmanande. Jag kanske eller kanske inte vet att du i nuläget men jag vet att du är där. Och för att jag är tacksamma. Tack så mycket för att bara vara dig, och tar på den här fantastiska resan twards vår framtid. Mitt hjärta är fullt eftersom du är här. Ihåg dig, själv är en välsignelse. ![]() ![]() ![]() Inspirerad av ditt ljus, Phoenixflame. |
||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| Ämnesverktyg | |
| Visningslägen | |
|
|