|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Søke | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Åpne Enhet Forums Alt relatert til Enhet. Diskusjon, ideer, tanker .... som ikke passer inn i et annet forum. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Reflexion: Being GreatfullHello All My Beautiful Spirits,
Jeg tok et øyeblikks reflextion dag. Og innså at jeg trengte å gi dere alle mine sincerest takknemlighet. Veien vi kjører på er til tider steinete, tøff, utfordrende, (legg adj. Her). Gjennom alt jeg vet at uten deg i dette med meg, det ville være så mye mer utfordrende. Jeg kan eller ikke kan kjenne deg som foreløpig men jeg vet du er der. Og for at jeg er greatfull. Takk så mye for bare å være deg, og ta fatt på denne fantastiske reisen twards vår fremtid. Mitt hjerte er full fordi du er her. Husk at du selv er en velsignelse. ![]() ![]() ![]() Inspirert av Your Light, Phoenixflame. |
||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| Trådverktøy | |
| Display Modes | |
|
|