|
|
|
|||||||
| Registreer | Blogs | Artikelen | Foto | Video | Goodies | FAQ | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chatruimte |
| Open Oneness Forum Alles met betrekking tot Eenheid. Discussie, ideeën, gedachten .... dat niet past in een ander forum. |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikelen,
Foto,
Video,
Video Search,
Contact Us,
FAQ ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergavemodus |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Lid
Lid
|
Reflexion: Being GreatfullHello All My Beautiful Spirits,
Ik nam een moment van reflextion vandaag. En besefte dat ik nodig u allen geef mijn oprechte dankbaarheid. De weg die we zijn op is soms rotsachtig, stoer, uitdagend, (toevoegen adj. Hier). Door al dat ik weet dat zonder dat u in deze met mij zou zijn dat veel meer uitdaging. Ik kan wel of niet weet dat je als van nog maar ik weet dat je er bent. En voor dat ik greatfull. Dank je wel voor gewoon u, en nemen op deze geweldige reis twards onze toekomst. Mijn hart is vol, omdat je hier bent. Herinner u, uzelf een zegen. ![]() ![]() ![]() Geïnspireerd door uw licht, Phoenixflame. |
||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| Discussietools | |
| Weergavemodus | |
|
|