|
|
|
|||||||
| Rekisteriä | Blogia | Artiklojen | Valokuvat | Videto | Herkkuja | UKK | Käyttäjälista | Today's Posts | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Chat Room |
| Avaa Oneness Forums Kaikki, mikä liittyy Oneness. Keskustelua, ideoita, ajatuksia .... joka ei sovi toisessa foorumissa. |
| Quick Uutiset |
| Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö!
Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa:
Forum Home,
Sosiaaliryhmiin,
Blogia,
Artiklojen,
Valokuvat,
Videto,
Videohaku,
Ota yhteyttä,
UKK ,
Tilastot.
Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!
|
| Tunnisteita |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Näyttötiloja |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Jäsenen
|
Reflexion: Being greatfullHello All My Beautiful alkoholijuomat,
Otin hetken reflextion tänään. Ja tajusin, että minun täytyi antaa teille kaikille lämpimät kiitokseni. Tie olemme toisinaan kivinen, kova, haastava, (lisää adj. Here). Kaikissa, että tiedän, että ilman teitä tätä minun olisi, että paljon haasteellisempaa. En voi tietää tai ei tiedä sinulle on vielä, mutta tiedän, että olette olemassa. Ja että olen greatfull. Kiitos paljon on yksinkertaisesti teitä, ja kun tämä uskomaton matka twards tulevaisuuttamme. Sydämeni on täynnä, koska te olette täällä. Muistan itsekin ovat siunaus. ![]() ![]() ![]() Innoittamana Your Light, Phoenixflame. |
||
|
|
|
![]() |
| Tunnisteita |
| Thread Tools | |
| Näyttötiloja | |
|
|