|
|
|
|||||||
| Register | Blogs | Artikler | Billeder | Videoer | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens indlæg | Søgning | Dagens indlæg | Mark Forums Read | Kanal |
| Åbn Oneness Forums Noget i forbindelse med Oneness. Diskussion, ideer, tanker .... der ikke passer ind i et andet forum. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Reflexion: Being GreatfullHello All My Beautiful Spiritus,
Jeg tog et øjeblik reflextion dag. Og indså, at jeg havde brug for at give alle jer min dybeste taknemmelighed. Den vej, vi kører på, er til tider stenet, hård, udfordrende, (tilføj adj. Her). Gennem alle, at jeg ved, at uden dig i dette med mig ville det være, at langt mere udfordrende. Jeg måske eller måske ikke kender dig som af endnu, men jeg ved du er der. Og for at jeg er greatfull. Tak så meget for bare at være dig, og tage på denne fantastiske rejse twards vores fremtid. Mit hjerte er fuld, fordi du er her. Husk du selv er en velsignelse. ![]() ![]() ![]() Inspireret af Your Light, Phoenixflame. |
||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|