En sembla, encara no s'ha registrat a la nostra comunitat. Per a registrar si us plau feu clic aquí ...

Global Oneness Community          
Traduccions automàtiques realitzades per Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Mundial de la Unitat de la Comunitat > Mundial de la Unitat principal > Obrir la Unitat Fòrums
Registre Blogs Articles Fotos Videos Goodies Preguntes freqüents Membres Today's Posts Cerca Today's Posts Marcar fòrums llegits Xat

Obrir la Unitat Fòrums Tot el relacionat amb la Unitat. Reflexions, idees, pensaments .... que no encaixa en un altre fòrum.

Quick News
Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat! Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb: Inici Fòrum, Grups Socials, Blogs, Articles, Fotos, Videos, Cerca, Contacti'ns, Preguntes freqüents , Estadístiques. Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!

Nota: Aquest anunci no es mostra per als membres registrats

Etiquetes
Threads: Greatfull , Reflexio
Videos: Greatfull , Reflexio ,

Reply

LinkBack Thread Tools Modes de visualització
Old 07.04.2009, 09:18   #1 (Permalink)
Membres
Membres
Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Ubicació: Los Angeles
Les entrades de bloc: 1
Gràcies: 41
Agraït 41 vegades en 26 Posts
Phoenixflame is on a distinguished road

Reflexió: Ser greatfull

Hello All My Beautiful Esperits,

Vaig prendre un moment de reflextion avui. I es va adonar que havia de donar a tots vostès el meu més sincer agraïment. El camí que estem és de vegades rocós, dur, difícil, (afegir adj. Aquí). A través de tot el que sé que sense tu en això amb mi seria molt més difícil. Em pot o no sap que fins al moment, però sé que són allà. I per això estic greatfull.

Moltes gràcies pel simple fet de ser tu, i tenint en aquest viatge increïble twards nostre futur. El meu cor està ple, perquè vostè és aquí. Recordi que vostè, vostè mateix són una benedicció.

Inspirats per la seva llum,

Phoenixflame.
Phoenixflame está offline   Reply With Quote
Reply

Etiquetes
Greatfull , Reflexio
Greatfull , Reflexio ,

Thread Tools
Modes de visualització

Normes d'enviament
Tu no pot posat temes nous
Tu no pot lloc de respostes
Tu no pot accessoris post
Tu no pot edita els teus missatges

Ajuda és Encesa
Smilies són Encesa
[IMG] codi Encesa
El codi HTML és Aturar
Trackbacks són Encesa
Pingbacks són Encesa
Refbacks són Encesa

Totes les hores estan a GMT. L'hora actual és 11:49 PM.

PNL-er es pot gaudir d' traduccions automàtiques Powered by vBulletin ®?? 3.8.1