Het lijkt u nog niet geregistreerd bij onze gemeenschap. Om te registreren klik hier ...

Global Oneness Community          
Automatische vertalingen gemaakt door Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Gemeenschap > Global Oneness Main > Open Oneness Forum
Registreer Blogs Artikelen Foto Video Goodies FAQ Gebruikerslijst Berichten van vandaag Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen Chatruimte

Open Oneness Forum Alles met betrekking tot Eenheid. Discussie, ideeën, gedachten .... dat niet past in een ander forum.

Snel Nieuws
Welkom bij de Global Oneness Community! Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikelen, Foto, Video, Video Search, Contact Us, FAQ , Statistieken. Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!

Opmerking: Deze advertentie wordt niet weergegeven voor geregistreerde leden

Tags
Threads: Nooit ontwijken een uitdagende of onverwachte situatie. Men moet erkennen en bereid zijn om het gezicht. Hoe meer tijd nodig is om een dergelijke situatie te accepteren, zou het meer een broedsel over waardoor negativiteit en uiteindelijk voel me zwak en , Feelings
Video's: Nooit ontwijken een uitdagende of onverwachte situatie. Men moet erkennen en bereid zijn om het gezicht. Hoe meer tijd nodig is om een dergelijke situatie te accepteren, zou het meer een broedsel over waardoor negativiteit en uiteindelijk voel me zwak en , Feelings ,

Reply

LinkBack Discussietools Weergavemodus
Old 07.01.2009, 06:05 PM   #1 (permalink)
Lid
Senior Member
Points: 5,540, Level: 50Points: 5,540, Level: 50Points: 5,540, Level: 50
Activity: 5%Activity: 5%Activity: 5%

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
2/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss458
EarthKat29 is on a distinguished road

Smile Mijn gevoelens en de manier waarop ik handelen.

Hallo mijn geliefde vrienden, over de manier waarop ik gedragen en te handelen.

Ik verzoek iedereen te behagen begrijpen, ik heb geen intenties van inbreukmakende iemand hier wanneer het gaat om het geloof van iedereen.

Het is niet gewaardeerd mij in de categorie van een closeminded christen of boeddhist, of wat je zei.

Ik ben zacht hart met een vet gevoel van woorden.

Iedereen u moet begrijpen Ik ben een Pagan.
Ik ben geen Wicca, noch ben ik een heks.

De reden waarom ik heb een strenge houding van dingen is, want verwijderd ik mijn "Deurmat" een lange tijd geleden.

Don't ever dat ik heb geen een vergevende persoonlijkheid, hoewel ik het niet laten merken. Forgivance is een gezonde manier van leven.

Ik hoop dat iedereen begrijpt, ik vind het niet leuk als mensen gebruik van het citaat knop op mij. Het is gewoon vervelend.

Iedereen moet begrijpen, hoewel ik niet weet je, ik hou van iedereen op deze planeet.

Ik bedoel, ik hou van jullie allemaal.

Mijn gevoelens zijn altijd positief.

Dus als ik op sommige mensen, is het omdat een aantal posten die zijn geplaatst met ik weet dat de waarheid, jouw waarheid is onzin onzin.

Dan start het verdedigen van jezelf, want wat je zegt juist is en verwachten van mij of anderen te laten zien zoals ik je respecteren.

Wanneer er geen wetenschappelijk bewijs dat uw Waarheden correct zijn.

Iedereen heeft zijn eigen waarheid, dus voor de leden en nieuwkomers, niet hier gekomen om te proberen om anderen te overtuigen.

Iedereen is hier zeer welkom.

Jonas1 en ik waardeer de mensen niet opdagen hier met een moderator / beheerder houding hier, hij zal niet tolereren dat.

Ik ben slechts Moderator over Wicca & Hekserij en ik anderen helpen wanneer nodig. Dat is wanneer ik start de disciplines.

Deze website wordt bewaakt en we willen niet iedereen gaan denken, dat deze site niet wordt gemoduleerd of administrator.

Iedereen heeft de vrijheid om te doen wat je wilt.

Niet de vrijheid om onrust te zaaien en te starten beschimpen van anderen voor wat ze geloven of voor wat hier wordt geplaatst.

Ik heb een grapje persoonlijkheid, anderen nemen het de verkeerde manier.

Ik noem dat wakker aan de verkeerde kant van het bed.

Leden en nieuwe leden nodig om te begrijpen, ons Moderators word niet graag gedisciplineerd.

Als er iets mis is met de manier waarop we soort dingen hier en na hen, gelieve uw zelf-verdediging in een "positieve" manier.

"Er is geen juiste of verkeerde manier om te geloven."

"Er is geen juiste of verkeerde manier om te eten een Reese's" ~ Reeses Commercial

Dus iedereen, ik hou van je!

Je gelooft in wat je wilt geloven.

Toon respect en veel liefde.

Een zeer warm hart en opgewarmd welkom hier.

Mei loop je op warme zand.

Laatst bewerkt door EarthKat29; op 07.01.2009 06:10 PM..
EarthKat29 está offline   Reply With Quote
De volgende 3 gebruikers bedanken om EarthKat29 For This Useful Post:
Phoenixflame (07-04-2009), Venu Nair (07-04-2009), Vixzen (07-01-2009)
Old 07.01.2009, 09:40 PM   #2 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 667, Level: 13Points: 667, Level: 13Points: 667, Level: 13
Activity: 12%Activity: 12%Activity: 12%

Vixzen's Avatar

Activity Longevity
4/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss33
Vixzen is on a distinguished road

Re: Mijn gevoelens en de manier waarop ik handelen.

Iedereen de mogelijkheid om hun mening hier stem is een van de redenen waarom ik graag deze plek. Mensen kunnen verschillende opvattingen hebben en niet over de noodzaak om de naam te bellen of te kleineren van andere mensen alleen maar omdat ze niet eens zijn over iets.

Ik denk dat je het heel goed en nee ik zal niet citeer je, anderen kunnen goed lezen voor zichzelf.

Wees goed en veilig zijn en genieten van het leven. Dat is wat het is voor, leren genieten
Vixzen está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker zegt Dank U aan Vixzen For This Useful Post:
EarthKat29 (07-02-2009)
Old 07.04.2009, 02:13   #3 (permalink)
Lid
Senior Member
Points: 3,229, Level: 37Points: 3,229, Level: 37Points: 3,229, Level: 37
Activity: 10%Activity: 10%Activity: 10%

Venu Nair's Avatar

Activity Longevity
5/20 15/20
Today Posts
0/0 ssssss227
Blog Entries: 12
Venu Nair is on a distinguished road

Geliefde EarthKat,

Smiling breed in je gouden hart! Veel en veel liefde voor u!

Venu
Venu Nair está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker zegt Dank U aan Venu Nair For This Useful Post:
EarthKat29 Re: Lisa Renee juli HEMELVAART update
Old 07.04.2009, 03:18   #4 (permalink)
Lid
Lid
Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Blog Entries: 1
Phoenixflame is on a distinguished road

Wink Re: Mijn gevoelens en de manier waarop ik handelen.

Liefste Earthkat29,

U bent een van de meest nuttige in dit forum voor mij. Op sommige momenten heb ik in uw schoenen geweest in mijn leven. Wat ik nu ga zeggen is niet bedoeld om iemand te beledigen, omdat ik dont weet wie of wat wordt gevraagd deze draad ...

Je bent zo vet en zo bot als ik. I dont like om iets te berde. En dat stoort sommige mensen op keer. Ik zeg het zoals het is, want ik respecteer mensen niet genoeg om baby niemand. Ook ik kom uit een heidense achtergrond. En gevonden hebben mijn woorden in andere oren een beetje piercing, maar het is allemaal bedoeld om die persoon een ander perspectief te zien van een situatie, niet te beledigen. Soms als we zeggen het zoals het is, die we de boodschap overbrengen aan dont wilt confronteren. Vervolgens voelen aangevallen of beledigd. Het is geen weerspiegeling van u, noch moet worden ooit. Ik waardeer uw eerlijkheid en ik ben blij dat je respect voor mij genoeg te zeggen wat je bedoelt. Dat blijkt Ones eigen geestelijke volwassenheid, om niet de behandeling van volwassen mensen als kinderen laat je hart. En je hart is heel mooi en liefdevol.

Bedankt voor je. Je bent een geweldig geschenk in iemand en het leven. Ik weet dat u in de mijne.

Zegeningen

P
Phoenixflame está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker zegt Dank U aan Phoenixflame For This Useful Post:
Old 07.04.2009, 04:10 PM   #5 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 1,005, Level: 18Points: 1,005, Level: 18Points: 1,005, Level: 18
Activity: 27%Activity: 27%Activity: 27%

BelievHUman's Avatar

Activity Longevity
7/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss76
BelievHUman is on a distinguished road

Works for me, EarthKat29. Dat is zoals het zou moeten zijn. Baraka bashad, believ
BelievHUman está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker zegt Dank U aan BelievHUman For This Useful Post:
Reply

Tags
Nooit ontwijken een uitdagende of onverwachte situatie. Men moet erkennen en bereid zijn om het gezicht. Hoe meer tijd nodig is om een dergelijke situatie te accepteren, zou het meer een broedsel over waardoor negativiteit en uiteindelijk voel me zwak en , Feelings
Nooit ontwijken een uitdagende of onverwachte situatie. Men moet erkennen en bereid zijn om het gezicht. Hoe meer tijd nodig is om een dergelijke situatie te accepteren, zou het meer een broedsel over waardoor negativiteit en uiteindelijk voel me zwak en , Feelings ,

Discussietools
Weergavemodus

Posting Regels
Jij niet nieuwe onderwerpen
Jij niet post antwoorden
Jij niet post attachments
Jij niet Edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks zijn Aan
Pingbacks zijn Aan
Refbacks zijn Aan

Alle tijden zijn GMT. Het is nu 07:11 PM.

Dankzij NLP-er genieten automatische vertalingen