|
|
|
|||||||
| Rekisteriä | Blogia | Artiklojen | Valokuvat | Videto | Herkkuja | UKK | Käyttäjälista | Today's Posts | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Chat Room |
| Avaa Oneness Forums Kaikki, mikä liittyy Oneness. Keskustelua, ideoita, ajatuksia .... joka ei sovi toisessa foorumissa. |
| Quick Uutiset |
| Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö!
Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa:
Forum Home,
Sosiaaliryhmiin,
Blogia,
Artiklojen,
Valokuvat,
Videto,
Videohaku,
Ota yhteyttä,
UKK ,
Tilastot.
Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!
|
| Tunnisteita |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Näyttötiloja |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Senior Member
|
|
||
|
|
|
| 09.16.2009, 01:09 PM |
|
|
#2 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Minun tunteita ja miten minä toimia.Jokaisella on mahdollisuus ilmaista mielipiteensä tässä on yksi niistä syistä pidän tätä paikkaa. Ihmiset voivat olla erilaisia näkemyksiä, eikä ole tarvetta nimetä soittaa tai vähätellä muita ihmisiä vain siksi, että he eivät ole samaa mieltä jostakin.
Uskon laitat sen erittäin hyvin, eikä En lainaa teille, muut voivat lukea sen myös itse. Hyvin ja on turvallinen ja nauttia elämästä. Se on mitä se on, oppiminen on nautinto ![]() |
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Vixzen For This Useful Post: |
EarthKat29 (07-02-2009)
|
|
|
#3 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Senior Member
|
Re: Minun tunteita ja miten minä toimia.Rakkaani EarthKat,
Hymyillen koko osaksi kultainen sydän! Erät ja paljon rakastan sinua! Venu ![]() |
||
|
|
|
| (06-29-2009) |
EarthKat29 06.30.2009, 06:37 PM
|
|
|
#4 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Jäsenen
|
|
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Phoenixflame For This Useful Post: |
|
|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Minun tunteita ja miten minä toimia.Works for me, EarthKat29. Niin kuin sen pitäisi. Baraka bashad, believ
|
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos BelievHUman For This Useful Post: |
|
![]() |
| Tunnisteita |
| Thread Tools | |
| Näyttötiloja | |