|
Medlem
Senior Medlem
Beliggenhed: Bossier
Tak: 159
|
Mine følelser og den måde jeg handle.
Hej mine elskede venner, om hvordan jeg opfører sig og handle.
Jeg beder alle om at du forstår, jeg har ikke til hensigt at fornærme nogen her, når det kommer til alles tro.
Det er ikke værdsat at sætte mig i den kategori af en closeminded kristen eller buddhist, eller hvad du sætte det.
Jeg er blød om hjertet med en fed følelse af ord.
Alle, du er nødt til at forstå, I'm a Pagan.
Jeg er ikke en Wiccan jeg er heller ikke en heks.
Grunden til at jeg har en skrap holdning til tingene er fordi, jeg fjernet min "dørmåtte" lang tid siden.
Må ikke nogensinde tror jeg ikke har en tilgivende person, selv om jeg ikke vise det. Forgivance er en sund måde at leve på.
Jeg håber også, at alle forstår, jeg ikke lide, når folk bruger citatet knappen på mig. Det er bare irriterende.
Alle har til at forstå, selv om jeg ikke kender dig, jeg elsker alle mennesker på denne planet.
Jeg mener, jeg elsker jer alle.
Mine følelser er altid positiv.
Så når jeg kommer på nogle mennesker, det er på grund af nogle stillinger, der er udsendt med jeg kender sandheden, din sandhed er noget vrøvl crap.
Derefter begynde at forsvare dig selv, fordi det, du siger, er rigtigt, og forventer, at jeg eller andre, som mig til at vise dig respekt.
Når der ikke er noget videnskabeligt bevis for, at dine sandheder er korrekte.
Alle har deres egen sandhed, så for medlemmer og nye deltagere, ikke kommet her for at forsøge at overbevise andre.
Alle er meget velkommen her.
Jonas1 og jeg kan ikke forstå folk, der viser sig her med en moderator / administrator holdning her, vil han ikke tolerere det.
Jeg er kun Redaktør over Wicca og heksekunst, og jeg hjælpe andre, når det er nødvendigt. Det er, når jeg starter discipliner.
Denne hjemmeside er ved at blive overvåget, og vi ønsker ikke alle at begynde at tænke, at denne hjemmeside er ikke Modereret eller administreres.
Enhver har frihed til at gøre hvad du vil.
Ikke frihed til at skabe problemer og begynde forhånede andre for hvad de tror, eller er det, der bliver offentliggjort her.
Jeg har en sjov personlighed, andre tager det den forkerte vej.
Jeg kalder det at vågne op på den forkerte side af sengen.
Medlemmer og nye medlemmer er nødvendigt at forstå, vi Moderatorer ikke lide at være disciplineret.
Hvis der er noget galt med den måde, vi skriver ting her og sende dem, bedes du selvforsvar i en "positiv" måde.
"Der er ingen rigtige eller forkerte måde at tro."
"Der er ingen rigtige eller forkerte måde at spise en Reese's" ~ Reeses Commercial
Så alle, jeg elsker dig!
Du tror på, hvad du ønsker at tro.
Vis respekt og masser af kærlighed.
Har en meget varm om hjertet og varmes velkommen her.
Kan du gå på varme sand.
Senest redigeret af EarthKat29; 07-01-2009 kl 06:10..
|