|
|
|
|||||||
| Registre | Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Cerca | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Obrir la Unitat Fòrums Tot el relacionat amb la Unitat. Reflexions, idees, pensaments .... que no encaixa en un altre fòrum. |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
| Etiquetes |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modes de visualització |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Membres
Senior Member
|
|
||
|
|
|
| Els següents 3 usuaris han agraït a EarthKat29 per aquest missatge: |
|
|
#2 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: Els meus sentiments i la meva manera d'actuar.Tots ser capaços d'expressar les seves opinions aquí és una de les raons que m'agrada aquest lloc. Les persones poden tenir diferents punts de vista i no tenir la necessitat de trucar o restar importància a nom d'altres persones només perquè no estan d'acord en alguna cosa.
Crec que ho va expressar molt bé i no no vaig a esmentar que, els altres poden llegir bé per si mateixos. Estar bé i ser segurs i gaudir de la vida. Això és el que està, l'aprenentatge és el gaudi ![]() |
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a Vixzen per aquest missatge: |
EarthKat29 (07-02-2009)
|
|
|
#3 (Permalink) | ||
|
Membres
Senior Member
|
Re: Els meus sentiments i la meva manera d'actuar.Amado EarthKat,
Un gran somriure en el teu cor d'or! Munts i munts d'amor per a tu! Venu ![]() |
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a Venu Nair per aquest missatge: |
EarthKat29 (07-04-2009)
|
|
|
#4 (Permalink) | ||
|
Membres
Membres
|
|
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a phoenixflame per aquest missatge: |
EarthKat29 (07-04-2009)
|
|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: Els meus sentiments i la meva manera d'actuar.Treballa per a mi, EarthKat29. Així és com ha de ser. Baraka bash, Believe
|
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a BelievHUman per aquest missatge: |
EarthKat29 (07-04-2009)
|
![]() |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
| Modes de visualització | |