Het lijkt u nog niet geregistreerd bij onze gemeenschap. Om te registreren klik hier ...

Global Oneness Community          
Automatische vertalingen gemaakt door Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Gemeenschap > Global Oneness Main > Open Oneness Forum
Registreer Blogs Artikelen Foto Video Goodies FAQ Gebruikerslijst Berichten van vandaag Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen Chatruimte

Open Oneness Forum Alles met betrekking tot Eenheid. Discussie, ideeën, gedachten .... dat niet past in een ander forum.

Snel Nieuws
Welkom bij de Global Oneness Community! Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikelen, Foto, Video, Video Search, Contact Us, FAQ , Statistieken. Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!

Opmerking: Deze advertentie wordt niet weergegeven voor geregistreerde leden

Tags
Threads: Dwaasheid , Generousity , Punt
Video's: Dwaasheid , Generousity , Punt ,

Reply

LinkBack Discussietools Weergavemodus
Old 05.28.2009, 02:48   #1 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 1,042, Level: 18Points: 1,042, Level: 18Points: 1,042, Level: 18
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

SeaOfTranquility's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssss100
SeaOfTranquility is on a distinguished road

Op welk punt heeft generousity geworden dwaasheid?

Zoals sommigen van u wellicht weet, ik beschouw mezelf als een vrij zorgzaam en vrijgevig persoon, ondanks mijn vaak ernstige financiële moeilijkheden, dus ik vraag jullie allemaal: Op welk punt voel je dat genereus kan omslaan in dwaasheid?

Natuurlijk is het vanzelfsprekend dat het weggeven van je laatste stuk brood of de laatste dollar is erg dom, maar hoe zit het met het weggeven van je volgende naar laatste dollar bijvoorbeeld?
SeaOfTranquility está offline   Reply With Quote
De volgende 2 gebruikers bedanken om SeaOfTranquility For This Useful Post:
James (05-28-2009), Kathleen ann (05-30-2009)
Old 05.28.2009, 05:06 PM   #2 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 505, Level: 10Points: 505, Level: 10Points: 505, Level: 10

Spiritraiser's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss44
Blog Entries: 3
Spiritraiser is on a distinguished road

Re: Op welk punt heeft generousity geworden dwaasheid?

Geachte Zee;
Ik denk dat er geen grens aan wat men er geeft - als er geen grens aan wat men ontvangt. Het spijt me u tijden van financiële problemen, maar vanuit het oogpunt van de metafysische niet alleen energie, maar ook christelijke overtuigingen (als ik was gerezen christelijke) geloven u zal ontbreken slechts leidt tot het creëren van een gebrek. Wat je je aandacht op wat u krijgt. Ik weet dat het hard, maar zelfs in tijden van financiële strijd in plaats van te denken over hoe je gaat om te komen met het geld om uw facturen - gericht op het zien van het geld komt in je leven betalen en je bent vrolijk betalen van je rekeningen.
Is het niet de bedoeling van een spirituele of religieuze overtuiging op basis van geloof - het geloof? De twijfels en onzekerheden voelen we voort uit onze eigen gedachten, en toen we geven in deze negatieve gedachten die we trekken negatieve situaties. Ongeacht uw geloof is - God of de bron van energie - als u niet beschikt over het geloof dat het een goede zaak is ontworpen om goede dingen te maken voor u - waarom er in geloven?
Mijn persoonlijke antwoord zou zijn - hoe meer je geeft (op een vrolijke manier) hoe meer je krijgt.
Mijn gedachten zijn van liefde, vrede en overvloed voor u in alle aspecten van uw leven,
Spiritraiser
Spiritraiser está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker zegt Dank U aan Spiritraiser For This Useful Post:
Kathleen ann (05-30-2009)
Old 05.28.2009, 05:29 PM   #3 (permalink)
Lid
Senior Member
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
James is on a distinguished road

Quote:
Oorspronkelijk Gepost door SeaOfTranquility View Post
Zoals sommigen van u wellicht weet, ik beschouw mezelf als een vrij zorgzaam en vrijgevig persoon, ondanks mijn vaak ernstige financiële moeilijkheden, dus ik vraag jullie allemaal: Op welk punt voel je dat genereus kan omslaan in dwaasheid?

Natuurlijk is het vanzelfsprekend dat het weggeven van je laatste stuk brood of de laatste dollar is erg dom, maar hoe zit het met het weggeven van je volgende naar laatste dollar bijvoorbeeld?
Hi SeaofTranquility,
Ik deel uit mijn eigen leven,
Er zijn vele malen in mijn leven dat ik niet monetarily kan geven en er zijn andere tijden die familie prioriteiten moeten worden overwogen voordat ik wens te geven. Aangezien deze redenen lijkt de norm te zijn voor mij, heb ik dat vrijwilligerswerk mijn tijd gevonden waar ik feeled getrokken, is een geweldige manier om ervoor te zorgen dat ik altijd kan geven en in een bijzondere manier.
Als een zorgzame, waarbij persoon zelf, denk ik niet dat het geven nooit dwaas is uit het hart. Je weet wanneer zijn recht, maar met dat gezegd zijnde, maakt niet uit hoeveel geld je had, zou je waarschijnlijk altijd voor kiezen om te geven aan behoeftige vreemdeling die je ontmoet voordat je zou gaan kopen en een mooiere auto. Thats hoe ik ben en dat is waarom ik niet wil komen in geld. Natuurlijk zou het staat u mij toe om meer te geven, maar vanwege de manier waarop ik me voel, zou het zeker tot problemen leiden, omdat zoals ik al zei, als een familie man, mijn familie beslissingen worden gemaakt.
Dus ik ben een zaak die Spiritraisers opmerkingen waar bewijst.
Ik wil niet te veel te rijke en daarom ben ik niet.
"Wees voorzichtig met wat je wenst"
Vrede,
James
James está offline   Reply With Quote
De volgende 2 gebruikers bedanken aan James For This Useful Post:
Essence  (05-29-2009), Kathleen ann (05-30-2009)
Old 05.29.2009, 05:00   #4 (permalink)
Lid
Senior Member
Points: 8,225, Level: 63Points: 8,225, Level: 63Points: 8,225, Level: 63
Activity: 100%Activity: 100%Activity: 100%

theinfiniteone's Avatar

Activity Longevity
12/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssss791
Blog Entries: 1
theinfiniteone is on a distinguished road

Luister naar je hart .... het is nog steeds de stem van de maker ... of het is het eerste stuk brood uit een vers brood .. of het laatste stuk ___ luisteren naar je hart.

Karma is niet altijd direct ...
... maar het is altijd

Mind creëert de afgrond...
...het hart kruist het
theinfiniteone está offline   Reply With Quote
De volgende 2 gebruikers bedanken om theinfiniteone For This Useful Post:
Essence  (05-29-2009), Kathleen ann (05-30-2009)
Old 05.30.2009, 03:59   #5 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 1,042, Level: 18Points: 1,042, Level: 18Points: 1,042, Level: 18

SeaOfTranquility's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssss100
SeaOfTranquility is on a distinguished road

Ik dank u allen voor de antwoorden en steun, en ik zal alles van te nemen in mijn geest!

Het punt dat werd gebracht over het geven van meer dan alleen materiële goederen is zeer waar, vooral voor als ik niet het geld hebben om mensen te helpen op andere manieren. Er zijn veel verschillende manieren om te helpen na al, en ik moet alleen welke ik kan gebruiken zie
SeaOfTranquility está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker zegt Dank U aan SeaOfTranquility For This Useful Post:
Kathleen ann (05-30-2009)
Old 05.30.2009, 06:41 PM   #6 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 460, Level: 9Points: 460, Level: 9Points: 460, Level: 9

AnnaMae's Avatar

Activity Longevity
0/20 7/20
Today Posts
0/0 sssssss50
AnnaMae is on a distinguished road

Ik zal je vertellen een voorval uit mijn eigen leven. Ik ging naar de kerk een nacht en ik had heel weinig links van mijn salaris na het betalen van rekeningen. Ik wist wat ik had zou me voor de laatste week voor gas en voedsel. Ik kan me niet herinneren wat ik had, maar ik denk dat het 10 dollar, die vervolgens zou hebben gezorgd van beide. Ik had een gesprek gaande is in mijn hoofd, een wilde mij om alles te geven voor een offer aan God en een wil ik het houden. Ik weet dat het niet mij was dat met dit gesprek, omdat het niet zou stoppen en ik heb geprobeerd. Dus eindelijk, zei ik, oke dit gaat stoppen, geef ik alles wat ik heb als een offer. Ik ging naar de kerk (we niet betalen onze pastoor dus alles ging naar de kerk te verwarmen, elektrisch, enz.) en gaf alles wat ik had voor een aanbod. De negatieve stem gestopt en ik had geen moeite meer. Ik nam mijn lunch met mij op maandag te werken en ik was gezegend met een onverwachte reis betalen controleren die meer dan verdrievoudigd wat ik had gegeven. Ik voel dat ik werd getest en die test ik denk dat ik geslaagd.
AnnaMae está offline   Reply With Quote
De volgende 2 gebruikers bedanken om AnnaMae For This Useful Post:
Kathleen ann (05-31-2009), Shedrack (06-07-2009)
Old 05.31.2009, 06:10 PM   #7 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 556, Level: 11Points: 556, Level: 11Points: 556, Level: 11

Shadrack's Avatar

Activity Longevity
0/20 7/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Shadrack is on a distinguished road

Ik geloof niet vrijgevigheid is altijd dom. U zult rijkelijk beloond worden, of in de geest of fysiek, wordt u beloond. Vrijgevigheid is de beste manier om de liefde van God laten zien en zal altijd een praktijk heb ik zal blijven.
Shadrack está offline   Reply With Quote
De volgende 2 gebruikers bedanken om Shedrack For This Useful Post:
Kathleen ann (05-31-2009), umaybrt (06-30-2009)
Old 06.07.2009, 05:52 PM   #8 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 687, Level: 13Points: 687, Level: 13Points: 687, Level: 13

stillone's Avatar

Activity Longevity
0/20 8/20
Today Posts
0/0 sssssss50
stillone is on a distinguished road

Op dit moment mijn financiën zijn in de puinhoop, maar ik kan altijd schrapen een paar dollar aan een persoon te helpen / want ik ben gepassioneerd. We hadden een Relay for Life in mijn stad gisteravond. Ik heb een vriend met kanker. Gewoon daar te zijn om hem te steunen en het doneren van een kleine hoeveelheid genoeg was. Mijn hart is er voor hem en hij weet dat hij kan rekenen op mij. Dat is alles wat telt.
stillone está offline   Reply With Quote
De volgende 2 gebruikers bedanken om stillone For This Useful Post:
Kathleen ann (06-07-2009), Shedrack (06-07-2009)
Old 06.07.2009, 09:50 PM   #9 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 556, Level: 11Points: 556, Level: 11Points: 556, Level: 11

Shadrack's Avatar

Activity Longevity
0/20 7/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Shadrack is on a distinguished road

Vrijgevigheid betekent niet altijd geld. Tijd is soms meer waard dan geld. Caring is ook meer waard dan geld. Soms heeft iemand gewoon wat zorgzaam en mededogen en het is veel meer waard dan geld.
Shadrack está offline   Reply With Quote
Reply