|
|
|
|||||||
| Registre-se | Blogs | Artigos | Fotos | Vídeos | Goodies | FAQ | Membros | Mensaxes de Hoxe | Procura | Mensaxes de Hoxe | Marcar Foros como lidos | Chat room |
| Abrir a Unidade Foros Calquera cousa relacionada coa Unidade. Discusións, ideas, pensamentos .... que non encaixa en outro foro. |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modos de visualización |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
En que punto a tolemia generousity facer?Como algúns de vostedes saben, eu me considero unha persoa moi Grazas e xenerosa, a pesar das miñas moitas veces graves dificultades económicas, por iso estou pedindo a todos vostedes: ¿En que momento se sente sendo xeneroso pode converterse en loucura?
Claro que Escusado será dicir que dando o seu último anaco de pan ou último texto é moi cabrón, pero que tal doar o seu pasado ó lado do dólar, por exemplo? |
||
|
|
|
| The Following 2 Users say Thank You to SeaOfTranquility por esa útil mensaxe: |
James (05-28-2009),
Ann Kathleen El só non pode ser só o seu tempo e tamén manter isto presente. Non todos acordados ao mesmo tempo na vida. Teño outros que sei que foron "case" por moito tempo e ningún de nós axustar os mesmos prácticas, á vez / ano / idade / etc.
|
|
|
#2 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?Caro Mar;
Creo que non hai límite para o que se dá - como non pode haber un límite para o que recibe. Lamento que ten momentos de dificultade financeira, pero o punto de vista non só da enerxía metafísica, senón tamén as crenzas cristiás (como xa foi levantado Cristiana) crer que vai ter falta só leva á creación de falta. O que poñer a súa atención sobre o que recibirá. Sei que é difícil, pero mesmo en tempos de dificultades económicas en vez de pensar sobre como está indo vir enriba o diñeiro para pagar as súas contas - concentrar en ver o diñeiro entrar na súa vida e está alegría pagar as súas contas. Non é o punto de ter unha crenza espiritual ou relixiosa con base de fe - para ter fe? As dúbidas e incertezas que sentimos xurdir dos nosos propios pensamentos, e cando nós damos os pensamentos negativos que atraen situacións negativas. Sexa cal for a súa crenza é - Deus ou fonte de enerxía - se non tes fe que é unha cousa boa designado para crear cousas boas para ti - por que crer nela? A miña resposta persoal sería - canto máis lle dá (nunha forma entusiasta), canto máis lle conseguir. Os meus pensamentos son de amor, paz e abundancia para ti en todos os aspectos da súa vida, Spiritraiser |
||
|
|
|
| 06-19-2009, 06:00 PM |
Ann Kathleen El só non pode ser só o seu tempo e tamén manter isto presente. Non todos acordados ao mesmo tempo na vida. Teño outros que sei que foron "case" por moito tempo e ningún de nós axustar os mesmos prácticas, á vez / ano / idade / etc.
|
|
|
#3 (Permalink) | |||
|
Membro
Senior Member
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?Cita:
Repartición da miña propia vida, Hai moitas veces na miña vida que non podo dar monetario e hai outras veces nas que as prioridades da familia debe ser considerado antes de que eu quero para dar. Unha vez que estas razóns parecen ser a norma para min, eu descubrir que o meu tempo de voluntariado no que sent me no deseñada é unha gran forma de garantir que eu poida dar sempre e de forma especial. Como coidar, dando persoa a min mesmo, eu non creo que dar é parvadas sempre co corazón. Vostede sabe cando o seu dereito, pero o que se dixo, non importa canto diñeiro lle tiña, probablemente sempre optar por dar a ese estraño carente que coñeceu antes de lle saír e mercar un coche mellor. Isto é como eu son, e iso é porque eu non quero entrar en diñeiro. Por suposto, que me permitiría dar máis, pero por mor da maneira que eu sinto, sería certamente causar problemas, pois como eu disse antes, sendo un home de familia, a miña familia as decisións poden facer. Entón, eu son un caso que comproba Spiritraisers comentarios verdadeiro. Eu non quero ser abondo rico e, polo tanto, eu non son. "Coidado co que quere" Paz, ![]() James |
|||
|
|
|
| The Following 2 Users say Thank You to James por esa útil mensaxe: |
Esencia
(05-29-2009),
|
|
|
#4 (Permalink) | ||
|
Membro
Senior Member
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?Escoita seu corazón .... é a voz do creador ainda ... se é a primeira peza de pan .. un pan fresco ou o último anaco ___ escoitar o seu corazón.
![]()
|
|
| The Following 2 Users say Thank You to theinfiniteone por esa útil mensaxe: |
Esencia
(05-29-2009),
|
|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?Grazas a todos polas respostas e apoio, e vou levar todo iso a miña mente!
![]() A importancia que foi levantada sobre a doazón de máis de mercadorías só material é moi real, especialmente para cando non ten o diñeiro para axudar a xente de outras maneiras. Hai moitas formas diferentes para axudar despois de todo, e eu só teño que ver cal deles podo usar ![]() |
||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á SeaOfTranquility por esa útil mensaxe: |
|
|
|
#6 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?Vou lle contar un incidente da miña propia vida. Eu estaba indo á igrexa unha noite e eu tiña moi pouco á esquerda do meu salario despois de pagar as contas. Eu sabía que eu tiña pasado tería que me para a semana de gas e de alimentos. Non me recorda o que eu tiña, pero creo que foi de 10 dólares, que despois tería tomado o coidado de ambos. Tiven unha conversa pasa na miña cabeza, un querendo me dar todo por unha oferta a Deus e un querendo me a mantelo. Eu sei que non era eu que estaba a ter esta conversa porque el non paraba e eu tente. Entón, finalmente, eu disse, OK é que isto vai parar, eu estou dando todo o que teño como unha ofrenda. Eu fun para a igrexa (non pagamos o noso pastor para que todos foron para a igrexa á calor, eléctrico, etc) e deu todo o que eu tiña a unha oferta. A voz negativa parou e eu non tiven máis problemas. Eu levei o meu xantar comigo na luns para traballar e eu fun abençoado cunha inesperada viaxe comprobar que pagar máis que triplicou o que eu tiña dado. Eu sinto que eu estaba sendo probada e que proba eu creo que pasou.
![]() |
||
|
|
|
| The Following 2 Users say Thank You to Annamae por esa útil mensaxe: |
Ann Kathleen (05-31-2009),
06-03-2009 10:35 (06-07-2009)
|
|
|
#7 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?Eu non creo que a xenerosidade é sempre estúpido. Vostede será recompensado xenerosa no espírito ou fisicamente, será recompensado. A xenerosidade é a mellor maneira de amosar o amor de Deus e sempre será unha práctica que vai continuar.
|
||
|
|
|
| The Following 2 Users say Thank You to Shadrack por esa útil mensaxe: |
Ann Kathleen (05-31-2009),
umaybrt (06-30-2009)
|
|
|
#8 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?Agora miñas finanzas están en ruínas, mais podo sempre raspar riba algúns dólares para axudar a unha persoa / Porque eu estou namorada. Tivemos un relé para a vida na miña cidade onte á noite. Teño un amigo con cancro. Só estaba alí para apoia-lo e doar unha pequena cantidade foi suficiente. O meu corazón está alí para el e el sabe que pode contar comigo. Isto é todo o que importa.
|
||
|
|
|
| The Following 2 Users say Thank You to stillone por esa útil mensaxe: |
Ann Kathleen (06-07-2009),
06-03-2009 10:35 (06-07-2009)
|
|
|
#9 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?Xenerosidade non sempre significa cartos. Tempo ás veces é máis valioso do que diñeiro. Coidar é máis valioso do que o diñeiro tamén. Ás veces, alguén precisa uns coidados e compaixón e que vale moito máis do que calquer cantidade de diñeiro.
|
||
|
|
|
![]() |