|
|
|
|||||||
| Register | Blogs | Artikler | Billeder | Videoer | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens indlæg | Søgning | Dagens indlæg | Mark Forums Read | Kanal |
| Åbn Oneness Forums Noget i forbindelse med Oneness. Diskussion, ideer, tanker .... der ikke passer ind i et andet forum. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?Som nogle af jer måske ved, jeg betragter mig selv som en smuk omsorgsfuld og generøs person, på trods af min ofte alvorlige økonomiske trængsler, så jeg beder jer alle: Hvornår føler du at være gavmild, kan blive til dumhed?
Selvfølgelig er det en selvfølge, at give væk din sidste stykke brød eller sidste dollar er meget dumt, men hvad med at give væk din næstsidste dollar for eksempel? |
||
|
|
|
| De følgende 2 Brugere sige tak til SeaOfTranquility For This Useful Post: |
James (05-28-2009),
Kathleen ann (05-30-2009)
|
|
|
#2 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?Kære Sea;
Jeg tror, der kan være nogen grænse for, hvad man giver - som der kan være nogen grænse for, hvad man får. Jeg er ked af du har en tid med økonomiske problemer, men ud fra ikke blot metafysisk energi, men også kristne tro (som jeg blev opdraget kristen) tro, du vil have mangel fører blot til at skabe mangel. Hvad du lægger din opmærksomhed på er, hvad du vil modtage. Jeg ved det er hårdt, men selv i tider med økonomisk kamp i stedet for at tænke over, hvordan du skal komme med penge til at betale dine regninger - fokus på at se de penge der kommer ind i dit liv, og du er hyggeligt at betale dine regninger. Er ikke formålet med at have en åndelig eller religiøs overbevisning baseret på tro - at have tro? Den tvivl og usikkerhed, vi føler, stammer fra vores egne tanker, og når vi giver i disse negative tanker, vi tiltrækker negative situationer. Uanset hvad din tro er - Gud eller energikilde - hvis du ikke har tillid til, at det er en god ting til formål at skabe gode ting for dig - hvorfor tror på det? Mit personlige svar ville være - jo mere du giver (på en munter måde), jo mere får du. Mine tanker er af kærlighed, fred og overflod for dig i alle aspekter af dit liv, Spiritraiser |
||
|
|
|
| 06-19-2009, 06:00 |
|
|
|
#3 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Medlem
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?Citat:
Jeg deler fra mit eget liv, Der er mange gange i mit liv, at jeg ikke kan give monetarily og der er andre gange, at familiens prioriteringer skal overvejes, før jeg lyst til at give. Da disse grunde synes at være normen for mig, har jeg konstateret, at frivilligt arbejde min tid hvor jeg feeled draget til, er en god måde at sikre, at jeg altid kan give, og på en særlig måde. Som en omsorgsfuld, og giver personen selv jeg tror ikke, at der nogensinde dumt fra hjertet. Du ved, når dens ret, men med dette er sagt, uanset hvor mange penge du har, vil du sandsynligvis altid vælge at give til, at nødlidende fremmede du opfyldt, før du vil gå ud og købe en pænere bil. Thats hvordan jeg og Thats hvorfor jeg ikke ønsker at komme i pengene. Sikker på, ville det give mig at give mere, men på grund af den måde, jeg føler, ville det helt sikkert skabe problemer, siden som jeg sagde før, at en familie mand, mine beslutninger familie lavet. Så jeg er en sag, der beviser Spiritraisers kommentarer sandt. Jeg ønsker ikke at være alt for velhavende, og derfor er jeg ikke. "Vær forsigtig med hvad du ønsker" Fred, ![]() James |
|||
|
|
|
| De følgende 2 Brugere sige tak til James For This Useful Post: |
Essence
(05-29-2009),
|
|
|
#4 (permalink) | ||
|
Medlem
Senior Medlem
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?Lyt til dit hjerte .... det er stadig stemme om skaberen ... om det er det første stykke brød fra en frisk brød .. eller den sidste brik ___ lytte til dit hjerte.
![]()
|
|
| De følgende 2 Brugere sige tak til theinfiniteone For This Useful Post: |
Essence
(05-29-2009),
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?Tak til alle for svarene og støtte, og jeg vil tage det hele ind i mit sind!
![]() Det punkt, der blev bragt op om at give mere end blot materielle goder er meget sandt, især når jeg ikke har penge til at hjælpe folk på andre måder. Der er mange forskellige måder at hjælpe ud efter alle, og jeg bare nødt til at se, hvilke af dem jeg kan bruge ![]() |
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til SeaOfTranquility For This Useful Post: |
|
|
|
#6 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?Skal jeg fortælle dig en episode fra mit eget liv. Jeg skulle i kirke en nat, og jeg havde meget lidt tilbage af min lønseddel efter at have betalt regninger. Jeg vidste, hvad jeg havde ville have til at vare mig for ugen for gas og fødevarer. Jeg kan ikke huske, hvad jeg havde, men jeg tror, det var $ 10, som derefter ville have taget sig af begge. Jeg havde en samtale foregår i mit hoved, en ønsker jeg at give det hele til et offer til Gud og et ønske mig at holde det. Jeg ved, det ikke var mig, der var under denne samtale, fordi det ikke ville stoppe og jeg prøvede. Så til sidst, sagde jeg, OK, det vil stoppe, giver jeg alt, hvad jeg har som et offer. Jeg gik til kirke (vi betaler ikke vor præst, så det hele gik til kirken for varme, el, osv.), og gav alt, hvad jeg havde for et tilbud. Den negative stemme standsede, og jeg havde ikke nogen større problemer. Jeg tog min frokost med mig på mandag til at arbejde, og jeg var velsignet med en uventet rejse løn check, som mere end tredoblet, hvad jeg havde givet. Jeg føler, at jeg blev testet, og at prøve jeg tror, jeg kom forbi.
![]() |
||
|
|
|
| De følgende 2 Brugere sige tak til AnnaMae For This Useful Post: |
Kathleen ann (05-31-2009),
Shadrack (06-07-2009)
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?Jeg tror ikke, gavmildhed er stadig tåbeligt. Du vil blive belønnet gavmildt om i ånden eller fysisk, vil du blive belønnet. Generøsitet er den bedste måde at vise kærlighed til Gud og vil altid være en praksis jeg vil fortsætte.
|
||
|
|
|
| De følgende 2 Brugere sige tak til Shadrack For This Useful Post: |
Kathleen ann (05-31-2009),
umaybrt 07-05-2009, 09:48
|
|
|
#8 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?(06-07-2009),
|
||
|
|
|
| De følgende 2 Brugere sige tak til stillone For This Useful Post: |
Kathleen ann (06-07-2009)
Shadrack 06-07-2009, 09:50
|
|
|
#9 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed? |
||
|
|
|
![]() |
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HPU Assistant Professor of Religion Deltager i Boston konference - High Point Un | Editor | Generne viser Spanien's tvungne konverteringer - guardian.co.uk | 0 | 12-18-2008 01:20 |
| Dominion Cove Point tjener LEED Certification for Energy-Efficient ... - MarketWatch | Editor | Nyheder - Grøn Energi | 0 | Viser emner 1 til 20 af 28 01:30 |
| Ancient profetier del 2 - Ancient profetier peger på Jesus som Messias | Jonas1 | Videoer - Profetier | 0 | 09-22-2008 04:04 |
| Ældgamle profetier del 5 - Ancient profetier peger på den anden åbenbaring af Kristus | Jonas1 | Videoer - Profetier | 0 | 09-22-2008 04:02 |
| Tags |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|