En sembla, encara no s'ha registrat a la nostra comunitat. Per a registrar si us plau feu clic aquí ...

Global Oneness Community          
Traduccions automàtiques realitzades per Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Mundial de la Unitat de la Comunitat > Mundial de la Unitat principal > Obrir la Unitat Fòrums
Registre Blogs Articles Fotos Videos Goodies Preguntes freqüents Membres Today's Posts Cerca Today's Posts Marcar fòrums llegits Xat

Obrir la Unitat Fòrums Tot el relacionat amb la Unitat. Reflexions, idees, pensaments .... que no encaixa en un altre fòrum.

Quick News
Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat! Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb: Inici Fòrum, Grups Socials, Blogs, Articles, Fotos, Videos, Cerca, Contacti'ns, Preguntes freqüents , Estadístiques. Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!

Nota: Aquest anunci no es mostra per als membres registrats

Etiquetes
Threads: Tonteries , Generousity , Punt
Videos: Tonteries , Generousity , Punt ,

Reply

LinkBack Thread Tools Modes de visualització
Old 05.28.2009, 02:48   #1 (Permalink)
Membres
Falange
Points: 1,042, Level: 18Points: 1,042, Level: 18Points: 1,042, Level: 18
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

SeaOfTranquility's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssss100
Gràcies: 0
Agraït 29 cops en 20 Posts
SeaOfTranquility is on a distinguished road

En quin punt es generousity bogeria?

Com alguns de vostès saben, jo em considero una persona bastant cura i generosa, tot i les meves dificultats financeres sovint greu, pel que demano a tots vostès: En quin punt et sents sent generós pot convertir-se en niciesa?

Per descomptat no cal dir de regalar el seu últim tros de pa o l'últim dòlar és molt tonto, però què regalar al seu costat l'últim dòlar, per exemple?
SeaOfTranquility está offline   Reply With Quote
04.18.2009, 03:15
James (05-28-2009), Kathleen Ann (05-30-2009)
Old 05.28.2009, 05:06 PM   #2 (Permalink)
Membres
Falange
Points: 505, Level: 10Points: 505, Level: 10Points: 505, Level: 10

Spiritraiser's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss44
Ubicació: Neenah, WI
Les entrades de bloc: 3
Gràcies: 17
Agraït 57 vegades en 28 Posts
Spiritraiser is on a distinguished road

Re: En quin punt es generousity bogeria?

Benvolgut Mar;
Crec que no hi ha límit al que es dóna - com no pot haver-hi cap límit al que un rep. Lamento que hi hagi moments de dificultats financeres, però des del punt de vista no només de l'energia metafísica, sinó també les creences cristianes (com em van criar cristiana) creient que tindrà la manca només condueix a la creació de la falta. El que es posa la seva atenció en el que es va a rebre. Sé que és dur, però fins i tot en temps de lluita financera en lloc de pensar en com van a venir amb els diners per pagar els seus comptes - se centren en veure els diners que entra a la seva vida i que són alegrement pagar les seves factures.
No és el punt de tenir una creença religiosa o espiritual, basat en la fe - de tenir fe? Els dubtes i les incerteses que sentim es deriven dels nostres propis pensaments, i quan li donem a aquests pensaments negatius atraiem a situacions negatives. Sigui quina sigui la seva creença és - Déu o la font d'energia - si vostè no té fe en que és una bona cosa dissenyada per crear coses bones per a vostè - Per què creure en ell?
La meva resposta personal seria - com més es dóna (d'una manera alegre), més es rep.
Els meus pensaments són d'amor, pau i abundància perquè en tots els aspectes de la seva vida,
Spiritraiser
Spiritraiser está offline   Reply With Quote
Els següents usuaris li van agrair a Spiritraiser per aquest missatge:
Kathleen Ann (05-30-2009)
Old 05.28.2009, 05:29 PM   #3 (Permalink)
Membres
Senior Member
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
Gràcies: 755
Agraït 1.242 vegades en 652 Posts
James is on a distinguished road

Cita:
Originalment publicat per SeaOfTranquility View Post
Com alguns de vostès saben, jo em considero una persona bastant cura i generosa, tot i les meves dificultats financeres sovint greu, pel que demano a tots vostès: En quin punt et sents sent generós pot convertir-se en niciesa?

Per descomptat no cal dir de regalar el seu últim tros de pa o l'últim dòlar és molt tonto, però què regalar al seu costat l'últim dòlar, per exemple?
Hola SeaofTranquility,
Comparteixo de la meva pròpia vida,
Hi ha moltes vegades en la meva vida que no puc donar monetàriament i hi ha altres vegades en què les prioritats de la família han de ser considerats abans que el desig de donar. Des d'aquestes raons sembla ser la norma per a mi, he trobat que el meu temps al voluntariat on assenyala feel és una gran manera d'assegurar que sempre pot donar i d'una manera especial.
Com la cura, el que la persona a mi mateix, no crec que donar és sempre absurd des del cor. Vostè sap quan el seu dret, però amb això dit, no importa quants diners havia, probablement opti sempre per donar a aquest estrany necessitats que es va reunir abans de sortir a comprar un cotxe més agradable. Això és el que sóc i és per això no vull entrar en els diners. És clar, que em permetria donar més, sinó per la manera que em sento, sens dubte causaria problemes, ja que com he dit abans, sent un home de família, les meves decisions són una família feta.
Així que sóc un cas que demostra Spiritraisers comentaris veritat.
No vull ser excessivament rics i per tant no ho sóc.
"Aneu amb compte amb el que desitges"
Pau,
James
James está offline   Reply With Quote
Els següents 2 usuaris han agraït a en James per aquest missatge:
Essència  (05-29-2009), Kathleen Ann (05-30-2009)
Old 05.29.2009, 05:00   #4 (Permalink)
Membres
Senior Member
Points: 8,347, Level: 63Points: 8,347, Level: 63Points: 8,347, Level: 63
Activity: 100%Activity: 100%Activity: 100%

theinfiniteone's Avatar

Activity Longevity
13/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssss804
Les entrades de bloc: 1
Gràcies: 950
Agraït 839 vegades en 454 Posts
theinfiniteone is on a distinguished road

Escolta al teu cor .... és encara la veu del seu creador ... si és la primera peça de pa d'un .. pa fresc o de l'última peça ___ escoltar el teu cor.

Karma no sempre és immediata ...
... Però sempre és

Ment crea l'abisme...
...el cor es creua
theinfiniteone está offline   Reply With Quote
Els següents 2 Usuaris agraeixen a theinfiniteone per aquest missatge:
Essència  (05-29-2009), Kathleen Ann (05-30-2009)
Old 05.30.2009, 03:59   #5 (Permalink)
Membres
Falange
Points: 1,042, Level: 18Points: 1,042, Level: 18Points: 1,042, Level: 18

SeaOfTranquility's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 ssssss100
Gràcies: 0
Agraït 29 cops en 20 Posts
SeaOfTranquility is on a distinguished road

Gràcies a tots per les respostes i suport, i vaig a prendre tot això en la meva ment!

El punt que es va plantejar a donar alguna cosa més que béns materials és molt cert, especialment per quan no té els diners per ajudar a la gent d'altres maneres. Hi ha moltes maneres d'ajudar després de tot, i jo només hem de veure quines puc utilitzar
SeaOfTranquility está offline   Reply With Quote
Els següents usuaris li van agrair a SeaOfTranquility per aquest missatge:
Kathleen Ann (05-30-2009)
Old 05.30.2009, 06:41 PM   #6 (Permalink)
Membres
Falange
Points: 460, Level: 9Points: 460, Level: 9Points: 460, Level: 9

AnnaMae's Avatar

Activity Longevity
0/20 8/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Gràcies: 9
Agraït 19 vegades en 13 Posts
AnnaMae is on a distinguished road

Et diré un incident de la meva pròpia vida. Jo anava a l'església una nit i vaig tenir molt poc de la meva xec de sou després de pagar les factures. Jo sabia el que havia de tenir per que em duri per a la setmana del gas i els aliments. No puc recordar el que hi havia, però crec que era de $ 10, que llavors s'hauria fet càrrec de tots dos. Vaig tenir una conversa en el meu cap, un volent donar-ho tot per a una ofrena a Déu i un desig que em mantingui. Sé que no vaig ser jo la que estava tenint aquesta conversa, ja que no s'aturava i ho vaig intentar. Així que, finalment, li vaig dir, OK això va a parar, jo estic donant tot el que tinc com una ofrena. Vaig anar a l'església (no paguem el nostre pastor per que tot va anar a l'església a la calor, electricitat, etc) i va donar tot el que tenia per una oferta. La veu negativa es va aturar i no vaig tenir més problemes. Vaig prendre el meu dinar amb mi el dilluns a treballar i vaig ser beneït amb un xec de viatge inesperat de pagar més del triple del que havia donat. Sento que estava sent provat i que la prova crec que em va passar.
AnnaMae está offline   Reply With Quote
Els següents 2 Usuaris agraeixen a AnnaMae per aquest missatge:
Kathleen Ann (05-31-2009), Shadrack (06-07-2009)
Old 05.31.2009, 06:10 PM   #7 (Permalink)
Membres
Falange
Points: 556, Level: 11Points: 556, Level: 11Points: 556, Level: 11

Shadrack's Avatar

Activity Longevity
0/20 8/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Gràcies: 2
Agraït 16 vegades en 11 missatges
Shadrack is on a distinguished road

No crec que la generositat és sempre una ximpleria. Vostè serà recompensat generosament ja sigui en l'esperit o físicament, vostè serà recompensat. La generositat és la millor manera de mostrar l'amor de Déu i sempre serà una pràctica que continuarà.
Shadrack está offline   Reply With Quote
Els següents 2 Usuaris agraeixen a Shadrack per aquest missatge:
Kathleen Ann (05-31-2009), umaybrt (06-30-2009)
Old 06.07.2009, 05:52 PM   #8 (Permalink)
Membres
Falange
Points: 687, Level: 13Points: 687, Level: 13Points: 687, Level: 13

stillone's Avatar

Activity Longevity
0/20 8/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Gràcies: 1
Agraït 23 vegades en 17 Posts
stillone is on a distinguished road

Ara les meves finances són un caos, però sempre es pot ajuntar uns quants dòlars per ajudar a una persona per causa m'apassiona. Vam tenir un Relleu per la Vida a la meva ciutat la nit anterior. Tinc un amic amb càncer. A l'estar allà per recolzar-lo i donar una petita quantitat és suficient. El meu cor és allà per a ell i ell sap que pot comptar amb mi. Això és tot el que importa.
stillone está offline   Reply With Quote
Els següents 2 Usuaris agraeixen a stillone per aquest missatge:
Kathleen Ann (06-05-2009) Shadrack (06-07-2009)
Old 06.07.2009, 09:50 PM   #9 (Permalink)
Membres
Falange
Points: 556, Level: 11Points: 556, Level: 11Points: 556, Level: 11

Shadrack's Avatar

Activity Longevity
0/20 8/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Gràcies: 2
Agraït 16 vegades en 11 missatges
Shadrack is on a distinguished road

La generositat no sempre vol dir diners. El temps de vegades és més valuós que els diners. La cura és més valuós que els diners també. De vegades, algú que només necessita una mica d'afecte i compassió, i val molt més que qualsevol quantitat de diners.
Shadrack está offline   Reply With Quote
Reply

Fils semblants
Fil Thread Starter Fòrum Respostes Darrer missatge
HPU Professor Adjunt de Religió Participa a Boston Conferència - High Point Un Editor Notícies - Religió 0 12/18/2008 01:20
Dominion Cove Point guanya la certificació LEED per a l'Energia-eficient ... - MarketWatch Editor Notícies - Energia Verda 0 10/11/2008 01:30
Les antigues profecies part 2 - les antigues profecies apunten a Jesús com el Messies Jonas1 Videos - Profecies 0 09/22/2008 04:04
Antigues profecies Part 5 - antigues profecies apunten a la segona revelació de Crist Jonas1 Videos - Profecies 0 09/22/2008 04:02

Etiquetes
Tonteries , Generousity , Punt
Tonteries , Generousity , Punt ,

Thread Tools
Modes de visualització

Normes d'enviament
Tu no pot posat temes nous
Tu no pot lloc de respostes
Tu no pot accessoris post
Tu no pot edita els teus missatges

Ajuda és Encesa
Smilies són Encesa
[IMG] codi Encesa
El codi HTML és Aturar
Trackbacks són Encesa
Pingbacks són Encesa
Refbacks són Encesa

Totes les hores estan a GMT. L'hora actual és 03:55.

VB Enterprise Traductor per PNL-er