|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Søke | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Åpne Enhet Forums Alt relatert til Enhet. Diskusjon, ideer, tanker .... som ikke passer inn i et annet forum. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Display Modes |
|
|
#19 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: På hvilket punkt betyr generousity blir dårskap?I leser innleggene om å gi til noen basert på deres kanskje mangel på potensielle eller hva man kan vurdere uansvarlige oppførsel, minnes jeg 2 ting - "Gjør mot andre det du vil at dem skal gjøre mot deg" og "dømmer ikke at dere ikke skal bli dømt ".
Selv om man ikke skulle tro de ville aldri være i en lignende situasjon - Jeg har alltid stoppe og tenke - Hva hvis det var meg? " Jeg har vært bedømt mange ganger i mitt liv og jeg kan si helt ærlig Jeg brydde meg ikke for det. Fred, kjærlighet og overflod, Spiritraiser |
||
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
Re: På hvilket punkt betyr generousity blir dårskap?Quote:
Du er korrekte på sitatene. Det er derfor jeg ga personen penger, satte jeg meg selv i deres sko .... jeg kunne forlate den personen som natt og gå tilbake til min vakre hjem med lys og a / c, imens hun sitter i mørket svette og miserable? Aldri, jeg kunne ikke gjøre det, ga jeg henne mitt siste $ 60. Jeg er ikke dommer, jeg vet jeg hjalp henne den dagen, og hun er takknemlig, så jeg må vite at jeg gjorde det rette for det foreløpig. Takk for at du minner meg Spiritraiser Laura
|
|
|
|
#21 (permalink) | ||
|
Medlem
Senior Member
|
Re: På hvilket punkt betyr generousity blir dårskap?Jeg kan ha uttrykt meg dårlig i eksempelet jeg ga. Men jeg tror Lolo uttrykte det slik bedre - det er som gjør forskjellen mellom hjelper og gjør. Dette handler ikke bare om sykdommer i form av avhengighet, men også for eksempel gir en relativ pengene når han / hun ikke gjør det minste forsøk på å finne en jobb, men er en potet trener. Baby-sitting at tenåringsdatteren's baby slik at hun kan gå festing tre ganger i uken og hente hjem en baby og etter at en tredjedel baby ...
Det handler ikke om å dømme heller, det er om kjærlighet. Tough Love. Å gi de hjemløse / eller narkotika-misbruker på gata en sandwich, hva kan muligens være galt med det? Og jeg må legge til når jeg har vært i en situasjon når jeg har bedt om hjelp av min kjære, hovedsakelig mine søstre og hvis de ser på meg og si: Nei jeg virkelig gå tilbake og analysere hva er det jeg ber dem - det er mest tid, ikke noe som er bra for meg, som ville hjelpe meg vokse. Jeg kan telle på dem til å si nei til meg når jeg kunne komme på avveie. Og jeg er så takknemlig for det. Sist endret av Narnia; 06-18-2009 kl 04:56.. |
||
|
|
|
| Følgende 2 Users Say Thank You to Narnia For This Useful Post: |
LoLo113 (06-18-2009),
metamorphictrance (06-19-2009)
|
|
|
#22 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: På hvilket punkt betyr generousity blir dårskap?Jeg har en lignende situasjon i familien min der en niese ser ikke for arbeid, henne eller hennes ektemann, og deretter rop om penger til å kjøpe mat og betale regninger. Når de får penger er det ikke brukt til mat for sine barn, men om narkotika og alkohol. Jeg løse problemet i mitt hjerte ved å kjøpe dagligvarer og til å mate barna, men jeg gir ikke penger i denne situasjonen.
|
|
|
|
#23 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: På hvilket punkt betyr generousity blir dårskap?En ting som alltid har vært viktig for meg er at uansett hva personen jeg gi gaver eller generøsitet til bruker disse gavene i klok måte, og ikke resort ikke å bruke penger på lastene, eller hvis gaven var visdom ... hvis de nekter å lytte til den.
|
||
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: På hvilket punkt betyr generousity blir dårskap?The Final Analysis
Folk er ofte urimelige, ulogiske og selvsentrerte, ... tilgi dem likevel. Hvis du er snill, kan folk beskylde deg for egoistisk, ulterior motiver, ... være snill likevel. Hvis du lykkes, vil du vinne noen falske venner og noen virkelige fiender, ... lykkes likevel. Hvis du er ærlig og oppriktig, kan folk lure deg, ... være ærlig og oppriktig likevel. Det du bruker år på å bygge noen kunne ødelegge over natten, ... bygge likevel. Hvis du finner sinnsro og lykke, kan de være sjalu, ... være lykkelige allikevel. Den gode at du gjør nå, vil folk ofte glemmer i morgen, ... gjøre godt allikevel. Gi verden det beste du har, og det kan aldri bli nok, ... gir det beste du har likevel. Du skjønner, i den endelige analysen, er det mellom deg og Gud, ... det var aldri mellom deg og dem uansett. Mother Teresa |
||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til umaybrt For This Useful Post: |
Essence
(07-02-2009)
|
|
|
#25 (permalink) | ||||||||||
|
Super Member
Moderator
Sted: Deep East Texas
Blog Entries: 3
Jeg vil gjerne spørre deg, hvis du ikke tankene, for å behage stolpe linken til hvor du fant dette utdraget.
|
Re: På hvilket punkt betyr generousity blir dårskap?Alle hilsener,
Jeg ville bare si at jeg tror dette har vært en stor tråd med mange flotte innlegg, meninger og dyptfølt svar. Jeg har really enjoyed it. Og umaybrt, takk så mye for å dele med oss Mother Teresa ord. De og hun utstråler ren kjærlige energi. Kjærlighet, Lys og velsignelser, Namaste Essence |
||||||||||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til Essence For This Useful Post: |
umaybrt (07-02-2009)
|
|
|
#26 (permalink) | ||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: På hvilket punkt betyr generousity blir dårskap?Det er et skriftsted sitat som kom til å tenke når du leser denne tråden, "The flesh er svak, men ånden er sterk, og det tjener til å hjelpe meg refokusere når du er i tvil
![]() |
||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til DianneMarie For This Useful Post: |
Essence
(07-03-2009)
|
![]() |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| HPU Assistant Professor of Religion Deltar i Boston Conference - High Point Un | Editor | Nyheter - Religion | 0 | 12-18-2008 01:20 |
| Dominion Cove Point tjener LEED-sertifisering for energieffektive ... - MarketWatch | Editor | Nyheter - Green Energy | 0 | 10-11-2008 01:30 |
| Eldgamle profetier del 2 - gamle profetiene peker på Jesus som Messias | Jonas1 | Videoer - Prophecies | 0 | 09-22-2008 04:04 |
| Eldgamle profetier del 5 - gamle profetiene peker på den andre åpenbaring av Kristus | Jonas1 | Videoer - Prophecies | 0 | 09-22-2008 04:02 |
| Tags |
| Trådverktøy | |
| Display Modes | |
|
|