|
|
|
|||||||
| Registreer | Blogs | Artikelen | Foto | Video | Goodies | FAQ | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chatruimte |
| Open Oneness Forum Alles met betrekking tot Eenheid. Discussie, ideeën, gedachten .... dat niet past in een ander forum. |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikelen,
Foto,
Video,
Video Search,
Contact Us,
FAQ ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergavemodus |
|
|
#19 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Op welk punt heeft generousity geworden dwaasheid?Bij het lezen van de posten van of geven aan iemand die op basis van hun misschien geen potentiële of wat men kan beschouwen onverantwoordelijk gedrag, ben ik herinnerd aan 2 dingen - "Behandel anderen zoals je wilt dat ze doen tot u 'en' rechter niet opdat gij niet geoordeeld worden ".
Hoewel men niet kan geloven dat ze ooit zou worden in een soortgelijke situatie - ik altijd stoppen en denken - "Wat als het mij?" Ik heb beoordeeld vele malen in mijn leven en ik kan heel eerlijk zeggen dat ik niet de zorg voor. Vrede, liefde en overvloed, Spiritraiser |
||
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |||
|
Lid
Senior Member
|
Re: Op welk punt heeft generousity geworden dwaasheid?Quote:
Je bent juist op de koersen. Daarom gaf ik de persoon die het geld, heb ik mezelf in hun schoenen .... kon ik laat die persoon die nacht en ga terug naar mijn mooie huis met verlichting en a / c, inmiddels zit ze in het donker en zweten ellendig? Nooit kon ik niet doen, gaf ik haar mijn laatste $ 60. Ik ben niet de rechter, ik weet dat ik haar hielp die dag en ze is dankbaar, dus ik moet weten dat ik deed het juiste voor dat die tijd wordt. Dank u voor mij herinneren Spiritraiser Laura
|
|
|
|
#21 (permalink) | ||
|
Lid
Senior Member
|
Re: Op welk punt heeft generousity geworden dwaasheid?Misschien heb ik me slecht uitgedrukt in het voorbeeld gaf ik. Maar ik denk dat Lolo uitdrukte manier beter - het is het verschil tussen helpen en mogelijk maken. Dit is niet alleen om ziekten in de vorm van verslaving, maar ook bijvoorbeeld het geven van een relatieve geld als hij / zij niet de minste moeite om een baan te vinden, maar is een aardappel coach. Baby-sitting baby die tienerdochter, zodat ze kan gaan feesten drie keer per week en een baby mee naar huis en na dat een derde baby ...
Het gaat niet over oordelen ofwel, is het over de liefde. Tough Love. Geven de daklozen / of drugs-verslaafde op straat een broodje, wat kan er eventueel mis zijn met dat? En ik moet toevoegen wanneer ik zijn in een situatie als ik vroeg om hulp van mijn dierbaren, vooral mijn zussen en als ze naar me kijken en zeggen: Nee, ik ga echt terug en analyseren wat is het vraag ik van hen - het is de meeste tijd, niet iets dat goed is voor mij, dat zou me helpen groeien. Ik kan rekenen op hen om nee te zeggen tegen me als ik ga dwalen. En ik ben zo dankbaar voor. Laatst bewerkt door Narnia; op 06.18.2009 ???? © 2000 - 2009? Jelsoft Enterprises Ltd.. |
||
|
|
|
| De volgende 2 gebruikers bedanken om Narnia For This Useful Post: |
LoLo113 (06-18-2009),
metamorphictrance (06-19-2009)
|
|
|
#22 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Op welk punt heeft generousity geworden dwaasheid?Ik heb een soortgelijke situatie in mijn familie waar een nichtje niet op zoek naar werk, haar of haar man, en dan schreeuwen om geld om eten te kopen en rekeningen te betalen. Als ze krijgen geld is het niet uitgegeven voor voedsel voor hun kinderen, maar over drugs en alcohol. Ik oplossing van de kwestie in mijn hart door het kopen van boodschappen af en toe om de kinderen te eten maar ik heb geen geld geven in deze situatie.
|
|
|
|
#23 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Op welk punt heeft generousity geworden dwaasheid?Een ding dat altijd belangrijk geweest voor mij is dat ongeacht de persoon die ik geef giften of edelmoedigheid om deze giften in verstandig manieren gebruikt, en geen toevlucht te nemen tot het uitgeven van geld op de ondeugden, of als het geschenk is wijsheid ... als ze weigeren te luisteren.
|
||
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Op welk punt heeft generousity geworden dwaasheid?Uiteindelijk
Mensen zijn vaak onredelijk, onlogisch en egocentrisch, ... anyway vergeef hen. Als je natura, kunnen mensen je beschuldigen van egoïstische, bijbedoelingen, ... zijn soort anyway. Als je succesvol bent, zal je wint een valse vrienden en enkele echte vijanden, ... slagen anyway. Als je eerlijk zijn en eerlijk, kunnen mensen je bedriegen, ... eerlijk en openhartig anyway. Wat besteedt u jaren gebouw iemand konden vernietigen overnachting, ... bouwen anyway. Als je sereniteit en geluk te vinden, kunnen ze jaloers, ... gelukkig toch. Het goede dat je vandaag, zullen de mensen vaak vergeten over morgen, ... goed doen toch. Geef de wereld het beste dat je hebt en het kan nooit genoeg zijn, ... geven het beste dat je hebt toch. U ziet, in de uiteindelijke analyse, is het tussen jou en God, ... het was nooit tussen u en hen toch. Mother Teresa |
||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan umaybrt For This Useful Post: |
Essence
(07-02-2009)
|
|
|
#25 (permalink) | ||
|
Super Lid
Moderator
|
Re: Op welk punt heeft generousity geworden dwaasheid?Greetings All,
Ik wilde alleen maar zeggen dat ik denk dat dit heeft een grote draad met vele prachtige berichten, meningen en oprechte reacties zijn geweest. Ik heb echt genoten. En umaybrt, dank je wel voor het delen met ons Mother Teresa's woorden. Zij en zij stralen zuivere liefdevolle energie. Liefde, Licht en Blessings, Namaste Essence |
||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan Essence For This Useful Post: |
umaybrt (07-02-2009)
|
|
|
#26 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Op welk punt heeft generousity geworden dwaasheid?Er is een geschrift citaat dat opkwam bij het lezen van deze draad: "Het vlees is zwak, maar de geest is sterk", en het dient om me te helpen bij het heroriënteren in geval van twijfel
![]() |
||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan DianneMarie For This Useful Post: |
Essence
(07-03-2009)
|
|
|
#27 (permalink) | ||
|
Lid
Senior Member
|
Re: Op welk punt heeft generousity geworden dwaasheid?De vraag is wat waar is vrijgevigheid - het geven van materiële goederen, zoals voedsel en geld of het geven van jezelf? Het geven van een-zelf, is er geen moment waarop vrijgevigheid wordt dwaasheid.
|
||
|
|
|
![]() |