|
|
|
|||||||
| Registre-se | Blogs | Artigos | Fotos | Vídeos | Goodies | FAQ | Membros | Mensaxes de Hoxe | Procura | Mensaxes de Hoxe | Marcar Foros como lidos | Chat room |
| Abrir a Unidade Foros Calquera cousa relacionada coa Unidade. Discusións, ideas, pensamentos .... que non encaixa en outro foro. |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modos de visualización |
|
|
#19 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?Ao ler os artigos de dar a alguén con base na súa falta, se cadra, de potencial, ou o que se pode considerar o comportamento irresponsable, lembro-me de 2 cousas - "facer ós outros o que quere que fixesen a vostede e non xulgar para que non sejais xulgados ".
Aínda que non se pode crer que elas poderían estar nunha situación semellante - Eu sempre parar e pensar - "E se fose comigo?" Eu fun xulgado, moitas veces na miña vida e podo dicir honestamente que eu non ligaba para iso. O seguinte Usuario grazas á Spiritraiser por esa útil mensaxe: |
||
|
|
|
|
|
#20 (Permalink) | |||
|
Membro
Senior Member
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?Cita:
Está correcto sobre os presupostos. É por iso que a persoa que deu o diñeiro, eu me poño no lugar deles .... eu podería deixar que a persoa que a noite e volver para a miña fermosa casa con luces e A / C, con todo, ela está sentada no escuro e sudoración miserable? Nunca, eu non podería facelo, dei-lle o meu último $ 60. Eu non son son o xuíz, eu sei que a axudou Naquel día e ela as gracias, así que teño que saber que eu fixen as cousas ben para ese momento. Grazas por me lembrar Spiritraiser Espero que a foto vén a través, nunca fai iso antes
|
|
|
|
#21 (Permalink) | ||
|
Membro
Senior Member
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?Talvez teña me expresado mal no exemplo que dei. Pero eu creo que Lolo expresou mellor maneira - está facendo a diferenza entre axudar e habilitación. Este non é só sobre as enfermidades en forma de vicios, pero tamén por exemplo, dar un diñeiro relativo cando el / ela non fai o mínimo esforzo para atopar un emprego, mais é un adestrador de pataca. Baby-Sitter do bebé que filla adolescente para que poida ir festexar tres veces por semana e traer a casa un outro bebé e despois de que un terceiro bebé ...
Non se trata de xulgar tanto, é o amor. Tough Love. Dando o teito /-adicto a drogas ou na rúa, un bocadillos, o que pode estar mal con iso? E debo engadir, sempre que eu estiven nunha situación en que pedín axuda dos meus seres queridos, sobre todo miñas irmás e se eles miran para min, e dicir: Não Eu realmente atrás e analizar o que é que eu estou pedindo deles - é máis tempo, e non algo que sexa bo para min, que me axudaría a medrar. Podo contar con eles para dicir non a min cando vou desviar. E eu son moi grata por iso. Última edición de Narnia; en 06-18-2009 04:56.. |
||
|
|
|
| The Following 2 Users say Thank You to Narnia por esa útil mensaxe: |
LoLo113 (06-18-2009),
metamorphictrance (06-19-2009)
|
|
|
#22 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?Eu teño unha situación semellante na miña familia, onde unha sobriña non mira para o traballo, ela ou o seu home, e, en seguida, gritos de diñeiro para comprar comida e pagar contas. Cando eles reciben o diñeiro é gasto en comida para os seus fillos, pero en drogas e alcohol. Eu resolvo o problema no meu corazón a través da compra de mantimentos, ocasionalmente, para alimentar os fillos, pero eu non dou cartos a esta situación.
|
|
|
|
#23 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?Unha cousa que sempre foi importante para min é que calquera persoa me dar presentes ou xenerosidade para usa eses dons de forma sabia, e non recorrer a gastar cartos en vicios, ou se foi o don da sabedoría ... se eles rexeitaren a listen to it.
|
||
|
|
|
|
|
#24 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?A Análise Final
As persoas son moitas veces irracional, iloxismo, e auto-centrada, ... Perdoalo los de calquera maneira. Se é amable, a xente pode acusalo de egoísta, interesseiro, ... Sexa amable así mesmo. Se vostede é exitoso, terá algúns falsos amigos e algúns inimigos verdadeiros, ... éxito de calquera maneira. Se vostede é honesto e franco, as persoas poden engana-lo, ... Sexa honesto e franco así mesmo. O que pasar anos a construir alguén pode destruír unha hora, ... construír de calquera xeito. Se vostede ten paz e felicidade, poden ser ciumento, ... Sexa feliz así mesmo. O ben que fai hoxe, a miúdo esquecen de mañá, ... facer o ben de calquera xeito. Deixa ao mundo o mellor que tes e nunca pode ser o suficiente, ... dar o mellor que ten de ningún xeito. Vostede ve, em última análise, é entre ti e Deus, ... Nunca foi entre ti e eles de calquera maneira. Mother Teresa |
||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á umaybrt por esa útil mensaxe: |
Esencia
(07-02-2009)
|
|
|
#25 (Permalink) | ||||||||||
|
Super Membro
Moderador
Blog Entries: 3
Agradecementos: 1.358
Agradecido 1.307 veces en 703 Posts
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?Greetings All,
Eu só quería dicir que creo que esta foi unha discusión grande con moitos lugares marabillosos, as opinións e respostas since. Eu realmente gusta. E umaybrt, moitas grazas por compartir connosco palabras Mother Teresa's. Eles e ela irradia enerxía amorosa pura. Amor, Luz e Bênçãos, Namaste Esencia |
||||||||||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á esencia a esta útil mensaxe: |
umaybrt (07-02-2009)
|
|
|
#26 (Permalink) | ||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?Existe unha referencia escritura que me veu á mente ao ler esta discusión, "A carne é débil, pero o espírito é forte", e serve para me axudar a recentrar cando en dúbida
![]() |
||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á DianneMarie por esa útil mensaxe: |
Esencia
(07-03-2009)
|
|
|
#27 (Permalink) | ||
|
Membro
Senior Member
|
Re: En que punto a tolemia generousity facer?A cuestión é a xenerosidade que é verdadeiro - a doazón de bens materiais, como alimentos e diñeiro ou a doazón de si mesmo? A entrega de un auto, non hai ningún punto en que a xenerosidade tórnase loucura.
|
||
|
|
|
![]() |