|
|
|
|||||||
| Rekisteriä | Blogia | Artiklojen | Valokuvat | Videto | Herkkuja | UKK | Käyttäjälista | Today's Posts | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Chat Room |
| Avaa Oneness Forums Kaikki, mikä liittyy Oneness. Keskustelua, ideoita, ajatuksia .... joka ei sovi toisessa foorumissa. |
| Quick Uutiset |
| Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö!
Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa:
Forum Home,
Sosiaaliryhmiin,
Blogia,
Artiklojen,
Valokuvat,
Videto,
Videohaku,
Ota yhteyttä,
UKK ,
Tilastot.
Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!
|
| Tunnisteita |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Näyttötiloja |
|
|
#19 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Missä vaiheessa ei generousity tullut hullutus?Lukeminen virkaa siitä antaa jollekulle perustuu niiden ehkä ole mahdollisia tai mitä voidaan pitää vastuutonta käytöstä, olen muistuttanut 2 asioita - "ei teille muille kuin olisit heidän tekevän teille" ja "Älkää tuomitko ettette voidaan arvioida ".
Vaikka voisi olla mielestäni ne koskaan olla samassa tilanteessa - Olen aina ajattelemaan - "Mitä jos se minua?" Olen ollut katsottu monta kertaa elämässäni, ja voin sanoa aivan rehellisesti En välittänyt siitä. Rauhaa, rakkautta ja runsautta, Spiritraiser |
||
|
|
|
|
|
#20 (Permalink) | |||
|
Jäsenen
Senior Member
|
Re: Missä vaiheessa ei generousity tullut hullutus?Quote:
Olet oikein on lainausmerkit. Siksi olen antanut henkilö rahat, laitan itseni kengät .... saatoin lähteä siitä, että henkilö joka yö palattava minun kaunista kotiin valot ja / c, välin hän istuu pimeässä hikoilu ja surkeaan? Koskaan, en voinut tehdä sitä, annoin hänelle viimeinen 60 dollaria. Olen En ole tuomari, tiedän auttanut häntä, että päivä ja hän on kiitollinen, niin minun on tiedettävä, että tein oikein on, että tällä hetkellä. Kiitos muistuttaa minua Spiritraiser Laura
|
|
|
|
#21 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Senior Member
|
Re: Missä vaiheessa ei generousity tullut hullutus?Olen ehkä ilmaissut itseäni huonosti esimerkiksi annoin. Mutta mielestäni Lolo ilmaisi niin parempi - se on tehdä ero auttaa ja mahdollistaa. Tämä ei ole vain sairauksien muodossa riippuvuuksiin, mutta myös esimerkiksi antaa suhteellisen rahaa, kun hän ei tee vähällä vaivalla löytämään työtä, mutta on peruna valmentaja. Baby-sitting, että teini-ikäinen tytär vauva niin että hän voi mennä juhlia kolme kertaa viikossa ja tuoda kotiin toisen lapsen ja sen jälkeen kolmasosa vauva ...
Kyse ei ole siitä päätellen myöskään, se on rakkautta. Tough Love. Antaa asunnottomat / tai huumeiden addikti kadulla voileipä, mitä voi mahdollisesti olla vikaa siinä on? Ja minun on lisättävä, kun olen ollut tilanteessa, kun olen pyytänyt apua oman rakkaansa, lähinnä sisareni, ja jos he katsovat minua ja sanovat No en todellakaan mene takaisin ja analysoida, mitä se olen pyytänyt niitä - Se on eniten aikaa, ei mikä on hyvä minulle, että se auttaa minua kasvamaan. En voi luottaa niihin sanoa Ei minulle, kun olen menossa harhaan. Ja olen niin kiitollinen siitä. Last edited by tarinat, 06.18.2009 klo 04:56 PM.. |
||
|
|
|
| Seuraavat 2 Users Say Thank You to Narnian For This Useful Post: |
LoLo113 (06-18-2009),
metamorphictrance (06-19-2009)
|
|
|
#22 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Missä vaiheessa ei generousity tullut hullutus?Minulla on samanlainen tilanne omassa perheessä, jossa veljentytär ei etsi työtä, hänen tai hänen puolisonsa, ja sitten itkee, että rahaa ostaa ruokaa ja maksaa laskuja. Kun he eivät saa rahaa ei ole käytetty elintarvikkeisiin lapsilleen vaan huumeet ja alkoholi. Olen ratkaissut ongelman sydämessäni ostamalla Elintarvikkeet joskus ruokkia lapsia, mutta en anna rahaa tässä tilanteessa.
|
|
|
|
#23 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Missä vaiheessa ei generousity tullut hullutus?Yksi asia, joka on aina ollut tärkeää minulle on, että mitä tahansa henkilö, annan lahjoja tai hyväntekeväisyyttä ja käyttää näitä lahjoja ja viisaita tavoin, eikä turvautua rahaa on vices, tai jos lahja on viisauden ... jos ne kieltäytyvät kuunnella sitä.
|
||
|
|
|
|
|
#24 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Missä vaiheessa ei generousity tullut hullutus?Loppuraportti
Ihmiset ovat usein kohtuuttomia, epäloogisia ja itsekeskeisiä, ... anteeksi niitä joka tapauksessa. Jos sinulla on tällainen, ihmiset syyttävät sinua itsekkäistä, taka-ajatuksia, ... ystävällisesti tapauksessa. Jos olet onnistunut, voit voittaa joitakin vääriä ystäviä ja joitakin todellisia vihollisia, ... onnistuu tapauksessa. Jos olet rehellinen ja suora, ihmisiä voi huijata sinua, ... olla rehellinen ja suora tapauksessa. Mitä sinun viettää vuotta rakennuksen joku voi tuhota hetkessä, ... rakentaa joka tapauksessa. Jos löydät rauhallisuutta ja onnea, ne voivat olla mustasukkainen, ... mielellään tapauksessa. Hyvä, että teet tänään, ihmiset usein unohtavat huomenna, ... hyvää joka tapauksessa. Anna maailman parasta, että sinulla on, ja se voi koskaan olla tarpeeksi, ... antaa parasta, että olet joka tapauksessa. Näet, että loppujen lopuksi, se on sinun ja Jumalan, ... se ei koskaan sinun ja ne joka tapauksessa. Mother Teresa |
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos umaybrt For This Useful Post: |
Essence
(07-02-2009)
|
|
|
#25 (Permalink) | ||
|
Super jäsen
Muokkaajan
|
Re: Missä vaiheessa ei generousity tullut hullutus?Tervehdys kaikki,
Halusin vain sanoa, että mielestäni tämä on hyvä säiettä monia ihania virkaa, mielipiteitä ja sydämellinen vastauksia. Olen todella nauttinut siitä. Ja umaybrt, kiitos niin paljon jakaa kanssamme Mother Teresa sanoja. Ne ja hän säteilee puhdasta rakastava energiaa. Rakkautta, valoa ja siunausta, Namaste Essence |
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Essence For This Useful Post: |
umaybrt (07-02-2009)
|
|
|
#26 (Permalink) | ||
|
New Member
Junior Member
|
Re: Missä vaiheessa ei generousity tullut hullutus?On Raamatun sanoihin, joita tuli mieleeni, kun luet tätä säiettä, "liha on heikko, mutta henki on vahva, ja sen avulla voidaan auttaa minua suunnata jos on epävarma
![]() |
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos DianneMarie For This Useful Post: |
Essence
UFO over Suffolk Cathedral: Mahdollinen kuva syntyy - Allnewsweb.com
|
|
|
#27 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Senior Member
|
Re: Missä vaiheessa ei generousity tullut hullutus?Kysymys kuuluu: mikä on totta anteliaisuus - antaa aineellisten hyödykkeiden, kuten ruokaa ja rahaa tai antaa itsensä? Antaa yhden itse, ei ole mitään järkeä, jossa anteliaisuutta tulee älyttömyys.
|
||
|
|
|
![]() |
Samanlaisia Ketjuja
|
||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| HPU apulaisprofessori Uskonto Osallistuu Boston konferenssi - High Point Un | Editor | Uutiset - Uskonto | 0 | 12.18.2008 01:20 |
| Dominion Cove Kohta ansaitsee LEED-sertifiointi energiatehokkaiden ... - MarketWatch | Editor | Uutiset - Green Energy | 0 | 10.11.2008 01:30 |
| Muinaiset ennustuksia osa 2 - Muinaiset ennustukset osoittavat Jeesuksen Messiaana | Jonas1 | Videot - Prophecies | 0 | 09.22.2008 04:04 |
| Muinaiset ennustuksia osa 5 - Antiikin profetioita kohta toisen ilmestyksen Kristuksen | Jonas1 | Videot - Prophecies | 0 | 09.22.2008 04:02 |
| Tunnisteita |
| Thread Tools | |
| Näyttötiloja | |
|
|