|
|
|
|||||||
| Register | Blogs | Artikler | Billeder | Videoer | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens indlæg | Søgning | Dagens indlæg | Mark Forums Read | Kanal |
| Åbn Oneness Forums Noget i forbindelse med Oneness. Diskussion, ideer, tanker .... der ikke passer ind i et andet forum. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#19 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?For at læse indlæg om at give til en person, baseret på deres måske mangel på potentiel eller hvad man kan overveje uansvarlig opførsel, jeg mindet af 2 ting - "gør mod andre, som du ville have dem med til jer" og "dommer ikke at I ikke skal dømmes ".
Selv om man ikke skulle tro at de nogensinde ville være i en lignende situation - Jeg har altid stoppe op og tænke - "Hvad hvis det var mig?" Jeg har været dømt mange gange i mit liv, og jeg kan helt ærligt sige, jeg var ligeglad for det. Følgende bruger Says Tak til Spiritraiser For This Useful Post: |
||
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Medlem
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?Citat:
Du er korrekte på citater. Det er derfor, jeg gav den person, de penge, jeg sætte mig i deres sko .... jeg kunne forlade denne person om natten og gå tilbage til mit dejlige hjem med lys og a / c, i mellemtiden er hun sidder i mørke svedtendens og elendige? Aldrig, kunne jeg ikke gøre det, jeg gav hende mit sidste 60 dollar. Jeg er ikke den dommer, jeg ved, at jeg hjalp hende den dag, og hun er taknemmelig, så jeg er nødt til at vide, at jeg gjorde det rigtige for den pågældende tidspunkt. Tak for at minde mig Spiritraiser Laura
|
|
|
|
#21 (permalink) | ||
|
Medlem
Senior Medlem
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?Jeg må have udtrykt mig dårligt i det eksempel, jeg gav. Men jeg tror, Lolo udtrykte det således bedre - det gør forskellen mellem at hjælpe og gør det muligt. Dette handler ikke kun om sygdomme i form af afhængighed, men også fx at give en relativ penge, når han / hun ikke gør det mindste for at finde et job, men er en kartoffel træner. Baby-sitting at teenagedatter's baby, så hun kan gå feste tre gange om ugen og kommer hjem med en anden baby, og efter at en tredje baby ...
Det handler ikke om at dømme heller handler det om kærlighed. Tough Love. At give de hjemløse / eller narkotika-narkoman på gaden en sandwich, hvad kan muligvis være galt med det? Og jeg må tilføje, når jeg har været i en situation, hvor jeg har bedt om hjælp af mine kære, primært mine søstre, og hvis de ser på mig og sige Nej jeg virkelig gå tilbage og analysere, hvad er det jeg spørger dem - det er mest tid, ikke noget, der er godt for mig, det ville hjælpe mig med at vokse. Jeg kan regne med dem at sige nej til mig, når jeg kommer på afveje. Og jeg er så taknemmelig for. Senest redigeret af Narnia; 06-18-2009 kl 04:56.. |
||
|
|
|
| De følgende 2 Brugere sige tak til Narnia For This Useful Post: |
LoLo113 (06-18-2009),
metamorphictrance 06-19-2009, 04:40
|
|
|
#22 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?Jeg har en lignende situation i min familie, hvor en niece ikke at søge arbejde, hun eller hendes mand, og derefter råb om penge til at købe mad og betale regninger. Når de får penge, er det ikke brugt til mad til deres børn, men om narkotika og alkohol. Jeg løse problemet i mit hjerte ved at købe dagligvarer lejlighedsvis at fodre børn, men jeg giver ikke penge i denne situation.
|
|
|
|
#23 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?En ting, der altid har været vigtigt for mig, er, at uanset hvilken person, jeg giver gaver og gavmildhed til bruger disse gaver i kloge måder, og ikke ty til at bruge penge på Laster, eller hvis gaven var visdom ... hvis de nægter at lytte til det.
|
||
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?Den endelige analyse
Folk er ofte urimelige, ulogiske, og selvcentreret, ... tilgiv dem alligevel. Hvis du er sådan, kan folk beskylde dig for egoistiske, bagtanker, ... være god alligevel. Hvis du er en succes, vil du vinde nogle falske venner og nogle sande fjender, ... lykkes alligevel. Hvis du er ærlig og oprigtig, vil folk måske snyde dig, ... være ærlig og oprigtig alligevel. Hvad du kan bruge år på at opbygge en person kan ødelægge natten, ... opbygge alligevel. Hvis du finder ro og lykke, kan de blive jaloux, ... være glad alligevel. Den gode, at du gør i dag, vil folk ofte glemmer i morgen, ... gøre godt alligevel. Giv verden det bedste, du har, og det kan aldrig være nok, ... give det bedste, du har alligevel. Du ser, i sidste ende, er det mellem dig og Gud, ... det var aldrig mellem dig og dem alligevel. Mother Teresa |
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til umaybrt For This Useful Post: |
Essence
(07-02-2009)
|
|
|
#25 (permalink) | ||
|
Super medlem
Moderator
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?Greetings Alle,
Jeg ville bare sige, at jeg tror, at dette har været en stor tråd med mange vidunderlige stillinger, meninger og dybtfølt svar. Jeg har virkelig nydt det. Og umaybrt, tak for at dele med os Mother Teresa's ord. De og hun udstråler ren kærlig energi. Kærlighed, lys og velsignelser, Namaste Essence |
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til Essence For This Useful Post: |
umaybrt (07-02-2009)
|
|
|
#26 (permalink) | ||
|
Nyt medlem
Junior Medlem
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?Der er et skriftsted citat, der kom til at tænke på, når du læser denne tråd, "The kødet er svagt, men ånden er stærk", og det tjener til at hjælpe mig med at ændre fokus i tvivlstilfælde
![]() |
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til DianneMarie For This Useful Post: |
Essence
(07-03-2009)
|
|
|
#27 (permalink) | ||
|
Medlem
Senior Medlem
|
Re: På hvilket punkt er generousity bliver dumhed?Spørgsmålet er, hvad der er sandt gavmildhed - afgivelse af materielle goder som mad og penge, eller det giver af sig selv? Afgivelse af en selv, er der ingen punkt, hvor generøsitet bliver dumhed.
|
||
|
|
|
![]() |
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HPU Assistant Professor of Religion Deltager i Boston konference - High Point Un | Editor | Generne viser Spanien's tvungne konverteringer - guardian.co.uk | 0 | 12-18-2008 01:20 |
| Dominion Cove Point tjener LEED Certification for Energy-Efficient ... - MarketWatch | Editor | Nyheder - Grøn Energi | 0 | Viser emner 1 til 20 af 28 01:30 |
| Ancient profetier del 2 - Ancient profetier peger på Jesus som Messias | Jonas1 | Videoer - Profetier | 0 | 09-22-2008 04:04 |
| Ældgamle profetier del 5 - Ancient profetier peger på den anden åbenbaring af Kristus | Jonas1 | Videoer - Profetier | 0 | 09-22-2008 04:02 |
| Tags |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|