|
|
|
|||||||
| Registre | Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Cerca | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Obrir la Unitat Fòrums Tot el relacionat amb la Unitat. Reflexions, idees, pensaments .... que no encaixa en un altre fòrum. |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
| Etiquetes |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modes de visualització |
|
|
#19 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: En quin punt es generousity bogeria?A la lectura dels llocs de si s'ha de donar a algú en funció de l'potser la manca de potencial, o el que es pot considerar un comportament irresponsable, me'n recordo de 2 coses - "No facis als altres com t'agradaria que et fessin a tu" i "no jutjar Si no, sereu jutjats ".
Tot i que un no pugui creure que alguna vegada estaria en una situació similar - sempre m'aturo a pensar - "I si fos jo?" He estat jutjat moltes vegades en la meva vida i puc dir honestament que no m'importava que ja existeixen. Pau, amor i abundància, Spiritraiser |
||
|
|
|
|
|
#20 (Permalink) | |||
|
Membres
Senior Member
|
Re: En quin punt es generousity bogeria?Cita:
Vostè està correcte a la cita. És per això que la persona que va donar els diners, em poso en les seves sabates .... podria deixar a aquesta persona aquella nit i tornar a la meva bella casa amb llums i A / C, mentre que ella està asseguda en la foscor i la sudoració miserable? Mai, jo no podia fer-ho, jo li vaig donar el meu últim $ 60. No sóc sóc el jutge, sé que el va ajudar a aquest dia i que està molt agraïda, així que he de saber que vaig fer el correcte perquè aquest temps. Gràcies per recordar-me Spiritraiser Laura
|
|
|
|
#21 (Permalink) | ||
|
Membres
Senior Member
|
Re: En quin punt es generousity bogeria?Puc haver-me expressat malament en l'exemple que he donat. Però crec que Lolo ho va expressar millor manera - que està fent la diferència entre l'ajuda i suport. Això no és només sobre les malalties en forma d'addiccions, però també, per exemple donant uns diners en relació quan ell / ella no fa el menor esforç per trobar un treball, però és un cotxe de papa. De cangur nadó que la filla adolescent, de manera que pot anar de festa tres vegades a la setmana i portar a casa un altre nadó i després que un tercer nadó ...
No es tracta de jutjar bé, es tracta d'amor. Tough Love. Donar a les persones sense llar / o drogoaddicte al carrer, un entrepà, el que possiblement pot ser dolent en això? I he d'afegir cada vegada que he estat en una situació quan m'han demanat ajuda dels meus éssers estimats, principalment a les meves germanes i si em miren i diuen No, jo realment tornar enrere i analitzar què és el que estic demanant d'ells - és més temps, no una cosa que és bo per a mi, que em ajudés a créixer. Que puc comptar amb ells per dir no a mi quan vaig per mal camí. I estic molt agraït per això. Last edited by Nàrnia; 06/18/2009 a 04:56 PM.. |
||
|
|
|
| Els següents 2 Usuaris agraeixen a Nàrnia per aquest missatge: |
LoLo113 (06-18-2009),
metamorphictrance (06-19-2009)
|
|
|
#22 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: En quin punt es generousity bogeria?Tinc una situació similar a la meva família quan una neboda de no buscar feina, ella o el seu marit, i després crits de diners per comprar menjar i pagar els comptes. Quan ho fan arribar els diners no es gasta en aliments per als seus fills, però sobre les drogues i l'alcohol. I resoldre el problema en el meu cor per comprar menjar de tant en tant per alimentar els nens, però no li dono els diners en aquesta situació.
|
|
|
|
#23 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: En quin punt es generousity bogeria?Una cosa que sempre ha estat important per a mi és que qualsevol persona de donar regals o la generositat dels usos d'aquests dones de manera sàvia, i no recórrer a gastar diners en vicis, o si el regal era la saviesa ... si es neguen a escoltar-lo.
|
||
|
|
|
|
|
#24 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: En quin punt es generousity bogeria?L'anàlisi final
Les persones són irraonables, inconseqüents i egoistes, ... Perdó de totes maneres. Si vostè és amable, les persones li poden acusar d'egoista, segones intencions, ... ser amable de totes maneres. Si tens èxit, et guanyaràs alguns falsos amics i alguns enemics veritables, ... l'èxit de totes maneres. Si vostè és honest i franc, la gent pot enganyar, ... ser honest i franc de totes maneres. Què et costa anys construir algú podria destruir en una nit, ... construcció de totes maneres. Si trobeu la serenitat i la felicitat, que pot ser gelós, ... ser feliç de totes maneres. El bé que facis avui, la gent sol oblidar-se de matí, ... fer el bé de totes maneres. Dóna al món el millor que té i pot ser que mai sigui suficient, ... donar el millor que té de totes maneres. Miri, en l'anàlisi final, és entre vostè i Déu, ... mai va ser entre vostè i de totes maneres. Mother Teresa |
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a umaybrt per aquest missatge: |
Essència
(07-02-2009)
|
|
|
#25 (Permalink) | ||||||||||
|
Super membre
Moderador
Ubicació: Deep est de Texas
Les entrades de bloc: 3
Gràcies: 1.378
Agraït 1.317 vegades en 707 Posts
|
Re: En quin punt es generousity bogeria?Tots les salutacions,
Jo només volia dir que crec que aquest ha estat un gran fil amb molts llocs meravellós, opinions i respostes sinceres. He gaudit molt d'ella. I umaybrt, moltes gràcies per compartir amb nosaltres les paraules de Mother Teresa's. Ells i ella irradiar energia d'amor pur. Amor, Llum i Benediccions, Namaste Essència |
||||||||||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a l'Essència per aquest missatge: |
umaybrt (07-02-2009)
|
|
|
#26 (Permalink) | ||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: En quin punt es generousity bogeria?Hi ha una cita escriptura que va venir a la ment en llegir aquest fil, "La carn és dèbil, però l'esperit és fort", i serveix per ajudar-me a centrar en cas de dubte
![]() |
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a DianneMarie per aquest missatge: |
Essència
(07-03-2009)
|
|
|
#27 (Permalink) | ||
|
Membres
Senior Member
|
Re: En quin punt es generousity bogeria?La qüestió és la generositat el que és veritat - el lliurament dels béns materials com aliments i diners o el lliurament d'un mateix? Lliurament d'un mateix, no hi ha cap punt en què la generositat es converteix en niciesa.
|
||
|
|
|
![]() |
Fils semblants
|
||||
| Fil | Thread Starter | Fòrum | Respostes | Darrer missatge |
| HPU Professor Adjunt de Religió Participa a Boston Conferència - High Point Un | Editor | Notícies - Religió | 0 | 12/18/2008 01:20 |
| Dominion Cove Point guanya la certificació LEED per a l'Energia-eficient ... - MarketWatch | Editor | Notícies - Energia Verda | 0 | 10/11/2008 01:30 |
| Les antigues profecies part 2 - les antigues profecies apunten a Jesús com el Messies | Jonas1 | Videos - Profecies | 0 | 09/22/2008 04:04 |
| Antigues profecies Part 5 - antigues profecies apunten a la segona revelació de Crist | Jonas1 | Videos - Profecies | 0 | 09/22/2008 04:02 |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
| Modes de visualització | |
|
|