|
|
|
|||||||
| Registre | Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Cerca | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Unitat del Brasil (portuguès) Moviment Dóna Unidade n Brasil, a mitjans Per Maristela Córdova |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
Unitat del Brasil (portuguès) |
|||||||
|
|
|
| ||||
| Etiquetes |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modes de visualització |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
http://www.experiencefestival.com/forum/member.php?u\u003d2
Moderador
|
Nuclis Diksha Pernambuco BrasilRecife, PE
Aos dissabtes, às 15 hores Local: AV. Cònsol Vilares Fragoso, 611 - Sant Martí Informació: Edivaldo i Jeova Fernandes de Gouveia -- Email: jeova.gouveia @ ig.com.br
|
|
|
![]() |
Fils semblants
|
||||
| Fil | Thread Starter | Fòrum | Respostes | Darrer missatge |
| Comença aquí: Què és la Unitat, la Unitat del Moviment, Benedicció de la Unitat (Diksha), etc? | Jonas1 | Preguntes específiques | 22 | 11/06/2008 08:58 PM |
| Nuclis Diksha Brasil Rio de Janeiro | MARISTELA ONENESSBRAZIL | Unitat del Brasil (portuguès) | 0 | 05/17/2008 01:02 PM |
| Nuclis Diksha Brasil Porto Alegre E Gramado | MARISTELA ONENESSBRAZIL | Unitat del Brasil (portuguès) | 0 | 05/17/2008 12:57 |
| Nuclis Diksha Em Brasília i Alt Paradís | MARISTELA ONENESSBRAZIL | Unitat del Brasil (portuguès) | 0 | 05/17/2008 12:50 |
| Nuclis Diksha em São Paulo | MARISTELA ONENESSBRAZIL | Unitat del Brasil (portuguès) | 0 | 05/17/2008 12:46 |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
| Modes de visualització | |
|
|