|
|
|
|||||||
| Registre | Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Cerca | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Unitat del Brasil (portuguès) Moviment Dóna Unidade n Brasil, a mitjans Per Maristela Córdova |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
Unitat del Brasil (portuguès) |
|||||||
|
|
|
| ||||
| Etiquetes |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modes de visualització |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
http://www.experiencefestival.com/forum/member.php?u\u003d2
Moderador
|
Moviment Dóna Unidade no Brasil!O Movimento dóna Unidade foi criat per ajudar un Elevar o nivell de consciència dos éssers humans. É um moviment mundial que vem es expandindo per tot planeta com Objectiu de fazer com que una unitat Diksha chegar a tota humanidade per encontrarmos coletiva nossa verdadeira natureza d'amor i consciència de llum. Participi conosco desta corrente de llum e das Debats sobre Energia Diksha (Diksha) no Brasil. Meu nome é Maristela i Sou a la Unitat mediadora do Fòrum Brasil. Seja bem-vindo! |
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | ||
|
Moderador
|
Re: Moviment dóna Unidade no Brasil!O Movimento dóna Unidade no caracteritza Brasil-es pela soma de mais de 180 pessoas (dadors Diksha) iniciades na Índia i espalhadas Atualmente per tot o país, totes eles atuando em várias àrees trobar humanes cumprar un Visão do Moviment d'Unitat: o emergència d'um món il luminat.
Além disso, faç part desta corrente de um nombre Crescent llum cada vegada, em todos os Estats, de pessoas Cercadors interessada receber em Energia Oneness Diksha, a unidade dóna Bençao.
|
|
|
|
|
#3 (Permalink) | ||
|
Moderador
|
Re: Moviment Dóna Unidade no Brasil!O Movimento dóna Unidade no caracteritza Brasil-es pela soma de mais de 180 pessoas (dadors Diksha) iniciades na Índia i espalhadas Atualmente per tot o país, totes eles atuando em várias àrees trobar humanes cumprar un Visão do Moviment d'Unitat: o emergència d'um món il luminat.
Além disso, faç part desta corrente de um nombre Crescent llum cada vegada, em todos os Estats, de pessoas Cercadors interessada receber em Energia Oneness Diksha, a unidade dóna Bençao. Acesso us vincles www.aeradaluz.com E Unitat Diksha - So Paulo / SP Brasil - Registre
Last edited by Maristela ONENESSBRAZIL; 05/31/2008 a 01:02.. |
||
|
|
|
![]() |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
| Modes de visualització | |
|
|